Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: patch

Patch
Autor
Wiadomość



Dołączył: 03 Sie 2012
Wiek: 21
Posty: 210
Piwa: 7/11
 #1  Wysłany: Czw 20 Lis, 2014 15:23   Patch
Kolejny patch zbliża się wielkimi krokami, dlatego też kilka propozycji, zaktualizuje ten temat jak dojdą jakieś nowe. Ewentualne poprawki/propozycje kierujcie do mnie na PW.

Te zmiany wprowadzają balans niektórych skilli, oraz wzmocnienie słabszych pokemonów



A tutaj propozycje:

1. Caterpie(Level 7) - String Shot - spowalnia wroga kiedy zaatakujesz kogos

+ Zwiększona szansa na spowolnienie

__________________________________

2. Butterfree - Substitute - teleportuje na spawn gdy nacisniesz +pokeskill

+ Normalnie można użyć przy około 25% hp (nie pamiętam ile), to jest za mało, proponuję o zwiększenie do ~~50% HP

__________________________________


3. Raticate - Super Fang - extra obrazenia noza kiedy jestes atakowany

-> Zmiana nazwy i skilla na:

***Super Fang - extra obrazenia noza

+ tzn. zadajesz po prostu większe dmg z noża, powiedzmy ze 150 ppm i 40 lpm

__________________________________

4. Raichu - Thunderbolt - poraza wrogow ktorych widzisz gdy nacisniesz +pokeskill

+ Zwiększenie zasięgu, żeby biło wszystkich których widzimy a nie tylko tych co stoją blisko nas, poza tym spowalnia

***Thunderbolt - poraza i spowalnia wrogow ktorych widzisz gdy nacisniesz +pokeskill

__________________________________

5. Sandshrew(Level 22) - Sand Attack - strzela piaskiem oslepiajacym wroga gdy nacisniesz +pokeskill

***Sand Attack - strzela piaskiem oslepiajacym i spowalniającym wroga gdy nacisniesz +pokeskill

__________________________________

6. Nidorina(Ksiezycowy Kamien) - Double Kick - wyzsze skoki gdy nacisniesz +pokeskill

***Double Kick - wyzsze skoki gdy nacisniesz +pokeskill oraz niweluje strate zycia w przypadku upadku z wysokosci

__________________________________


7. Golem - Rock Slide - spadajace glazy gdy nacisniesz +pokeskill

-> zwiększone obrażenia i ilość kamieni

__________________________________

8. Dewgong - Ice Beam - strzela promieniem ktory zamraza wroga gdy nacisniesz +pokeskill

+ ulepszenie tego promienia (cooldown i obrazenia), aktualnie jest useless

__________________________________

9. Drowzee(Level 28) - Disable - uniemozliwia uzycie skilla przeciwnika gdy nacisniesz +pokeskill

***Disable - uniemozliwia uzycie skilla przeciwnikom w poblizu gdy nacisniesz +pokeskill

__________________________________

10. Hypno - Confusion - rozkojarza pobliskich przeciwnikow gdy nacisniesz +pokeskill

***Hypno - Slow Aura - spowalnia pobliskich przeciwnikow

__________________________________

11. Scyther - Double Team - teleportuje do rannego sprzymierzenca gdy nacisniesz +pokeskill

***Double Team - teleportuje do rannego sprzymierzenca, leczy Go i siebie gdy nacisniesz +pokeskill

__________________________________

12. Chansey(Level 60) - Egg Bomb - zamienia granat w bombe ktora mozesz zdetonowac gdy nacisniesz +pokeskill

+ Zwiększone obrażenia

__________________________________

13. Ditto - Conversion - jest sie niewidzialnym, ale sie wolniej porusza gdy nacisniesz +pokeskill

+ Niewidzialność zwiększa się z poziomem

__________________________________

14. Eevee(Wodny Kamien) - Tackle - wyzszy skok gdy nacisniesz +pokeskill

***Eevee(Wodny Kamien) - Double Edge - dodatkowa amunicja kiedy zaatakujesz kogos
(ewolucje też mają double edge zamiast tackle)

__________________________________


15. Ledyba(Level 18) - Swift - teleportuje do wroga gdy nacisniesz +pokeskill

***Swift - teleportuje do wroga i spowalnia go gdy nacisniesz +pokeskill

__________________________________

16. Ursaring - Rest - zapadasz w sen by odzyskac HP gdy nacisniesz +pokeskill

***Rest - zapadasz w sen by odzyskac HP i uleczyc z negatywnych statusów gdy nacisniesz +pokeskill

__________________________________

17. Slugma(Level 38) - Fire Blast - strzela ognistym kamieniem gdy nacisniesz +pokeskill

***Fire Blast - strzela ognistym kamieniem, który po wybuchu podpala pobliskich wrogów gdy nacisniesz +pokeskill

__________________________________

18. Mantine - Confuse Ray - strzela promieniem swiatla ktory rozkojarza wroga gdy nacisniesz +pokeskill

+ Zadaje większe obrażenia, trwa dłużej i krocej się ładuje

__________________________________

19. Blissey - Barrage - dodatkowe granaty kiedy sie zrespisz

***Blissey - Recover - odzyskujesz HP gdy nacisniesz +pokeskill

___________________________________

20. Swampert - Surf - strzela fala wody gdy nacisniesz +pokeskill

+ fala zadaje większe obrażenia i leci szybciej

___________________________________

21. Aggron - Rock Throw - strzela kamieniem, który zadaje obrazenia i spowalnia przeciwnika gdy nacisniesz +pokeskill

+ Kamień zadaje większe obrażenia oraz spowalnia przeciwnika

___________________________________

22. Camerupt(Level 32) - Earthquake - wstrzas ziemia i obrazenia gdy nacisniesz +pokeskill

***Camerupt(Level 32) - String Shot - spowalnia wroga kiedy zaatakujesz kogos

___________________________________

23. Torkoal - FlameThrower - strzela ogniem gdy nacisniesz +pokeskill

***Torkoal - Endure - podpala wroga gdy do ciebie strzela kiedy jestes atakowany

___________________________________

24. Lapras - Ice Beam - strzela promieniem ktory zamraza wroga gdy nacisniesz +pokeskill

***Blizzard - zamraza pobliskich wrogow gdy nacisniesz +pokeskill

Dodatkowo do tego pokemona chciałbym w jakiś sposób wprowadzić drugi skill:

***Icy Shoot - zamraza wroga kiedy zaatakujesz kogos

W sposób zrobienia ewolucji na Laprasa X, lub jeśli się da to po prostu żeby miał dwa skille bez ewolucji

___________________________________

25. Wprowadzenia ,,Ralts", czyli poprzedniej ewolucji Kirlii!

Ralts - Teleport - teleportuje tam gdzie celujesz gdy nacisniesz +pokeskill

Oczywiście żeby pokemon nie był za silny mały nerf na niewidzialność:

Kirlia(Level 42) - Nightmare - twoja widocznosc jest zredukowana z 255 do 50 co sekunde

***Nightmare - twoja widocznosc jest zredukowana z 255 do 70 co sekunde

Poza tym gdy uzyjemy teleport, i umiejętność jest na CD, bierna umiejętność niewidzialności i zatrucia znika

__________________________________

26. Probopass - Steel Slide - Rzuca deszczem stali, ktory zadaje obrazenia i spowalnia wrogow gdy nacisniesz +pokeskill

+ Zwiększenie obrażen i dodanie spowolnienia, więcej kamieni

__________________________________

27. Drapion - Poison Slide - Rzuca deszczem zatrutych kamieni gdy nacisniesz +pokeskill

+ Zadaje większe obrażenia i zawsze zatruwa, więcej kamieni

__________________________________

28. Beartic - Ice Slide - Rzuca deszczem lodu gdy nacisniesz +pokeskill

+ Zadaje większe obrażenia i zawsze zamraza, więcej kamieni

__________________________________

29. Nie wiem jaka aktualnie jest ustawiona wartość spowolnienia, ale chciałbym żeby spowalniało dosyć mocno na ~~3 sekundy

__________________________________


30. Rattata(Level 20) - Hyper Fang - extra obrazenia noza kiedy jestes atakowany

***Rattata(Level 20) - Quick Attack - duza predkosc gdy nacisniesz +pokeskill

__________________________________

31. Metapod(Level 10) - Harden - zamienia HP w zbroje gdy nacisniesz +pokeskill

***Metapod(Level 10) - Haze - chroni przed negatywnymi stanami kiedy zmieniasz status

__________________________________


32. MimeJR(Level 51) - Barrier - kladzie bariery zadajace obrazenia gdy nacisniesz +pokeskill

+ Zwiększenie limitu barier do 2x więcej

__________________________________

33. Scyther - Double Team - teleportuje do rannego sprzymierzenca gdy nacisniesz +pokeskill

+ Scyther ewoluuje w Scizora

***Scyther(ksiezycowy kamien) - Double Team - teleportuje do rannego sprzymierzenca gdy nacisniesz +pokeskill

__________________________________

34. Scizor - Fury Swipes - extra obrazenia noza bazujace na zyciach kiedy zaatakujesz kogos

***Scizor - Agility - wieksza szybkosc kiedy zmieniasz bron

__________________________________

(teraz propozycja dotycząca arona/lairona/agrrona, ponieważ jego dotychczasowe umiejętności nie odzwierciedlają jego siły)


36. Aron(Level 16) - Earthquake - wstrzas ziemia i obrazenia gdy nacisniesz +pokeskill

***Aron(Level 16) - Rock Throw - strzela kamieniem gdy nacisniesz +pokeskill

__________________________________

35. Lairon(Level 32) - Defense Curl - dodatkowa zbroja kiedy jestes atakowany

***Lairon(Level 32) - Dig - kopanie w sciany i ziemie gdy nacisniesz +pokeskill

__________________________________

37. Aggron - Rock Throw - strzela kamieniem gdy nacisniesz +pokeskill


***Aggron - Dragon Fire - zadaje dodatkowe obrazenia kiedy zaatakujesz kogos

__________________________________

38. Golbat(Level 50) - Bite - kradnie HP od wroga kiedy dotkniesz kogos


***Golbat(Level 50) - Mega Therapy - szansa na kradziez 10 hp kiedy zaatakujesz kogos

__________________________________

39. Zubat(Level 22) - Leech Life - kradnie HP wrogowi kiedy dotkniesz kogos

***Zubat(Level 22) - Poison Sting - zatruwa wroga gdy do ciebie strzela kiedy jestes atakowany

__________________________________

40. Wyłączenie ograniczenia spamu (szczególnie denerwujące podczas wyrzucania pokemonów)

__________________________________

41. Zmiana podstawowej mapy po crashu serwera na de_dust2

__________________________________

42. Dodanie punktu w regulaminie:
"Zakaz spamowania na czacie --- ostrzeżenie --> ban na 1/5 min --> ban na 3h"



2014-11-20 18:15 - Dodanie numerów 24-29 i zaktualizowanie poprzednich
2014-11-21 09:11 - Dodanie numerów 30-39 i aktualizacja poprzednich
2014-11-21 12:01 - Dodanie numerów 40-41
2014-11-21 13:51 - Dodanie punktu 42


Ciąg dalszy nastąpi...
_____________________________
Ostatnio zmieniony przez MarKo Pią 21 Lis, 2014 13:51, w całości zmieniany 12 razy  
 Autor postu otrzymał 2 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 2 piw(a):
Shir0m, NieBijBoOddam



Dołączył: 29 Sie 2013
Wiek: 24
Posty: 141
Skąd: Pomorskie
Piwa: 6/14
 #2  Wysłany: Czw 20 Lis, 2014 15:30   
Twoje propozycje do patcha są dobre, a nawet bardzo dobre, tylko jak już tak ulepszyć Rock Slide Golema, to dobrze byłoby gdyby jeszcze dotyczyło to skilli podobnych jak Ice slide/Poison slide, bo są mizerne. (:

Edit

Warto zwiększyć ilość kamieni z tych Slide'ów bo na 80lv spadają 2, dobrze by było gdyby podnieść tą liczbę do 3 + co jakieś 20lvli +1 aż do 200. Opłacało by się wtedy grać takimi pokami, co wy na to? :P


Edit. by MarKo

Tak :D
_____________________________


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 03 Sie 2012
Wiek: 21
Posty: 210
Piwa: 7/11
 #3  Wysłany: Czw 20 Lis, 2014 15:40   
Pisałem to w poprzedniej propozycji (w tamtym patchu), dzięki za przypomnienie, jak będę miał czas to dodam. !
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
$@$
Szlachetny


Dołączył: 06 Kwi 2010
Wiek: 21
Posty: 901
Skąd: Tczew
Piwa: 25/66
 #4  Wysłany: Czw 20 Lis, 2014 16:10   
Ledyba, Blissey - Ledyba byłby zbyt podobny do legendy z znieruchomieniem. Blissey - chcesz mu dać pasywke Deoxysa co odpada.


Co do scratchów to słabo z nimi bo to zbyt dobry skill a nie zapominajmy, ze po zewolouwaniu eevee tackle zostaje.

Co do reszty się w pełni zgadzam. Dobra robota MarKo :P :PP
_____________________________
PokeMod <3

Zobacz mojego pokemona!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Tyski
DragonSlayer



Dołączył: 04 Kwi 2013
Wiek: 27
Posty: 314
Piwa: 15/15
Ostrzeżeń:
 2/5/10
 #5  Wysłany: Czw 20 Lis, 2014 16:22   
Pomysły niezłe, wszystkie nawet blissey :P

Ale będę wszędzie o tym spamił mimo że wiem że jest bug xD Chcę skilla nidokinga (mój błąd) (strength) :P
_____________________________

Ostatnio zmieniony przez Tyski Czw 20 Lis, 2014 20:40, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 19 Lut 2014
Wiek: 21
Posty: 31
Otrzymał 1 piw(a)
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #6  Wysłany: Czw 20 Lis, 2014 16:41   
a takie pytanie kiedy miałby być patch ? będzie przy nim reset ?


Edit. by MarKo
Resetu nie będzie, a patche są zapowiadane co jakiś kwartał, czyli prawdopodobnie grudzien/styczeń
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 29 Wrz 2013
Wiek: 23
Posty: 51
Postawił 4 piw(a)
 #7  Wysłany: Czw 20 Lis, 2014 16:44   
I skilla Nidokinga!
Dobra robota!

Edit:
Przydałoby się coś na Deoxa, że nie będzie można zaznaczyć jak się to kupi... Cos jak transform na Latka.

Edit:
Nabijanie postów.. Hah! No co mi te posty? W Du*ie mam te posty...
Ostatnio zmieniony przez Jaciub Sro 26 Lis, 2014 20:52, w całości zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 74
Skąd: Miedzyzdroje
Piwa: 2/9
Ostrzeżeń:
 2/5/10
 #8   Wysłany: Czw 20 Lis, 2014 19:35   
17 , fajne ale troche ( moim zdaniem ) za mocne , przynajmiej tak to sobie wyobrazilem.
23 - taki pok chyba juz jest , " salamance"

Poza tym stawiam Ci piwo za kawal dobrej roboty :)

Ps Jaciub , twoj post jest zbedny ( odnosze wrazenie ze nabijasz sb tylko posty ) raczej nic nie wnosi do tematu :) ;>

Edit. by MarKo
17 to chodzi o takie cos jak entei, ale tylko raz taka fala leci, tym bardziej ze takim kamieniem nie jest latwo trafic, ;p poza tym ten buff bedzie dotyczyl tez np charizarda
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 14 Paź 2014
Wiek: 25
Posty: 10
Postawił 1 piw(a)
 #9  Wysłany: Czw 20 Lis, 2014 20:10   
Jeśli skill nidokinga zmienić to i wszystkie powinny być takie skille tego typu pokemona np. regirocl czy lollipop

Edit by Tyski Jak zmienić skill nidokinga? Nidoking ma popsuty skill, więc wystarczy naprawić... i co to za pokemon lollipop? xD
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Tyski
DragonSlayer



Dołączył: 04 Kwi 2013
Wiek: 27
Posty: 314
Piwa: 15/15
Ostrzeżeń:
 2/5/10
 #10  Wysłany: Pią 21 Lis, 2014 13:02   
Przy punkcie 40 warto będzie zmienić też regulamin... a dokładniej dodać punkt
"zakaz spamowania na czacie - ostrzeżenie > ban na 1/5 min> ban na 3h"
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 19 Lis 2012
Wiek: 21
Posty: 79
Piwa: 5/10
 #11  Wysłany: Sro 26 Lis, 2014 16:01   
Propozycja o aronie/laironie/agrronie mi się nie podoba, bo posiadałby on 2 skille aktywne co niezbyt mi się uśmiecha no i jeszcze wydaje mi się, że te skille ze spadającymi kamieniami nie potrzebują więcej kamieni tylko dmg i to starczy :) Po zastanowieniu proszę jeszcze o naprawę "roar" żeby nie przeładowywało broni osobom z którymi jest się w drużynie. Można by też troszkę zmienić działanie wszystkich dysków, bo wg mnie są słabe i bezużyteczne np, żeby przebijały się przez przeciwnika, a nie zatrzymywały na pierwszym i zwiększyć dmg .
_____________________________
Aequitas sequitur legem
- Sprawiedliwość idzie za prawem
Ostatnio zmieniony przez Azazel Czw 27 Lis, 2014 22:39, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Tyski
DragonSlayer



Dołączył: 04 Kwi 2013
Wiek: 27
Posty: 314
Piwa: 15/15
Ostrzeżeń:
 2/5/10
 #12  Wysłany: Sro 26 Lis, 2014 19:02   
Jeśli chodzi o scizora zauważyłem że nie posiada on skilla preewolucji (scythera) warto by to zmienić żeby scyther po ewolucji zachował skilla.

20. w takim razie gyarados powinien też mieć poprawionego skilla :)

Ahh i suicune ale tu bym zamienił skilla surf na jakiś skill typu "zamraża przeciwnika gdy atakujesz"

No i najważniejsze magikarp i jego splash, leczy całkiem dobrze ale fajnie by było gdyby nie zatrzymywał gracza przy użyciu (lekko zatrzymuje).

@Edit Przydałoby się też zmienić choć trochę mappack, wyrzucić większość assaultów (jest ich 4 czy tam 5) i wrzucić coś innego na ich miejsce :D Tutaj temat z mapami :)
_____________________________

Ostatnio zmieniony przez Tyski Pią 28 Lis, 2014 11:06, w całości zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 29 Sie 2013
Wiek: 24
Posty: 141
Skąd: Pomorskie
Piwa: 6/14
 #13  Wysłany: Sro 26 Lis, 2014 19:36   
Przy tym następnym patchu powinna być dodana możliwość resetowania wyexpionego pokemona (200) i jakieś małe wynagrodzenie za dokonanie tego. Aktualnie granie 200lv niszczy całą grę, płoszy nowych graczy i strasznie irytuje + jest to dozwolone, no bo przecież "wbił 200 to może nim grać" Taki Thunderus/Heatran nie daje szans na jakąkolwiek grę przez co serwer traci w oczach. Wiem, że już była ruszana ta kwestia i nigdy nic nie ruszyło... Zależy mi na większej ilości graczy na serwerze i tylko to powstrzymuję mnie przed graniem 200 latiosem/heatranem, bo jak wiadomo, nikt nie miał by szans na grę ze mną. Pozdrawiam. <gra>

Edit by Tyski Możliwość resetowania lvl była możliwa tyle że menus się zbugowało (albo popsuło) i na tę chwilę nie można, wydaje mi się, że to zostanie naprawione.
Tak przy okazji możesz mieć koło 40 poków (przy sobie i emp), a nie wciąż jeden i ten sam :)

edit

Wiem Tyski o tym, ale bardziej mi chodzi o to, aby gracz wbijajacy 200lv mial wybor , zamierzam sobie kolekcjonowac pokemony (tak jak ja, przy czym jest to naprawde dobre wzgledem reszty serwera) lub aby uniknac grania jak "POWALONY EGOISTA" reset pokemona i wbijanie go od nowa, taka zmiana nie bedzie tak irytujaca dla innych graczy... SORRY, ze bez polskich znakow, jestem w tel.
_____________________________


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 05 Lip 2013
Posty: 21
Skąd: Bielsko-Biała
Piwa: 1/8
 #14  Wysłany: Pon 22 Gru, 2014 13:01   
Masz 2 razy scythera w 11 i 33 podpunkcie. Proponuję żeby skillem scythera było teleportowanie się do rannego sojusznika a scizora leczenie siebie i drużyny. Ogólnie świetne pomysły, może trochę rozruszają serwa bo z frekwencją jest kiepsko <beczy>


Edit. By MarKo
W 11 punkcie masz zmiane skilla, a w 33 punkcie jest ewolucja w scizora ;P
_____________________________
Atakowanie mnie to jak całowanie lwa w dupę- przyjemność żadna, ryzyko wielkie.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 26 Sie 2014
Wiek: 23
Posty: 40
Piwa: 1/1
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #15  Wysłany: Pon 22 Gru, 2014 15:55   
wynagrodzenie za zresetowanie maksymalnego poziomu to dobry pomysł graczy by grali cały czas swoim ulubionym pokiem i mieliby z tego korzyść
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
[WSB] p?p
OnLY sK ! ! !



Dołączył: 04 Mar 2011
Wiek: 30
Posty: 385
Skąd: Świętokrzyskie
Piwa: 11/16
Ostrzeżeń:
 2/5/10
 #16  Wysłany: Sob 27 Gru, 2014 15:25   
Ja proponuję, aby na 200 lvlu skille zadawały 50% damage, bo przez rontacza już nikt nie gra na serwie.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Tyski
DragonSlayer



Dołączył: 04 Kwi 2013
Wiek: 27
Posty: 314
Piwa: 15/15
Ostrzeżeń:
 2/5/10
 #17  Wysłany: Sob 27 Gru, 2014 16:35   
To nie ma sensu, poki z 150 lvl pewnie by zadawały więcej dmg niż te na 200, więc trochę bez sensu...
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #18  Wysłany: Pon 26 Sty, 2015 09:32   
Pomysł był następujący:

Pokemony poddane są statusowi przeładowania (Overload)

Każdy pokemon może zadać skillem określone obrażenia podczas trwania mapy, przekroczenie tej wartości skutkowałoby zadawaniem obrażeń obosiecznych ze zwiększanym % obrażeń własnych wraz z rosnącym wskaźnikiem przekroczenia overloadu (im więcej zadajesz tym więcej dmg wraca do ciebie). Więc tak czy siak grając 200 lvlem szybko byś taki próg uzyskał co skutkowałoby zadawaniem obrażeń również sobie. Można byłoby grać ciągle takim pokemonem przez całą mape, ale pod jej koniec w końcu zacząłby się sam zabijać.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Tyski
DragonSlayer



Dołączył: 04 Kwi 2013
Wiek: 27
Posty: 314
Piwa: 15/15
Ostrzeżeń:
 2/5/10
 #19  Wysłany: Pon 26 Sty, 2015 16:16   
Pomysł ciekawy, i zdecydowanie poprawiłby grę, tylko nie dawałby żadnego sprawdzenia ile dmg już zadałem, bo ludzie wtedy by grali przez jakiś czas zeby zebrać kasę... a tak nie będą wiedzieli kiedy ich zabije

@Pepe To też, w końcu zginą, ale ile sobie fragów nawalą
_____________________________

Ostatnio zmieniony przez Tyski Pon 26 Sty, 2015 18:56, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
[WSB] p?p
OnLY sK ! ! !



Dołączył: 04 Mar 2011
Wiek: 30
Posty: 385
Skąd: Świętokrzyskie
Piwa: 11/16
Ostrzeżeń:
 2/5/10
 #20  Wysłany: Pon 26 Sty, 2015 17:20   
Tyski, Albo będą kupować dużo potów żeby ich nie zabijało
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka