Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: oslabienie , wapnia

Zamknięty przez: Maryska
Pon 23 Kwi, 2012 19:28
Osłabienie Wapnia
Autor
Wiadomość


Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 60
Piwa: 3/4
Ostrzeżeń:
 10/5/10
 #1  Wysłany: Sob 21 Kwi, 2012 15:23   Osłabienie Wapnia
Nazwa przedmiotu: Wapń
Cecha przedmiotu: Zwiększa zadawane obrażenia ze skill'a
Opis ( za słaby / za mocny ): Myślę, że item jest całkiem w porządku tylko,że jego limit (o ile w ogóle jakiś jest) jest za duży. Proponuje posiadanie max 2 wapni ze ze względu na to, że niektóre pokemony jak posiadają nawet 2 wapnia zbytnio dominują grę...

Np. taka lugia na 200 lvl'u, która posiada te 4 wapnia zabija cala mape na 4 ewentualnie 8 użyć skill'a.
_____________________________

Ostatnio zmieniony przez fingers da vinci Sob 21 Kwi, 2012 15:26, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 07 Paź 2010
Wiek: 27
Posty: 100
Postawił 16 piw(a)
Ostrzeżeń:
 3/5/10
 #2  Wysłany: Sob 21 Kwi, 2012 15:27   
Nie przesadzajmy, wapnie są dość drogie. Kosztują 8500$ i dają tylko 10 obrażeń. Żeby jedną zdobyć to trzeba CO NAJMNIEJ 3 rundy porządnie rozegrać (np w ct i zebranie hostów), a kolejne tak samo. Jak ktoś kupuje same wapnie to łatwo go do jechać bo na SU nie będzie go stać.
Jestem na NIE
_____________________________
Scientia potentia est - wiedza to potęga, wiedza daje siłę


Ej! Gość, a ty jaki masz internet ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Nooke
Acid



Dołączył: 20 Paź 2010
Wiek: 29
Posty: 707
Skąd: nie wiem
Piwa: 23/25
 #3  Wysłany: Sob 21 Kwi, 2012 15:28   
Np Dzisiaj AHMED miał 7 wapni i na skilla zabijał wszystkich XDDDDDDDDDDDDD

Nie no limit ogółem tych boostow do 2 by się przydał

Tak tak Ahmed. Siedzisz w 1 miejscu wbijasz 183756871365/0 a po 8 fragach i win roundzie masz wapn.
_____________________________
Ostatnio zmieniony przez Nooke Sob 21 Kwi, 2012 15:30, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 60
Piwa: 3/4
Ostrzeżeń:
 10/5/10
 #4  Wysłany: Sob 21 Kwi, 2012 15:35   
Sam gracz który gra tym pokemonem twierdzi, że są one za silne wiec nie rozumiem dlaczego mówisz, że dają one TYLKO 10 obrażeń ;) Przykładowo 1 fala bije 20 a ma fal nie wiem z 4 wiec 4x20 = 80. W przeciwnej drużynie jest 12 osób wiec 80x12 = 960 dmg całkowitego a skill się ładuje z 6 sekund chyba... Teraz każdy wapń dodaje 10 dmg do każdej fali więc teraz każda fala nie bije 20 ale 30 i znowu 4x30 = 120 i na serverze jest 12 graczy w przeciwnej drużynie więc 120 x 12 = 1440 dmg. Wychodzi na to, że jeden wapń zwiększa zadawany ogólnie dps o jakieś 480 obrazen, bo 1440 - 960. A wydaje się, żę to jest tylko 10 dmg, hehe... Przykładowo tak jak teraz Nooke mówi gracz ma 7 wapni więc 4x90 = 360 jest 12 graczy wiec 360 x 12 = 4320 dmg w jakies 4 sekundy ;) Ja dalej jestem za tym żeby zbalansować wapnie.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 8
Postawił 3 piw(a)
 #5  Wysłany: Sob 21 Kwi, 2012 15:39   
Ja też się pod tym podpisuję, ponieważ Ktoś ma Lugie / Slowkinga, kupi 2-3 wapnie i użyje 3 razy i zabija całą mapę także nie ma sensu gry ;/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1103
Skąd: Z pola uprawnego
Piwa: 111/3
 #6  Wysłany: Sob 21 Kwi, 2012 16:03   
Przez tyle edycji pooemoda wapń nikomu nie przeszkadzał...
Teraz nowi gracze pokemoda narzekają na wszystko co możliwe, bo wydaje im się za silne.
Jeszcze trochę i będą pokemony bez skilli Oo, a itemy nie będą nic dodawały poza tym, że ma się go w ekwipunku.
_____________________________
Ostatnio zmieniony przez Maryskowo Sob 21 Kwi, 2012 16:03, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 60
Piwa: 3/4
Ostrzeżeń:
 10/5/10
 #7  Wysłany: Sob 21 Kwi, 2012 16:10   
Tu juz nie chodzi o to, że to jest jakiś audino, na którego jest kontrą kupić 10 przebudzeń ... Tutaj nawet potiony nie pomagają... Na serverze jest ciągłe zamieszanie przez to, że ktoś gra tą lugia z 10 wapniami non stop...
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Nooke
Acid



Dołączył: 20 Paź 2010
Wiek: 29
Posty: 707
Skąd: nie wiem
Piwa: 23/25
 #8  Wysłany: Sob 21 Kwi, 2012 16:13   
Maryskowo, Grałeś przeciw lugii z 4 wapniami? Chyba nie. Wiesz jak to wygląda?
10 sekund od startu runfy 200 lugia z 4 wapniami napierdala pokeskilla siedząc na respie, a ty zdychasz.
Nadal nie jest silne?
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 79
Skąd: Bochnia
Piwa: 4/10
 #9  Wysłany: Sob 21 Kwi, 2012 16:20   
Również jestem za tym, żeby zmniejszyć ich liczbę do 2... fakt, bardzo ułatwiło by to gre tym, którzy zaczynają przygodę z naszym pokemodem...
_____________________________
150 za godzinę... Ochujałaś ?!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 60
Piwa: 3/4
Ostrzeżeń:
 10/5/10
 #10  Wysłany: Sob 21 Kwi, 2012 16:22   
Dokładnie... Ci co są nowi i maja mniej niż 150hp o nich też trzeba pomyśleć ... Nie można myśleć tylko o starych wyjadaczach, którzy maja ponad 250hp... Zresztą był full server przez 3 mapy prawie, lugia zaczęła grać i po 1 mapce było 5v5.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 07 Paź 2010
Wiek: 27
Posty: 100
Postawił 16 piw(a)
Ostrzeżeń:
 3/5/10
 #11  Wysłany: Sob 21 Kwi, 2012 16:41   
Z tego rozumiem, że TYLKO przez slowkinga i lugię chcecie ograniczyć. To nie moja wina, że trafiam na kogoś słabego i po paru sekundach go nie ma. Jeżeli już ograniczyć do jakiejś liczby to do 5. Sam dawałem radę zrobić 12 podczas jednej mapy.
_____________________________
Scientia potentia est - wiedza to potęga, wiedza daje siłę


Ej! Gość, a ty jaki masz internet ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1103
Skąd: Z pola uprawnego
Piwa: 111/3
 #12  Wysłany: Sob 21 Kwi, 2012 16:45   
Grałem wczoraj, miałem 130hp i co z tego?
Tak, grałem jak lugia miała 4 wapnie.
Jak masz problem z grą opuść grę i poczekaj na zmianę mapy/pokemona/wyjścia gracza, tak jak to ja robię.
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 05 Paź 2010
Wiek: 29
Posty: 346
Skąd: Olsztyn
Piwa: 4/30
 #13  Wysłany: Sob 21 Kwi, 2012 18:32   
Maryskowo napisał/a:
Grałem wczoraj, miałem 130hp i co z tego?
Tak, grałem jak lugia miała 4 wapnie.
Jak masz problem z grą opuść grę i poczekaj na zmianę mapy/pokemona/wyjścia gracza, tak jak to ja robię.




Miliard razy prościej jest ograniczyć ilość do 2 niż tracić graczy chyba nie ?
Ty wyjdziesz i wrócisz a jak ktoś wszedł przelotem i nie zdąży kupić broni a już padnie to od razu wychodzi i nie wraca...
Nie rozumiem po co zawsze starasz się ustać przy swoim za wszelką cenę...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1103
Skąd: Z pola uprawnego
Piwa: 111/3
 #14  Wysłany: Sob 21 Kwi, 2012 18:57   
Explo'Sivo napisał/a:
Nie rozumiem po co zawsze starasz się ustać przy swoim za wszelką cenę...

Gracze nie staną się lepsi poprzez osłabianie wszystkiego.
Osłabiając wszystko, gracze pozostaną w błędzie, że stają się lepsi ; (
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Nooke
Acid



Dołączył: 20 Paź 2010
Wiek: 29
Posty: 707
Skąd: nie wiem
Piwa: 23/25
 #15  Wysłany: Sob 21 Kwi, 2012 19:03   
Słabsze skille poków, większy skill graczy. Tak to działa, a bynajmniej powinno
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 07 Paź 2010
Wiek: 27
Posty: 100
Postawił 16 piw(a)
Ostrzeżeń:
 3/5/10
 #16  Wysłany: Sob 21 Kwi, 2012 19:45   
Nooke napisał/a:
Słabsze skille poków, większy skill graczy. Tak to działa, a bynajmniej powinno

To jest pokemod a nie ffa/ tp/ 4fun
Gdyby nie moc pokemonów i przedmioty w grze to nie byłoby to.
Jeden pok ma przewagę nad innym i oto właśnie chodzi.
_____________________________
Scientia potentia est - wiedza to potęga, wiedza daje siłę


Ej! Gość, a ty jaki masz internet ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Spejson
Mięśnie


Dołączył: 02 Lis 2011
Wiek: 25
Posty: 628
Skąd: Bydgoszcz
Piwa: 59/47
Ostrzeżeń:
 2/5/10
 #17  Wysłany: Sob 21 Kwi, 2012 19:50   
Zasuwator napisał/a:
Nooke napisał/a:
Słabsze skille poków, większy skill graczy. Tak to działa, a bynajmniej powinno

To jest pokemod a nie ffa/ tp/ 4fun
Gdyby nie moc pokemonów i przedmioty w grze to nie byłoby to.
Jeden pok ma przewagę nad innym i oto właśnie chodzi.

Taaa lugia i milion białek GOOD LOCK! jak przeżyjesz to ci pogratuluje powinien być limit!
p.s a co ty masz do ffa? xd
_____________________________
A seed of doubt
It exists
And it grows
A glimpse of life
From somewhere deep within
Awake and understand
Ostatnio zmieniony przez Spejson Sob 21 Kwi, 2012 19:51, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 60
Piwa: 3/4
Ostrzeżeń:
 10/5/10
 #18  Wysłany: Sob 21 Kwi, 2012 20:54   
Nie chce się wypowiadać na temat pokemoda bo taki powstał i tak już będzie... Ja proszę tylko o MAŁY balans wapni...

"Jak masz problem z grą opuść grę i poczekaj na zmianę mapy/pokemona/wyjścia gracza, tak jak to ja robię."

Gdy ktoś wchodzi na server to znaczy, że ma ochotę pograć,postrzelać a nie kupić broń i tylko jak się da użyć skill'a paść tylko dlatego, że ktoś gra "słabą" Lugią z "tylko" 5 wapniami. Wiem, że nasz głos się tutaj prawie nie liczy i bo tak nie wiem komu by się zbalansować te wapnie...

,,Jeden pok ma przewagę nad innym i oto właśnie chodzi."

Żeby nawiązać do tego. Owszem jeden pok powinien mieć przewagę nad innymi

Woda > Ogień
Ogień > Roślinne
Elektryczne > Woda
Kamień > Normalne itp. itd.

Oczywiście :
Legenda > Wszystko ja się z tym zgadzam ale do ch** pana... Bez przesady z tymi wapniami !! !

Limit ostatecznie na 2/3 wapnia bez tego balansu nie będzie, nawet jeżeli zostanie zmniejszone do 5 to i tak to nic nie da ;) . Dzięki za uwagę.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SpeedVille
SpeedVille


Dołączył: 14 Paź 2009
Wiek: 27
Posty: 365
Skąd: Brzeg
Piwa: 18/16
Ostrzeżeń:
 1000/5/10
 #19  Wysłany: Nie 22 Kwi, 2012 06:45   
co do wapni jestem na NIE przez tyle lat nikomu wapnie nie przeszkadzały
są pokemony które są odporne na ten skill.
_____________________________
Postaw Piwko jak pomogłem :P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 60
Piwa: 3/4
Ostrzeżeń:
 10/5/10
 #20  Wysłany: Nie 22 Kwi, 2012 12:20   
Które pokemony są odporne na ten skill ??
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi osłabienie Aflocka
Dzikusushushush [Diablo] Pomysły i Propozycje 12 Czw 07 Lis, 2013 16:42
Dzikusushushush
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Osłabienie Klasy
DIABLO
FeelTheRush! [Diablo] Pomysły i Propozycje 1 Pon 07 Paź, 2013 08:31
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Osłabienie skila Blazikena
Matez360 [PokeMod] Pomysły i Propozycje 12 Sob 07 Maj, 2011 23:27
^^^Deed


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka