Nie jeste� zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj si� lub zarejestruj. Aby si� zarejestrowa� kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Nast�pny temat

Tagi tematu: dmg , itemkow , modyfikacja , zwiekszajacych

Zamkni�ty przez: ^^^Deed
Pon 07 Pa�, 2013 09:37
Modyfikacja itemk�w zwi�kszaj�cych DMG
Autor
Wiadomo��
Wuoch(A)cz
Jestem za tob�



Do��czy�: 02 Sie 2011
Wiek: 29
Posty: 391
Sk�d: si� tu wzi��em?
Piwa: 30/48
Ostrze�e�:
 1/5/10
 #1  Wys�any: Pi� 21 Cze, 2013 19:55   Modyfikacja itemk�w zwi�kszaj�cych DMG
Pisz� ten temat poniewa� chc� co� wnie�� do tego serwera, aby nie by�o tak �atwo jak dotychczas. Mam kilka pomys��w na zmiany item�w i inne tego typu rzeczy, kt�re pewnie z czasem b�d� dopisywa�, ale p�ki co napisz� o itemach zwi�kszaj�cych obra�enia. Wi�kszo�� graczy jest poirytowanych (w tym ja), gdy po 2s pada na gleb� i to zbyt szybko, a takiemu graczowi mo�na ewentualnie "naskoczy�". Zmiana dotyczy zmniejszenia obra�e� z broni. Wiem, napisane niepotrzebnie a� tyle, no ale chce tylko ka�demu graczowi uzmys�owi� jak to wygl�da.


Nieunikniona �mier� [Wytrzyma�o�� 150]
dodaje 40 dodatkowych obra�e� za ka�dy strza�/uderzenie przeciwnika. Dziesi�� takich strza��w razem daje nam 400dmg + obra�enia z broni (dajmy na to 200) = 600, gdzie po takiej liczbie obra�e� wi�kszo�� graczy po prostu pada.


Cytat: « Zaznacz » « Rozwi� »
Tutaj chcia�bym zmniejszy� ilo�� obra�e� do +25 poniewa� �mierci pewnie gracz nie uniknie jak sama nazwa itemu wskazuje, a nie b�dzie to ju� tak irytuj�cy item. Czyli teraz mamy 250 obra�e� + 200 co daje nam 450 (a pami�tajmy, �e w wi�kszo�ci broni, z kt�rych korzystamy jest 30 naboi w jednym magazynku wi�c ta liczba zwi�ksza si� na pewno do wi�kszej liczby obra�e� wi�c spokojnie zdo�amy zabi� 2 graczy, a nie 4 jak to cz�sto bywa.


Critical Fire [Wytrzyma�o�� 250]
na 0 inteligencji dodaje nam +20 obra�e�. Wida� go�ym okiem, �e to mniej ni� nieunikniona �mier�, ale gdy mamy 100 inteligencji to wszystko zaczyna wygl�da� dla innej osoby tragicznie, wr�cz krytyk, kt�ry niesie �mier� gdzie tylko popadnie czyli +45 obra�e�.


Cytat: « Zaznacz » « Rozwi� »
Tutaj chcia�bym zmniejszy� obra�enia, a mianowicie na 0 inteligencji dodawa�oby +5 (10 strza��w daje nam 50 + 200 = 250 nie jest to ogromna liczba, ale policzcie sami dalej i czytajcie moje dalszy wypociny) obra�e�, a ju� na 100 inteligencji 30 obra�e�. Licz�c to po "ch�opsku" wychodzi nam, �e na ka�de 4 punkty inteligencji dodawane jest +1 obra�e� co na pewno wydaje si� ciekawszym rozwi�zaniem ni� od razu przej�cie do +45 dmg. Na pewno (wed�ug mnie oczywi�cie) gra sta�a by si� dla wi�kszo�ci przyjemniejsza w starciu z takim osobnikiem, bo mia�by jakiekolwiek szanse.


Enigma [Wytrzyma�o�� 100 lub 250]
bardzo fajny item. Pozwala nam si� teleportowa� PPM na no�u, zmniejsza nasz� widoczno�� oraz dodaje dmg (wiem, jest tak�e drugi item o tej samej nazwie, ale i tak ma�o kto z niego korzysta, bo w�o�y do skrzyni, wyci�gnie i ma swoj� enigm� ulepszon�). Tutaj sprawa wygl�da bardzo fajnie. Na 0 inteligencji mamy +1 obra�e�, ale na 100 inteligencji zaczynaj� si� strome schody dla ofiary, bo mamy a� +51 obra�e� (510 dmg z samego itema, maszyna do zabijania).


Cytat: « Zaznacz » « Rozwi� »
Tutaj tak�e zmniejsz� dmg oraz usun� zmniejszenie niewidzialno�ci, bo to i tak prawie nic nie daje. Na 0 inteligencji niech dalej b�dzie +1, ale ju� na 100 inteligencji mieliby�my ju� +41 dmg (taka nieunikniona �mier� z naszego serwera). Wychodzi tutaj na to, �e na ka�de 5 punkt�w inteligencji przypada +2 dmg, czyli 1 dmg na 2,5 pkt.




Ukryta Wiadomo��:
Wiadomo�� zosta�a ukryta, aby j� przeczyta� nale�y si� zalogowa�.


Dzi�kuj� za przeczytanie i zapraszam do dyskusji. Krytykowanie jak i w�asne zdanie co do mojego tematu jest mile widziane.


@^RespecT, ja tutaj my�l� o nowych graczach. Co z tymi, kt�rzy maj� ju� 100 lvl`e? B�d� wszystkich sieka� dooko�a, gdy im si� tak spodoba, a tak to jest jakie� zbalansowanie, kt�re jakim� cudem mo�e da� graczowi z mniejszym lvlem jakiekolwiek szanse.
_____________________________

Ostatnio zmieniony przez Wuoch(A)cz Pon 24 Cze, 2013 19:59, w ca�o�ci zmieniany 2 razy  
 Autor postu otrzyma� 7 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wi�cej szczeg��w
Wystawiono 7 piw(a):
FeelTheRush!, KuBiX, CRISU, BanDz, Najemny[PL], filip123, Mr.Smerf
FeelTheRush!
Die Bitch :D


Do��czy�: 07 Lis 2012
Wiek: 28
Posty: 240
Sk�d: Ja Jestem ?
Piwa: 13/16
 #2  Wys�any: Pi� 21 Cze, 2013 20:09   
Tyyy.. Buraku dobrze gadasz :D Masz andariel + nieunikniona kilka kulek i piach :)
tak samo jestes ZA CLOVEREM -,- bo zabijajac na strzala mozna chowac do skrzynki i co runde "free frag" a to jest w chuu drazniace jak ninja podskoczy od skrzynki klika E i chowa :)
na 100 inty powinien bic jak dragon I ze 100 Inty i bylo by fajnie bo bil by prawie polowe mniej i gralo by sie super a kogo masz zabic to i tak zabijesz :)
Wuochacz :D Dzisiaj sam myslalem zeby takie cos napisac o tych itemach :)
Jak mi sie cos przypomni to sie odezwe :P
_____________________________
Oto odpowied� Lefthooka na temat propozycji zagrania 1 vs 1 z HLTV. :
lefthook: powiedz ze znam wynik
lefthook: z miernotami nie gram
lefthook: nie bd udowadnial
lefthook: on tu musi latasa na mnie..
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Do��czy�: 10 Mar 2012
Wiek: 28
Posty: 93
Sk�d: J-Zdr�j
Piwa: 1/22
Ostrze�e�:
 3/5/10
 #3  Wys�any: Pi� 21 Cze, 2013 21:38   
Jestem za Wuoch(A)cz dobry pomys� jestem za tym bo pocz�tkuj�cy gracz zwieje jak taki np. Andariel 100 inty i si�y wyskoczy i zabije go.
Wuoch(A)cz masz piwo za to
Ostatnio zmieniony przez KuBiX Pi� 21 Cze, 2013 21:44, w ca�o�ci zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Do��czy�: 05 Sie 2011
Wiek: 29
Posty: 492
Piwa: 28/99
Ostrze�e�:
 1/5/10
 #4  Wys�any: Sob 22 Cze, 2013 09:20   
40 lvl + Nieunikniona �mier� i ju� go nie zabijesz.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
^Pezet
The Best



Do��czy�: 19 Pa� 2011
Wiek: 28
Posty: 274
Sk�d: z Dnia i Nocy
Piwa: 16/12
 #5  Wys�any: Sob 22 Cze, 2013 13:12   
jestem ZA , lecz enigmie nie odbiera� bym niewidzialno�ci , wystarczy mie� 100 inta , 100 w niewidzialno�� i ci�niemy po mapce z dodatkowym dmg prawie jak ninja , wystarczy tylko umie� wykorzysta� item :)
_____________________________
Masz prawo mie� swoje zdanie, ja mam prawo mie� je w dupie !!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Najemny[PL]
Czarnuchyyy


Do��czy�: 23 Mar 2013
Posty: 55
Sk�d: Z Kuby :P
Piwa: 4/5
Ostrze�e�:
 13/5/10
 #6  Wys�any: Nie 23 Cze, 2013 11:23   
"Wiadomo�� zosta�a ukryta, aby j� przeczyta� postaw autorowi posta piwo"- si� pytam co to ma by� xD Nad wyraz pazerne posuni�cie musia�em da� ci piwo �eby to przeczyta� Hhehehe
A po postawieniu piwa wyskakuje mi taki tekst :P :"Szczerze powiedziawszy te itemy s� po prostu za mocne wi�c napisa�em tutaj co� co wed�ug mnie by�oby lepsze dla naszego DiabloModa" i o�wiadczam ci �e twoja pazerno�� na piwa niezna granic :D
Co do tych itemuw zgadzam si� z tob� w pe�ni si� podpisuj� pod tym pomys�em :D
_____________________________
Jak pomog�em daj PIWKO ;D
A jak nie to... Te� mo�esz da� ;D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
FeelTheRush!
Die Bitch :D


Do��czy�: 07 Lis 2012
Wiek: 28
Posty: 240
Sk�d: Ja Jestem ?
Piwa: 13/16
 #7  Wys�any: Nie 23 Cze, 2013 11:25   
Item�w najemny Item�����w :D
_____________________________
Oto odpowied� Lefthooka na temat propozycji zagrania 1 vs 1 z HLTV. :
lefthook: powiedz ze znam wynik
lefthook: z miernotami nie gram
lefthook: nie bd udowadnial
lefthook: on tu musi latasa na mnie..
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
rzepsky
sKserV.pl



Do��czy�: 30 Sty 2012
Wiek: 28
Posty: 326
Sk�d: Dzia�dowo
Piwa: 32/26
 #8  Wys�any: Nie 23 Cze, 2013 15:42   
no ja jako jedyny powiem �e kiepski pomys�. jedyne co powiem �e trafione to zmiejszenie DMG z nieuniknionej �mierci. Reszta item�w jest uzale�niona od inteligenji i �eby do 75 lvl uzywa� tych item�w trzeba zrezygnowa� z bardzo wa�nej statystki mianowicie si�y lub zwinno�ci/zr�cznosci bez czego albo nie mamy redukcji akatku albo wleczenu si� jak ��wie. Wiec tak jak powiedzailem jedynie pomy�� odno�nie nieunikninej �mierci mi si� spodoba�
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Do��czy�: 25 Cze 2013
Wiek: 27
Posty: 8
Sk�d: Poland
 #9  Wys�any: Wto 25 Cze, 2013 11:14   
jestem na NIE. Moim zdaniem jest dobrze jak jest. Andariel jest niepokonany na itemie dodaj�cym dmg wi�c conajwy�ej proponowa�bym zablokowanie mo�liwo�ci kupna item�w z doddatkowym DMG na andarileu tak jest jest zablokowany pro shadow na paladynie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Do��czy�: 27 Kwi 2013
Wiek: 28
Posty: 46
Sk�d: Okolice Cz�stochowy
Piwa: 1/3
 #10  Wys�any: Sro 26 Cze, 2013 07:11   
Dobry pomys� podoba mi si�
Nawed jak pisano wy�ej to nawed b�dzie lepiej na nowych gracz

np.
Wbijali 1 lvl 140hp 2 strza�y i po nich ka�dy widzia� �e od razu s� obrazy , oskar�enia o cheaty, i obelgi na serwer wiec

Moim zdaniem Musi by� to zrobione

Diablo Mody si� rozwijaj� b�dzie jeszcze wiele nowych unowocze�nie� i r�nych fajnych atrakcji jak i item�w lub klas , ale jak tam b�dzie jak do tej pory to , nie wiem czy ten serwer d�ugo po zipie <beczy> ze wzgl�du �e nawet 5 os na tydzie� nie przychodz� bo jak graj� z itemami i wg !

Moim zdaniem powinno by� te� zredukowanie obra�e� z Piorun�w (itemy)
_____________________________
"Istniej� dwa rodzaje nieudacznik�w: ci, kt�rzy pomy�leli, ale nigdy nie zrobili oraz ci, kt�rzy zrobili, ale nigdy nie pomy�leli."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Do��czy�: 06 Sie 2013
Wiek: 27
Posty: 71
Sk�d: Szczecin
Piwa: 2/4
Ostrze�e�:
 1/5/10
 #11  Wys�any: Sob 17 Sie, 2013 07:16   
Najemny[PL], dobrze ze napisales to nie dostal piwa :]

A co do tematu to jestem na TAK , bd o wiele fajniej i trudniej sie gra�o .
_____________________________
Tres Metros Sobre El Cielo.

Prosz� o Pomoc : http://skserv.pl/problem-vt29930.htm#124096
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Wy�wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi
Nie mo�esz pisa� nowych temat�w
Nie mo�esz odpowiada� w tematach
Nie mo�esz zmienia� swoich post�w
Nie mo�esz usuwa� swoich post�w
Nie mo�esz g�osowa� w ankietach
Nie mo�esz za��cza� plik�w na tym forum
Mo�esz �ci�ga� za��czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Og�oszenie: Poradnik dla pocz�tkuj�cych
Eryk [Prison Break] Og�lnie o Prison Break 0 Nie 15 Maj, 2011 21:25
Eryk
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Poradnik Diablo Moda dla pocz�tkuj�cych
by Route^
Route^ [Diablo] Og�lnie o Diablo 1 Czw 04 Kwi, 2013 21:38
Route^
Brak nowych post�w Propozycje klas i itemk�w ;)
FarGoo [Diablo] Pomys�y i Propozycje 6 Nie 04 Sie, 2013 13:27
rzepsky
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Modyfikacja Paladyn
FeelTheRush! [Diablo] Pomys�y i Propozycje 12 Nie 30 Cze, 2013 22:08
Padaka
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Niewidzialno�� zab�jczyni - modyfikacja
Gryfel [Diablo] Pomys�y i Propozycje 16 Czw 15 Sie, 2013 12:14
*[M]aLinA*
Brak nowych post�w Poradnik dla pocz�tkuj�cych
All about Counter-Strike 1.6
Qbicki Konfiguracja, poradniki i tutoriale 7 Nie 19 Gru, 2010 15:08
Qbicki
Brak nowych post�w Jak sufrowa� dla pocz�tkuj�cych
6Teen [Surf + BF2] Poradniki 4 Sro 04 Sty, 2012 16:44
stbartek
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Usuni�cie pokemona lub pokemon�w uspi...
$@$ [PokeMod] Pomys�y i Propozycje 9 Pi� 15 Pa�, 2010 23:41
^JaSiO
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Propozycja i wskaz�wka dla graczy nie...
Zabezpieczenie przed z�odziejami ...
$WIRU$ [PokeMod] Pomys�y i Propozycje 2 Czw 13 Maj, 2010 00:26
^JaSiO
Brak nowych post�w Poradnik Dla Pocz�tkuj�cych Admin�w.
`FunnyGun Konfiguracja, poradniki i tutoriale 3 Sob 01 Cze, 2013 15:26
`FunnyGun


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materia��w z Forum!
statystyka statystyka