Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: 2014 , czwarty , kwartal , update

Update - czwarty kwartał 2014
Autor
Wiadomość



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #1  Wysłany: Nie 12 Paź, 2014 17:07   Update - czwarty kwartał 2014
Zbliżamy się wielkimi krokami do końca roku, błędów coraz mniej więc możemy się skupić na poprawianiu balansu i wprowadzaniu nowości na serwer. W obecnym patchu skupiliśmy się głównie na warsztacie pracy tzn. serwerze i jego podstawach o czym w dalszej części newsa.



Zmiana, której pewnie bezpośrednio nie odczujecie ale da nam (administracji), większe pole manewru oraz monitorowanie sytuacji przebiegających na serwerze jest nowa, autorska (Deedsk6) baza pokemoda. Co prawda zmniejszy ona liczbę posiadanych pokemonów w EMP i plecaku, ale odciąży serwer na tyle, że będziemy mogli zwiększyć liczbę slotów o 2-3, ponadto znikanie PD i pokemonów nie powinno już mieć miejsca (chyba, że ktoś je ukradnie), nowa platforma jest również bardziej odporna na przypadkowe crashe, a w dodatku dobra wiadomość dla posiadaczy pokemonów legendarnych, nie będzie potrzeby czekania na kogoś, aby dodał pokemona, będzie się to działo automatycznie.


Bazę przez kilka tygodni będziemy testować i na bieżąco poprawiać błędy tak więc prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Dodatkowe sloty pojawią się jak tylko wyeliminujemy błędy, które mogą pojawić się przy nowym silniku.



Ale czym byłby patch gdybyśmy skupiali się tylko na sobie.


Rozgrywka:

- Rozszerzono liczbę utworów w Round Soundzie (obecnie 13, docelowo będzie 20)

- Dodano wskazówki dotyczące pokemonów (przy chacie)

- Zresetowano poziomy oraz posiadane pokemony

- Zresetowano Ranking (/rank, /Top15, /Rankstats)

- Zresetowano Pokerank

Błędy:

- Thunder (Zapdos) efekt wywołuje wyłącznie wtedy kiedy gracz widzi przeciwnika, zmieniono system triggerowania celu (z obszarów na pola widzenia), dodano karę w postaci obrażeń odbitych przy zbyt bliskim kontakcie z przeciwnikiem

- Overgrow (Dialga) efekt wywołuje wyłącznie wtedy kiedy gracz widzi przeciwnika, zmieniono system triggerowania celu (z obszarów na pola widzenia)

- Sunny Day (Lampent etc.) - Od teraz ponownie podpala przeciwnika

- Hydro Pump - Dodano cooldown, zmniejszono prędkość skalowania obrażeń, zmieniono animację

- Ember (Entei) - Dodano efekt wybuchu po zakończeniu działania efektu (uwaga, wybuch ma 100% szansy za zabicie (patrz PsychoBoost - Deoxys-Ruby)

- Solar Beam (Venusaur) - Poprawiono wyszukiwanie światła

- Counter (Charmeleon) - Poprawiono skalowanie obrażeń, zwiększono szansę na odbicie obrażeń

Pokemony:

Cacnea - od teraz ewoluuje w Cacturne


Największe zmiany



Odznaki





Zapis, baza, silnik, puste słowa ale co za tym idzie? W pełni działający system odznak, poprawnie naliczający typ pokemona, zabójstwa zarówno z broni jak i ze skilla, brak nieplanowanych resetów. Ponadto zmieniliśmy wygląd ich interfejsu dzięki czemu jest bardziej przejrzysty i czytelny. Przy ukończonych odznakach dodano opis "zdobyta" przez co nie będzie więcej pomyłek przy wybieraniu nowych odznak.


Znikające PD i Pokemony



Od teraz znikające PD i Pokemony nie będą występować ponadto aktualizacja zapisu przebiegać będzie częściej, ileż razy się zdarzało, że po zakończonym handlu, kupnie legendy za PD, czy nawet jej otrzymaniu od admina, po ewolucji pokemona itd. zdarzał się crash serwera, a wraz z nim wszystko co dokonaliście na obecnej mapie znikało? Od teraz aktualizacja będzie przebiegać co rundę oraz dodatkowo w kilku innych momentach.

Kolejną rzeczą jest połączenie pokemoda z pluginem PD, co spowoduje większą synchronizację i możliwość większego rozwoju tego systemu w przyszłości.


Mało? Będzie więcej...



Nowy silnik umożliwił nam również przestawienie komendy /Blokuj (/BL), od teraz wystarczy ją wpisać i zapomnieć, nie wymaga ona aktualizacji po każdej mapie, czy każdym logowaniu. Po prostu wpiszesz raz i działa już na wieki (można oczywiście ją wyłączyć w ten sam sposób)

Ukrycie komend, już nie będzie spamu na chacie komendami /BL, /Odznaki itp. od teraz będą widoczne tylko dla nas.



NOWOŚĆ



Deoxys-Ruby ---->> Deoxys Sapphire





Niestety tym razem nowego pokemona brak, gdyż zmiana całego silnika pokemoda zajęła nam zbyt dużo czasu, ale nie mogliśmy was zostawić bez żadnych nowości tak więc najnowsza legenda doczekała się kolejnej ewolucji jaką jest Deoxys-Sapphire, jest ona pierwszym pokemonem, który swoją ewolucję osiąga po uzyskaniu poziomu 200, a zarazem ciągle pozostaje jedynym, którego można zdobyć tylko za Pokemon Dolar.

Co daje nam Szafir? Nowy skill Revitalize - odnawiający 4 pkt życia, na 1 sek. Pozwoli to stać się prawdziwym assassinem, który może wrócić do zarażania kilka razy w ciągu rundy
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 29 Sie 2013
Wiek: 30
Posty: 141
Skąd: Pomorskie
Piwa: 6/14
 #2  Wysłany: Nie 12 Paź, 2014 17:14   
Dobra robota! teraz już tylko czekać aż serwer będzie online i można cisnąć. ^^
_____________________________


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 26 Sie 2014
Wiek: 29
Posty: 40
Piwa: 1/1
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #3  Wysłany: Nie 12 Paź, 2014 17:20   
dobra robota! tak jak blancik mówi czekamy aż serwer bedzie online ^^ ciekawe czy teraz też ludzie będą narzekać że gra się deo 200lvl
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
ZeQeZ
ZeQeZ


Dołączył: 19 Sie 2013
Wiek: 29
Posty: 8
Skąd: Koczała
Postawił 1 piw(a)
 #4  Wysłany: Nie 12 Paź, 2014 17:22   
Czekamy :)
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Update Lipiec 2014
Patch notes - 14.07.2014
Avalanche [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 0 Wto 15 Lip, 2014 23:53
Avalanche
Brak nowych postów Update Druga połowa lata 2014
Avalanche [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 6 Wto 09 Wrz, 2014 21:16
MPC
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Update 1.6
Eryk Gra 1 Sro 22 Cze, 2011 18:32
Lmk
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Update 1.7
Lmk Gra 3 Sob 11 Cze, 2011 01:34
^^^Deed
Brak nowych postów Update Lato 2016
Avalanche [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 5 Sob 27 Sie, 2016 11:10
-Junior-
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogólny problem z CS (Po update)
Bruk [Diablo] Ogólnie o Diablo 6 Pon 18 Lut, 2013 10:36
PajdoVsky94


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka