Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: ninji , ulepszenie

Zamknięty przez: ^^^Deed
Sob 29 Sty, 2011 01:51
Ulepszenie Ninji :D
Autor
Wiadomość


Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 7
 #1  Wysłany: Czw 30 Gru, 2010 20:23   Ulepszenie Ninji :D
Moja propozycja to ulepszenie kalsy ninja. poniewaz ta klasa jest moze dobra ale jej obrazenia z noza sa bardzo slabe po 50;/ mozna bylo by je zwyzyc do 100 wtedy by bylo wmiare sprawiedliwie do innych klas. dodam tylko zeby wziasc to pod uwage bo ninja jest klasa ktora musi podejsc do przeciwnika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Pierzu
ShitMaster&#8224


Dołączył: 24 Paź 2010
Wiek: 29
Posty: 135
Skąd: Solniki Wielkie
Piwa: 14/8
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #2  Wysłany: Czw 30 Gru, 2010 20:32   
Co!! Ninje i tak sa wnerwiajace a jak ci sie ninja granie nie podoba to zmien klase...
A moze damy odrazu 1 na 1 zabicia z noza ??
Ninja jest klasa ktora musi podejsc do przeciwnika dlatego jest niewidzialny i skacze wyskoko..
Na NIE
_____________________________

ROCK 4 EVER!!!
Ostatnio zmieniony przez Pierzu Czw 30 Gru, 2010 20:33, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
klinsmanor
Born To FIGHT


Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 59
Skąd: Podlasie
Postawił 10 piw(a)
 #3  Wysłany: Czw 30 Gru, 2010 20:36   
A moja propozycja to osłabienie Izuala gdyż w walce zbrojnej jakiej jest 1vs1 Izual zawsze ucieka by zregenerować hp teleportując się, co jest nie sprawiedliwe gdyż mefisto też leczy sobie hp ale za pieniądze a Izual za free!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Nani*17
Nani*17


Dołączył: 30 Lis 2010
Wiek: 28
Posty: 87
Skąd: Warszawa
Piwa: 7/16
 #4  Wysłany: Czw 30 Gru, 2010 20:51   
Co do ulepszenia ninjy ... powstrzymam się od głosu ...lecz naprawde ciężko jest kogokolwiek zabic z wysokim lvl :(

A co do osłabienia Izuala jestem na Tak .
_____________________________
Jeśli pomogłem , to postawcie PIWKO ,bo suszy!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 435
Piwa: 41/61
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #5  Wysłany: Czw 30 Gru, 2010 21:09   
Ta, od razu wszystko weźcie Izualowi to nie będzie klasą premium.

Ninję może ulepszyć tak, że miałby wbudowany ten item co 'kucnij na 3sek i cie wyrzuci daleko', 1/3 na odrodzenie?
Ostatnio zmieniony przez .prepare to fight. Sob 01 Sty, 2011 18:42, w całości zmieniany 3 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 25 Kwi 2009
Wiek: 31
Posty: 6484
Skąd: LondYn
Otrzymał 1278 piw(a)
 #6  Wysłany: Pią 31 Gru, 2010 00:26   
klinsmanor napisał/a:
A moja propozycja to osłabienie Izuala gdyż w walce zbrojnej jakiej jest 1vs1 Izual zawsze ucieka by zregenerować hp teleportując się, co jest nie sprawiedliwe gdyż mefisto też leczy sobie hp ale za pieniądze a Izual za free!

Zostało to wzięte pod uwagę, w następnej edycji będzie troszkę inaczej.
Co do ninji, to nie, 100dmg to za dużo, nie wiem co dać żeby było lepiej.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 73
Piwa: 5/10
Ostrzeżeń:
 10/5/10
 #7  Wysłany: Pią 31 Gru, 2010 08:32   
Może ninji dobudowac archy ? chociaż na +3 :P
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 06 Mar 2010
Wiek: 30
Posty: 487
Piwa: 9/16
 #8  Wysłany: Pią 31 Gru, 2010 08:57   
KK, to chyba najgorszy pomysł ninja + archy = brak możliwości podłożenia i rozbrojenia paki
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 09 Sty 2010
Wiek: 28
Posty: 318
Skąd: Ruda Śląska
Piwa: 20/44
 #9  Wysłany: Pią 31 Gru, 2010 08:58   
Przecież wystarczy komuś walnąć w plery, i już masz 165 dmg...
Albo w heada i masz 200-800.
klinsmanor, a jakie szanse będzie miał izual wtedy, gdy mu sie weźmie tp? Wyciszenia już nie ma, 200 hp też, jakoś wtedy nie marudziliście, że go się nie da zabić...
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 06 Mar 2010
Wiek: 30
Posty: 487
Piwa: 9/16
 #10  Wysłany: Pią 31 Gru, 2010 09:51   
165 dmg - 50% bo zręczność odejmuje i wychodzi z 80 kolesie mają po 340 hp czyli wychodzi na to, że trzeba walnąć 5 razy w plecy, żeby zabić. Oczywiście koleś zdąży się obrócić i już nie będziesz walić w plecy tylko po 65 - 50% czyli z 35.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Pierzu
ShitMaster&#8224


Dołączył: 24 Paź 2010
Wiek: 29
Posty: 135
Skąd: Solniki Wielkie
Piwa: 14/8
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #11   Wysłany: Pią 31 Gru, 2010 14:06   
Chcialbym jeszcze dodac ze gracze ktozy pragnacy "zniszczyc" klasy premium chca tego dlatego ze nie sa w stanie ich zabic bo maja za maly lvl albo nie umieja grac. Owszem izual jest dobry w pojedynku 1 na 1 ale jesli jest wiecej graczy czasamy zawodzi.I nie zawsze i wszedzie dziala ten teleport np taka mapa jak Office. Teleport tylko dziala poza pomieszczeniami. Izual jest klasa opierajaca sie glownie o teleport i regeneracje gdyby zostaly by one mu odebrane gra nim stracila by sens.
Tak HP na izualu regeneruje sie jednak co 5 sek. a np menfisto moze to zrobic odrazu i wdodatku moze zwiekszyc ilosc regenerowanych hp za pomaca inta... Izual ma darmowe leczenie co 5 sek, Menfisto musi zaplacic ,ale nie musi czekac. Jeszcze te bonusy BH niewidzialnosc na nozu ile razy przez to umieralo mi sie...
Izual jest niesmiertelny ale tylko dla poczatkujacych graczy , a jak nauczysz sie nim grac bedzie calkiem niezly ale nie najlepszy... Weźmy np. takiego paladyna ktory ma te swoje pociski oraz 1/3 na odbicie. Mi na 136 lvlu izualem ciezko ubic jest takiego z 50 lvl gdzyz odbija nawet wiecej niz 1/3 mojich pociskow...klinsmanor, Tak jak powiedzialem izual regeneruje sie za free ale w okreslonym czasie w przeciwienstwie do menfisto

Pozdro
_____________________________

ROCK 4 EVER!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 06 Mar 2010
Wiek: 30
Posty: 487
Piwa: 9/16
 #12  Wysłany: Pią 31 Gru, 2010 15:43   
Rozmawiacie o innych klasach premium, a co z diablo? +2 wampiryczne obrażanie i kule, których praktycznie się nie używa.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Pierzu
ShitMaster&#8224


Dołączył: 24 Paź 2010
Wiek: 29
Posty: 135
Skąd: Solniki Wielkie
Piwa: 14/8
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #13  Wysłany: Sob 01 Sty, 2011 13:56   
pro koks, Diablo ma +3 wampirycznych a kuli nie wiem czemu nikt nie uzywa skoro maja tak wielkie obr. , a jak juz mowimy o diablo to jest on gorszy niz menfisto i izual razem wziete nie raz mialem tak ze zadalem Diablowi :P nawet ponad 800 obr a ten ma full hp ma jeszcze gravitacje zmniejszona i tam jakies inne bajery. Diablo jest silny tylko czeba go obczajic.
_____________________________

ROCK 4 EVER!!!
Ostatnio zmieniony przez Pierzu Sob 01 Sty, 2011 13:58, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 06 Mar 2010
Wiek: 30
Posty: 487
Piwa: 9/16
 #14  Wysłany: Sob 01 Sty, 2011 14:19   
Ale to tylko dzieki zrecznosci. Kul nikt nie uzywa, bo sa wolne i zwinnosc redukuje obrazenia. Te 800 hp to chyba z jakims super armorem albo z staffem. W paladyna raz wladowalem caly magazynek m4 a trafilem go tylko 3 razy zabierajac ok 30 hp.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Pierzu
ShitMaster&#8224


Dołączył: 24 Paź 2010
Wiek: 29
Posty: 135
Skąd: Solniki Wielkie
Piwa: 14/8
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #15  Wysłany: Sob 01 Sty, 2011 18:23   
pro koks, Ojj nie mylisz sie co do tego diablo... Nieraz tak mialem...
Jednak paladyn jest silny tez mi sie tak czasem zdaza ze go potraktuje calym magazynkiem a dostanie ze 2-3x
_____________________________

ROCK 4 EVER!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 7
 #16  Wysłany: Sob 01 Sty, 2011 20:02   
sora ale chcem napisac ze to jest post o ninji a nie o innych klasach prosze o wypowiadanie sie na temat:
- czy ninja ma mocniej bic z noza chociaz do 80DGM
- jakis wbudowany item
-lub własna propozycja
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 06 Mar 2010
Wiek: 30
Posty: 487
Piwa: 9/16
 #17  Wysłany: Sob 01 Sty, 2011 22:02   
Ja bym zrobił szansę na wyrzucenie w powietrze na nożu albo zwiększenie obrażeń o 30.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
*Dupak :]
AwpKiller



Dołączył: 28 Maj 2010
Wiek: 29
Posty: 110
Skąd: Sieradz
Piwa: 6/16
 #18  Wysłany: Sob 01 Sty, 2011 22:33   
ale tak aby to wyżucanie w powietrze działało jedynie gdy ninja atakuje prawym bo na lewym niebyło by to dobre :P
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #19  Wysłany: Sob 01 Sty, 2011 23:06   
Ja mam inną propozycję, co do wyrzucenia w powietrze to dobry pomysł nie jest bo przeszkadzałoby ninjy w ponownym trafieniu, a ma być boost nie nerf.
Przy trafieniu ninja ma małą szansę na zabicie odrazu, natomiast bardziej ogarnięci gracze odrazu widzą takiego osobnika po trafieniu.
Teraz propozycja:
- po trafieniu oślepienie przeciwnika o ile to jest możliwe z cooldownem 5-10 sek wtedy ninja będzie mógł uciec w stronę, którą zechce, a trafiony przeciwnik nie będzie mógł odrazu kontratakować.
Objaśnienia:
- cooldown - opóźnienie wprowadzone po to, aby nie móc ciągle oślepiać atakowanego celu (ma na celu wprowadzenie bardziej zaskakującego ataku, a nie jako tzw. "tanka" czyli oślepianie i tłuczenie na oślep).
- czas trwania takiego oślepienia w granicach 2-3 sek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
*Dupak :]
AwpKiller



Dołączył: 28 Maj 2010
Wiek: 29
Posty: 110
Skąd: Sieradz
Piwa: 6/16
 #20  Wysłany: Sob 01 Sty, 2011 23:12   
to jest dobra myśl ale tylko i jedynie na prawym przycisku bo jak taki ci podleci i zlewego combo to leżysz na zacme
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Noże dla ninji
Spejson [Diablo] Pomysły i Propozycje 24 Sro 08 Sie, 2012 16:50
Mateusz120p
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ulepszenie druida
Mati1993 [Diablo] Pomysły i Propozycje 11 Pon 21 Lut, 2011 02:14
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ulepszenie klas.
kochanek1711 [Diablo] Pomysły i Propozycje 6 Pią 06 Lip, 2012 12:56
KelNer''
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ulepszenie klasy
mateusz13 [Diablo] Pomysły i Propozycje 5 Nie 16 Gru, 2012 19:22
Krzychu1306
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ulepszenie Izuala
Death~ [Diablo] Pomysły i Propozycje 9 Wto 08 Mar, 2011 11:37
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ulepszenie Kowala
NTT [Diablo] Pomysły i Propozycje 1 Wto 22 Lut, 2011 15:31
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi pomysły na ulepszenie pokemoda
like it [PokeMod] Pomysły i Propozycje 5 Sob 16 Sie, 2014 20:10
Avalanche
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Item: Magic Hook - Ulepszenie
slabooo [Diablo] Pomysły i Propozycje 7 Sro 12 Cze, 2013 05:10
Mr.Smerf


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka