Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: cokolwiek , lub , pytania/poprawki

Otwarty przez: ^^^Deed
Pon 22 Sie, 2011 21:50
Pytania/poprawki lub cokolwiek
Autor
Wiadomość
PanSiota
Czołg


Dołączył: 03 Maj 2011
Wiek: 31
Posty: 127
Skąd: Piekielne czeluści
Piwa: 3/6
 #201  Wysłany: Czw 01 Wrz, 2011 12:33   
A poza tym, po resecie/ nowej edycji przydałoby się zwiększyć expa.
_____________________________
Gość wybacz jeżeli wyżyłem się akurat na tobie, ale sam widzisz co się dzieje...
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Ansis
*abc^
SpongeBob



Dołączył: 01 Maj 2009
Wiek: 34
Posty: 397
Skąd: Mazury
Piwa: 30/11
 #202  Wysłany: Wto 27 Wrz, 2011 08:27   
Diabloskill u nekro jest rąbnięty. Jeśli się nie namierzy przeciwnika [tak jak u palka] nie trafia, ale za to się go po użyciu traci. Doleci do przeciwnika dopiero po nacelowaniu myszką. Co za tym idzie powinno być ustawione na paladyna, że diabloskill nei wystrzeli póki nie namierze przeciwnika. Dodatkowo zadaje bardzo mało obrażeń 20-50. Powninno być przynajmniej jak polepszone piorunki paladyna

nekro nikt nie gra, bo to typowo najsłabsza klasa
żeby była lepsza musi mieć więcej hp na start: proponuje 140
i wykradania życia z 6-8 hp
_____________________________


pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez abc^ Wto 27 Wrz, 2011 08:40, w całości zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 05 Sie 2011
Wiek: 28
Posty: 492
Piwa: 28/99
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #203  Wysłany: Wto 27 Wrz, 2011 08:52   
Tak samo jak teraz ninja jest za slaba każdy gra czarodzejka i ona nie ma sznas . Proponuje dla ninji, chociaż dodac wyciszenie krokow.

Popieram abc^, powinno zwiekszyc diabloskilla u nekro iz, to jest bardzo slaba klasa.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
PanSiota
Czołg


Dołączył: 03 Maj 2011
Wiek: 31
Posty: 127
Skąd: Piekielne czeluści
Piwa: 3/6
 #204  Wysłany: Wto 27 Wrz, 2011 16:38   
Nieee! Panowie, ogarnijcie się! Ninja na wyciszeniu kroków?! To by było zbyt wiele! Lepiej osłabić czarodziejkę - fireballe i tak są zbyt często, a i ta prędkość...

@up
Skill necro działa. Czacha leci do najbliższej osoby (nie jest ważne swój/wróg). Zadaje 50dmg i Dzięki niej można łatwo dostrzec ninja w starciu 1v1. Jeżeli poleci za ciebie, to go nie zobaczysz - a że leci dość szybko, to...
Fakt, faktem - nie zawsze zadaje dmg, ale zawsze leci.



@EDIT:
Zauważyłem następujący bug - upuszczając/podnosząc pakę pojawia się napis: "Dostałeś 50 doświadczenia..." Tylko, że upuszczając tracimy 50, a podnosząc zyskujemy, lecz ciągle jest napisane "Dostałeś". Proszę o poprawienie.
_____________________________
Gość wybacz jeżeli wyżyłem się akurat na tobie, ale sam widzisz co się dzieje...
Ostatnio zmieniony przez PanSiota Pon 03 Paź, 2011 15:30, w całości zmieniany 4 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 6
Ostrzeżeń:
 10/5/10
 #205  Wysłany: Sob 26 Lis, 2011 13:57   Barbarzynca
Tutaj pisze do Deed'a.Barbarzynca gdy laduje antypociski i ktorys z *MOICH* mnie walnie zabiera ci te magiczne antypociski, to bardzo prosze o zmienienie tego gdyz jak gram i gdy ryzykuje ladujac pociski bo w kazdej chwili ktos moze podejsc i zabic to jak ktorys z *MOICH* mnie walnie to mi to odbiera i jeszcze barbaczyncy prosze o zmienienie przyzwolenia zeby zamiast miec 2 bronie to co innego bo to nie dziala:/ a jak to zostanie to chociaz zrob tak ze jak mam zalozmy aka47 i wejde na m4a1 to podnosi koles tak powinno byc a jak nie to zmienienie przyzwolenia.


Z gory dziekuje.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
PanSiota
Czołg


Dołączył: 03 Maj 2011
Wiek: 31
Posty: 127
Skąd: Piekielne czeluści
Piwa: 3/6
 #206  Wysłany: Sob 26 Lis, 2011 15:34   
@Up
Cóż, Pociski są sprawne. Tak ma być. Odbija trafienia - nieważne czyje.

Bronie działały. Teraz nie wiem jak jest.
_____________________________
Gość wybacz jeżeli wyżyłem się akurat na tobie, ale sam widzisz co się dzieje...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 10 Sie 2011
Wiek: 28
Posty: 52
Piwa: 3/22
 #207  Wysłany: Sob 26 Lis, 2011 16:49   
Mam pomysł co do ninjy sama klasa jest spoko ale moze taki itemek ktory powiedzmy 1/3 ze czarodziejka nas nie naswietli.


// Moim zdaniem nie, poniewaz dużo ludzi np paladynowie czy inni posługują się dźwiękiem kroków a taki item na ninjy ograniczył by w pewnym sensie czarodziejkę. A tak a propo to mówimy o 1/3 czyli szansie nie o tym ze nie będzie naświetlany zawsze.
_____________________________
Gość pomogłem postaw piwko!!
Ostatnio zmieniony przez BanDz Sob 26 Lis, 2011 18:06, w całości zmieniany 3 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 25 Kwi 2009
Wiek: 31
Posty: 6484
Skąd: LondYn
Otrzymał 1278 piw(a)
 #208  Wysłany: Wto 20 Gru, 2011 03:29   
Qba napisał/a:
sword - Ile obrażeń dodaje do ataków z noża? Czy inteligencja wpływa na ilość obrażeń?

Stałe +35 do każdego ataku.

Qba napisał/a:
Łuk amazonki - Słyszałem , że ninja nie może go używać .. Za korzystanie z tego itemu grozi ban. Dlaczego ?

Ninja nie może go kupić, nic nie pisałem o używaniu.

Gaarfield napisał/a:
Na bind "klawisz" "lecz", leczy kogoś innego

Mefisto może leczyć tylko innych. Może jeszcze to zmienię.

TaKeOveRContRoL1920 napisał/a:
Nie działa wyciszenie kroków u izuala :(

Poprawione.

Qba napisał/a:
Item God Mod , uruchomiony na ninji podświetla ją , trwale.
Item Fireshiled nie ochrania przed meekestone i podświetla ninje (kiedyś tak nie było)

Poprawione.

abc^ napisał/a:
przemiana druida - wilk jest bez głowy...

Tak już zostanie. Poza tym, głowa nadal jest w tym samym miejscu, model jest za duży.

P@!ND3M0N!UM napisał/a:
1. Na Barbarzyncy gdy posiadamy 2 bronie np. ak i m4 i wejdiemy na ak, ktore lezy na ziemi to albo tracimy amunicje ok. 13 w magazynku broni jak i ta zapasowa albo tracimy 30 zapasowaj i sam przeladowuje choc ma full ammo.


P@!ND3M0N!UM napisał/a:
2. Na ninji nie dziala ladowanie sie szybkosci

Poprawione.

P@!ND3M0N!UM napisał/a:
3. Czy Andariel jest odporny na Fireball czarodziejki, Inferno Diablo, Meteora MEfisto itp.?

Andariel jest odporna tylko na Itemy, nie na skille.

BoskiMariaN napisał/a:
Na ninji te oslepianie to jakas przesada... Moze na niskich lvl tak tego nie widac ale pozniej to nie idzie grac. Majac w przeciwnej druzynie 3-4 ninie gra nie ma sensu... Coraz wiecej graczy sie skarzy i ja tez zadowolony tym faktem nie jestem.


Zmieniłem to, dałem oślepienie na 2 sekundy i oczekiwanie na skill do 15 sekund.

BoskiMariaN napisał/a:
Na Amazonce majac 100 int luk zabiera 300 hp to tez chyba lekka przesada...

Tak ma być.

D00M napisał/a:
ninja ma zbugowane ładowanie na kosie. nic się nie ładuje. jak stoję z kosą to pasek się nie pojawia

Poprawione, max 3 ładowania na rundę.

abc^ napisał/a:
Cytat:
Czarodziejka - ma +30 do szybkości, odporność na archy i strzelając z pistola spowalnia.
Proponuję zmienić odporność na archy na odporność na meekstone'a (archy to praktycznie jedyny sposób ninja na czarodziejkę na wysokim poziomie).
+30 do szybkości - za dużo. W połączeniu ze spowalnianiem przeciwnika czyni to ją niepokonaną w starciach 1v1.


szybkość początkową wyzerować, fireballa obniżyć na 50 hp i będzie git. póki co jest to imba postać. deklasuje wszystkie premium ; o

Szybkość wyzerowana, fireball co 7 sekund, dmg DB'a 50 +intel.

abc^ napisał/a:
co do zabójczyni: to prawda. ta klasa powinna móc włazić na txt i z nich strzelać. to sprawi większe zainteresowanie. póki co jest to jedna z najsłaszych klas. slapy na smg - imba. na pistolach i knajfie, jest oks.

Nikt nie pisał, że zabójczynie nie może chodzić po textach, po prostu nie wiem jak to umieścić w regulaminie.

abc^ napisał/a:
Cytat:
Necro - wskrzeszanie, wampiryczne obrażenia.
Wampiryczne obrażenia należy zwiększyć do ok. 10 (dodatkowych, wampirycznych), bo nawet diablo ma więcej, a premium powinny być mix'em kilku klas, nie połączeniem ich silniejszych wersji.
Aby uatrakcyjnić tę klasę proponuję dodać jej jeszcze +10 do szybkości, albo - z racji tego, że necro zmniejszyć widoczność (stale) z 255 do 100-150.


albo wykradanie na 10, albo +5 dmg i +5 wampirycznych i będzie gucio. szybkość można nawet dać czarodziejki +30, albo zamiast szybkości tak jak PanSiota zaproponował dać redukcję widoczności. 100 to za dużo. 150 na początek, potem -100 od atrybutów i końcowa widzialność 50. i gucio klasa :] do tego super zajawka z wskrzeszaniem. ja sobie pykam ostatnio nią.

Ok, dałem +5 dmg i +5 wamp, bez szybkości, dodałem też tą redukcję widoczności do 100 - pkt. invi (nie wiem czy nie będzie hard).

abc^ napisał/a:
baal jest dla mnie okej. 4 pancerze i podpalenie poprawione jak napisał kolega będzie gucio. do tego jest bug, że jak ktoś podpalony zakończy runde to w next cały czas się pali. nie jest to najprzyjemniejsze ;d

Bug z zoomem i paleniem się w nowej rundzie poprawiony.

Wujek samo zlo napisał/a:
Moim zdaniem zabójczyni powinna jeszcze mieć coś w zanadrzu. Rozumiem element zaskoczenia,ale kiedy już wyjdziemy z niewidzialności to nie mamy żadnego "wsparcia" w walce 1v1. Proponowałbym ,żeby to zabójczyni miała spowolnienie ,a nie czarodziejka.

Nie.

Wujek samo zlo napisał/a:
A i jeszcze pytanie,inteligencja wpływa na szybkość ładowania się niewidzialności u zabójczyni?

Tak.

Wujek samo zlo napisał/a:
Dodatkowo jest sporo błędów w opisach. Np u kowala jest napisane że odnawia hp po zabiciu-wcale nie. Dostaje za to 500 armoru,trzeba o tym wspomnieć. Drugie, ball "podobno" odzyskuje hp i magazynek po zabiciu,z tego co mówili gracze,to podobno także nieaktualne. Po 3, można by dodać w opisie ile dodatkowych obrażeń ma Andariel(czy nie są one dokładnie określone?),także warto by "wzbogacić" Andariel o odporność na 1/x z broni(Szaleństwo Sandera,Sztuczki Arkanny,Piekielne Narzędzia,Przebranie Śmierci,Scout Amplifier itd)<- bo jest o tym wzmianka w opisie klasy...

Poprawny opis będzie dostępny od nowej edycji.

PanSiota napisał/a:
A poza tym, po resecie/ nowej edycji przydałoby się zwiększyć expa.

Zobaczę co się da zrobić.

abc^ napisał/a:
Diabloskill u nekro jest rąbnięty. Jeśli się nie namierzy przeciwnika [tak jak u palka] nie trafia, ale za to się go po użyciu traci. Doleci do przeciwnika dopiero po nacelowaniu myszką. Co za tym idzie powinno być ustawione na paladyna, że diabloskill nei wystrzeli póki nie namierze przeciwnika. Dodatkowo zadaje bardzo mało obrażeń 20-50. Powninno być przynajmniej jak polepszone piorunki paladyna

Poprawka co do tego, dmg 60 + intel.
@Nie trzeba celować, wystarczy wysłać stojąc blisko wroga a to samo dojdzie do najbliższego. Nie będzie działać jeśli stoisz lub ofiara stoi blisko ściany, wtedy od razu się skill niszczy.

abc^ napisał/a:
nekro nikt nie gra, bo to typowo najsłabsza klasa
żeby była lepsza musi mieć więcej hp na start: proponuje 140
i wykradania życia z 6-8 hp

Dam 110 ze względu na redukcje invi. Co do wamp i dmg już pisałem.

PanSiota napisał/a:
Zauważyłem następujący bug - upuszczając/podnosząc pakę pojawia się napis: "Dostałeś 50 doświadczenia..." Tylko, że upuszczając tracimy 50, a podnosząc zyskujemy, lecz ciągle jest napisane "Dostałeś". Proszę o poprawienie.

Poprawione.

JedynyKoksWeWsi napisał/a:
Tutaj pisze do Deed'a.Barbarzynca gdy laduje antypociski i ktorys z *MOICH* mnie walnie zabiera ci te magiczne antypociski, to bardzo prosze o zmienienie tego gdyz jak gram i gdy ryzykuje ladujac pociski bo w kazdej chwili ktos moze podejsc i zabic to jak ktorys z *MOICH* mnie walnie to mi to odbiera i jeszcze barbaczyncy prosze o zmienienie przyzwolenia zeby zamiast miec 2 bronie to co innego bo to nie dziala:/ a jak to zostanie to chociaz zrob tak ze jak mam zalozmy aka47 i wejde na m4a1 to podnosi koles tak powinno byc a jak nie to zmienienie przyzwolenia.

Odbija ostrzał, nieważne czyj.
Co do 2 borni, udało mi się to naprawić i działa znakomicie.

LoleqQ napisał/a:
Mam pomysł co do ninjy sama klasa jest spoko ale moze taki itemek ktory powiedzmy 1/3 ze czarodziejka nas nie naswietli.

Właśnie zrobiłem taki item.



Wszystkie te i inne które sam wykryłem błędy zostaną poprawione w nowej edycji.
Kolejna edycja już niebawem.


Edit: Jeszcze tylko przypomnę, że temat nie jest do dyskusji a do zgłaszania błędów lub propozycji związanych z Diablo.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 34
Piwa: 2/23
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #209  Wysłany: Czw 29 Gru, 2011 11:54   
Barbarzynca nie moze miec 2 broni :(
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 177
Skąd: Ruda Śląska
Piwa: 12/36
 #210  Wysłany: Sro 11 Sty, 2012 17:37   
U mefista nie działa po zabiciu wroga odnawianie ammo
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 334
Skąd: Gdańsk / Grudziądz
Piwa: 34/68
 #211  Wysłany: Sro 11 Sty, 2012 22:58   
Nie wiem czy ktoś to zauważył ale Jest 2 razy Klasa Baal ;)

Powinien Być nightalk (pisze z pamięci :) )

http://skserv.pl/nowy-dia...t5403.htm#28218
_____________________________
Gość Polejesz ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Kalvador
Aim w nodze


Dołączył: 22 Lip 2010
Wiek: 34
Posty: 203
Skąd: Z nikąd
Piwa: 27/14
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #212  Wysłany: Czw 12 Sty, 2012 05:26   
Po rozbrojeniu paki włącza mi się bind /menu. Rozbrajanie paki " E " /menu " . " I nie wiem czemu :(

Czy teleporty Izuala muszą mieć to błyśnięcie?? To trochę utrudnia gre :(

Zauważyłem także, iż pasowałoby zmienić ustawienie tych skrzynek w innym miejscu, gdyż gracze się w nich respią i nie pomaga nawet Slap/Slay.

Quest z 400 pkt statystyk. Zacząłem na 1 lvlu. Na 15 rozdane staty, a w queście nie zalicza. /reset nie pomaga. Wbiłem na inną postać, to samo.

Nie wiem czy wszyscy pamiętają Nekromantę przed edycją z diabloskillem. Bodajże to była II edycja. Miał on wysysanie 5hp + inteligencja. W sumie dawało 10hp za hita. Grałem nim wtedy, wbiłem nawet wysoki lvl 180+ i się nim dobrze owniło. Proponuję to przywrócić. A co do jego skilla to jest dobry, tylko trzeba umieć użyć.

Znalazłem jeszcze pare literówek ale jestem zbyt zrauszowany i nie pamiętam.

Pozdrawiam
Kalvador
_____________________________
Nie nabijam postów. Piszę tam gdzie trzeba.
[/size][/color]

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 30 Sty 2011
Wiek: 29
Posty: 114
Piwa: 7/24
Ostrzeżeń:
 666/5/10
 #213  Wysłany: Czw 12 Sty, 2012 06:18   
Kalvador, ja tez tak mam , a to jest przez to ze /m jest właśnie ustawione na przycisku e choć nie wiem czemu .
A poza tym padły statystyki XP diablo na forum : http://diablo.skserv.pl/index.php?class=0
_____________________________
Masz prawo mieć swoje zdanie, ja mam prawo mieć je w dupie !!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Wiek: 30
Posty: 311
Skąd: z Polski
Piwa: 8/36
 #214  Wysłany: Czw 12 Sty, 2012 13:45   
A ja mam pytanie co do questów. Nie lepiej by było gdyby było ustawione żeby robić je po kolei? Bo już na samym początku można sobie włączyć akt 5 zadanie 6 .

Edit : widziałem kilka razy jak item Master Ghost się zbugował i nie kończył się po naładowaniu paska , można było wtedy przenikać przez ściany/latać całą rundę
_____________________________
dixonek37 napisał/a:
Nie wiem po co ci te piwka ? w realu jak byś dostawał to spoko . ale tak ;/ To trochę wkurzające

Ostatnio zmieniony przez ArTeKxD Czw 12 Sty, 2012 19:24, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Qba
Szatan



Dołączył: 18 Paź 2009
Wiek: 30
Posty: 170
Skąd: z brzucha
Piwa: 4/29
 #215  Wysłany: Czw 12 Sty, 2012 17:11   
Moja propozycja to przyspieszenie wyrzucania noży na ninji. Zadają po 20 dmg i do tego jest ich limit.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 27 Gru 2011
Wiek: 27
Posty: 200
Piwa: 15/10
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #216  Wysłany: Sob 14 Sty, 2012 17:57   
Czy można coś zrobic z znikającym złotem, gdyż już paru ludzi mówiło o tym. Napoczątku myślałem że to każdemu tak znikneło ale tylko nie którym osobom tak sie zdarzyło i czy da sie zreperować to i dałoby sie odzyskać złoto?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Filip;d
Pam Pam Pam


Dołączył: 19 Paź 2010
Wiek: 28
Posty: 162
Skąd: Z dupy
Piwa: 7/27
Ostrzeżeń:
 2/5/10
 #217  Wysłany: Sob 14 Sty, 2012 18:22   
Hmm łukiem amazonki można spamować.

Wszystkie itemy typu ghost sa zbugowane można przenikać przez sciane cały czas.

Itemy typu windwalk też są zbugowane można być niewidzialny przez cały czas.

Hmm Meteor Mefista jest za mocny na full int bije mnie na hita a mam 366 hp , troche
dziwne + jeszcze jak kret wejdzie to taki meteor na respa i cały team pada.
_____________________________
Jeśli Ci Pomogłem To Daj Piwo!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 177
Skąd: Ruda Śląska
Piwa: 12/36
 #218  Wysłany: Sob 14 Sty, 2012 18:29   
Tak jak filip napisał, meteoryt za mocny, do tego jak zabije się wroga pisze "złoata" a nie złota.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 25 Kwi 2009
Wiek: 31
Posty: 6484
Skąd: LondYn
Otrzymał 1278 piw(a)
 #219  Wysłany: Pon 16 Sty, 2012 01:39   
SingByBlaster;] napisał/a:
Barbarzynca nie moze miec 2 broni

Już jest.
TaKeOveRContRoL1920 napisał/a:
U mefista nie działa po zabiciu wroga odnawianie ammo

Poprawione.
Prawy But napisał/a:
Nie wiem czy ktoś to zauważył ale Jest 2 razy Klasa Baal ;)
http://skserv.pl/nowy-dia...t5403.htm#28218

Poprawka.
Prawy But napisał/a:
Powinien Być nightalk (pisze z pamięci :) )

http://diablo2.diablowiki.net/Nihlathak
Kalvador napisał/a:
Po rozbrojeniu paki włącza mi się bind /menu. Rozbrajanie paki " E " /menu " . " I nie wiem czemu :(

Tak miało być, ale jak wam "przeszkadza" to usunąłem.
Kalvador napisał/a:
Czy teleporty Izuala muszą mieć to błyśnięcie?? To trochę utrudnia gre :(

Tak, nie ma tak łatwo.
Kalvador napisał/a:
Zauważyłem także, iż pasowałoby zmienić ustawienie tych skrzynek w innym miejscu, gdyż gracze się w nich respią i nie pomaga nawet Slap/Slay.

Te co bugują już poprawiłem.
Kalvador napisał/a:
Quest z 400 pkt statystyk. Zacząłem na 1 lvlu. Na 15 rozdane staty, a w queście nie zalicza. /reset nie pomaga. Wbiłem na inną postać, to samo.

Ten Quest i ten ze Złotem działa na innej zasadzie. I działa, więc się nie martw.
Kalvador napisał/a:
Nie wiem czy wszyscy pamiętają Nekromantę przed edycją z diabloskillem. Bodajże to była II edycja. Miał on wysysanie 5hp + inteligencja. W sumie dawało 10hp za hita. Grałem nim wtedy, wbiłem nawet wysoki lvl 180+ i się nim dobrze owniło. Proponuję to przywrócić. A co do jego skilla to jest dobry, tylko trzeba umieć użyć.

Było i nie jest, to była przesada i usunąłem.
Kalvador napisał/a:
Znalazłem jeszcze pare literówek ale jestem zbyt zrauszowany i nie pamiętam.

To dajesz te literówki.
Kajmano napisał/a:
A poza tym padły statystyki XP diablo na forum : http://diablo.skserv.pl/index.php?class=0

Nie chce mi się ich pisać od nowa, dlatego nie poprawiam. Później to zrobię.
ArTeKxD napisał/a:
A ja mam pytanie co do questów. Nie lepiej by było gdyby było ustawione żeby robić je po kolei? Bo już na samym początku można sobie włączyć akt 5 zadanie 6 .

Każdy akt ma 5 zadań. Dodałem mały limit, dostęp do 2'giego aktu od 25lvla, do 3'ego od 50lvla, do 4'ego od 75lvla, do 5'tego od 100lvla. (może zmienię te lvl'e).
ArTeKxD napisał/a:
Edit : widziałem kilka razy jak item Master Ghost się zbugował i nie kończył się po naładowaniu paska , można było wtedy przenikać przez ściany/latać całą rundę

Poprawione.
Qba napisał/a:
Moja propozycja to przyspieszenie wyrzucania noży na ninji. Zadają po 20 dmg i do tego jest ich limit.

Zmieniłem na: 20 + (intel / 10) i 2 noże na 1 sekundę.
Krzychu1306 napisał/a:
Czy można coś zrobic z znikającym złotem, gdyż już paru ludzi mówiło o tym. Napoczątku myślałem że to każdemu tak znikneło ale tylko nie którym osobom tak sie zdarzyło i czy da sie zreperować to i dałoby sie odzyskać złoto?

Nie wiem dlaczego te złoto Wam znikło, przypuszczam, że to przez brak klasy i wchodzenie do niej. Złoto nie zostanie zwrócone. Wgrałem małą poprawkę do tego, nie można wejść do skrzynie ani zapisać złota i itemów gdy nie ma się klasy.
Filip;d napisał/a:
Hmm łukiem amazonki można spamować.

Poprawka.
Filip;d napisał/a:
Wszystkie itemy typu ghost sa zbugowane można przenikać przez sciane cały czas.

Poprawiłem, miałem dość zabawy z aktualną funkcją to napisałem własną.
Filip;d napisał/a:
Itemy typu windwalk też są zbugowane można być niewidzialny przez cały czas.

Nie wiem czemu nie działa, więc usunąłem.
Filip;d napisał/a:
Hmm Meteor Mefista jest za mocny na full int bije mnie na hita a mam 366 hp , troche
dziwne + jeszcze jak kret wejdzie to taki meteor na respa i cały team pada.

Poprawione. Teraz jest stały DMG.
TaKeOveRContRoL1920 napisał/a:
jak zabije się wroga pisze "złoata" a nie złota.

Poprawiłem.

Również wprowadziłem małe poprawki w: deedgod(daje mi nieśmiertelność, szybkość, gravite i poświatę do testów), amazons wh, nihlathak zoom, skrzynia, Ladowanie na kosie

Chciałem również przeprosić za opóźnienie z poprawkami ale od 2 dni mam problemy z netem (w ogóle nie mam WI-FI a przez cable nonstop się zrywa, laguje i jest wolny. Nie wiem dlaczego tak mam, czekam na wsparcie).
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
xSw
(L)



Dołączył: 06 Sie 2010
Wiek: 31
Posty: 882
Skąd: Pułtusk
Piwa: 62/17
 #220  Wysłany: Pon 16 Sty, 2012 08:32   
Ostatnio jak miałem item "2 bronie" to moglem mieć trzy: AWP, AK, M4.
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pytania/poprawki lub cokolwiek
^^^Deed [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 88 Sro 11 Lis, 2015 19:28
BBC
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Poprawki
*[M]aLinA* [Diablo] Pomysły i Propozycje 1 Pon 14 Paź, 2013 00:11
^^^Deed
Brak nowych postów Powrót i Pytania :D
Avocadro [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 3 Nie 02 Paź, 2016 17:13
Tyski
Brak nowych postów Propozycje i pytania do H@
TaKeOveRContRoL1920 [PokeMod] Pomysły i Propozycje 10 Sro 11 Sty, 2012 17:31
SpeedVille
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Proszę o małe poprawki ;)
Bialy311 [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 4 Czw 21 Lip, 2011 20:11
^^^Deed


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka