Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: 2016 , lato , update

Update Lato 2016
Autor
Wiadomość



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #1  Wysłany: Sob 20 Sie, 2016 14:06   Update Lato 2016
Update tym razem nie jest zbyt obszerny, ale wprowadza kilka istotnych poprawek. W okresie letnim skupiliśmy się głównie na zmianach w balansie, co zapewne jest odczuwalne i naszym zdaniem poprawi komfort gry.


Błędy i poprawki:

Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że lista błędów z patcha na patch maleje, niestety nigdy nie jest ona pusta, ale usilnie do tego dążymy.

Komenda /save
została wyłączona, po zmianie bazy danych i systemu ich zapisywania komenda /save nie była potrzebna, serwer na bieżąco zapisuje dane. Dodatkowo komenda /save zaczęła robić desynchronizację pomiędzy zapisem serwerowym oraz ręcznym przez co umożliwała bugowanie PD.

Bugowanie PD - Pomimo wyłączenia komendy /save znaleźliśmy jeszcze kilka problemów umożliwających desynchronizację zapisu. Wszystkie znane problemy zostały już poprawione, a osoby odpowiedzialne za ww. bugowanie, ukarane.

Grywalność i zmiany ogólne:

Zmieniono RoundSound (RS), w tym momencie znajduje się w nim 21 utworów, szczegółowa lista dostępna na prośbę u Avalanche


Uaktualniono Mappack
Usunięto mapy powodujące problemy, mapy mało grywalne oraz nielubiane przez społeczność. Dodano mapy tematyczne, nowe wersje map klasycznych oraz same mapy klasyczne, mapy dla niewielkiej grupy osób zostały przesunięte z vote do panelu admina.

Poprawiono drobne błędy w stabilności działania serwera.

Zmiany w balansie, pokemonach oraz przedmiotach

Założenie Deoxysa było takie, że miał być to pokemon atakujący z ukrycia, jego zadaniem miało być zarażenie przeciwnika i schowanie się, natomiast zadanie przeciwnika to dopadnięcie i pokonanie go, niestety poprzez skill Agility Deoxys nie tylko mógł zarazić, ale spokojnie był szybszy od innych graczy, co uniemożliwiało dogonienie go. Dlatego też otrzymał on dość spory rework.
Deoxys - Agility (dodatkowa prędkość poruszania się) zmieniono na Growth (zmniejsza czas odnowienia umiejętności)

Zdajemy sobie sprawę, że w tym momencie Deoxys mocno stracił na wartości, zwłaszcza do pierwszej ewolucji, gdyż nie ukrywajmy, nie robi nic. Dlatego właśnie osoby wytrwałe w expieniu go powinny otrzymać dodatkowy bonus. Nie będzie to co prawda agility, gdyż psuje założenia opisane już wcześniej, ale wyrównanie jego mocy powinno się wszystkim spodobać. A jest to:

Czwarty Stopień Ewolucji Deoxys

Co prawda Deoxys-Sapphire ciągle pozostaje ostatnią ewolucją Deoxysa dostepną na poziomie 200, to pojawiła się wcześniej, bo na poziomie 120 wersja Deoxys-Emerald. Nowy pokemon posiada pasywny skill Explosion uaktywniany po śmierci Deoxys wywołujący eksplozję i zadający obrażenia wokół. Dlaczego akurat ta umiejętność, a nie inna? To proste, moc skondesowana w Deoxys-Ruby w postaci PsychoBoost już nie znika wraz ze śmiercią pokemona, zamiast tego od teraz będzie uwalniana w zabójczy sposób.
Deoxys-Emerald dostępny jest pod numerem 545 w Pokedexie oraz ewoluuje na 200 poziomie w Deoxys-Sapphire.


Poprawiono przynależności kilkunastu pokemonów do poszczególnych żywiołów

Zmiany w przedmiotach:

Zmiany te mają na celu przede wszystkim poprawić balans rozgrywki i zapobiegać zjawisku snowballingu (wiecej w google)

Lina Ucieczki - Zmieniono cenę z 550$ na 5500$. Drastyczna zmiana, ale potrzebna, zapobiega ona kupowaniu kilku lin jednocześnie i powodowaniu praktycznie nieśmiertelności (lina - leczenie u oaka - atak - lina - ... - ... - ...)
Super Potion - Zmieniono cenę z 2000$ na 3000$
Hiper Potion - Zmieniono cenę z 3000$ na 4000$
Ultra Potion - Zmieniono cenę z 4000$ na 5000$

Zmiana cen potionów została wprowadzona jedynie po to, aby zablokować kupno dwóch Potionów na raz po wygranej rundzie gdyż powodowało to dyzbalans pomiędzy drużynami.

Zwiększono częstotliwość wypadania Kuponu Rowerowego o 4%
Zwiększono częstotliwość wypadania Liny Ucieczki o 12%
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 07 Lip 2013
Wiek: 26
Posty: 33
Skąd: Warszawa
Postawił 1 piw(a)
 #2  Wysłany: Sob 20 Sie, 2016 15:22   
Z tego wszystkiego mnie osobiście najbardziej cieszy zmiana ceny liny ucieczki to było na prawdę męczące jak ktoś dosłownie "pluł na nas" używają skilla dajmy na to Giratinary, po czym uciekał nią na respia i potrafił robić tak w kółko dopóki przeciwnik nie padnie. Oczywiście pozostałe zmiany również są na plus moim zdaniem :D
_____________________________
Upadam po to, by wstać z podwójną siłą.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 29 Sie 2013
Wiek: 30
Posty: 141
Skąd: Pomorskie
Piwa: 6/14
 #3  Wysłany: Sob 20 Sie, 2016 15:22   
Błędy- wiadomo zawsze jak ich nie ma to na +
Mappack- odświeżony co oczywiście jest bardzo dobre +
Przedmioty- poty zdecydowanie na dobre wyszly jak i częstotliwość wypadania przedmiotów, ale ta linka trochę boli. +/-
Deoxys- już to przemyślałem i nie ma tragedii, on potrzebował balansu, ale czy jest warty 5k? no nie wiem. +/- :P

Ogólnie jestem zadowolony z tego update'u, dobra robota AVALANCHE, jak już kiedyś wspominałem, zmiany są dobre.

@Ava Zauważ, że jest to jedyny pokemon, który posiada 4 ewolucje
_____________________________


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Tyski
DragonSlayer



Dołączył: 04 Kwi 2013
Wiek: 32
Posty: 314
Piwa: 15/15
Ostrzeżeń:
 2/5/10
 #4  Wysłany: Sob 20 Sie, 2016 20:29   
No piękne zmiany, w końcu będzie jakieś ogarnięcie :D No i rs i mapki :D <3

Gz and thx XD
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 19 Sie 2016
Wiek: 25
Posty: 7
 #5  Wysłany: Nie 21 Sie, 2016 07:10   
Wszystko fajnie lecz chciałbym wyróżnić mapki, bo dodałeś helms_deep za co bardzo dziękuję, bo uwielbiam tą mapę. I jeśli dalej ciągnąc temat o mapki na serwerze to tak jak helms_deep chciałbym zobaczyć tak samo stare mapy jak ona, ponieważ gdy na nich grałem czułem, że to istny pokemod i bardzo fajnie się na nich grało, więc jak pamiętasz jakąś to fajnie by było jakbyś dodał. ^^
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 13
Postawił 5 piw(a)
 #6  Wysłany: Sob 27 Sie, 2016 11:10   
Moim zdanien te liny są troszkę za drogie teraz, trzeba by było wygrać trzy rundy pod rząd bez śmierci żeby pozwolić sobie na jedną linę i jakąś broń. Jest to problem dla wszystkich pokemonow z agility, np axew, shieldon. Na niższych poziomach ich prędkość nie jest zbyt duża, lina pomagała jedynie utrzymać się przy życiu, gdyż w porównaniu z innymi skillami agility na małym poziomie nie jest zbyt silne. Proponowałbym zmniejszyć cenę do 3000(?)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Darmowy admin Lato :)
lato [Diablo] Admin / Slot 13 Sro 14 Mar, 2012 13:53
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Darmowy Admin Lato
lato [Diablo] Admin / Slot 5 Sob 17 Mar, 2012 06:28
lato
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Update 1.7
Lmk Gra 3 Sob 11 Cze, 2011 01:34
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Update 1.6
Eryk Gra 1 Sro 22 Cze, 2011 18:32
Lmk
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogólny problem z CS (Po update)
Bruk [Diablo] Ogólnie o Diablo 6 Pon 18 Lut, 2013 10:36
PajdoVsky94
Brak nowych postów Update Lipiec 2014
Patch notes - 14.07.2014
Avalanche [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 0 Wto 15 Lip, 2014 23:53
Avalanche
Brak nowych postów Update - czwarty kwartał 2014
Avalanche [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 3 Nie 12 Paź, 2014 17:22
ZeQeZ
Brak nowych postów Update Druga połowa lata 2014
Avalanche [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 6 Wto 09 Wrz, 2014 21:16
MPC


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka