Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: kowal , rework

Zamknięty przez: rzepsky
Pon 17 Cze, 2013 20:29
Kowal - rework
Autor
Wiadomość



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #1  Wysłany: Sob 11 Sie, 2012 20:03   Kowal - rework
Kowal czyli klasa, którą gra bardzo mało osób, należałoby to zmienić ale w sposób nie odbiegający od klimatu. Rework dotyczy zmiany skilli Kowala jednocześnie zachowując i rozszerzając jego możliwości.

Kowal jak sama nazwa wskazuję powinien mieć do czynienia z rzemiosłem jakim jest kowalstwo czyli bronie, przedmioty itp.


Tradycyjnie już przypomnienie skilli:

Kowal:
- 130 HP na start.
- Po zabiciu przeciwnika odnawia Ci 10 HP.
- Na wyciągniętym nożu wytwarza (M4A1 + Deagla Ammo, Granaty (HE, 2Flashe, Smoke), Kamizelkę i Hełm).
- M4A1 co rundę, nawet po wyborze klasy.
- 10 procent szans na wyrzucenie przeciwnika w górę.
- Potrójny skok w miejsce na które się patrzysz. Aby użyć, zbinduj klawisz, np. bind "f" "diabloskill"

Zmiany:


-130 HP na start - może zostać statystyki nie ulegają zmianom.
- Na wyciągniętym nożu wytwarzanie broni - zastąpione wytwarzaniem 500$
- M4A1/Ak-47 co rundę w zależności od teamu - dlatego zmieniony skill na nożu, dodatkowo na początku rundy otrzymuje 2 losowe granaty
- 10% szans na wyrzucenie przeciwnika w górę - usunięte
- Potrójny skok - usunięty, diabloskill zmieniony - opisany poniżej

Skille dodane:


- Co rundę 50% szansy na otrzymanie przedmiotu
- Co rundę 20% szansy na naprawę przedmiotu (maksymalnie o 30 wytrzymałości)
- Co rundę 25% szansy na ulepszenie posiadanego przedmiotu (np. archy 5 na archy 6 itd.)

Diabloskill

Opis klimatyczny - Kowal wzmacnia swój pancerz stając się odpornym na wszelki ostrzał przez 3 sek, po tym czasie pancerz ulega autonaprawie co trwa 15 sek.
Opis łopatologiczny - Nieśmiertelność 3 sek - czas odnowienia 15 sek.

Dlaczego takie zmiany? Tak jak napisałem na początku, dla odświeżenia samej postaci, zachęcenia do gry nią oraz utrzymania, a nawet rozszerzenia klimatu związanego z samym wytwarzaniem przedmiotów.

To nie koniec serii "Rework", niedługo kolejne klasy

Podoba się? Postawcie piwo.
Nie podoba się? Piszcie co zmienić.
Ostatnio zmieniony przez Avalanche Sob 11 Sie, 2012 21:15, w całości zmieniany 3 razy  
 Autor postu otrzymał 8 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 8 piw(a):
Wodaaa, Darklin18, Przemytnik Rzezuchy :D, ADeHaDe, KelNer'', dextroyer, FBI, Nawalony xD
Wuoch(A)cz
Jestem za tobą



Dołączył: 02 Sie 2011
Wiek: 29
Posty: 391
Skąd: się tu wziąłem?
Piwa: 30/48
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #2  Wysłany: Sob 11 Sie, 2012 20:13   
Nie podoba mi się nieśmiertelność. Ja bym to zamienił na np: 100-200 pancerza i możliwość odnowienia. To co napisałeś wyżej to bardzo fajne, zachęciło by to graczy do grania tą klasą, ale może zmniejszyć szansę itema na 25%-33%?

@Ava To jest diabloskill ! Porównaj ten pancerz ze skillami Paladyna, Mefisto, Baala, czy nawet Czarodziejki. 3 sekundy nieśmiertelności i tak są słabsze niż pancerze Barbarzyńcy, których nie przeczekasz.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 29 Maj 2009
Wiek: 30
Posty: 1355
Skąd: dz-wo
Piwa: 200/21
 #3  Wysłany: Sob 11 Sie, 2012 20:37   
Może niech losuję mu co rundę 25% szans na Ulepszenie/Naprawienie/Zdobycie itemu , z czym jak ma item to mu ulepsza lub naprawia.
Co do diabloskilla nic mi nie przyszło do głowy , ale jak coś mi wpadnie to jeszcze tu dopiszę.



@Ava Myślałem nad wrzuceniem wszystkiego do "jednego worka" ale stwierdziłem, że byłoby to bez sensu, każda klasa ma skille pasywne (kameleon , niewidzialność) zauważ, że Kowal ich nie ma, polega tylko na itemach, więc powinien mieć je lepsze niż pozostałe klasy.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 17 Cze 2012
Wiek: 31
Posty: 148
Skąd: Kiełpino(Pomorskie)
Piwa: 43/44
 #4  Wysłany: Sob 11 Sie, 2012 20:53   
Bardzo dobry pomysł Ava :) Sam chciałem się tym zająć i miałem podobne pomysły ale teraz już nie muszę więc trzymaj zasłużone piwko ;)
_____________________________
Jeśli prawdą jest to ,że to co Cie nie zabije to Cie wzmocni ... to ostatnią rzeczą ,którą zobaczysz będzie moja lufa przy Twej skroni
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1103
Skąd: Z pola uprawnego
Piwa: 111/3
 #5  Wysłany: Sob 11 Sie, 2012 21:05   
Czemu tylko m4 co rundę?
Moim zdaniem lepiejj, aby losowało pomiędzy m4 i ak.

@Ava Racja miałem poprawić i zapomniałem.
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 25 Gru 2011
Wiek: 29
Posty: 278
Skąd: Kolumbia
Piwa: 57/30
 #6  Wysłany: Sob 11 Sie, 2012 21:37   
Yyyyyy... a pro po tego
Avalanche napisał/a:
Co rundę 25% szansy na ulepszenie posiadanego przedmiotu

Itemy się niszczą bo nie da sie ulepszyć np stalka zwiększa widoczność i rozwala wiec odpada
Avalanche napisał/a:
Kowal wzmacnia swój pancerz stając się odpornym na wszelki ostrzał przez 3 sek,

No wiesz jak dla mnie w 3 s można rozwalić pół team jak masz meeka a wszyscy się rzucą na ciebie :PP P a Tak po za tym leci piffko za pomysł :PP


@Ava To zrobić tak, żeby się nie niszczyły może jakaś tabela, które itemy skill może ulepszać, a których nie. Co do diabloskilla z meekiem ... daj spokój co to za argument? Jakbyś bez skilla meekiem pół teamu zabić nie mógł. Poza tym diabloskill daje tylko odporność na pociski nie na skille
_____________________________
Jak uważacie to za dobry pomysł to postawcie mi piffko




_______________________________
Mamo Cie pozdrawia :PP Wiec postaw ni Piffko bo mama mnie Zabije jeśli nie dostanie piffka :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 15 Maj 2012
Wiek: 31
Posty: 183
Skąd: Katowice
Piwa: 15/17
 #7  Wysłany: Sob 11 Sie, 2012 23:37   
a moze zamiast niesmiertelnosci dac mu cos w stylu baga ? (tez czasowego np na 5 sec co 15)

i tak w ogole dzieki ze o tym napisales bo nie wiedzialem ze taka klasa w ogole istnieje :D
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 75
Piwa: 4/23
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #8  Wysłany: Nie 12 Sie, 2012 01:52   
Gdyby zmiany zostały wprowadzone to sam z chęcią bym zagrał kowalem :d pomysł bardzo Guud guud
_____________________________
Miej Wyjebane A będzie Ci Dane ...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 28 Cze 2012
Wiek: 28
Posty: 13
Skąd: Lubanie
Piwa: 1/1
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #9  Wysłany: Nie 12 Sie, 2012 09:07   
Dobry pomysł już bym grał kowalem ;D
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dextroyer
I'll be back


Dołączył: 23 Lip 2012
Wiek: 30
Posty: 158
Skąd: Dębica
Piwa: 4/35
 #10  Wysłany: Nie 12 Sie, 2012 13:38   
ja grałem kowalem do 60 lvl dobry byl, pomysł z ulepszeniem go jest dobry, ale nie pasi mi nieśmiertelnosc to zbyt dobre tym bardziej że jak ja grałem to czasami dostawałem po zabiciu kogoś 500 pancerza nie wiem czy to był bug czy nie ale już samo to stwarzało z niego trudnego przeciwnika jeszcze z np. kosciana tarczą to już w ogóle była siła i moc
tak że proponuje zrobić tak że jest jakaśtam szansa po zabiciu na dostanie 500 pancerza zamiast nieśmiertelności

@Ava Już pisałem wyżej ale powtórzę, to jest diabloskill, jedna z klas w modzie war3ft miała nieśmiertelność przez 3sek i nie było to zbyt dużo, a przypomnę, że postacie tam miały 100hp. Dodatkowo porównaj diabloskille innych klas i powiedz mi czy nadal uważasz, że 3 sek odporności na strzały to dużo?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 29 Maj 2009
Wiek: 30
Posty: 1355
Skąd: dz-wo
Piwa: 200/21
 #11  Wysłany: Pon 13 Sie, 2012 21:33   
Kelner i Magik co wy wnosicie od tego tematu ? Chyba tylko posty nabijacie.

Rozmawiałem z kumplem który gra Kowalem i nie narzeka na diabloskill.
Zmianę można zrobić przy tym:

Avalanche napisał/a:
- Na wyciągniętym nożu wytwarzanie broni - zastąpione wytwarzaniem 500$
- M4A1/Ak-47 co rundę w zależności od teamu - dlatego zmieniony skill na nożu, dodatkowo na początku rundy otrzymuje 2 losowe granaty


Oraz dodać 1/8 , 1/10 szansę na dodatkowe obrażenia.



Ps. Co do diabloskilla dał bym mu te uderzenia z DEED AURY tylko nie tyle co w itemie, tylko jeden ten okrąg, zadaje na 0 int - 40 hp przy 100 int - 80-120.
Ostatnio zmieniony przez Route^ Pon 13 Sie, 2012 21:44, w całości zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi kowal
wolf [Diablo] Pomysły i Propozycje 4 Nie 09 Sty, 2011 14:54
Explo'Sivo
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ban niewiem zaco ale ja nie mam nick ...
matixer15 [PokeMod] Bany i UnBany 3 Czw 29 Mar, 2012 14:47
Maryska
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Barbarzyńca - rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 16 Nie 30 Wrz, 2012 14:11
Shuriken ;D
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Druid - Rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 9 Pon 27 Sie, 2012 11:29
Wuoch(A)cz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Diablo prośba o rework.
$@$ [Diablo] Pomysły i Propozycje 12 Pon 20 Sie, 2012 13:05
Wuoch(A)cz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zabójczyni - rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 26 Nie 30 Wrz, 2012 15:03
Shuriken ;D
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Amazonka - Rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 15 Pon 20 Sie, 2012 18:07
$@$
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Statystyki - Rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 17 Sro 08 Maj, 2013 22:07
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Nihlathak - mini rework ^_^
`LaGGeR. [Diablo] Pomysły i Propozycje 20 Sob 27 Paź, 2012 19:43
ScoobyDoobyDoo


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka