Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: cs_assault2002

cs_assault2002
Autor
Wiadomość



Dołączył: 15 Lis 2009
Wiek: 32
Posty: 1152
Skąd: Białystok
Piwa: 313/67
 #1  Wysłany: Wto 10 Wrz, 2013 19:31   cs_assault2002
Witam, chciałbym zgłosić do ewentualnego usunięcia mapę o nawie jak w temacie z przyczyn niżej wymienionych :

- skille dzialaja przez sufit i sciany dzieki czemu ct wchodzi na dach uzywajac jedynie skilla Dalgii lub Amparosa wybija wiekszosc zespolu tt lub go bardzo oslabia na samym poczatku rundy.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 06 Sty 2013
Wiek: 28
Posty: 404
Piwa: 47/5
 #2  Wysłany: Wto 10 Wrz, 2013 19:50   
Zapomniałeś o skilu Zapdosa i lampenta. Popieram usunięcie, za duży spam jest na tej mapie.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
$@$
Szlachetny


Dołączył: 06 Kwi 2010
Wiek: 27
Posty: 901
Skąd: Tczew
Piwa: 25/66
 #3  Wysłany: Wto 10 Wrz, 2013 20:23   
Popieram UP. Co prawda niektóre pokemony nadają się tylko na mapy tego typu.

Co nie zmienia faktu, że na początku wszyscy idą do CT.

Zazwyczaj ludzie uciekają z takiej mapy i koniec.
_____________________________
PokeMod <3

Zobacz mojego pokemona!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Toshiro
Miszcz Tosiu


Dołączył: 22 Lip 2013
Wiek: 28
Posty: 178
Skąd: Soul Society
Piwa: 8/16
Ostrzeżeń:
 10/5/10
 #4  Wysłany: Wto 10 Wrz, 2013 20:28   
Zgadzam się z @up , ponieważ ludzie spamują skillem i nie ma tu gry wszyscy gracze opuszczają serwer ..
_____________________________
Zasiądź na zamarzniętych niebiosach Hyourinmaru !

POMOGŁEM TO DAWAJ PIFFKO ..
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1103
Skąd: Z pola uprawnego
Piwa: 111/3
 #5  Wysłany: Wto 10 Wrz, 2013 22:52   
No naprawdę chcecie usunąć jedną z ulubionych asfaltowych map na serwerze. Przecież te mapy są takie niesamowite, że jak wyjdziesz z serwa i wrócisz po 2h to dalej będzie asfalt.
Sprzeciw milordzie, sprzeciw : ^.
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 10 Lut 2013
Wiek: 28
Posty: 45
Postawił 1 piw(a)
 #6  Wysłany: Sro 11 Wrz, 2013 16:05   
Za duży spam jest na tej mapie...
Jak dla mnie do usunięcia
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 20
Postawił 2 piw(a)
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #7  Wysłany: Czw 12 Wrz, 2013 17:39   
Można usunąć ale to nie tylko na tym assaulcie tak jest na każdym to działa tak samo :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
A.K. 47
Punisher


Dołączył: 13 Lip 2013
Wiek: 28
Posty: 46
Skąd: Łódź
Piwa: 1/3
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #8  Wysłany: Czw 12 Wrz, 2013 19:43   
Popieram wypowiedź Fantasty, ponieważ każda wersja assaulta różni się drobnymi detalami więc jeśli miała by już być usuwana konkretna mapa "assault 2002" to jest to bezsensu ponieważ assault 2002 została by zastąpiona assaultem 2009 i tak w nieskończoność. Więc jeśli usuwać assault-y to już wszystkie ;)
_____________________________
"Suk­ces po­lega na tym, by iść od po­rażki do po­rażki nie tracąc entuzjazmu." - Winston Churchill


Pomogłem, postaw piwo :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 06 Sty 2013
Wiek: 28
Posty: 404
Piwa: 47/5
 #9  Wysłany: Czw 12 Wrz, 2013 19:56   
Fantasty, A.K. 47, po części macie racje, na każdym assaulcie jest spam, lecz na 2002 wyjątkowo wielki. Na tym assaulcie tt ma dość ograniczone pole manewrów, wyjdzie drzwiami resp CT = kill, wrota droga z respa CT = kill, dach = kill. Jedynym wyjściem jest czekanie na respie i staranie się przetrzymać atak skilami i czekać aż wróg się pojawi. Na innych assaultach jest większe pole wiec więcej opcji rozegrania taktycznie rundy. Jak dla mnie tylko 2002 powinien być usunięty.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 22 Paź 2010
Wiek: 28
Posty: 43
Skąd: Zamość
Postawił 1 piw(a)
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #10  Wysłany: Nie 15 Wrz, 2013 12:18   
Popieram Rekusia - na assaulcie2002 jest ograniczone pole manewru, takie pokemony jak Ampharos, Dialga i Zapdos bez tego i tak są mocne i dają info gdzie jest przeciwnik. Podsumowując do usunięcia assault2002 i ew normalny assault gdzie tez jest trochę mało możliwości do uciekania w tt.
_____________________________
(^_^)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka