Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: rework , zabojczyni

Zamknięty przez: rzepsky
Pon 17 Cze, 2013 20:33
Zabójczyni - rework
Autor
Wiadomość



Dołączył: 27 Gru 2011
Wiek: 27
Posty: 200
Piwa: 15/10
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #21  Wysłany: Nie 19 Sie, 2012 09:09   
Tylko zauważ że z łukiem amazonki klasa byłaby tak potężna że 1 strzał celny na podkładającego pakę i atak z noża to by padł a inni nawet jakby zauważyli i raz strzelili to by jej nie zabili tak jak stalka amazonki.

Dla mnie pomysł natychmiastowej niewidzialności jest dobry, reszta to powody up^^
Jak dla mnie można było by dodać jej trochę więcej hp na start bo jak zauważyliście ma ona najmniej hp na start bo tylko 100hp. Można zwiększyć je o 30/50hp i dodać niewidzialność natychmiastowa i klasa będzie git.


@Ava Świetny pomysł z dodatkowym HP zróbmy z Zabójczyni postać tankującą ....
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wuoch(A)cz
Jestem za tobą



Dołączył: 02 Sie 2011
Wiek: 29
Posty: 391
Skąd: się tu wziąłem?
Piwa: 30/48
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #22  Wysłany: Nie 19 Sie, 2012 16:07   
Krzychu1306, Widzę, że grałeś Zabójczynią... Ma ona na start 115 HP, mniej w stosunku do innych klas ale za to bardzo dobrze, że mniej. Na pewno do zabójczyni PRZYDAŁOBY SIĘ coś dodać, bo wypada słabo. Trzeba nią robić zasadzki tzn. ścigać przeciwnika na niewidzialności, a potem wyciągnąć broń i po głowie, a tak jak Ava napisał mogłoby przejść, ale bez totemu. Jestem za wszystkim tylko nie za totemem. A strzałka jeśli miałaby być, to należy nią celować, a nie na oślep i trafi. Jeśli przejdzie strzałka to najlepiej by było, aby było max 3. Niewidzialność od razu także powinna być ponieważ to jest zabójczyni, ma być szybka i szybko likwidować przeciwników (pojedynczo).
To tyle, chaotycznie napisałem, ale inaczej nie potrafię :D
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 334
Skąd: Gdańsk / Grudziądz
Piwa: 34/68
 #23  Wysłany: Nie 19 Sie, 2012 16:11   
Wuoch(A)cz, Z tą strzałką chodzi ci o to, że po wystrzeleniu nią kierować myszką tak ? :) To jestem za ;]
_____________________________
Gość Polejesz ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wuoch(A)cz
Jestem za tobą



Dołączył: 02 Sie 2011
Wiek: 29
Posty: 391
Skąd: się tu wziąłem?
Piwa: 30/48
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #24  Wysłany: Nie 19 Sie, 2012 18:16   
Nie, tak jak łuk.

@Down:
Chyba zwariowałeś. 5 strzałów i przeciwnik nie ma ammo? Głupota.
_____________________________

Ostatnio zmieniony przez Wuoch(A)cz Nie 19 Sie, 2012 20:30, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 19 Sie 2012
Wiek: 29
Posty: 23
Skąd: pącza
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #25  Wysłany: Nie 19 Sie, 2012 19:17   
mozna by jej dac 1/10 albo 1/5 na kradzież ammo wrogowni

@Darklin,
A co powiecie by ta trująca strzała była wystrzeliwana tak jak pociski paladyna ? (Zabójczyni musiała by się pokazać , bo wyciąga bron i robi to gdy przeciwnik odwraca się w drugą stronę i to takie zaskoczenie) a jak nie trafi to już problem zabójczyni paladyn też musiałby wtedy coś wykombinować (gdy by chybił) :P


@Ava Przecież tak to opisałem
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wuoch(A)cz
Jestem za tobą



Dołączył: 02 Sie 2011
Wiek: 29
Posty: 391
Skąd: się tu wziąłem?
Piwa: 30/48
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #26  Wysłany: Pon 27 Sie, 2012 11:38   
Boski95 napisał/a:
mozna by jej dac 1/10 albo 1/5 na kradzież ammo wrogowni

@Darklin,
A co powiecie by ta trująca strzała była wystrzeliwana tak jak pociski paladyna ? (Zabójczyni musiała by się pokazać , bo wyciąga bron i robi to gdy przeciwnik odwraca się w drugą stronę i to takie zaskoczenie) a jak nie trafi to już problem zabójczyni paladyn też musiałby wtedy coś wykombinować (gdy by chybił) :P


@Ava Przecież tak to opisałem


Hmmm, a gdyby tak umożliwić strzelanie strzałką, ale tylko gdy wyciągnięta broń, tzn: Zabójczyni sobie kampi na niewidzialności, przeciwnik sie odwraca, musi wyciągnąć broń, kliknąć F (bo na R się przeładowuje i by to kolidowało) i wtedy pokazuje się nam strzałka, ale odwrotnie jak zabójczyni, nie wtedy kiedy nóż, tylko broń.

@Ava Zauważcie, że strzałka zabiera 45hp, itemy leczące jak np. mikstura leczenia leczą 40hp co 5 sek + totem, który leczy wszystkich więc nie wiem co wy widzicie takiego przegiętego w tym skillu.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Shuriken ;D
Zajarasz szluga???%)


Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 15
Postawił 6 piw(a)
 #27  Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012 15:03   
Przeczytałem i po głębszym zastanowieniu faktycznie przydałyby się zmiany na tej klasie:)
Faktycznie ostatnio mało osób gra zabójczynią a większość tylko txt i stalker\shadow\pro shadow. Sam osobiście wybrałem grę Zabójczynią gdyż jest ona bardzo interesująca ale ma ona mało z Zabójczyni (DiabloII) więc pomyły Avy byłyby bardzo dobre:) Mam nadzieję że zostanie to wdrożone w grę:0 umili to grę i mam nadzieję ściągnie uwagę kilku graczy na Zabójczynie:)
Shuriken ;D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Kowal - rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 10 Pon 13 Sie, 2012 21:33
Route^
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Amazonka - Rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 15 Pon 20 Sie, 2012 18:07
$@$
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Statystyki - Rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 17 Sro 08 Maj, 2013 22:07
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Barbarzyńca - rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 16 Nie 30 Wrz, 2012 14:11
Shuriken ;D
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Druid - Rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 9 Pon 27 Sie, 2012 11:29
Wuoch(A)cz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Diablo prośba o rework.
$@$ [Diablo] Pomysły i Propozycje 12 Pon 20 Sie, 2012 13:05
Wuoch(A)cz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Nihlathak - mini rework ^_^
`LaGGeR. [Diablo] Pomysły i Propozycje 20 Sob 27 Paź, 2012 19:43
ScoobyDoobyDoo
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zabójczyni
Firma16 [Diablo] Pomysły i Propozycje 11 Czw 16 Sie, 2012 17:33
No i Bania^^
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zabojczyni
...
sQn.!? [Diablo] Pomysły i Propozycje 14 Pon 06 Lut, 2012 17:25
Przemytnik Rzezuchy :D
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zabojczyni
:)
`LaGGeR. [Diablo] Pomysły i Propozycje 28 Sob 17 Lis, 2012 21:25
Przemytnik Rzezuchy :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka