Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: czarodziejki , fireball

Zamknięty przez: ^^^Deed
Pią 21 Gru, 2012 03:34
Fireball czarodziejki
Autor
Wiadomość
ScoobyDoobyDoo
Daj Scoobychrupke


Dołączył: 18 Sie 2012
Wiek: 27
Posty: 129
Piwa: 10/15
Ostrzeżeń:
 9/5/10
 #1  Wysłany: Sob 18 Sie, 2012 17:08   Fireball czarodziejki
Gdy ktoś chowa się za skrzynią to, gdy strzele w skrzynie to powinno gościowi zabrać tyle hp ile bierze fireball. Grając czarodziejka trudna jest strzelić w kogoś z daleka fireballem, gdyż muśnie o ziemie lub ścianę i się rozwala co utrudnia strzelanie z fireballa. Mam nadzieję,że to zmienicie aby się łatwiej grało czarodziejką.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 334
Skąd: Gdańsk / Grudziądz
Piwa: 34/68
 #2  Wysłany: Sob 18 Sie, 2012 17:32   
Nie wiem czy ta zmiana jest potrzebna, wtedy gra czarodziejką byłaby za łatwa.

Moim skromnym zdaniem, pomysł odpada ;]
_____________________________
Gość Polejesz ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 94
Piwa: 37/13
 #3  Wysłany: Sob 18 Sie, 2012 20:01   .
Ja jestem na NIE. Moim zdaniem lepiej by było zrobić tego firebala samonaprowadzającego tak samo jak skill u nekromanty, myślę że byłoby to fajne urozmaicenie dla czarodziejki i wzmocniłoby to samą postać napewno.
_____________________________
Pomogłem? Postaw Piffko ;]
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
ScoobyDoobyDoo
Daj Scoobychrupke


Dołączył: 18 Sie 2012
Wiek: 27
Posty: 129
Piwa: 10/15
Ostrzeżeń:
 9/5/10
 #4  Wysłany: Sob 18 Sie, 2012 20:36   
No tak glownie mi chodzi oto aby bylo prostsze bicie z tego fireball'a bo ciezko jest trafic goscia na odleglosc jak fireball dotknie go cos i sie rozwala lub sie jest dajmy na to w kanalizacji gdzie jest malo miejsca i bijemy paladyna, paladyn walnie z piorunu 150hp mniej mam a moj fireball sie rozwali bo jest za duzy jak na takie pomieszczenie, i zrobic to tak zeby byl fajny efekt tego fireball'a a nie tak jak u nekromanty.
_____________________________
Scooby :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dextroyer
I'll be back


Dołączył: 23 Lip 2012
Wiek: 30
Posty: 158
Skąd: Dębica
Piwa: 4/35
 #5  Wysłany: Nie 19 Sie, 2012 15:30   
pomysł ciekawy i nawet sensowny gdyby nie to że wtedy gra czarodziejką byłaby trochę za łatwa mając samonaprowadzający pocisk ale jestem za zmniejszeniem kuli powody UP
_____________________________
pomogłem ? może piwko ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 19 Sie 2012
Wiek: 29
Posty: 23
Skąd: pącza
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #6  Wysłany: Nie 19 Sie, 2012 19:21   
no juzka pomysl byl by lepszy od tego
_____________________________
lubie pifko pomoglem mozesz postawic ^^
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
ScoobyDoobyDoo
Daj Scoobychrupke


Dołączył: 18 Sie 2012
Wiek: 27
Posty: 129
Piwa: 10/15
Ostrzeżeń:
 9/5/10
 #7  Wysłany: Nie 19 Sie, 2012 20:45   
No dobry pomysl dobry ma juzeg i mozna tak zrobic tylko zeby sie nie rozwalala w wentylacji tyle z mojej strony.
_____________________________
Scooby :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 25 Gru 2011
Wiek: 29
Posty: 278
Skąd: Kolumbia
Piwa: 57/30
 #8  Wysłany: Nie 19 Sie, 2012 22:21   
Raczej nie ponieważ czarodziejka jest i tak zbyt silna i te fajerbale zabierają i tak dużo dmg wiec nie
_____________________________
Jak uważacie to za dobry pomysł to postawcie mi piffko




_______________________________
Mamo Cie pozdrawia :PP Wiec postaw ni Piffko bo mama mnie Zabije jeśli nie dostanie piffka :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Firma16
*Mariusz*


Dołączył: 12 Sie 2012
Wiek: 29
Posty: 55
Skąd: Goleniów
Piwa: 2/5
 #9  Wysłany: Nie 19 Sie, 2012 22:56   
Ja także na nie , sam kiedyś próbowałem grać czarodziejką i nie dość że ma latarkę co bardzo ułatwia grę(naświetlanie ninji , stalkerow i tym podobnych) to jeszcze firebale.. Podam sytuacje gdy grają duże lvl na serwerz typu "Ja , Filip , Darklin , i inni) dużo osób gra na ninjach , wtedy najlepiej skiknąć na czarodziejke i je bić.. przecież ninja nie ma karabinu więc nic nam nie robi..

Peace
_____________________________
Gadu-10532883
Email- prosto2501@o2.pl


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 16 Lip 2012
Wiek: 28
Posty: 85
Skąd: R-rz
Piwa: 34/8
 #10  Wysłany: Pon 20 Sie, 2012 15:45   
Albo przyspieszyc tzw szybkosc kuli.


Ogolem jestem na TAK...;
_____________________________
MOJ PORADNIK:http://skserv.pl/nowy-fotoporadnik-dotycznacy-paladyny-by-no-i-bania-vt23042.htm


Sygnature robilem sam (podkrecenie i napisy).
Pozdrawiam




Wszelkie pytania prosze kierowac na pw na forum na gg z dopiskiem nicku
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
$@$
Szlachetny


Dołączył: 06 Kwi 2010
Wiek: 27
Posty: 901
Skąd: Tczew
Piwa: 25/66
 #11  Wysłany: Wto 21 Sie, 2012 08:25   
No i Bania^^, Co da szybkość jak i tak jebnie w ten kant albo sciane ? Jestem za tym aby byl to dmg AoE(może zadać DMG wielu celom naraz.) albo samonaprowadzajace.
_____________________________
PokeMod <3

Zobacz mojego pokemona!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 10 Sie 2012
Wiek: 30
Posty: 34
Skąd: Goleniów
Postawił 2 piw(a)
 #12  Wysłany: Wto 21 Sie, 2012 08:51   
Jestem za wypowiedzią szanownego pana Juzga : )
_____________________________
Jeżeli masz jakiś problem i chcesz się z nim do mnie zgłosić o to sposoby skontaktowania się ze mną
GG : 33191376

Steam :Nakur*iam Sponsorów
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 94
Piwa: 37/13
 #13  Wysłany: Wto 21 Sie, 2012 09:01   why?
Skoro nekromanta ma ułatwiony skill samonaprowadzający to czemu czarodziejka miałaby go nie mieć?. Napewno by to było jakieś ułatwienie no ale nekromanta tez ladnie ze skilla bierze i też ma ułatwioną grę.
_____________________________
Pomogłem? Postaw Piffko ;]
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 16 Lip 2012
Wiek: 28
Posty: 85
Skąd: R-rz
Piwa: 34/8
 #14  Wysłany: Wto 21 Sie, 2012 11:45   
$@$,


Jezli nie chcieli by "naprawic: kuli to tez byloby dobre.
Oczywiscie ze Juzeg ma racje ale to tylko moja sugestia.
Ta kula wolno leci a wiec ;
_____________________________
MOJ PORADNIK:http://skserv.pl/nowy-fotoporadnik-dotycznacy-paladyny-by-no-i-bania-vt23042.htm


Sygnature robilem sam (podkrecenie i napisy).
Pozdrawiam




Wszelkie pytania prosze kierowac na pw na forum na gg z dopiskiem nicku
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 29 Maj 2009
Wiek: 30
Posty: 1355
Skąd: dz-wo
Piwa: 200/21
 #15  Wysłany: Wto 21 Sie, 2012 14:41   
Tylko skill nekromanty działa na odpowiednią odległość, i gdy gracz z twojego teamu jest koło ciebie to w niego też leci skill.

Trafić jest trudno ale dodanie samonaprowadzanie dało by zbyt łatwą celność w przeciwnika.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #16  Wysłany: Wto 21 Sie, 2012 14:47   
Dlaczego Nekromanta ma skill naprowadzający a Czarodziejka nie? Gdyż Czarodziejka to nie Nekromanta i ich skille się różnią, każda klasa ma swoje wady i zalety, wadą Czarodziejki jest właśnie jej diabloskill, którym ciężko trafić, cóż nie można mieć wszystkiego. Co do zmian to jedynie zmniejszenie fireballa bo w ciasnych korytarzach może naprawdę denerwować.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Cooldown Czarodziejki
$@$ [Diablo] Pomysły i Propozycje 1 Sro 19 Paź, 2011 13:21
^^^Deed


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka