Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: apel , mini

Przesunięty przez: ^^^Deed
Sob 26 Wrz, 2009 22:49
Mini apel
Autor
Wiadomość



Dołączył: 25 Kwi 2009
Wiek: 25
Posty: 6484
Skąd: LondYn
Otrzymał 1278 piw(a)
 #1  Wysłany: Pią 25 Wrz, 2009 21:43   Mini apel
Witam, chciałbym ogłosić że planuję zakończyć prowadzenie servera. Pozostanę z wami do końca servera (2009-09-30 22:16:39) potem już nie wiem co, nie wiem jak Wy ale ja mam jeż tego dość i szkoda mi kasy (161 zł co miecha ;| ). Jeśli nie chcecie żeby server padł możecie sobie kombinować kasę i opłacać. Możliwość sms przelew pocztowy/bankowy i internetowy. Nie wiem co dalej pisać po prostu nie mam już chęci.

PS : przypomnę że adminów brak i dobrym rozwiązaniem jest prosić ludzi o pomoc na co mi nie wystarczyło odwagi.
PS2 : jeśli myślisz że masz coś ciekawego do powiedzenia to się wypowiedz !

Elo !
_____________________________

 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
K0ks



Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 53
Skąd: Kraków
Piwa: 2/1
 #2  Wysłany: Pią 25 Wrz, 2009 22:42   
Szkoda, fajnie się grało. To był mój ulubiony serwer odkąd go znalazłem w czerwcu... Trzymaj się Deed, powodzenia!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
pLn^
pLn^



Dołączył: 26 Maj 2009
Wiek: 26
Posty: 373
Skąd: Tarnów
Piwa: 20/24
 #3  Wysłany: Sob 26 Wrz, 2009 00:23   
Nie.... Mój jedyny serwer na którym grałem od kiedy go znalazłem (serv po prostu the best !) ... Niech on istnieje... tyle osób na nim gra ! Utrzymajmy go ! ^^^Deed odchodzisz, szkoda, bardzo dobrze się z Tobą współpracowało... Powodzenia :]
_____________________________
KrÓl j3sT tyLko J3dEn
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 11 Sie 2009
Wiek: 24
Posty: 676
Skąd: Ruda Śląska
Piwa: 108/23
 #4  Wysłany: Sob 26 Wrz, 2009 07:02   
161 zł miesiecznie na tyle osob co gra na serwie. To jest kwota do zaplacenia !!

Deed, milo sie z toba gralo 3m sie !! <beczy>
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 1138
Skąd: ja się tu wziąłem ?!
Piwa: 54/320
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #5  Wysłany: Sob 26 Wrz, 2009 08:43   
Kurde !! ! :(
Szkoda , to też dla mnie był najulubieńszy serv ;]
No ale trudno | NaRa i Powodzenia ^^^Deed
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
*abc^
SpongeBob



Dołączył: 01 Maj 2009
Wiek: 29
Posty: 397
Skąd: Mazury
Piwa: 30/11
 #6  Wysłany: Sob 26 Wrz, 2009 09:19   
rozumiem Deeda, sam pewno dugo bym nie wytrzymał, mając tyle na karku.
co do opłacania serwa przez graczy - to nierealne[tzn realne co do przelewania kasy, ale wyobraźcie sobie jaki chaos by zapanował na serwie]. musi być ktoś kto będzie sprawowal piecze nad działaniem takiego serwera/forum.
było miło, maaan. 3maj się/3majcie się!. yo
_____________________________


pozdrawiam.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 25 Kwi 2009
Wiek: 25
Posty: 84
Skąd: Kwietniewo
Piwa: 7/12
 #7  Wysłany: Sob 26 Wrz, 2009 11:04   
taaaaaaaa yhy szkoda bo dobry serv elo :) <foch>
_____________________________
Niose swój styl a sam w sobie jestem stylem.....
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 03 Cze 2009
Wiek: 30
Posty: 206
Skąd: Boston
Piwa: 4/7
 #8  Wysłany: Sob 26 Wrz, 2009 15:45   
KURWA MAC gdzie ja teraz będę grał !! !!!!!!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ZoRdEk
ZoRdEk



Dołączył: 20 Cze 2009
Wiek: 26
Posty: 97
Skąd: Tarnów
Piwa: 4/8
 #9  Wysłany: Sob 26 Wrz, 2009 16:17   
ej kurwa Utrzymajmy ten serwer!!! ten serwer nie może pasć jest zajebisty <lol> :]
trzymaj sie deed narqa:)
_____________________________
I Kill You...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 6
Piwa: 1/1
 #10   Wysłany: Sob 26 Wrz, 2009 17:25   
Wielka szkoda ze serwer upada ;( nie bende mial gdzie teraz grac ;( 3maj sei deed fajnie sie z toba gralo <beczy>
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 6
Piwa: 1/1
 #11  Wysłany: Sob 26 Wrz, 2009 17:26   
sie*
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Bartek2171s



Dołączył: 15 Maj 2009
Wiek: 27
Posty: 215
Skąd: Łódź
Piwa: 4/13
 #12  Wysłany: Sob 26 Wrz, 2009 17:28   
Jak ten serwer padnie to juz nie bede gral w cs bo nie ma juz serwerow z takim fajnym klimatem. Szkoda. Nara ^^^Deed
_____________________________
Gość Pomogłem? To postaw PIWKO !
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 21
Skąd: Świdnica
Piwa: 1/1
 #13  Wysłany: Sob 26 Wrz, 2009 22:08   
o ja pierdole gram na sk od bardzo dlugiego czasu nie wyobrazam se konca
Ostatnio zmieniony przez uiop Sob 26 Wrz, 2009 22:16, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 25 Kwi 2009
Wiek: 25
Posty: 6484
Skąd: LondYn
Otrzymał 1278 piw(a)
 #14  Wysłany: Sob 26 Wrz, 2009 22:48   
Rozmyślałem, rozmawiałem, naradzałem się i doszedłem do wniosku że pójdziemy na inny układ : http://skserv.pl/viewtopic.php?p=6123#6123
Close !
Kosz !
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Apel !
F!sh3r [Diablo] Pomysły i Propozycje 15 Sro 03 Lut, 2010 18:43
F!sh3r
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Apel do administracji.
Explo'Sivo [Diablo] Pomysły i Propozycje 1 Pon 29 Lis, 2010 19:32
vd.Popielniczka
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ban Mini Wariat
Wyzwiska
Cyzio [PokeMod] Bany i UnBany 4 Wto 05 Lut, 2013 09:10
[WSB] p?p
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Mini Event
Nie wiedziałem gdzie to napisać
Kalvador [Diablo] Ogólnie o Diablo 12 Wto 20 Gru, 2011 23:14
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi mini problem
^Bubu$ [Mumble] Problemy i Pytania 2 Sob 02 Kwi, 2011 08:30
^Bubu$
Brak nowych postów Mini Miasto :P
Dupak :] Gry - online, singleplayer, multiplayer 1 Pią 31 Gru, 2010 10:41
ZoL[T]Y
Brak nowych postów My Mini City
Dupak :] Wolne rozmowy 0 Wto 28 Gru, 2010 15:16
Dupak :]
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Nihlathak - mini rework ^_^
`LaGGeR. [Diablo] Pomysły i Propozycje 20 Sob 27 Paź, 2012 20:43
ScoobyDoobyDoo
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zakazany pok na mapie mini !
bobek211a [PokeMod] Bany i UnBany 3 Sro 06 Paź, 2010 13:51
^JaSiO


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka