Nie jeste� zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj si� lub zarejestruj. Aby si� zarejestrowa� kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Nast�pny temat

Tagi tematu: barbarzynca , rework

Zamkni�ty przez: rzepsky
Pon 17 Cze, 2013 21:33
Barbarzy�ca - rework
Autor
Wiadomo��



Do��czy�: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #1  Wys�any: Pi� 14 Wrz, 2012 22:46   Barbarzy�ca - rework
Tym razem Barbarzy�ca jest celem mojego kolejnego projektu. Dlaczego? Ano dlatego, �e jest klas�, kt�r� wybiera niewiele os�b, a je�li ju� ni� graj� to c�... nie do ko�ca w spos�b, kt�ry odpowiada grze Barbarzy�cy (czyli kogo� kto wchodzi w �rodek walki, nie zwa�aj�c na w�asne straty), taki w�a�nie powinien by� Barbarzy�ca, w skr�cie "wbij na chama i zr�b pogrom"
G��wnie powinien by� wykorzystywany do rushu natomiast obecnie jest postaci� do "�adowania" bo bez tego nic nie znaczy.

Przypomnienie skilli

- 130 HP na start.
- -10 do szybko�ci.
- Na wyci�gni�tym no�u czaruje Magiczny Pancerz kt�ry blokuje ostrza� przeciwnika (max 7).
- Po zabiciu przeciwnika odnawia Ci 20 HP, magazynek amunicji i 200 Armoru.
- Mo�liwo�� posiadania 2 broni tego samego typu, np. AK47 + M4A1 i Deagle + USP.
- Bardzo wysoki i daleki skok, kt�ry przy st�pni�ciu zadaje obra�enia. Aby u�y�, zbinduj klawisz, np. bind "f" "diabloskill"

Zmiany

- 130 HP na start - jako posta�, kt�ra powinna wytrzyma� du�o obra�e� proponuj� zmian� do 150 HP
- -10 do szybko�ci - usuni�te - biega z normaln� pr�dko�ci�
- Na wyci�gni�tym no�u czaruje Magiczny Pancerz - zmienione - opis poni�ej
- Po zabiciu przeciwnika odnawia Ci 20 HP, magazynek amunicji i 200 Armoru - zmiana - po zabiciu nie odnawia ju� hp, armor i amunicj� odnawia w dalszym ci�gu.
- Mo�e posiada� 2 komplety broni - tutaj potrzebna jest wasza pomoc, poniewa� z mojej strony podczas test�w by�o to nieprzydatne, oce�cie, je�li si� przydaje niech zostanie, je�li przeszkadza mo�na usun��
- Diabloskill - jedyne co bym zmieni� to spos�b �adowania skilla, �adowanie wyd�u�one do 25 sekund, ale po zabiciu skill jest ponownie dost�pny (moim zdaniem lepiej to b�dzie dzia�a�, doda nowe mo�liwo�ci (escape system), czy do��czenie do kolejnych walk)

Skille dodane:

Czyli najciekawsza i najbardziej kontrowersyjna cz�� ka�dego reworku.
Jako, �e zamiarem tej zmiany jest nieco zmieniony system gry Barbarzy�c�, na taki, aby nagrodzi� graj�cego za to, �e nie unika walki. Na czym mia�by on polega�? Ano na tym, �e im d�u�ej Barbarzy�ca pozostaje w walce, tym silniejszy si� staje. Skutecznie przeciwko nim b�d� wi�c skille oraz du�e obra�enia (hs'y / snajperzy i ... no w�a�nie Ninja itp.)
Nowe skille s� niejako skillami prowadz�cymi, nadaj�cymi charakter gry Barbarzy�c�, tak aby to w�a�nie agresja by�a przoduj�cym czynnikiem.

Skille te maj� charakter drzewek, aby podkre�li� to, co ju� wcze�niej opisywa�em.

- Barbarzy�ca zyskuje nowe si�y z ka�dym dodatkowym strza�em - jak dzia�a? - wysysa 2 punkty �ycia z trafionego przeciwnika, kolejny strza� w przeciwnika wysysa tych punkt�w 4, nast�pnie 6, 8 oraz 10.

- Barbarzy�ca nie zwa�aj�c na w�asne rany staje si� coraz wytrzymalszy - jak dzia�a? - z ka�dym dodatkowym trafieniem (gdy Barbarzy�ca zostanie trafiony), redukcja obra�e� wzrasta do 3% , 6% , 9% , 12% , 15%

- Barbarzy�ca �ciga swoj� ofiar� - jak dzia�a? z ka�dym trafieniem przeciwnika Barbarzy�ca zyskuje dodatkow� pr�dko�� poruszania - 30,60,90,120,150

Te skille maj� pewien haczyk, ot� dzia�aj� tylko w walce, gdy Barbarzy�ca nie otrzyma ani nie zada �adnych obra�e� przez 3 sekundy, bonus cofa si� do 0, tak wi�c pierwsze trafienie Barbarzy�cy nie wywo�uje �adnych efekt�w, poza uaktywnieniem si� belek/drzewek czy jak wolicie.


Og�lny opis skilli Barbarzy�cy po reworku:

- 150 HP na start
- Po zabiciu zyskuje 200 armoru oraz odnawia si� amunicja.
- Mo�e posiada� 2 komplety broni - zostaje zgodnie z wasz� pro�b�
- Diabloskill - Bardzo wysoki i daleki skok, kt�ry przy st�pni�ciu zadaje obra�enia
- Leczy si� z ka�dym trafieniem po 2,4,6,8,10 pkt
- Redukuje obra�enia z ka�dym trafieniem po 3%,6%,9%,12%,15%
- Szybciej biega z ka�dym trafieniem po 30,60,90,120,150
- �adowanie na no�u - poni�ej


W�a�nie, �adowanie na no�u po reworku, Barbarzy�ca b�dzie bardzo siln� postaci�, wi�c i pancerze �adowane na no�u ju� by� nie mog�, ale to nie jedyny pow�d, przede wszystkim Barbarzy�ca nie mo�e "sta� i si� �adowa�" bo to niszczy jego klimat. Proponuj� tutaj zmian� ze skilla �adowanego na skill natychmiastowy po zmianie na n�, my�la�em nad pancerzem dost�pnym tylko na no�u (2-5 strza��w), ale stwierdzi�em, �e wtedy nie by�by wykorzystywany jako pancerz w �rodku walki, ale jako ochrona na snajper�w, a nie o to chodzi.

Tak wi�c zadania dla was:

- wymy�li� skill na no�u (najlepiej nie �adowany, ewentualnie w biegu, ale lepszy by�by jednak "instant", mi�o by�oby gdyby mo�na go by�o skalowa� z inteligencj�)
- odpowiedzie� na pytanie czy 2 bronie bardziej pomagaj� czy przeszkadzaj� w grze Barbarzy�c�

Nowo��

Taktyki i porady gry postaci� jak i r�wnie� przeciwko niej.

Barbarzy�ca:

- Proponowana bro� - Krowa
- Rodzaj gry - Agresywny
- Staty - Si�a, Zr�czno��, Zwinno��
- Taktyka - Gra tutaj nie wymaga du�ych umiej�tno�ci, wystarczy wbiec w grup� przeciwnik�w i zrobi� im sporo zamieszania.

Przeciwko Barbarzy�cy:

- Dobrze sprawdza si� Ninja, gdy� nie pozwoli Barbarzy�cy na wykorzystanie jego bonus�w dost�pnych z drzewek
- Snajperzy r�wnie� bardzo dobrze sprawdzaj� si� przeciwko Barbarzy�cy, poniewa� jego bonusy nie zostan� wykorzystane
- Barbarzy�ca dobrze radzi sobie w d�u�szych potyczkach dlatego powiniene� stara� si� go najpierw os�abi�, a w szczeg�lno�ci unika� frontalnych atak�w na niego.
- Barbarzy�ca jest bardzo podatny na ataki magi�

Podoba si�? - Piwo
Nie podoba si�? - Piszcie co zmieni�


Poprzednie reworki


Druid
Zab�jczyni
Kowal
Amazonka
Ostatnio zmieniony przez Avalanche Nie 16 Wrz, 2012 00:08, w ca�o�ci zmieniany 2 razy  
 Autor postu otrzyma� 10 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wi�cej szczeg��w
Wystawiono 10 piw(a):
Nawalony xD, Darklin18, Shedy, Juzeg Murasz, dextroyer, ScoobyDoobyDoo, Jon Irenicus, Wuoch(A)cz, KelNer'', IntenseTouch


Do��czy�: 01 Lip 2012
Posty: 41
Piwa: 9/41
 #2  Wys�any: Pi� 14 Wrz, 2012 23:02   
No musz� przyzna� �wietne, niez�a robota. Wi�cej takich!!! �ap piwko. xD
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Do��czy�: 17 Cze 2012
Wiek: 31
Posty: 148
Sk�d: Kie�pino(Pomorskie)
Piwa: 43/44
 #3  Wys�any: Sob 15 Wrz, 2012 07:48   
Ladowanie
Hehe Ava :D co tu wiele m�wi� jak zawsze mnie zaskakujesz :D hehe Pomys�y �wietne .Ciekaw jestem jak� kolejn� klas� wrzucisz na ruszt :D . Z mojej strony ogromne graty :D za inwencje tw�rcz� .
_____________________________
Je�li prawd� jest to ,�e to co Cie nie zabije to Cie wzmocni ... to ostatni� rzecz� ,kt�r� zobaczysz b�dzie moja lufa przy Twej skroni
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
`LaGGeR.
*[M]aLinA*


Do��czy�: 24 Mar 2012
Wiek: 27
Posty: 258
Sk�d: Bral�cin
Piwa: 26/29
Ostrze�e�:
 10/5/10
 #4  Wys�any: Sob 15 Wrz, 2012 09:45   
No nie powiem napracowa�e� si� :D ale :
- Leczenie si� przy ka�dym strzale i Redukcja Obra�e� to jest przesada . Barbarzy�ca jest dobr� klas� ju� teraz . Mo�na by mu co� doda� ale bez przesady . Jak by to wesz�o to ka�dy by gra� Barbarzy�c� bo by by� lepszy ni� inne klasy nawet premium . Moim zdaniem mo�na mu tylko zabra� to " -10 do szybko�ci " .

Tyle z mojej strony ^_^
_____________________________
Pomog�em ? Postaw Piffko ^_^
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Shedy
Slasher



Do��czy�: 01 Kwi 2012
Wiek: 28
Posty: 252
Sk�d: Rybnik
Piwa: 9/42
 #5  Wys�any: Sob 15 Wrz, 2012 10:29   
Ladowanie
Ava kawal niezlej roboty ale te lecznie 10 za strzalaem ;(
albo z ta szybkoscia tez przesadziles nie co 30 moze co 10 albo 15


@Ava

Zauwa�, �e za pierwszym strza�em nie leczy si� wcale, za drugim 2 i analogicznie, a� do 10, wygl�da to mo�e i strasznie ale wcale takie nie jest bo dzia�a tylko w walce, po niej ju� si� resetuje (3 sek), a jak na klas� kt�ra ma walczy� w zwarciu, to te bonusy s� jej potrzebne.

Co do szybko�ci chcia�em, aby by�o to zauwa�alne, je�eli podstawow� pr�dko�� poruszania si� masz na poziomie 400, z dodatkow� inteligencj� bodaj�e 600, to 150 nie jest jakim� ogromnym dodatkiem, a si� przydaje.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Do��czy�: 14 Maj 2012
Posty: 94
Piwa: 37/13
 #6  Wys�any: Sob 15 Wrz, 2012 10:48   
Co do skilla na no�u to mo�na by by�o doda� jak�� ochronk� typu god mod albo jakis "sza�" ----> dodaj�cy hp. A co do 2 rodzai broni to my�l� �e jest to fajna sprawa gdy� nieraz mo�e nas to uratowa�.
Leci piffko dobre pomys�y.
_____________________________
Pomog�em? Postaw Piffko ;]
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Do��czy�: 29 Maj 2009
Wiek: 30
Posty: 1355
Sk�d: dz-wo
Piwa: 200/21
 #7  Wys�any: Sob 15 Wrz, 2012 10:51   
Ladowanie
Nie chce tym postem nikogo obrazi�. Ava po co reworki klas kt�re s� dobre, lepiej zaj�� si� klasami z Potwor�w one s� s�abe, trzeba by by�o je wyr�wna� do klas Bohater�w.
Czytaj�c opisy klas Potwor�w to one maj� ma�o skilli i nad tymi klasami by by�o trzeba popracowa�.

Ps. Ava reworki s� dobre, ale te klasy i tak s� silne same w sobie.

@Ava Barbarzy�ca zawsze by� dobr� klas� i tutaj ka�dy si� ze mn� zgodzi ale nijak nie trzyma� klimatu, to nie jest posta� do kampienia (�adowania). Sama nazwa si� z tym gryzie.
Co do potwor�w mam w pewnym stopniu przygotowane kilka klas m.in Nihlathak, Duriel czy Siewca, a Kowala ju� zrobi�em
_____________________________
Go�� Pomog�em? Postaw
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
dextroyer
I'll be back


Do��czy�: 23 Lip 2012
Wiek: 30
Posty: 158
Sk�d: D�bica
Piwa: 4/35
 #8  Wys�any: Sob 15 Wrz, 2012 10:51   
za-je-bi-ste tego si� innymi s�owami opisa� nie da geniusz brawo Ava hapaj piwko

mimo wszystko s�dz� Juzeg �e Ava zajmie si� innymi klasami i b�d� to reworki tak dobre jak poprzednie ;p
_____________________________
pomog�em ? mo�e piwko ?
Ostatnio zmieniony przez dextroyer Sob 15 Wrz, 2012 10:54, w ca�o�ci zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoobyDoo
Daj Scoobychrupke


Do��czy�: 18 Sie 2012
Wiek: 27
Posty: 129
Piwa: 10/15
Ostrze�e�:
 9/5/10
 #9  Wys�any: Sob 15 Wrz, 2012 13:57   
Ava! :D Najlepszy rework <3 Leci piwko :P
_____________________________
Scooby :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Do��czy�: 27 Gru 2011
Wiek: 27
Posty: 200
Piwa: 15/10
Ostrze�e�:
 1/5/10
 #10  Wys�any: Sob 15 Wrz, 2012 15:50   
Ladowanie
Jak dla mnie klasa barbarzy�ca jest dobra (sam ni� gram), i te pancerze by�y straszne przydatne na palk�w (jak waln� jednym strza�em to przed nast�pnym ju� na�adowa�o drugiego przy 100 int). T� klas� mo�na zostawi� i np. zmieni� odnawialne ammo a to co poda� Ava to da� jaka nowa klasa.
2 bronie to jest super rzecz, gdy� jak masz critikale i bierzesz P90 i MP5 i niszczysz wszystkich. Ale taki sam efekt mo�na sobie zbugowa� na totemach z broni� (kupisz jaka� bro� np. ak i masz totem m4 k�adziesz i masz m4 i ak)
Do �adowania mo�e by� tak jak powiedzia� Juzeg, czyli jaki� god mod (odbijanie pociskow 1/10 na 5/7 sekund a przy wi�kszej int masz 1/(2/4) odbicie pocisku) ale najwa�niejsze przy tym aby nie spowalnia�y go strza�y bo jak rashujesz to pociski mog� cb spowolni� co jest straszne denerwuj�ce.

Ale podsumowywuj�c to jestem troche zmieszany, bo lubie gra� taka klasa jaka jest ale te nowe moce s� intryguj�ce. Jak by si� go troche podrasowa�o (czyli du�o) mo�na z niego zrobi� nowa klasa premium(bo mamy tylko 3 a na innych serwerach jest ich po 5/6)

@Ava Samo �adowanie pancerzy mam przerzucone na inn� klas� wi�c spokojnie, klasa - antysnajperska b�dzie, ale nie b�dzie ni� Barbarzy�ca gdy� jak ju� pisa�em, jego klimat si� z tym absolutnie gryzie.


@edit Ja mam tylko ma�y dylemat z czym napisa� Ava pod postem Nawalonego
Je�li Paladyn to klasa snajperska (pocisk lec�cy prosto w banie) to dlaczego mia�by by� te� klas� antysnajperska, bo ja ju� nic z tego nie rozumiem
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Do��czy�: 01 Lip 2012
Posty: 41
Piwa: 9/41
 #11  Wys�any: Nie 16 Wrz, 2012 20:55   
Wi�c jaka klasa b�dzie klas� antysnajpersk�? Je�li to nie tajemnica.

@Ava C�, na to pytanie nie odpowiem w tej chwili, ale mog� napisa�, �e klas� snajpersk� nie b�dzie Paladyn ;p
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Do��czy�: 11 Lis 2011
Wiek: 28
Posty: 101
Piwa: 6/3
 #12  Wys�any: Pon 17 Wrz, 2012 00:16   
Pomys�y na te reworki masz dobre, ale co� ciebie fantazja ponosi! 15 % redukcji + 150 do biegu + 10 wysysania to by�by tank nie do zniszczenia zw�aszcza , �e aby to aktywowa� wystarczy trafi�/zosta� trafionym 5 razy. Og�lnie pomys� na skille dobry ale te warto�ci z kosmosu wzi�te max 5% redukcji 75 do biegu, oraz 5 wysysania, a i tak bylby przesadnie mocny! Ty chcesz zr�wnowa�y� klasy? Czy zrobi� kolejne premium ze zwyk�ych klas...? Taka klasa by ka�d� z premium bi�a na g�ow�. Tutaj tak�e si� zgodz� z Route, barbarzy�ca jest mocn� klas� i nie potrzeba mu zmian. Co z tego ,�e si� gryzie z klimatem? gdyby kto� chcia� czu� klimat barbarzy�cy to by pogra� w diablo a nie w cs'a... Przytocze wam przyk�ad na pot�g� tej�e klasy: przy 100 zr. z tym bonusem barbarzy�ca otrzymywa�by jedynie 38% dmg( a pomyslcie jeszcze co by by�o gdyby dorwa� jaki� item z redukcj� dmg.) czyli przy walnieciu hs'a z ak waliliby�cie mu ok. 30-50dmg reszta by mu wraca�a w postaci hp czyli to co by�cie mu waln�li hs'em by sobie zrespil w 5 strza��w...

@Ava 4% redukcji masz u Duriela, kt�ry nic nie �aduje, 5 wyssania masz u Nekromanty, kt�ry te� nic nie �aduje. Tutaj bez na�adowania masz posta� s�absz� od tamtych. Poza tym, m�wi�em ci ju�, �e twoje scenariusze s� bez sensu, jakby dorwa� item ... a jakby dorwa� to... komentujesz klas� czy itemy? Jak itemy to nie ten temat. Poza tym itemy mo�na zniszczy�. Item ma�a tarcza daje 15% redukcji obra�e� i co? I nic, ci�gle jest si� �atwym celem. Ju� pisa�em, �e Barbarzy�ca ma by� klas� "tankow�" i pod tym wzgl�dem ma by� wytrzyma�y, zabra�em mu pancerze i leczenie po zabiciu, po to, �eby w�a�nie go zbalansowa� pod nowe skille. Je�li chcesz, �eby wszystkie klasy by�y identyczne i nie r�ni�y si� praktycznie niczym - twoja sprawa. 4% i 5 wyssania ... u klasy, ze s�abym Diabloskillem i bez pancerzy... pomy�l najpierw to nie boli.

I jeszcze jedno, ja nie napisa�em tego "�eby sobie by�o" tylko, �eby krytycy jak ty widzieli, �e pomy�la�em r�wnie� o tym, �e w otwartej walce 1v1 nie ma si� z Barbarzy�c� praktycznie �adnych szans (bo o to chodzi�o)

Przeciwko Barbarzy�cy:

- Dobrze sprawdza si� Ninja, gdy� nie pozwoli Barbarzy�cy na wykorzystanie jego bonus�w dost�pnych z drzewek
- Snajperzy r�wnie� bardzo dobrze sprawdzaj� si� przeciwko Barbarzy�cy, poniewa� jego bonusy nie zostan� wykorzystane
- Barbarzy�ca dobrze radzi sobie w d�u�szych potyczkach dlatego powiniene� stara� si� go najpierw os�abi�, a w szczeg�lno�ci unika� frontalnych atak�w na niego.
- Barbarzy�ca jest bardzo podatny na ataki magi�

Dzi�ki temu masz posta� dobr� w walkach z kilkoma przeciwnikami lub atakuj�cymi wszystkim co maj�, ale bardzo s�ab� na pojedyncze strza�y / ciosy no�em / magi�. Tym bardziej, �e zanim drzewko si� za�aduje do ko�ca, mo�esz ju� mie� bardzo ma�o hp.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Do��czy�: 01 Lip 2012
Posty: 41
Piwa: 9/41
 #13  Wys�any: Pon 17 Wrz, 2012 08:10   
Zawsze trafi si� taka osoba, kt�ra b�dzie tylko krytykowa�.

W tym przypadku jest to (.::(M@$T3R)::.) , przecie� je�eli t� klas� si� doda i b�dzie ona za mocna to p�niej mo�na j� zmieni�. Wiesz?

A poza tym to to jest Diablo mod wi�c tu musi by� troch� klimatu Diablo i troch� cs`a jak nie chcesz, �eby na serwerze by� klimat diablo to sobie id� na normalny serwer a nie tylko krytykujesz i nie dajesz Avie my�le�. Ja wiem co� o tym ja to jest jak ma si� dobry pomys� a inni tylko krytykuj�. P�niej traci si� wen� i koniec. A Ava jest dobry w robieniu rework�w wi�c (.::(M@$T3R)::.) tego nie psuj. On chce tylko urozmaici� ten serwer.

Dzi�kuj�.
 Autor postu otrzyma� 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wi�cej szczeg��w
Wystawiono 1 piw(a):
dextroyer
ScoobyDoobyDoo
Daj Scoobychrupke


Do��czy�: 18 Sie 2012
Wiek: 27
Posty: 129
Piwa: 10/15
Ostrze�e�:
 9/5/10
 #14  Wys�any: Pon 17 Wrz, 2012 14:12   
Zgadzam si� w 100% z Nawalonym
_____________________________
Scooby :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wuoch(A)cz
Jestem za tob�



Do��czy�: 02 Sie 2011
Wiek: 29
Posty: 391
Sk�d: si� tu wzi��em?
Piwa: 30/48
Ostrze�e�:
 1/5/10
 #15  Wys�any: Wto 18 Wrz, 2012 15:26   
Ladowanie
Troch� racji ma(.::(M@$T3R)::.), ale mimo to pomys� Avalanche jest du�o lepszy. Poradnik jest dobry, nawet bym powiedzia�, �e bardzo dobry. Barbarzy�ca korzysta� powinien z brutalnej si�y nie patrz�c "przed siebie". W pojedynkach z klasami zwinniejszymi lub skrytob�jczymi mia�by w�a�nie k�opot. Mimo wszystko da�bym mu -15 do szybko�ci, bo to ma by� wed�ug mnie taka wolniejsza ni� inne klasy kupa mi�cha. Jako, �e odwali�e� kawa� dobrej roboty jak zawsze to leci ode mnie piwo. Jak sko�czysz reworki to chcia�bym wiedzie� czy one wejd� w og�le w �ycie.
_____________________________

Ostatnio zmieniony przez Wuoch(A)cz Wto 18 Wrz, 2012 15:30, w ca�o�ci zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Do��czy�: 11 Lis 2011
Wiek: 28
Posty: 101
Piwa: 6/3
 #16  Wys�any: Sro 19 Wrz, 2012 16:38   
Wy wgl. czytacie ze zrozumieniem!? Napisa�em przecie� ,�e ma dobre pomys�y jedynie przesadzi� z warto�ciami. Barbarzy�ca posiada� by regeneracje amunicji,kamizelki,diabloskill'a AoE (odnawiaj�cego sie po zabiciu),te ca�e bonusy i jeszcze jakiego� skill'a na no�u. Wed�ug mnie to za du�o ale skoro uwa�acie inaczej to ok. p�niej to z waszej strony b�dzie p�acz typu: "�al, go si� nie da zabi�" ,"Co to wgl. ma by�", "Tak si� nie da gra�" itd. Z mojej strony by�a to jedynie opinia i propozycja zmniejszenia tych warto�ci a wy ju� robicie naskok na mnie. Chyba od tego w�a�nie jest ten dzia�? Od sk�adania propozycji i komentowania/wypowiadania si� w propozycjach/pomys�ach innych graczy.

Nawalony xD napisa�/a: « Zaznacz »
przecie� je�eli t� klas� si� doda i b�dzie ona za mocna to p�niej mo�na j� zmieni�. Wiesz?
Co ty my�lisz ,�e jak klasa b�dzie za mocna to administracja tak odrazu na zawo�anie j� zmieni? Nie troch� b�dzie trzeba na to poczeka�...

hmm... ��twym celem z fazowym ostrzem (15% redukcji) czyli by sie obrywa�o marne 23% dmg. to ju� chyba nie jest si� �atwym celem...(a takich item�w na redukcj� jest masa, nic trudnego jaki� dropn��).

Nawalony xD napisa�/a: « Zaznacz » « Rozwi� »
A poza tym to to jest Diablo mod wi�c tu musi by� troch� klimatu Diablo i troch� cs`a jak nie chcesz, �eby na serwerze by� klimat diablo to sobie id� na normalny serwer a nie tylko krytykujesz i nie dajesz Avie my�le�. Ja wiem co� o tym ja to jest jak ma si� dobry pomys� a inni tylko krytykuj�. P�niej traci si� wen� i koniec. A Ava jest dobry w robieniu rework�w wi�c (.::(M@$T3R)::.) tego nie psuj. On chce tylko urozmaici� ten serwer.


Hmm... klimat z diablo? mo�e od razu wgrajmy na serwer potworki, npc. i zacznijmy na nich exp"i�? Sound'y itd. i walczmy na miecze/�uki. Odrobina klimatu ok. ,ale bez przesady ,co za du�o to niezdrowo... Ja gram na diablo g��wnie ,ze wzgl�du na poziomy... i to ,�e s� jakie� umiejetno�ci i r�ne klasy a nie dlatego ,�e ma klimat z diablo... Zapewne tak jak po�owa graczy serwera nigdy nie gra�em w diablo... I to , �e barbarzy�ca nie trzyma si� klimatu z diablo jako� szczeg�lnie mnie nie rusza , tak samo jak nie wp�ywa to w �adnym stopniu na rozgrywke z ,kt�rej to czerpi� rozrywk�...

On chce tylko urozmaici� serwer... No... A ja nie chc� ,�eby on go popsu� i mamy pat... To jest tylko moja opinia, wi�c prosz� sobie darowa� komentowanie mojego postu...

@Ava I tak skomentuj�, bo albo nie rozumiesz systemu dzia�ania "drzewek", kt�re poda�em, albo ... sam nie wiem. Co do item�w, te� ju� ci pisa�em, �eby� nie snu� scenariuszy bo z itemami ka�da klasa jest dobra, w sumie, w tej chwili to nie klasa decyduje o swojej sile tylko item, a reworki maj� za zadanie to zmieni�. Dlaczego nie marudzisz, �e Ninja z archami jest za mocny? Paladyn z shadow ringiem itp. ? Jaki masz w tej chwili przedmiot idealny na Barbarzy�c�? �aden? Tak jest, �aden. Zbalansowane prawda?
Napisa�e�
Cytat: « Zaznacz »
Odrobina klimatu ok. ,ale bez przesady ,co za du�o to niezdrowo... Ja gram na diablo g��wnie ,ze wzgl�du na poziomy... i to ,�e s� jakie� umiejetno�ci i r�ne klasy


No w�a�nie, s� umiej�tno�ci, w ka�dej klasie s� podobne i to jest w�a�nie g��wny pow�d rework�w, �eby si� r�ni�y, a nie �e 5 klas wysysa 5 pkt zdrowia, 3 �aduj� sobie bro�, itp. Trzeba to oddzieli�, w tej chwili klasy niestety, ale nie s� r�ne s� tak podobne, �e r�nice s� tylko kosmetyczne (wyr�nia si� tylko kilka z nich).
M�wisz, �e klimat ci� nie interesuje, czyli rozumiem, �e jakby Barbarzy�ca strzela� ognistymi kulami / meteorami, mia� bardzo ma�o hp, czy niewidzialny Nekromanta z no�em, ze s�ab� grawitacj� by ci nie przeszkadza�y. Ok twoja sprawa.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Shuriken ;D
Zajarasz szluga???%)


Do��czy�: 28 Wrz 2012
Posty: 15
Postawi� 6 piw(a)
 #17  Wys�any: Nie 30 Wrz, 2012 15:11   
�wietny poradnik:p Mo�na du�o z niego wywnioskowa�:P Szczeg�lnie tego ile musia�e� si� przy nim napracowa�:p My�l� �e si� przyda tym, kt�rzy rozpoczynaj� przygod� z Barbarzy�c�:) Mnie si� ten poradnik zapewne nie przyda bo nie ci�gnie mnie gra Barbarzy�ca:P No mo�e kiedy�:D W ka�dym razie nale�y ci si� piwo po pracy:P
Shuriken ;D


@Ava To nie jest poradnik?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Wy�wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi
Nie mo�esz pisa� nowych temat�w
Nie mo�esz odpowiada� w tematach
Nie mo�esz zmienia� swoich post�w
Nie mo�esz usuwa� swoich post�w
Nie mo�esz g�osowa� w ankietach
Nie mo�esz za��cza� plik�w na tym forum
Mo�esz �ci�ga� za��czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Magiczny pancerz=barbarzy�ca
pLn^ [Diablo] Pomys�y i Propozycje 8 Czw 23 Lut, 2012 10:05
Prawy
Brak nowych post�w Barbarzynca - postac z zaswiatow.
Hertz [Diablo] Og�lnie o Diablo 16 Nie 05 Wrz, 2010 15:40
vd.Popielniczka
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Zab�jczyni - rework
Avalanche [Diablo] Pomys�y i Propozycje 26 Nie 30 Wrz, 2012 16:03
Shuriken ;D
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Kowal - rework
Avalanche [Diablo] Pomys�y i Propozycje 10 Pon 13 Sie, 2012 22:33
Route^
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Amazonka - Rework
Avalanche [Diablo] Pomys�y i Propozycje 15 Pon 20 Sie, 2012 19:07
$@$
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Statystyki - Rework
Avalanche [Diablo] Pomys�y i Propozycje 17 Sro 08 Maj, 2013 23:07
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Druid - Rework
Avalanche [Diablo] Pomys�y i Propozycje 9 Pon 27 Sie, 2012 12:29
Wuoch(A)cz
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Diablo pro�ba o rework.
$@$ [Diablo] Pomys�y i Propozycje 12 Pon 20 Sie, 2012 14:05
Wuoch(A)cz
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Nihlathak - mini rework ^_^
`LaGGeR. [Diablo] Pomys�y i Propozycje 20 Sob 27 Pa�, 2012 20:43
ScoobyDoobyDoo


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materia��w z Forum!
statystyka statystyka