Nie jeste� zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj si� lub zarejestruj. Aby si� zarejestrowa� kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Nast�pny temat

Tagi tematu: amazonka , rework

Zamkni�ty przez: rzepsky
Pon 17 Cze, 2013 21:30
Amazonka - Rework
Autor
Wiadomo��



Do��czy�: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #1  Wys�any: Pi� 27 Lip, 2012 20:27   Amazonka - Rework
Zaczn� od tego, �e temat mo�e by� do�� kontrowersyjny, ale nie ma na celu zmiany przydatno�ci postaci czyli nerf�w/buf�w ale poprawienie irytuj�cych ze strony waszej (graczy) oraz naszej (admin�w) bug�w i niedoci�gni��. Tak wi�c zaczn� od przedstawienia wszystkich skilli Amazonki (co by czytaj�c nie szuka�)

Amazonka:
- 145 HP na start.
- Na wyci�gni�tym no�u wci�nij "r", a otrzymasz �uk, jego obra�enia zalez� od Inteligencji.
- Potrafi postawi� pu�apk� z granata (zmiana trybu Prawy Przycisk Myszy).
- Strzelaj�c z Glock18, USP, P228, Deagle, Elite, Fiveseven, n�za lub granata, przeciwnik b�dzie zostawia� za sob� �lady.
- Na wyci�gni�tym no�u czaruje granat.
- Wykrywanie innych Graczy przez �ciany i nie tylko, potrafi znale�� nawet Ninje, Mefisto, Stalkera czy Shadow Ringi.

Skoro mamy podane ju� skille przejd�my do zmian:
-145 HP - pisa�em, �e to nie nerf ani buff wi�c statystyki zostaj�

- �uk oczywi�cie zostaje to czyni Amazonk� tym czym/kim jest ale ju� obra�enia i szybko�� prze�adowania proponuj� przerzuci� na 2 statystyki (obra�enia si�a, jest to bardziej zrozumia�e, si�a naci�gni�cia - bardziej chyba pasuje to si�y ni� inteligencji), szybko�� pozosta�aby na inteligencji (znajomo�� broni - inteligencja) - ale nie o t� zmian� si� g��wnie rozchodzi

- Pu�apka z granata - Bug�w mn�stwo, wykrocze� poza regulaminowych r�wnie�, bugiem obni�aj�cym przydatno�� jest mo�liwo�� przej�cia obok nich "na kuckach" i nie zareaguj� (to denerwuje tych co graj� Amazonk�. Natomiast graczy irytuj� osoby, kt�re spamuj� pu�apkami, prawda?
Moja zmiana polega�aby na tym, �e Amazonka na no�u nie czaruje granat�w (bo po�niej jest spam, �e du�o itp), ale niewidzialne miny "Techies Scepter" z licznikiem maksymalnie 3 min, efekt podobny, u�ycie �atwiejsze, nie buguj� si�, nie ma spamu - same zalety.

- Bronie "kr�tkie" pozostawiaj� �lad - jest on praktycznie niewidoczny wi�c poleca�bym go wzmocni� oraz da� mo�liwo�� �ladu b�d� na�wietlenia przeciwnika przy strzelaniu z broni d�ugich "m4a1, ak47, mp5, krowa i ca�a reszta arsena�u. Dlaczego taka zmiana? Ot� wi��e si� ona z ostatnim skillem Amazonki czyli wbudowanym WH, jak zauwa�yli�cie czy te� mo�e nie, nam adminom ogranicza to pole manewru w spos�b do�� znaczny, co te� cheaterzy wykorzystuj�, a chyba nie chcecie gra� z cheaterami? �lad by�by widoczny dla wszystkich graczy co u�atwi�oby nam prac�, gdy� widzieliby�my kogo i dlaczego atakuje Amazonka i czy faktycznie go widzi dzi�ki skillowi czy dzi�ki "nieprzepisowym programom", sam skill z wbudowanym WH by�by usuni�ty, zmiana ta poprawi�aby jako�� gry na serwerze blokuj�c bezkarno�� cheater�w, a �lad/na�wietlenie opisane powy�ej skutecznie by t� strat� zr�wnowa�y�y.

Dodatek

Wiem, �e nie wszyscy b�d� zadowoleni z powodu braku wbudowanego WH, a zast�pieniem go �ladem/na�wietleniem wi�c proponuj� dodanie do �uku mo�liwo�ci rykoszetu, tzn odbicia si� strza�y pod odpowiednim k�tem do odbicia, fajna sprawa da�aby napewno sporo nowych mo�liwo�ci
Legenda:

Kolor pomara�czowy - zmiany g��wne
Kolor B��kitny - zmiany poboczne
Kolor Czerwony - Propozycje nowych umiej�tno�ci


Rykoszet �uku prezentacja:


Ostatnio zmieniony przez Avalanche Pon 20 Sie, 2012 16:06, w ca�o�ci zmieniany 2 razy  
 Autor postu otrzyma� 3 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wi�cej szczeg��w
Wystawiono 3 piw(a):
dextroyer, slabooo, No i Bania^^



Do��czy�: 23 Wrz 2011
Posty: 334
Sk�d: Gda�sk / Grudzi�dz
Piwa: 34/68
 #2  Wys�any: Pi� 27 Lip, 2012 20:35   
http://skserv.pl/pytania-...wiek-vt5402.htm

Scalajmy tematy ;p niepotrzebne zamieszanie si� robi ;]

@Ava A co ma tamten temat do tego? To ani pytanie, ani poprawka tylko ca�kowity rework



@@
Avalanche napisa�/a: « Zaznacz » « Rozwi� »
Kolor pomara�czowy - zmiany g��wne
Kolor B��kitny - zmiany poboczne
Kolor Czerwony - Propozycje nowych umiej�tno�ci


A tam mamy zg�asza� r�wnie� propozycje, jak i bugi znalezione :))

@Ava Ale to jest rework tak powa�ny, �e moim zdaniem wymaga komentarza ze strony graczy, a tamten temat do tego nie s�u�y
_____________________________
Go�� Polejesz ?
 Autor postu otrzyma� 2 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wi�cej szczeg��w
Wystawiono 2 piw(a):
FBI, dextroyer
`LaGGeR.
*[M]aLinA*


Do��czy�: 24 Mar 2012
Wiek: 27
Posty: 258
Sk�d: Bral�cin
Piwa: 26/29
Ostrze�e�:
 10/5/10
 #3  Wys�any: Pi� 27 Lip, 2012 23:01   
Prawy, dobrze jest ju� jak tu jest

A co do tematu jestem za wszystkimi propozycjami
Avalanche, :)
_____________________________
Pomog�em ? Postaw Piffko ^_^
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
IceCreamyPL
HardStyle


Do��czy�: 19 Lip 2012
Wiek: 28
Posty: 3
Sk�d: krakow
 #4  Wys�any: Sob 28 Lip, 2012 10:07   
ASASIN
Last Online 4 hrs, 9 mins ago
Jestem za tylko ,�e z jedn� uwag�.Ten ostatni buff amazonki ,�e b�dzie na�wietla� po strzale jest wg. mnie troche bez sensu ,poniewa� b�dzie to co� jak latarka czarodziejki tylko �e na�wietla poprzez strzelanie -.- (a wi�c praktycznie wyprze klase czarodziejke).Proponuje aby zamiast np. na�wietlenia to �eby po ka�dym strzale amazonki w np.ninje zmniejsza�a si� ninji niewidzialno�� o ile� pkt (np. 5). By�o by to lepsze rozwi�zanie poniewa� amazonka sta�a by si� troche zbyt mocna ...

@Ava Te� w�a�nie nad tym my�la�em, �e na�wietlenie zbyt zbli�y Amazonk� do Czarodziejki, wi�c sk�ania�bym si� bardziej w stron� �ladu zostawianego przez trafionego b�d� "krwawienie" co� podobnego jest na Prison Breaku u nas.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Do��czy�: 25 Gru 2011
Wiek: 29
Posty: 278
Sk�d: Kolumbia
Piwa: 57/30
 #5  Wys�any: Sob 28 Lip, 2012 10:39   
Ladowanie
Mi tam si� podoba ale wiem �e ten skill b�dzie bardzo kontrowersyjny poniewa� nawet jak nie trafisz to i tak si� odbije i ci� zabije :/// jak dla mnie odpowiedni za wh :DD
_____________________________
Jak uwa�acie to za dobry pomys� to postawcie mi piffko




_______________________________
Mamo Cie pozdrawia :PP Wiec postaw ni Piffko bo mama mnie Zabije je�li nie dostanie piffka :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Do��czy�: 05 Lip 2012
Wiek: 28
Posty: 78
Sk�d: Olsztyn
Piwa: 2/7
 #6  Wys�any: Sob 28 Lip, 2012 11:01   
na Nie.. Nie Zmieniajmy nic ju�
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Do��czy�: 15 Maj 2012
Wiek: 31
Posty: 183
Sk�d: Katowice
Piwa: 15/17
 #7  Wys�any: Sob 28 Lip, 2012 12:10   
Ladowanie
nie jestem za blekitnym bo nie wiem po co to zmieniac? skoro wystarczy 3h gry i sie ma 2 staty full wiec niepotrzebna zmiana
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Do��czy�: 27 Gru 2011
Wiek: 27
Posty: 200
Piwa: 15/10
Ostrze�e�:
 1/5/10
 #8  Wys�any: Sob 28 Lip, 2012 16:44   
Ladowanie
Jak dla mnie amazonka i tak jest ju� silna (1 strza� z kuszy i 1 bania z m4/ak i koles pada martwy), wi�c nie powinno si� dodawa� kolejnych mocy bo b�dzie nie do pokonania. Inne bugi nale�a�o by poprawi� i ten dmg w kuszy dobrze by by�o aby nadal by� w inteligenci, bo mogli by wtedy do czego� innego dawa� w staty i kolejna niepokonana posta�. Odbijaj�cy si� pocisk jest dobry gdy� stoj�ca na stalkerze amazonka strzeli i odbije si� pocisk to ma�a szansa �e ucieknie przed nim i to czyni j� samob�jc� <haha> .

Wi�c podsumowywuj�c za naprawieniem bug�w jestem ZA. Odbicie pocisku z kuszy te� TAK. Ale reszta na NIE.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Do��czy�: 11 Lis 2011
Wiek: 28
Posty: 101
Piwa: 6/3
 #9  Wys�any: Sob 28 Lip, 2012 17:17   
Zaczn� od tego i� zamiast dodawa� te niewidzialne miny ,lepiej by by�o wprowadzi� ograniczenie (blokad� do 3 na rund�) pu�apek na amazonce. O to w�a�nie chodzi ,aby da�o si� w jaki� spos�b omin�� te pu�apki. Tak to gracze graj�cy amazonk� stawialiby te miny w w�skich przej�ciach i nie da�oby si� ich omin��. Co do tego wh amazonki dobrze ,�e poruszy�e� ten temat , bardzo to utrudnia adminowi prac� ,tak samo jak radar u duriela ,ale na�wietlanie by si� raczej nie sprawdzi�o (ze wzgl�du na niewidzialne klasy) raczej bym si� tutaj sk�ania� ku temu krwawieniu o ,kt�rym wspomnia�e�.


@Ava Odpisz� tutaj, �eby nie robi� spamu.
Miny - techies scepter tak jak opisa�em mo�na przeskoczy� i s� bardzo s�abo widoczne wi�c tutaj problemu nie widz�. Poza tym uniemo�liwiaj� spam pu�apkami
Co do WH to musi zosta� zmienione, a pomys� m�j ma na celu zniwelowanie jego braku.

Co do tego WH przecie� popar�em tw�j pomys�, wi�c w czym problem?A odno�nie min- To po co si� bawi� w jakie� miny skoro wystarczy zrobi� tak jak napisa�em-zwyk�� blokad� (ograniczenie ilo�ci pu�apek na rund� ).
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dextroyer
I'll be back


Do��czy�: 23 Lip 2012
Wiek: 30
Posty: 158
Sk�d: D�bica
Piwa: 4/35
 #10  Wys�any: Sob 28 Lip, 2012 21:16   
tak s�dz� �e z t� amazonka genialny pomys� ten skill wh po prostu denerwowalo a os�b kt�re go u�ywa�o po prostu wyzywali od chiterow konieczna zmiana skilla trapy s� wed�ug mnie chamskie bo taki Koles z amazonka stanie w pomieszczeniu nasra za przeproszeniem granat�w i wejdzze tu cz�owieku i np. zabierz hosty popieram zmiane
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Do��czy�: 17 Cze 2012
Wiek: 31
Posty: 148
Sk�d: Kie�pino(Pomorskie)
Piwa: 43/44
 #11  Wys�any: Czw 09 Sie, 2012 10:21   
Ladowanie
No dobrze Ja te� si� wypowiem . Ot� to prawda ,ze wh amazonki nie sp�dza snu z powiek admin�w co pewnie i tak b�dzie zlikwidowane natomiast zamiana postrza�u na widocznego dla wszystkich ? Wybacz ale nie chce dawa� komu� moich frag�w ,gdy jest 5 os�b w jednym miejscu i skacze ninja to zawsze frag amazonki a tak gdy postrzeli j� amazonka rzuc� si� na ninje i koniec free fraga .Co do zamiany granaty na miny pomys� bardzo dobry . Odbicie luku pod innym kontem ? tutaj tego nie rozumiem (na czym mia�o by to polega� bo kompletnie nie rozumiem na jakiej zasadzie by to dzia�a�o) ledwo mam czas na wymierzenie (przewidzenie ruchu wroga) i strza� w to miejsce a co dopiero celowa� po �cianach :D no chyba ,ze ten rykoszet polega�by na odbiciu sie od gracza chocia� i tak my�l� ,ze to nie adekwatna rekompensata za zabranie WH . Hmm co do si�y (napr�enia) i inteligencji (Wiedzy o broni) hmm w sumie i tak zawsze Daje amazonce 1 w sile i 1 w Inteligencje wiec dla mnie problemu nie ma .Natomiast pojawi�y sie tu komentarze o odbijanych pociskach ... Ava nie sugerowa� takiego pomys�u aczkolwiek to by�a by godna rekompensata za WH powiedzmy 2 pociski :)

Hehe �mia� mi si� chce jak s�ysz� ,ze amazonka jest za mocna xD hahah dlaczego ? to powiedzcie mi dlaczego tak ma�o os�b ni� gra ? :D Ju� wam m�wi� dlaczego :
Trafisz z �uku i jedna bania i kole� le�y ? hahaha :D Traf z �uku pogadamy ;) Mi nauczenie si� tego zaj�o ca�� Karier� z skserv :D wi�c powodzenia z takim my�leniem zagrajcie amazonk� i wtedy si� wypowiadajcie :D a za spam HE jest BAN moi drodzy tylko 3 HE (je�li osoba wejdzie w HE straci oko�o 100 HP :D a je�li jest przy Hostach to Hosty zabije i stracimy expa :D )

@Ava Odpowiedzi:
- Dlaczego wszyscy mieliby widzie� �lad? �lad widoczny tylko dla amazonki r�wnie� by�by utrudnieniem dla admina, gdy� ten nie wiedzia�by czy gracz widzi �lad czy te� nie.
- Na czym polega odbijanie �uku? Ot� rykoszet polega�by na tym, �e podczas chybienia w przeciwnika, lub wykorzystaniu nowych mo�liwo�ci jakie daje ta umiej�tno�� mo�na by Amazonk� si�ga� cele, kt�re znajduj� si� np. za rogiem. Oczywi�cie do ka�dego strza�u tylko 1 odbicie. Od graczy strza�y si� nie odbijaj�.
W skr�cie masz zwyk�y �uk tylko strza�a zamiast "zgasn��" w �cianie odbija si� i leci w innym kierunku.

@Darklin18,
Tyle to wiem ,ze utrudnia ale to robi z amazonki magazyn dla frag�w innym graczom .Hmm a z tym �ukiem to ciekawa propozycja ale trzeba dodatkowo bawi� sie w wyliczanie kontu na oko by trafi� i takie duperelki no chyba ,�e �adnie to przygotujecie ,�e nie b�dzie konieczno�ci tracenia sekund na my�lenie gdzie by tu uderzy� by go trafi� :P

@Ava
Dobry gracz szybko si� po�apie jak to dzia�a i jak z tego korzysta� (rykoszet). A �lad czy magazyn dla frag�w? Czarodziejka te� na�wietla dla wszystkich i problem�w z zabijaniem nie zauwa�y�em.
_____________________________
Je�li prawd� jest to ,�e to co Cie nie zabije to Cie wzmocni ... to ostatni� rzecz� ,kt�r� zobaczysz b�dzie moja lufa przy Twej skroni
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Do��czy�: 23 Wrz 2011
Posty: 334
Sk�d: Gda�sk / Grudzi�dz
Piwa: 34/68
 #12  Wys�any: Czw 09 Sie, 2012 15:34   
Avalanche napisa�/a: « Zaznacz » « Rozwi� »
�uk oczywi�cie zostaje to czyni Amazonk� tym czym/kim jest ale ju� obra�enia i szybko�� prze�adowania proponuj� przerzuci� na 2 statystyki (obra�enia si�a, jest to bardziej zrozumia�e, si�a naci�gni�cia - bardziej chyba pasuje to si�y ni� inteligencji), szybko�� pozosta�aby na inteligencji (znajomo�� broni - inteligencja) - ale nie o t� zmian� si� g��wnie rozchodzi




Co to zmienia? Przecie� i tak gracze rozdaj� statystyki Si�a int . Wi�c ten pomys� nic nie wprowadza.
_____________________________
Go�� Polejesz ?
 Autor postu otrzyma� 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wi�cej szczeg��w
Wystawiono 1 piw(a):
LanGusta



Do��czy�: 29 Maj 2009
Wiek: 30
Posty: 1355
Sk�d: dz-wo
Piwa: 200/21
 #13  Wys�any: Czw 09 Sie, 2012 17:04   
Ladowanie
Ka�da klasa ma swoje inne skille, gdy damy klasie Amazonce �lad kt�ry widz� wszyscy, gra si� ni� nie op�aca. Admin mo�e ma problemy z rozpoznaniem cita, ale po to jest Forum by nagra� demko i da� do oceny przez innych.

@Darklin18,

UP Bardzo dobrze m�wi to by zniszczy�o amazonk�:/
 Autor postu otrzyma� 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wi�cej szczeg��w
Wystawiono 1 piw(a):
Darklin18



Do��czy�: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #14  Wys�any: Pon 20 Sie, 2012 16:06   
Od�wie�am temat gdy� doda�em animacje rykoszetu, o kt�ry pytali�cie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Do��czy�: 16 Lip 2012
Wiek: 28
Posty: 85
Sk�d: R-rz
Piwa: 34/8
 #15  Wys�any: Pon 20 Sie, 2012 16:50   
Podobaja mi sie pomysly:
-Zastapienie pulapek z grantow minami
-Wzmocnienie sladow.
-Rykoszet(za to leci piwo i pochwala).

A co do wh....duzo ludzi gra tylko z powodu tego skilla wiec nie wiem czy warto zmieniac

@Ava
Du�o ludzi gra na wh z powodu tego skilla i nic nie mo�na im zrobi�.
_____________________________
MOJ PORADNIK:http://skserv.pl/nowy-fotoporadnik-dotycznacy-paladyny-by-no-i-bania-vt23042.htm


Sygnature robilem sam (podkrecenie i napisy).
Pozdrawiam




Wszelkie pytania prosze kierowac na pw na forum na gg z dopiskiem nicku
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
$@$
Szlachetny


Do��czy�: 06 Kwi 2010
Wiek: 27
Posty: 901
Sk�d: Tczew
Piwa: 25/66
 #16  Wys�any: Pon 20 Sie, 2012 19:07   
Jestem za umiej�tno�ci� dodatkow� i za minami. Urozmaici�oby to gr� amazonk�. Chocia� czy ten rikoszet nie jest przesad�?
_____________________________
PokeMod <3

Zobacz mojego pokemona!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Wy�wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi
Nie mo�esz pisa� nowych temat�w
Nie mo�esz odpowiada� w tematach
Nie mo�esz zmienia� swoich post�w
Nie mo�esz usuwa� swoich post�w
Nie mo�esz g�osowa� w ankietach
Nie mo�esz za��cza� plik�w na tym forum
Mo�esz �ci�ga� za��czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Amazonka
Kajmano [Diablo] Pomys�y i Propozycje 14 Nie 06 Lis, 2011 09:54
^Pezet
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Amazonka na nozu
Darklin18 [Diablo] Pomys�y i Propozycje 26 Sro 18 Lip, 2012 08:25
No i Bania^^
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Statystyki - Rework
Avalanche [Diablo] Pomys�y i Propozycje 17 Sro 08 Maj, 2013 23:07
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Barbarzy�ca - rework
Avalanche [Diablo] Pomys�y i Propozycje 16 Nie 30 Wrz, 2012 15:11
Shuriken ;D
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Druid - Rework
Avalanche [Diablo] Pomys�y i Propozycje 9 Pon 27 Sie, 2012 12:29
Wuoch(A)cz
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Diablo pro�ba o rework.
$@$ [Diablo] Pomys�y i Propozycje 12 Pon 20 Sie, 2012 14:05
Wuoch(A)cz
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Zab�jczyni - rework
Avalanche [Diablo] Pomys�y i Propozycje 26 Nie 30 Wrz, 2012 16:03
Shuriken ;D
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Kowal - rework
Avalanche [Diablo] Pomys�y i Propozycje 10 Pon 13 Sie, 2012 22:33
Route^
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Nihlathak - mini rework ^_^
`LaGGeR. [Diablo] Pomys�y i Propozycje 20 Sob 27 Pa�, 2012 20:43
ScoobyDoobyDoo


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materia��w z Forum!
statystyka statystyka