Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: postaci , seria , sila , zabojstw

Zamknięty przez: ^^^Deed
Nie 22 Lip, 2012 01:28
Seria zabójstw, a siła postaci
Autor
Wiadomość



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #1  Wysłany: Pią 01 Cze, 2012 20:37   Seria zabójstw, a siła postaci
Tak sobie myślę, że robienie serii zabójstw jest dość przyjemne, ale nie daje żadnej satysfakcji. Nie znam się na modingu więc tutaj się nie wypowiem ale pomysł (być może na przyszłą edycję) byłby całkiem przyzwoity moim zdaniem.

Otóż za każde zabicie otrzymywalibyśmy dodatkowe statystyki (nie do rozdania), np dodatkowe obrażenia (typu gold amplifier), zdrowie, szybkość poruszania (zwinność), itp.
Co 5 zabójstw byłby bonus typu totem leczący, wingi czy dagon (odpalane jakimś nowym bindem albo coś w tym stylu - do przedyskutowania)

Zabicie gracza z serią zabójstw dawałoby większą ilość złota oraz szansę na lepszy item.

Oczywiście co miałoby to zmienić w rozgrywce? Otóż moim zdaniem zmniejszyłoby to rush, a zwiększyło kampienie (przez co trzeba by było zablokować paladynom shadow ringi), gra byłaby bardziej ostrożna niż taka jak obecnie czyli (leć na pałe).

@edit zapomniałem dodać oczywiście każda śmierć resetowałaby zdobyte bonusy z serii zabójstw (to chyba oczywiste)
Tyle ode mnie.
Ostatnio zmieniony przez Avalanche Pią 01 Cze, 2012 20:38, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 25 Gru 2011
Wiek: 29
Posty: 278
Skąd: Kolumbia
Piwa: 57/30
 #2  Wysłany: Pią 01 Cze, 2012 20:49   
Jestem za Urozmaiciło by grę oraz by dodało dodatkowy plus na serverze
_____________________________
Jak uważacie to za dobry pomysł to postawcie mi piffko




_______________________________
Mamo Cie pozdrawia :PP Wiec postaw ni Piffko bo mama mnie Zabije jeśli nie dostanie piffka :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
loil
Tylko SkSerV.pl



Dołączył: 20 Lut 2012
Wiek: 28
Posty: 293
Skąd: Masz lizaka o.0
Piwa: 35/47
Ostrzeżeń:
 999/5/10
 #3  Wysłany: Pią 01 Cze, 2012 21:06   
Jak dla mnie to szczerze neutral. Niby dobrze , a niby źle. Pomyśl sobie np. ktoś 150lvl zabija 15 na 1deda i te jego bonusy tutaj co pisałeś to niee. Ale jak dla graczy małe lvl to tak.

Cytat:
Jak dla mnie to jest promowanie rushu bo jeden staje się wykoksowany i ciśnie na cały team.
Dla mnie to nie jest promowanie raszu trochę , bo nowi gracze "targują sie na respie".
_____________________________
Postaw piwko jeśli pomogłem. Zawsze pisze tam gdzie trzeba!
Ostatnio zmieniony przez loil Pią 01 Cze, 2012 21:25, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 5274
Piwa: 1447/249
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #4  Wysłany: Pią 01 Cze, 2012 21:21   
Avalanche napisał/a:
Otóż moim zdaniem zmniejszyłoby to rush


Jak dla mnie to jest promowanie rushu bo jeden staje się wykoksowany i ciśnie na cały team.
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #5  Wysłany: Pią 01 Cze, 2012 21:23   
Wiesz, są itemy typu 1/x He, bonusy nie byłyby jakieś ogromne ale odczuwalne. Poza tym są klasy, których skille zabierają tyle, że taką serię naprawdę cięzko osiągnąć.

Kacper, ale zauważ, że jeśli rushuje, to się naraża jak wpadnie w kilku to go zabiją i straci swoje bonusy z tego tytułu.
Ostatnio zmieniony przez Avalanche Pią 01 Cze, 2012 21:24, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
`LaGGeR.
*[M]aLinA*


Dołączył: 24 Mar 2012
Wiek: 27
Posty: 258
Skąd: Bralęcin
Piwa: 26/29
Ostrzeżeń:
 10/5/10
 #6  Wysłany: Pią 01 Cze, 2012 21:32   
Ja jestem tak pomiędzy . Tak jak napisał HaShu, z takim lvl'em by tch bonusuw nazbierał i nazbierał
_____________________________
Pomogłem ? Postaw Piffko ^_^
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 18
Piwa: 1/8
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #7  Wysłany: Pią 01 Cze, 2012 22:11   
Zgadzam się z Maliną i HaShu. Wiadomo, że jak dobry gracz dostanie dobry item to cienko.

A może po prostu przy np. 5 fragach bez zginięcia dodatkowe doświadczenie.? :P
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączyła: 19 Maj 2012
Posty: 5
Postawił 7 piw(a)
 #8  Wysłany: Sob 02 Cze, 2012 19:32   
Fajne, ale na 150 lvl i wyższym bd trudno gościa takiego ubić :|
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Shedy
Slasher



Dołączył: 01 Kwi 2012
Wiek: 28
Posty: 252
Skąd: Rybnik
Piwa: 9/42
 #9  Wysłany: Nie 03 Cze, 2012 10:39   
jestem na nie nowi graczy byli by zniecheceni gdyby takie 120lvl wlatywal w 20 levele i ich kosil
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 21 Kwi 2012
Wiek: 25
Posty: 59
Piwa: 6/9
 #10  Wysłany: Nie 03 Cze, 2012 15:11   
Wszystko dobrze, ale 1 klasa za dobra na to mianowicie Siewca :P

Przykład na 80% rozwali 5 os w jeden rundzie:

150 lvl Siewca + 16K hajsu + Extreme Special Box:P Kto go zabije ?? ???
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 17
Postawił 5 piw(a)
 #11  Wysłany: Nie 03 Cze, 2012 16:22   
@Avalanche

Dajesz propozycje bez pluginu?
Zanim cos wymyslisz poszukaj w internecie tego (przykladowa strona amxx.pl)
Chyba, ze jestes w stanie zrobic taki oto plugin.
Co do pomyslu- slaby
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #12  Wysłany: Pon 11 Cze, 2012 13:30   
Mimo tego, że jesteście na nie to kontynuuję temat, ale dla ścisłości podam dokładniejsze statystyki.

Liczba zabójstw: Premia:
1 5 hp
2 10 hp
3 15 hp
4 20 hp
5 25 hp + Totem śmierci (zabiera 25 hp na sekunde)
6 30 hp + 1 szybkość (odpowiednik 1 pkt zwinności)
7 35 hp + 2 szybkość
8 40 hp + 3 szybkość
9 45 hp + 4 szybkość
10 50 hp + 5 szybkość + Heaven Heal (leczy 20hp co 5sek)
11 55 hp + 6 szybkość
12 60 hp + 7 szybkość
13 65 hp + 8 szybkość
14 70 hp + 9 szybkość
15 80 hp + 10 szybkość + minigun (opis pluginu poniżej)

Maksymalny bonus wynosi 80hp + 10 szybkości + totem śmierci + Heaven Heal + Minigun.
Hp jest z każdym zabójstwem zwiększane o 5, to co podalem to tylko progi.

Co do miniguna to:
Plugin daje nam obrotówkę możliwą do kupienia, ma 600 naboi, no recoil i strzela szybko

amx_cost_mini 1000 (koszt broni)
amx_ammo_mini "600" (ilość naboi)
amx_oneround "0" (Czy broń jest na jedną rundę) 0 - wyłączone 1 - włączone
amx_speed_mini 0.9 (szybkość wystrzału, preferowane 0.9) (maksymalna prędkość 0.1)
amx_only_adm_buy 0 (1 - tylko admin z flagą na rezerwację slota może kupić broń 0 - każdy może kupić)

Instalacja:
-Ściągnąć modele i plugin
-plik .amxx skopiować do folderu plugins
-plik .sma skopiować do scripting (niekoniecznie)
-modele wkleić do cstrike
-dopisać do plugins.ini minigun.amxx

Plugin będzie trzeba nieco przerobić ale myślę, że Deed da radę.

Link do pluginu:
http://amxx.pl/topic/58550-minigun-bron-obrotowa/

Tak to mniej więcej wygląda w praktyce:
http://www.youtube.com/watch?v=2-63o8AFpnU

@Edit

Nie mówcie tylko, ze jest to zbyt dużo, bo żeby zdobyć serie 15 zabójstw bez padnięcia jest cholernie ciężko, wystarczy 1/x z HE i cała seria od początku.
Co do samego pluginu, tak wiem, że minigun jest przegięty, ale nie wyobrażajcie sobie, że każdy będzie z nim biegał, czasem na mapie taka seria się nawet nie zdarza.
Ostatnio zmieniony przez Avalanche Pon 11 Cze, 2012 13:33, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kochanek1711
Chelsea ^^



Dołączył: 07 Maj 2012
Wiek: 27
Posty: 132
Skąd: Polska
Piwa: 244/24
Ostrzeżeń:
 999/5/10
 #13  Wysłany: Pon 11 Cze, 2012 14:11   
Avalanche, Dobra wszystko fajnie, ale wyobrażasz sobie, gościa dajmy na to izuala. 400hp + 80 = 480. Dajmy do tego 2x Heal Aure ( nie raz mi się zdarzało, że puszczali 2) , to wtedy taki kolo ma około 700 - 800 hp, a może i więcej ( nie chce mi się dokładnie liczyć). Ma jeszcze Totem Śmierci i Heven Heal. To dajmy mu jeszcze tego całego miniguna. To każdy z serwera wychodzi. Nie mówię, że każdy od razu będzie z takimi bonami już latał. Ale nawet z 300 hp i minigun, to koleś koksi. Muszą go wtedy skillami, bądź itemami zabijać. Innej możliwości nie ma.

Jednak pomysł sam w sobie zły nie jest. Jednak nad tymi premiami za te zabójstwa trzeba by popracować. Np. Ja bym proponował tak:
1 5 hp
2 10 hp
3 15 hp
4 20 hp
5 22 hp
6 25 hp + 1 szybkość (odpowiednik 1 pkt zwinności)
7 28 hp + 2 szybkość
8 32 hp + 3 szybkość
9 35 hp + 4 szybkość
10 39 hp + 5 szybkość + 1 odporności (odpowiednik 1 pkt zręczności)
11 44 hp + 6 szybkość + 3 odporności
12 49 hp + 7 szybkość + 5 odporności
13 54 hp + 8 szybkość + 7 odporności
14 58 hp + 9 szybkość + 10 odporności
15 60 hp + 10 szybkość + minigun

Dlaczego, ja tutaj nie proponuję dostawania itemów? A po co to? Już nie wzmacniajmy kolesia aż tak. Jak będzie miał totem śmierci, wejdzie w grupę około 6 os. postawi totem, napierdziela minigunem, w międzyczasie będąc leczonym przez Heven Heala to nawet taka grupka nie daje rady.

I tutaj w minigunie ZMIANY

amx_cost_mini 1000 (koszt broni)
amx_ammo_mini "600" (ilość naboi)
amx_oneround "0" (Czy broń jest na jedną rundę) 0 - wyłączone 1 - włączone
amx_speed_mini 0.9 (szybkość wystrzału, preferowane 0.9) (maksymalna prędkość 0.1)
amx_only_adm_buy 0 (1 - tylko admin z flagą na rezerwację slota może kupić broń 0 - każdy może kupić)
- tak chcesz Ty.

amx_cost_mini 12000 (koszt broni)
amx_ammo_mini "200" (ilość naboi)
amx_oneround "1" (Czy broń jest na jedną rundę) 0 - wyłączone 1 - włączone
amx_speed_mini 0.9 (szybkość wystrzału, preferowane 0.9) (maksymalna prędkość 0.1)
amx_only_adm_buy 0 (1 - tylko admin z flagą na rezerwację slota może kupić broń 0 - każdy może kupić)
- tak chcę Ja.

Zmian może nie ma dużo, jednak 600 naboi to stanowczo za dużo. 1000 za broń też bez sensu. I niech broń będzie na 1 rundę, nie więcej. Masz kasę - kupujesz znów, nie masz - latasz z normalną bronią...
_____________________________
"Nie interesuje mnie czy masz dysleksję, dysgrafię, dysortografię czy inne dysmózgowie. Słownik nie gryzie!"

Nakurwiam HNS'a.
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Faken



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #14  Wysłany: Pon 11 Cze, 2012 15:47   
Opis pluginu miniguna jest tylko skopiowany, rzecz jasna, że nikt go normalnie nie kupi, bo nie o to w tym chodzi. Sam minigun przyznawany byłby tylko osobie, która osiągnęła serię 15 zabójstw (nie wynik fragów 15!!!), minigun dla niego byłby automatyczny i darmowy, ale tylko do śmierci wtedy cała seria zabójstw resetuje się i gość taki traci wszystkie bonusy, które wypracował (zaczyna od 0).

Pytałeś po co itemy, a no po to, że trzeba zrobić próg, o który warto się starać.
Mówisz ze 80 hp to za dużo, w takim razie ktoś, z ringiem dodającym 50 siły (100hp) jest wg ciebie nie do zabicia.
Samego totemu śmierci nikt nie używa, a jest dość ciekawy i fajnie działa, jako dodatek fajnie by pasował.

To co podałeś nie na najmniejszego sensu, bo im więcej zabójstw tym słabszy bonus - bez sensu przeskok z 1 na 2 zabójstwa masz o 5hp a już z 4 na 5 masz 2hp

Kolejna rzecz, czy widziałeś kiedykolwiek kogoś kto zabił 15 osób i nie padł? No może kilka razy ale bez przesady każdego da się zabić. Piszesz, że da się tylko ze skilli i itemów, to jest 80hp - 1 strzał w głowę zabiera więcej.

Co do heaven heala przy 400 hp (tak tak już doliczyłem bonusy z hp) leczysz się po 20hp co 5sek więc całe swoje hp wyleczysz w 100sek czyli ponad 1,5 minuty dodam, że runda czasem trwa krócej.


Wracając jeszcze raz do tego co podałeś tabelkę zrobiłem taką, żeby nie dawała zbyt dużo, ale była odczuwalna, premia za zdobycie 5 zabójstw jest wg mnie fajna i na tyle motywująca, żeby się o nią starać.
Ostatnio zmieniony przez Avalanche Pon 11 Cze, 2012 15:51, w całości zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 5274
Piwa: 1447/249
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #15  Wysłany: Pon 11 Cze, 2012 16:17   
Trochę to przypomina boss event. Moim zdaniem będą takie scenariusze:
1. Nikt nie zdobędzie tego bonusu w sposób klasycznej rozważnej gry
2. Bonus zdobędzie osoba która będzie grałą 1XX levelem z low levelami i stanie się jeszcze trudniejsza do zabicia = wyjście graczy z serwera
3. Sposób w jaki ktoś będzie zbierał ten bonus to będzie kampienie na stalku paladynem (najczęściej w silniejszej drużynie, żeby nie zostawał sam na koniec rundy)

Sam pomysł jest ciekawy i od strony realizacji poukładany tylko pytanie czy to całkiem już zagmatwa tego moda i czy wniesie coś dobrego do rozgrywki? Moim zdaniem nie należy tego wprowadzać.
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #16  Wysłany: Pon 11 Cze, 2012 17:07   
Przecież te bonusy nie są duże, takiego gracza tak samo łatwo zabić jak każdego innego, celowo nie dałem odporności andariel i odporności na pociski, żeby właśnie ciągle pozostawał tak samo łatwy do zabicia, hp jest tylko po to, żeby sam gracz widział to, że coś mu się zmienia (5hp za killa - 80 przy praktycznie nie możliwym do zdobycia chainie to naprawdę nie jest dużo same klasy mają takie wahania hp, to samo z bieganiem (diablo np. ma +10 do szybkości i tego się nawet nie widzi), jedynie co to można mieć zastrzeżenia do progów 5-10-15, co do progu nr 5 to mogę się nawet zgodzić, że coś słabszego by się przydało tylko co?
Latarka - nie bo brak balansu od strony ninja i innych niewidocznych
1/x HE - też za mocne
Radar - już to ma jedna z klas (a pomysł nie byłby zły)
Sam nie wiem

Próg nr 10 wcale nie jest jakiś przegięty jeśli chodzi o bonus jest odczuwalny bo to już trudne do zdobycia.

Próg nr 15 - tutaj już porządny dodatek ale też ostatnie co można zdobyć (zawsze można ustawić, że broń po zabiciu kogoś takiego wypadnie i będzie można ją podnieść (taki prezent dla słabszych graczy)


Jeśli chodzi o balans to naprawdę to przemyślałem, i nie zmieni to gry w jakiś duży sposób.

Jeśli graliście kiedyś w CoDa w multiplayerze to tutaj przedstawiłem podobny system progów i kill streaka, tam się do bardzo dobrze sprawdza i nie wydaje się, żeby było przegięte prawda?
Ostatnio zmieniony przez Avalanche Pon 11 Cze, 2012 17:08, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Problem z postacią.
Nunu [Diablo] Ogólnie o Diablo 1 Sob 12 Cze, 2010 11:57
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Modele Postaci (CT)
Czarny Modele 2 Sob 12 Maj, 2012 17:53
Papryk
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Sprawa postaci (ważne)
NINJA
REVOLUTiON [Diablo] Pomysły i Propozycje 4 Sob 09 Sty, 2010 14:55
Maryska
Brak nowych postów [AMX] Przenikanie postaci
slabooo [Diablo] Pomysły i Propozycje 8 Wto 20 Sie, 2013 13:12
rzepsky
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Straciłem exp na 1 postaci
GesoX [War3 FT] Ogólnie o War3 FT 6 Pią 02 Paź, 2009 12:21
nomed
Brak nowych postów Umiejetnosci Postaci
Shishu [War3 FT] Ogólnie o War3 FT 4 Nie 27 Lut, 2011 16:25
Bialy Mis
Brak nowych postów Jak podmienic modele broni, postaci...
Freeway Konfiguracja, poradniki i tutoriale 0 Sob 10 Paź, 2009 09:07
Freeway
Brak nowych postów Propozycje eventu + przemiany postaci
ADeHaDe [Diablo] Pomysły i Propozycje 15 Sro 10 Kwi, 2013 19:12
sulek123
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Co powiecie o poradniku postaci Talic?
piszcie czy jestescie za.
CiaCHoo [Diablo] Ogólnie o Diablo 2 Sob 11 Sie, 2012 10:31
Nooke


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka