Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: klasa , nowa

Zamknięty przez: rzepsky
Wto 09 Wrz, 2014 17:07
Nowa Klasa ?
Autor
Wiadomość
FeelTheRush!
Die Bitch :D


Dołączył: 07 Lis 2012
Wiek: 22
Posty: 240
Skąd: Ja Jestem ?
Piwa: 13/16
 #1  Wysłany: Pią 21 Cze, 2013 20:33   Nowa Klasa ?
Siemas :D Doznalem oswiecenia ... Moze by tak dodac nowa klase "Tyrael"

-130 hp na start
- zmniejszona grawitacja <typu diablo talic>
-zmniejszona widocznosc do 150 <dobrze widoczny na mapie dobry jak sie dobrze zaszyjesz w tle>
-odnowienie ammo i 5-10 hp za fraga
-25-50% odpornosc na pocisk paladyna



Mysle nad diabloskillem i nie wiem co to moglo by byc ale dobry byl by skill typu <heal aura>
ktory leczy swoich a bije wrogow.
50 dmg/leczenia na starcie
kazdy 1 pkt. inteligencji 1 dmg/leczenia


Czas ladowania tak jak inne klasy maja czyli pomiedzy 15-20 sec bylo by dobrze :)

wady klasy ?

-mocno widac gdy sie skacze widac ostry kontur ... wlasciwie 150 niewidki to i tak b. mocno widac
-mozliwe bylo by bugowanie sie stalkera / pro shadowa / shadowa jak u nekromanty ale to bylo by calkiem do "zjedzenia" bo klasa sama w sobie jest malo widoczna jak sie ktos "zabunkruje" w dobrym miejscu :D


klasa byla by bardzo fajna i zapewne popularna ;]
pamietam byla taka klasa na pewnym serwie i 50% graczy nia gralo chyba ze premki byly.

Co do diabloskilla to zrownowazony do Bone Spirita Nekro .. Pioruna Baala czy meteoru mefka . :)

Mam nadzieje ze sie spodoba :D

Pozdro :D


@@ Edit : Wuochacz :) Nazwe zawsze mozna zmienic ale tyrael jak najbardziej pasue
Np : Grawitacja - tyrael ma skrzydla :)
bicie wrogow <dead aura> walczy ze zlem
leczy swoich <heal aura> jest klasa DOBRA <bohater> :))

@@Edit : Rzepka :) na innym serwerze byl to mefisto ale atuty pozmieniane zostaly dodany diabloskill itp :)
_____________________________
Oto odpowiedź Lefthooka na temat propozycji zagrania 1 vs 1 z HLTV. :
lefthook: powiedz ze znam wynik
lefthook: z miernotami nie gram
lefthook: nie bd udowadnial
lefthook: on tu musi latasa na mnie..
Ostatnio zmieniony przez FeelTheRush! Pon 24 Cze, 2013 12:17, w całości zmieniany 3 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 13 Mar 2013
Wiek: 28
Posty: 99
Skąd: PoznaŃ
Piwa: 1/5
Ostrzeżeń:
 4/5/10
 #2  Wysłany: Pią 21 Cze, 2013 20:51   
czemu nie klasa sama w sobie moze sie okazac sukcesem ale czas laowania 15-20 sek ? ^^ normalnie jest 5 sek :P :*
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
FeelTheRush!
Die Bitch :D


Dołączył: 07 Lis 2012
Wiek: 22
Posty: 240
Skąd: Ja Jestem ?
Piwa: 13/16
 #3  Wysłany: Pią 21 Cze, 2013 21:01   
Nafukany napisał/a:
czemu nie klasa sama w sobie moze sie okazac sukcesem ale czas laowania 15-20 sek ? ^^ normalnie jest 5 sek :P :*


:D serio 5 sec ? :D nie wiedzialem a jak tak to mozna czas 10-15 sec ale to juz bylo by za latwe granie :D bo bys sie leczyl szybciej i wiecej niz madawc :D
_____________________________
Oto odpowiedź Lefthooka na temat propozycji zagrania 1 vs 1 z HLTV. :
lefthook: powiedz ze znam wynik
lefthook: z miernotami nie gram
lefthook: nie bd udowadnial
lefthook: on tu musi latasa na mnie..
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 05 Sie 2011
Wiek: 22
Posty: 492
Piwa: 28/99
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #4  Wysłany: Pią 21 Cze, 2013 21:27   
Cytat:
Mysle nad diabloskillem i nie wiem co to moglo by byc ale dobry byl by skill typu <heal aura>

Podoba mi się
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #5  Wysłany: Pią 21 Cze, 2013 22:20   
FeelTheRush! napisał/a:
klasa sama w sobie jest malo widoczna


Z takimi skillami, które podałeś to naprawdę byłaby mało widoczna praktycznie wcale (chyba, że ktoś by testował) - sry nie mogłem się oprzeć

Po co grać takim "Tyraelem" jeśli to samo posiada barbarzyńca tylko, że lepsze?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
FeelTheRush!
Die Bitch :D


Dołączył: 07 Lis 2012
Wiek: 22
Posty: 240
Skąd: Ja Jestem ?
Piwa: 13/16
 #6  Wysłany: Sob 22 Cze, 2013 06:58   
Z takimi skillami, które podałeś to naprawdę byłaby mało widoczna praktycznie wcale (chyba, że ktoś by testował) - sry nie mogłem się oprzeć

Po co grać takim "Tyraelem" jeśli to samo posiada barbarzyńca tylko, że lepsze?[/quote]

Klasa byla by sporo widoczna :) ale jak gdzies sie zaszyjesz to malo .. skille jak barba tak ? barba nie ma leczenia swoich tylko wyskow w gore ktory daje dmg a tu masz dmg/leczenie ktore bylo by baaardzo przydatnym skillem do akcji grupowych :)
_____________________________
Oto odpowiedź Lefthooka na temat propozycji zagrania 1 vs 1 z HLTV. :
lefthook: powiedz ze znam wynik
lefthook: z miernotami nie gram
lefthook: nie bd udowadnial
lefthook: on tu musi latasa na mnie..
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Najemny[PL]
Czarnuchyyy


Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 55
Skąd: Z Kuby :P
Piwa: 4/5
Ostrzeżeń:
 13/5/10
 #7  Wysłany: Nie 23 Cze, 2013 10:13   
Mi siępodoba taka klasa, tyle że wg. mnie powinna być premium bo gdyby była zwykła każdy by nią grała jak y biegło 5 osub na tej klasie w grupie i wszyscy by powłonczali to leczenie i dmg to ciężko by się grało innym <haha>
Ale klasa zajebis*a i mam nadzieje że dojdzie do składu klas sKserV.pl <haha>
_____________________________
Jak pomogłem daj PIWKO ;D
A jak nie to... Też możesz dać ;D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wuoch(A)cz
Jestem za tobą



Dołączył: 02 Sie 2011
Wiek: 23
Posty: 391
Skąd: się tu wziąłem?
Piwa: 30/48
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #8  Wysłany: Nie 23 Cze, 2013 11:25   
Klasa sama w sobie nie jest zła. Tylko w końcu jaki diabloskill? Leczenie/dmg czy coś w stylu "bone spirit".

Jest tylko takie ALE, że kilka osób dało propozycję nowej klasy o nazwie "Tyrael"
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
rzepsky
sKserV.pl



Dołączył: 30 Sty 2012
Wiek: 21
Posty: 326
Skąd: Działdowo
Piwa: 32/26
 #9  Wysłany: Nie 23 Cze, 2013 14:47   
FeelTheRush! napisał/a:
pamietam byla taka klasa na pewnym serwie i 50% graczy nia gralo chyba ze premki byly.


czyli pomysł jest ściągniety z innego serva?
Jestem na TAK. Przyda się nowa klasa. A ta jest dość ciekawa...
Ostatnio zmieniony przez rzepsky Nie 23 Cze, 2013 14:47, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 25 Cze 2013
Wiek: 21
Posty: 8
Skąd: Poland
 #10  Wysłany: Wto 25 Cze, 2013 10:12   
fajny pomysł zagrałbym tą klasą ^^
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 27 Kwi 2013
Wiek: 21
Posty: 46
Skąd: Okolice Częstochowy
Piwa: 1/3
 #11  Wysłany: Sro 26 Cze, 2013 05:59   
Fajna klasa pomysł też fajny , zagrałbym sb taką klasą :P
_____________________________
"Istnieją dwa rodzaje nieudaczników: ci, którzy pomyśleli, ale nigdy nie zrobili oraz ci, którzy zrobili, ale nigdy nie pomyśleli."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 10 Mar 2012
Wiek: 22
Posty: 93
Skąd: J-Zdrój
Piwa: 1/22
Ostrzeżeń:
 3/5/10
 #12  Wysłany: Sro 26 Cze, 2013 06:03   
Bardzo dobry pomysł chętnie tą klasą pogram.
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Nowa Klasa
danielb112 [Diablo] Pomysły i Propozycje 14 Czw 23 Maj, 2013 16:49
Wuoch(A)cz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Nowa klasa
klasa
PogromcA [Diablo] Pomysły i Propozycje 6 Wto 25 Gru, 2012 17:12
Avalanche
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi nowa klasa
dobry [Diablo] Pomysły i Propozycje 2 Pią 05 Kwi, 2013 22:00
Avalanche
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Nowa klasa
KuBiX [Diablo] Pomysły i Propozycje 7 Nie 16 Gru, 2012 17:22
mateusz13
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Nowa Klasa
Shedy [Diablo] Pomysły i Propozycje 6 Sob 19 Maj, 2012 17:57
Paczaj to!
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Nowa Klasa
Kucacz
PogromcA [Diablo] Pomysły i Propozycje 9 Nie 31 Mar, 2013 14:20
slabooo
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Nowa Klasa
DrDre [Diablo] Pomysły i Propozycje 19 Czw 04 Kwi, 2013 23:13
slabooo
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Nowa Klasa "Mnich"
adzio127 [Diablo] Pomysły i Propozycje 8 Pon 10 Gru, 2012 19:03
adzio127
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Nowa klasa "szkielet"
Koza(k) mlody [Diablo] Pomysły i Propozycje 4 Sro 06 Paź, 2010 17:34
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Nowa Klasa "Anioł"
Mam niezły pomysł co do nowej klasy
Jestem Kreejzi [Diablo] Pomysły i Propozycje 7 Sro 06 Paź, 2010 17:32
^^^Deed


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Wersja forum GSM - Lo-Fi

Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka