Nie jeste� zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj si� lub zarejestruj. Aby si� zarejestrowa� kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Nast�pny temat

Tagi tematu: druid , rework

Zamkni�ty przez: rzepsky
Pon 17 Cze, 2013 21:30
Druid - Rework
Autor
Wiadomo��



Do��czy�: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #1  Wys�any: Nie 26 Sie, 2012 17:19   Druid - Rework
Kolejny temat z serii "Rework" tym razem dotyczy Druida.
D�ugo zastanawia�em si�, co mo�na by poprawi�, co zmieni�, co ulepszy� u Druida, �eby nie by� najs�absz� klas�, w chwili obecnej jest praktycznie identyczny jak Talic, z tym, �e sporo s�abszy. Wyzwaniem by�o to, �e klimat w jakim osadzony jest Druid to zmiany formy i "obcowanie z natur�", co szczeg�lnie utrudnia� Talic, kt�ry r�wnie� zmian� formy posiada.

Wi�kszo�� praktyk dodawania statystyk by�a bezowocna ze wzgl�du na naruszony balans pomi�dzy Druidem i reszt� postaci, dodane statystyki przewy�sza�y go na tle innych klas, a ponadto nie wiele wyr�nia�y go w systemie walki od Talica. Polega� g��wnie na "w��cz Diabloskilla i niech si� dzieje".

Rework, kt�ry opracowa�em ma nie tylko poprawi� popularno�� Druida, ale r�wnie� ma na celu zmian� ca�ego systemu gry nim. Zmiana jest o tyle du�a, �e zmieni si� ca�y system gry Druidem, ju� nie b�dzie to posta� tankuj�ca, posiadaj�ca ogromne ilo�ci HP ale posta�, mobilna, trudna to uchwycenia, a zarazem silna i przebieg�a. Dobry gracz Druidem b�dzie m�g� wykorzysta� jego umiej�tno�ci zar�wno w walce jak i poza ni�.

Tradycyjnie przypomnienie obecnych skilli Druida:

Druid:
- 140 HP na start.
- -10 do szybko�ci.
- 10 procent szybszy EXP.
- Na wyciagnietym no�u czaruje metalowe �cianki, wytrzyma�o�� i ilo�� �cianek zale�y od inteligencji.
- 10 procent szans na zatrz�sienie ekranem wroga.
- Przemiana w wilka. Aby przemieni� si�, zbinduj klawisz, np. bind "f" "diabloskill"

Zmiany w skillach:

- 140 HP na start. - zmiana na 100 HP - wyja�nienie poni�ej
- -10 do szybko�ci. - usuni�te - bazowa pr�dko�� normalna
- 10 procent szybszy EXP. - zostaje
- Na wyciagnietym no�u czaruje metalowe �cianki, wytrzyma�o�� i ilo�� �cianek zale�y od inteligencji - usuni�te - skill bezu�yteczny
- 10 procent szans na zatrz�sienie ekranem wroga - usuni�te
- Przemiana w wilka. Aby przemieni� si�, zbinduj klawisz, np. bind "f" "diabloskill" - zmienione opis poni�ej


Co w tej chwili nam to daje:
Mamy czyst� posta� ze 100HP, wolne miejsce na Diabloskilla, oraz na �adowanie no�a, jedynym jego skillem jest 10% wi�kszy exp. Teraz nale�y zabra� si� za przygotowanie skilli, kt�re oddadz� dobrze klimat postaci, oraz przydadz� si� w wykorzystaniu zamierzonych taktyk.

Dodam tylko, �e HP jest zmniejszone ze wzgl�du na to, i� Druid nie b�dzie ju� postaci� "Tankuj�c�" ale zachowany bardziej w roli "Zab�jcy" dzia�aj�cego z zaskoczenia i wykorzystuj�cego system "Rage" czyli sza�u bojowego.

Skille dodane:

- �adowanie na no�u - Pierwszy z aktywnych skilli Druida - zmieniony, gdy� to on zamienia nas w Wilka w przeciwie�stwie do wcze�niejszego Diabloskilla - Podwaja on szybko�� poruszania si� Druida (dzia�a tylko podczas wyci�gni�tego no�a), dzia�a r�wnie� na Zwinno�� - c� widzialna klasa, z ogromn� pr�dko�ci� na no�u w formie wilka, przyda si� do szybkiego przemieszczania si� po mapie, zmianie bs�w, szybkich zmian pozycji, �adowanie zapobiegnie szybkiemu rushowi.

- Diabloskill - Drugi z aktywnych skilli Druida - 100% niewidzialno�� przez 6 sekund (nie wida� nawet cienia, ale s�ycha� kroki), co to daje? C� umo�liwia to Druidowi na omini�cie ca�ego wrogiego teamu "niezauwa�onym", rozpocz�cie ostrza�u "zza plec�w" i uzyskanie dzi�ki temu przewagi jak� daje atak z zaskoczenia, ponadto przydatne do ucieczek itp.
�adowanie 20 sekund - rozpocz�cie odliczania po zako�czeniu dzia�ania.
Aktualizacja - skill wy��cza si� r�wnie� po oddaniu strza�u.

- Pasywny - Rage / Sza� - skill wiod�cy - umo�liwia Druidowi uzyskiwanie premii bojowych za pokonanych przeciwnik�w.
Opis fabularny - dzi�ki zmiennej formie si�a Druida wzrasta, z ka�dym pokonanym przeciwnikiem staje si� on coraz bardziej krwio�erczy i niebezpieczny.

Co daje? - z ka�dym zabitym przeciwnikiem - statystyki i mo�liwo�ci Druida s� zwi�kszane, a� do 10 zabi� (seria zab�jstw) po �mierci seria jest resetowana.

1. 5 hp
2. 10 hp
3. 15 hp + szansa na o�lepienie przeciwnika 10% - 1/10
4. 20 hp
5. 25 hp + Dodatkowy pancerz 2szt - (odbija pociski)
6. 30 hp +
7. 35 hp +
8. 40 hp + Leczenie 10hp co 5 sek (po�owa itemu Heaven Heal)
9. 45 hp +
10. 50 hp + Skr�cenie czasu odnowienia Diabloskilla do 15 Sek - oraz teleport na no�u (ppm)


Powody zmian:

Druid teraz jak z reszt� zauwa�yli�cie na pocz�tku, nie ma nic ciekawego, tylko 1 skill pasywny oraz bieganie, 100 hp? R�wnie� ma�o i niewidzialno��, kt�ra umo�liwia do�� przyzwoite rozpocz�cie gry. System walki Druida jest zmieniony, co z reszt� wida�, nie mo�na wbiec w przeciwnik�w, gdy� sko�czy si� to natychmiastow� �mierci�, natomiast mo�na ich omin�� i spokojnie wyko�czy� tych, ukrywaj�cych si� z ty�u / oddzielonych od grupy. Celem moim by�o opracowanie sposobu walki podobnego do kota, kt�ry atakuje tylko odseparowane od stada cele. Wraz z zab�jstwami zyskuje on "pewno�� siebie" odblokowuj�c nowe umiej�tno�ci, kt�re czyni� go bardziej wytrzymalsze oraz umo�liwiaj� otwart� walk� 1v1 jak dodatkowe HP oraz pancerz.

Po reworku by�aby to jedyna klasa, kt�ra si�� swoj� czerpie z serii zab�jstw, a nie z czystych statystyk albo z g�ry narzuconych skilli, dlatego w�a�nie przy na�adowaniu jest ona troch� lepsza od innych klas, ale du�o s�absza bez wykorzystanych zab�jstw. Gra Druidem nie b�dzie wcale �atwa. Graj�c Druidem ryzyko jest du�e, bo albo na�adujesz seri� zab�jstw i b�dziesz pot�ny, albo przez ca�� map� b�dziesz free fragiem. Po reworku klasa ta, b�dzie oddawa�a bardzo dobrze umiej�tno�ci graczy, mo�e nie b�dzie dla graczy "najlepszych" ale na pewno dla graczy o mocnych nerwach.


Podsumowanie

Druid najs�abszy:

- 100Hp
- Na no�u �aduje form� wilka - szybko��
- Diabloskill - niewidzialno�� przez 6 sekund
- 10% szybszy exp

Druid najsilniejszy (z na�adowanym sza�em)

- 150Hp
- 10% szybszy exp
- na no�u �aduje form� wilka - szybko��
- Diabloskill - niewidzialno�� przez 6 sekund
- szansa na o�lepienie przeciwnika 1/10
- Pancerz 2szt
- co 5 sekund leczy 10pkt zdrowia
- Czas �adowania diabloskilla skr�cony o 5 sekund
Poprzednie Reworki:

Zab�jczyni
Kowal
Amazonka - doda�em animacje rykoszetu z �uku.


Podoba si�? Piwo
Nie podoba si�? Piszcie co zmieni�
Ostatnio zmieniony przez Avalanche Nie 26 Sie, 2012 19:02, w ca�o�ci zmieniany 5 razy  
 Autor postu otrzyma� 7 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wi�cej szczeg��w
Wystawiono 7 piw(a):
Prezes12, KelNer'', dextroyer, $@$, Darklin18, Nawalony xD, Wuoch(A)cz
$@$
Szlachetny


Do��czy�: 06 Kwi 2010
Wiek: 27
Posty: 901
Sk�d: Tczew
Piwa: 25/66
 #2  Wys�any: Nie 26 Sie, 2012 17:26   
No Ava tego mo�na si� by�o spodziewa� spisa�e� si�, ale te 6 s ca�kowitej niewidzalno�ci to za du�o jak ju� to 4 - 5 s bo na tych 6 wystarczy wjecha� z krow� zabi� wszystkich i uciec. Odczeka� w kampie 20 s i dalej polowa�.

Proponuje zwiekszyc CD skilla do 30 s

@Ava To� jak strzelasz to wida� ogie�, a cd skilla od rozpocz�cia do rozpocz�cia wynosi 26sek - wi�c starczy
_____________________________
PokeMod <3

Zobacz mojego pokemona!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Do��czy�: 20 Gru 2011
Wiek: 27
Posty: 83
Sk�d: Polska :)
Piwa: 3/2
 #3  Wys�any: Nie 26 Sie, 2012 17:37   
Te� uwa�am �e 6 sekund to za du�o, to by�aby najsilniejsza posta� na serwie (no w walce 1 na 1 to ubicie go by�oby prawie niemo�liwe)...
Owszem wida� ogie� podczas strza�u, ale jak kole� ma 100 zwinno�ci i jeszcze zrobi plecy na tym skillu to powodzenia...


@Ava W sumie masz racj� zmie�my na 2 sekundy, �eby znika� i si� pojawia�... nie �eby Ninjy i Zab�jczyni nie by�o wida� ci�gle ale przecie� 6 sekund to� to za du�o lepiej jak niekt�rych klas nie wida� ca�y czas... my�lcie co piszecie prosz� was


edit@ Ninja i zab�jczyni to klasy niewidoczne na no�u, a nie na broni, wi�c chyba jednak my�l� co pokazuj� dalsze posty ;>
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Do��czy�: 14 Maj 2012
Posty: 94
Piwa: 37/13
 #4  Wys�any: Nie 26 Sie, 2012 17:40   
Wszystko mo�na udoskonali� nawet czas tego trwania po takim reworku by�bym zainteresowany t� postaci�. Fajne zmiany, Ava zadziwiasz mnie czasami :)
_____________________________
Pomog�em? Postaw Piffko ;]
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Do��czy�: 16 Lip 2012
Wiek: 28
Posty: 85
Sk�d: R-rz
Piwa: 34/8
 #5  Wys�any: Nie 26 Sie, 2012 18:34   
Fajne ale 6 s to za duzo
_____________________________
MOJ PORADNIK:http://skserv.pl/nowy-fotoporadnik-dotycznacy-paladyny-by-no-i-bania-vt23042.htm


Sygnature robilem sam (podkrecenie i napisy).
Pozdrawiam




Wszelkie pytania prosze kierowac na pw na forum na gg z dopiskiem nicku
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Do��czy�: 27 Gru 2011
Wiek: 27
Posty: 200
Piwa: 15/10
Ostrze�e�:
 1/5/10
 #6  Wys�any: Nie 26 Sie, 2012 18:39   
Dla mnie super rework jak ka�dy inny, lecz wi�kszo�� ma wady, kt�re zosta�y poprawione i zalety.

Wad� znalaz�em tylko jedn�, t� sam� co inni. "Za d�uga niewidzialno�� przy bindzie" co wyja�nili inni, ale napisa�em ni�ej jak mo�na zmieni�.

Plusy:
1. �adowanie na no�u �cianek by�o tylko dobre w jaki� ciasnych pomieszczeniach "kana�y/przej�cia (de_office_rats)", a zamienienie tego na zamian� w wilka jest dobre bo jak wyja�ni�e� "Nie b�dzie rashu"
2. Niewidzialno�� sama w sobie jest dobra ale jak inni powiedzieli to prawda. Kupujesz krow� wlatujesz na niewidzialno�ci z critikalami i 3/4 teamu nie �yje. Ale jak si� zmiejszy na kr�cej a �adowanie na d�u�ej bedzie git (2s-0int 50int=1s d�u�ej/ �adowanie na 25s) i nikt nie b�dzie narzeka� na niego �e za dobry.
3. Sza� jest dobry bo nie b�dzie narzekania �e druid b�dzie na hita z �uku amazonki.
Tylko do tego mam ma�e pytanko. Czy te dodatkowe umiej�tno�ci np. tarcze/heaven heal po�owa b�d� si� kumulowa�y czy nie?

Pozdrawiam Krzychu1306

@Ava Tak to si� kumuluje, w zale�no�ci od zdobytej serii zab�jstw.
@Edit by Ava - aktualizacja - strzelanie z broni, wy��cza niewidzialno�� - zapomnia�em o tym szczeg�le, niewidzialno�� nie mia�a s�u�y� do tankowania - m�j b��d

@edit To w takim razie b�dzie to super posta� i wtedy mo�e by� 6 sekund bo nie wyrznie ca�ego teamu bo odrazu go zauwa��.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dextroyer
I'll be back


Do��czy�: 23 Lip 2012
Wiek: 30
Posty: 158
Sk�d: D�bica
Piwa: 4/35
 #7  Wys�any: Nie 26 Sie, 2012 19:53   
fajnie wszystko fajnie ale po pierwsze 6 sec. to troszeczk� za du�o m�g�by wymie�� ca�y team przeciwny tylko znikaniem po drugie sza� po 10 zabiciach by�by bezu�yteczny gdy� najcz�ciej w dru�ynie przeciwnej jest tylko 10 wrog�w wi�c ja bym to cofn�� o 1 miejsce skoro po zabiciu si� resetuje albo leczenie da�bym po 7 zabiciach a zmniejszenie czasu oczekiwani na sza� po 9 zabiciach reszta wszystko w porz�dku brawo Ava leci piwko


@Ava
1. Niewidzialno�� poprawi�em wcze�niej wi�c albo nie zrozumia�e� albo przeczyta�e� tylko komentarze.
2. Sza� przeczytaj sobie jeszcze raz bo nie zrozumia�e�

ok spoko zkapowalem si� moja wina i przepraszam, popieram Darklina ;) mo�esz takie co� dodac ludziom to si� spodoba
_____________________________
pomog�em ? mo�e piwko ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Do��czy�: 17 Cze 2012
Wiek: 31
Posty: 148
Sk�d: Kie�pino(Pomorskie)
Piwa: 43/44
 #8  Wys�any: Nie 26 Sie, 2012 21:44   
Rework Fenomenalny c� mog� wiele wi�cej powiedzie� :D Zrobi z Druida posta� do logicznego my�lenia . Nie do�� ,�e dojdzie wiele nowych mo�liwo�ci to tak�e pozwoli utrzyma� klimat Druida . Nie oszukujmy si� �cianki by�y badziewne co z tego ,ze przykrywa�y cia�o jak ods�ania�y g�ow� ...
Zast�pienie ich przemian� jest dobrym rozwi�zaniem i odblokowuj�c drog� diablo skillowi.

Hmm co powiesz by po 4 zab�jstwie krad� HP za Hita powiedzmy 4-5 ? bo zabicie 4 os�b jest prawdopodobne bardziej ni� 6 czy 7 a zmotywuje graczy do szukania swoich ofiar . W ko�cu bezlitosny drapie�nik po zabiciu zwierzyny karmi si� jej mi�sem :D ;] a pro po klimatu ;] .

Moim zdaniem Tw�j system jest zbilansowany i tworzy co� z niczego bo aktualnie mog� tak nazwa� Druida :P Z mojej strony gratulacj� i uwa�aj na zatwardzia�ych komentator�w :P <killer> <killer> <killer> <faja>
_____________________________
Je�li prawd� jest to ,�e to co Cie nie zabije to Cie wzmocni ... to ostatni� rzecz� ,kt�r� zobaczysz b�dzie moja lufa przy Twej skroni
 Autor postu otrzyma� 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wi�cej szczeg��w
Wystawiono 1 piw(a):
Nawalony xD


Do��czy�: 01 Lip 2012
Posty: 41
Piwa: 9/41
 #9  Wys�any: Pon 27 Sie, 2012 11:49   
�wietny rework Ava na pewno b�d� gra� tym Druidem, bo jest po prostu �wietny.
Dzi�ki. �ap piwko.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wuoch(A)cz
Jestem za tob�



Do��czy�: 02 Sie 2011
Wiek: 29
Posty: 391
Sk�d: si� tu wzi��em?
Piwa: 30/48
Ostrze�e�:
 1/5/10
 #10  Wys�any: Pon 27 Sie, 2012 12:29   
Ten rework ci si� uda�, nie mam si� do czego przyczepi�, a je�li m�g�by� wejd� na rework zab�jczyni i poka� najlepiej na filmiku jakby ta strza�ka mia�a dzia�a�. Druid to posta�, kt�ra jest z natur�, a przemkni�cie na 6s niezauwa�onym obok przeciwnika daje wra�enie, �e jest niezauwa�onym po�r�d drzew, mniej wi�cej :D
Rework �wietny.
Piffko!
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Wy�wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi
Nie mo�esz pisa� nowych temat�w
Nie mo�esz odpowiada� w tematach
Nie mo�esz zmienia� swoich post�w
Nie mo�esz usuwa� swoich post�w
Nie mo�esz g�osowa� w ankietach
Nie mo�esz za��cza� plik�w na tym forum
Mo�esz �ci�ga� za��czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Druid
ScoobyDoobyDoo [Diablo] Pomys�y i Propozycje 7 Sro 22 Sie, 2012 13:51
dextroyer
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Klasa Druid
Azazel [Diablo] Pomys�y i Propozycje 3 Pon 12 Sie, 2013 18:33
Xewciu?!
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Popsuty druid :/
Mati1993 [Diablo] Bany i UnBany 2 Nie 27 Lut, 2011 02:29
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Kowal - rework
Avalanche [Diablo] Pomys�y i Propozycje 10 Pon 13 Sie, 2012 22:33
Route^
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Amazonka - Rework
Avalanche [Diablo] Pomys�y i Propozycje 15 Pon 20 Sie, 2012 19:07
$@$
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Statystyki - Rework
Avalanche [Diablo] Pomys�y i Propozycje 17 Sro 08 Maj, 2013 23:07
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Barbarzy�ca - rework
Avalanche [Diablo] Pomys�y i Propozycje 16 Nie 30 Wrz, 2012 15:11
Shuriken ;D
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Diablo pro�ba o rework.
$@$ [Diablo] Pomys�y i Propozycje 12 Pon 20 Sie, 2012 14:05
Wuoch(A)cz
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Zab�jczyni - rework
Avalanche [Diablo] Pomys�y i Propozycje 26 Nie 30 Wrz, 2012 16:03
Shuriken ;D
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Nihlathak - mini rework ^_^
`LaGGeR. [Diablo] Pomys�y i Propozycje 20 Sob 27 Pa�, 2012 20:43
ScoobyDoobyDoo


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materia��w z Forum!
statystyka statystyka