Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: limit , na , ratsach , spore

Zamknięty przez: MarKo
Pią 28 Cze, 2013 20:29
Spore - limit na ratsach
Autor
Wiadomość


Dołączył: 08 Maj 2011
Wiek: 27
Posty: 56
Skąd: Starachowice
Piwa: 8/3
Ostrzeżeń:
 10/5/10
 #1  Wysłany: Sob 11 Maj, 2013 09:16   Spore - limit na ratsach
Jest taki problem ze skillem Spore (np. Paras) na mapach rats. Przedstawię sytuację z teraz. Wchodzi taki plaicek na serwer, bierze sobie Parasa i stawia skilla na enemy respie. Biedni CT nie mogą nic zrobić, siedzą na respie ciągle się lecząc, bo to coś tam może stać 20 sekund i zadaje po 10 damage na sekunde. Więc tutaj wychodzi moja propozycja - zakazać używać Spore przez pierwsze 20 sekund rundy lub zakazać używać Spore na enemy respie.
Inaczej nie da się normalnie grać, bo CT lub TT stoją na respie i nic nie mogą zrobić, a Antidotum nie pomaga na długo, bo jest ustawiony limit na 10.
_____________________________
Jeżeli w wierzę zbudujesz wieże to wiedz ze jeszcze trzeba tam wjebać się! ~VNM

Mówią, żebym pilnował przyjaciół - prawdziwy jeden na stu,
Każą mi trzymać wrogów blisko - nie wiem na chuj.
~Ras
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 05 Wrz 2012
Wiek: 29
Posty: 102
Skąd: Tak
Piwa: 2/6
Ostrzeżeń:
 10/5/10
 #2  Wysłany: Sob 11 Maj, 2013 09:33   
Powinno być właśnie takie coś jak , zakaz używania skilla na resp przeciwnika , chyba , że po okreśonym czasie , widziałem to na kilku serwach i się sprawdzało , wystarczy wprowadzić taki podpunkt w regulaminie + karalność np :
Użycie szybkie skilla na respa = upomnienie, jeśli sytuacja się powtórzy ban30min (lub coś podobnego) itd...
Ten Parasect jest denerwujący i nie tylko na rats'ach , na każdych mapach wszędzie te totemiki stoją w przejściach :P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Xewciu?!
el TigRRRe


Dołączył: 25 Gru 2012
Wiek: 28
Posty: 158
Skąd: z Filmu.
Piwa: 24/11
 #3  Wysłany: Sob 11 Maj, 2013 11:44   
No jest to calkiem spory problem, 20s bez skila na poczatku rundy nikogo nie zabwi a da mozliwosc granaia innym.

ScRe3N napisał/a:
Użycie szybkie skilla na respa = upomnienie, jeśli sytuacja się powtórzy ban30min (lub coś podobnego) itd...


Tak jak kolega napisal :)

Ale totemki w przejsciach akurat powinny zostac, lecz moglyby byc ograniczone np. zakaz stawiania totmu w miejscu do ktorego jest tylko jedno przejscie itp...
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Nooke
Acid



Dołączył: 20 Paź 2010
Wiek: 29
Posty: 707
Skąd: nie wiem
Piwa: 23/25
 #4  Wysłany: Sob 11 Maj, 2013 12:06   
10 sekund to wystarczająca ilość czasu na zakup broni, potionów i ucieczkę z respa, więc nie wiem po co ten temat.
_____________________________
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Cyzio


Dołączył: 16 Gru 2012
Wiek: 30
Posty: 80
Skąd: Warszawa
Piwa: 9/21
Ostrzeżeń:
 10/5/10
 #5  Wysłany: Sob 11 Maj, 2013 12:46   
Zgadzam sie z Nooke'iem - jak by na to nie patrzec nie stoisz na respie calej rundy czy 10 sekund, bo to juz jest kampienie i nie mam nic przeciwko zabijaniu takich ludzi skillem. Wyjscie z lodowki na ratsie1337 to chwila i spokojnie mozna ominac 'totem' i caly dmg z niego.
_____________________________
Eripe ~
"Ja się nie złamie tak jak mój moralny kręgosłup, bo znalazłem sposób by nie zbierać już ciosów od losu. Będę twardy jak skały prędzej martwy niż słaby na bok żarty pedały mnie na straty spisały. Będę walczył to dżihad zostawiam ślad na ich życiu, blizny z każdym pociągnięciem długopisu.
I smiej się lecz wkrótce ci zetrę ten uśmiech..."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 06 Sty 2013
Wiek: 28
Posty: 404
Piwa: 47/5
 #6  Wysłany: Sob 11 Maj, 2013 14:38   
W ciągu 10 sekund obojętnie czy jestem w tt czy ct potrafię kopic broń, itemy od oaka i wydostać się z respa. Wiec uważam, że 10 sekund to wystarczający czas wyłączonego skilla.

Wiele osób po prostu kampi na respie i potem się pluje że skillem ich się zabija. 10 sekund to wystarczający czas tyle mam do powiedzenia w tym temacie.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 03 Sie 2012
Wiek: 27
Posty: 210
Piwa: 7/11
 #7  Wysłany: Pią 28 Cze, 2013 20:29   
Nie widzę problemu... Teraz mało osób gra oto tym pokemonem. A Pokemon jak każdy inny :)

Close.
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi limit mapy
Route^ [War3 FT] Pomysły i Propozycje 7 Wto 30 Sie, 2011 14:49
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Limit banow
0 Skila [Prison Break] Pomysły i Propozycje 2 Nie 06 Lut, 2011 15:03
Jobel


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka