Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: cokolwiek , lub , pytania/poprawki

Otwarty przez: ^^^Deed
Pon 22 Sie, 2011 21:50
Pytania/poprawki lub cokolwiek
Autor
Wiadomość



Dołączył: 25 Kwi 2009
Wiek: 31
Posty: 6484
Skąd: LondYn
Otrzymał 1278 piw(a)
 #141  Wysłany: Nie 14 Lis, 2010 23:44   
Kruchy napisał/a:
Czy można wzmocnić naćpanie na nekro? Bo jest nieodczuwalne.
I czy można dodać mu coś na nóż np. żeby mu hp dodawało co jakiś czas albo coś w tym stylu.
Naćpanie jest wystarczające. I nekromanta na kosie ma odradzanie swoich i wysysanie zwłok wroga.

Viruzik napisał/a:
Kruchy ty i tak niszczysz tym swoim nekro. Jeszcze Ci malo?:D
Mozna by mu bylo dodac na nozu cos w stylu dailght diamond.
Look UP

vd.Popielniczka napisał/a:
Przydałby się widoczny DMG podczas strzału . Chyba wiadomo o co chodzi.


Bo :
- łatwiej się gra
- będę mógł skanować Vibrusa
Taki skill posiada Andariel.
vd.Popielniczka napisał/a:
de_rats_bathroom_2008 o 3 miejsca za mało do spawna CT i TT
Zrobione.

Viruzik napisał/a:
Wybuch mefisto jest chyba zbugowany. Nie zawsze, a nawet powiedzialbym, ze rzadko wybucham jak zgine. Mozna to fixnąć?
Jeżeli ktoś ma na to odporność to nie wybucha

Viruzik napisał/a:
U nekro na nozu mozna by bylo dodac cos takiego, ze jak sie naladujesz to przy kazdym obrazeniu przeciwnika dostajesz +1hp czyli :
Jezeli normalnie mamy 0 inteligencji i trafimy w kogos to zalozmy ze dostajemy wtedy 1 hp +, a po naladowaniu dostawalibysmy 2 hp +
Nekromanta na nożu posiada odradzanie teamu i wysysanie zwłok przeciwnika.

Reszta to samo.

Kruchy napisał/a:
U nekro na 201 lvl nie działają wampiryczne obrażenia i leczenie członków swojego teamu tzn. podchodzę trzymam "e" zwłoki znikają i nic się nie dzieje.
Nie jestem tego w stanie naprawić, nie mam pojęcia ocb.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 20 Lip 2009
Wiek: 34
Posty: 265
Skąd: z dupy
Piwa: 5/2
 #142  Wysłany: Pon 15 Lis, 2010 09:49   
Kruchy napisał/a:
Na kosie nekro najlepiej leczący totem bo to postać pod tp ;]

Edit: U nekro na 201 lvl nie działają wampiryczne obrażenia i leczenie członków swojego teamu tzn. podchodzę trzymam "e" zwłoki znikają i nic się nie dzieje.



Czas zmienić klase xD
_____________________________

Wy, którzy nienawidzicie Żydów tak bardzo. Dlaczego zaadoptowaliście ich religię.
— Fryderyk Nietzsche do chrześcijan-antysemitów

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 13 Cze 2010
Wiek: 28
Posty: 63
Skąd: sa dzieci?
Postawił 11 piw(a)
 #143   Wysłany: Pon 15 Lis, 2010 19:00   
Holy shit... ;( mój nekroś... <beczy>
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 05 Paź 2010
Wiek: 29
Posty: 346
Skąd: Olsztyn
Piwa: 4/30
 #144  Wysłany: Pon 15 Lis, 2010 19:32   
A nie da sie zrobic tak, ze mefisto wybucha ale izualowi / kolesiowi z itemem nie zadaje obrazen, ale wszystkim innym tak... Bo to troche bez sensu wbiega w Ciebie 7 ludzi i tylko 1 jest izualem/ma item i nie wybuchasz a tak to bys zdjal te 3-4 osoby..

@ down
Nie zrozumiales mnie.
Niech se bedzie odporny. Nic mi do tego, ale zeby wybuchal, ale izualowi NIE ZADAWAL DMG, ale jezeli bedzie ktos obok kto nie ma odpornosci to neich dostanie to DMG...
Ostatnio zmieniony przez Explo'Sivo Pon 15 Lis, 2010 19:38, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 435
Piwa: 41/61
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #145  Wysłany: Pon 15 Lis, 2010 19:36   
Yyy... źle zrozumiałem? XD

Wiem, że były propozycje, ale to nie przeszło, ale...

proponuję usunąć klase Druid, bo nikt ( dosłownie? ) nie gra tą klasą.

i... aby u ninji włączyć możliwość rzucenia granatów ( max 2 na runde ) bo tak to ninja jest taka łysa, a taki jeden szczegół by wiele zmienił...

@up yyy gram Izualem ( 46 lvl ) i... chyba Izualowi nie bierze hp.

no chyba, że znowu czegoś nie rozumiem. :|
Ostatnio zmieniony przez .prepare to fight. Pon 15 Lis, 2010 19:42, w całości zmieniany 3 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 20 Lip 2009
Wiek: 34
Posty: 265
Skąd: z dupy
Piwa: 5/2
 #146  Wysłany: Wto 23 Lis, 2010 20:23   
- po pierwsze zajebiscie wolno leci exp. Super sie gra dzięki temu przynajmniej mozna normalnie grac.
- na Kowalu to +10 HP bardzo rzadko działa
- czesto nie wskakuje lvl i nie leci exp (trzeba odnowa klase wybrac co wiaze sie ze strata itemu)
-niektore itemy nie dzialaj o.O? Przebranie śmierci wogole mi nie działało dwa razy...
_____________________________

Wy, którzy nienawidzicie Żydów tak bardzo. Dlaczego zaadoptowaliście ich religię.
— Fryderyk Nietzsche do chrześcijan-antysemitów

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 05 Paź 2010
Wiek: 29
Posty: 346
Skąd: Olsztyn
Piwa: 4/30
 #147  Wysłany: Wto 23 Lis, 2010 20:40   
vd.Popielniczka napisał/a:
- po pierwsze zajebiscie wolno leci exp. Super sie gra dzięki temu przynajmniej mozna normalnie grac.



Wlasnie. Mozna by przywrocic tamten xp rate?
Bo teraz jest beznadziejnie :(
Wedlug mnie bylo zaleta to, ze szybko sie expilo.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 25 Kwi 2009
Wiek: 31
Posty: 6484
Skąd: LondYn
Otrzymał 1278 piw(a)
 #148  Wysłany: Sro 24 Lis, 2010 00:02   
vd.Popielniczka napisał/a:
- po pierwsze zajebiscie wolno leci exp. Super sie gra dzięki temu przynajmniej mozna normalnie grac.
Zmienione.
vd.Popielniczka napisał/a:
- na Kowalu to +10 HP bardzo rzadko działa

Poprawione, baal miał taki skill.
vd.Popielniczka napisał/a:
- czesto nie wskakuje lvl i nie leci exp (trzeba odnowa klase wybrac co wiaze sie ze strata itemu)

Przed wybraniem klasy, należy odczekać ok. 2 sec., te menu to powoduje.
vd.Popielniczka napisał/a:
-niektore itemy nie dzialaj o.O? Przebranie śmierci wogole mi nie działało dwa razy...

Poprawiłem, trzeba sprawdzić.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 435
Piwa: 41/61
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #149  Wysłany: Czw 30 Gru, 2010 13:39   
Zabójczyni - to chodzenie po ścianach nie działa, wszyscy się już dawno o to skarżą.

Grąłem Paladynem i zanim skapuje Paladyn , że ma skoki to zejdzie kupe czasu i nie ma super long jumpów ;(
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 25 Kwi 2009
Wiek: 31
Posty: 6484
Skąd: LondYn
Otrzymał 1278 piw(a)
 #150  Wysłany: Sob 01 Sty, 2011 23:01   
AlpheR napisał/a:
Zabójczyni - to chodzenie po ścianach nie działa, wszyscy się już dawno o to skarżą.
Zostało to wyłączone w tej edycji, w następnej będzie już on.
AlpheR napisał/a:
Grąłem Paladynem i zanim skapuje Paladyn , że ma skoki to zejdzie kupe czasu i nie ma super long jumpów

Paladyn ma skoki na Nożu i do tego musisz biec, szybciej niż 100 Unitów/s.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 435
Piwa: 41/61
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #151  Wysłany: Sro 05 Sty, 2011 15:43   
^^^Deed, ale ja biegne tylko na te log jumpy trzeba czekać dwie, jedną rundę, a to sie przydaje (przynajmniej ja tak mam).
I dalej bym proponował żeby Druida wyeliminować i zrobić coś nowego. Tak samo z Baalem.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 304
Piwa: 205/58
Ostrzeżeń:
 999/5/10
 #152  Wysłany: Wto 08 Mar, 2011 15:50   
w opisie itemu Long Jumps jest tak "... aby użyc birgnij" widzicie ten błąd mala literówka
_____________________________
Only PokeMod
Gość Jeżeli Ci Pomogłem Postaw Piwo

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 25 Kwi 2009
Wiek: 31
Posty: 6484
Skąd: LondYn
Otrzymał 1278 piw(a)
 #153  Wysłany: Czw 10 Mar, 2011 01:35   
aKa ;] napisał/a:
w opisie itemu Long Jumps jest tak "... aby użyc birgnij" widzicie ten błąd mala literówka
Poprawione.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Dzejkop
ZabijAkA^^


Dołączył: 30 Gru 2010
Wiek: 29
Posty: 399
Skąd: Poznań
Piwa: 135/74
Ostrzeżeń:
 10/5/10
 #154  Wysłany: Wto 22 Mar, 2011 15:46   
Dlaczego jeżeli gram Durielem, a wiadomo że ma wbudowane archy. Gdy skaczę i RAZ klikam klawisz diabloskill, to potem nie mogę skakać, bo mnie co chwilę do ziemi przyciąga.
Co jest tego przyczyną, może ktoś wie ?
_____________________________
>> Commandmenu By Dzejkop <<
>> Galeria Dzejkop'a <<
>> Poradnik BloodMage By Dzejkop <<
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
*Dupak :]
AwpKiller



Dołączył: 28 Maj 2010
Wiek: 29
Posty: 110
Skąd: Sieradz
Piwa: 6/16
 #155  Wysłany: Wto 22 Mar, 2011 16:13   
Sobol_:P napisał/a:
Dlaczego jeżeli gram Durielem, a wiadomo że ma wbudowane archy. Gdy skaczę i RAZ klikam klawisz diabloskill, to potem nie mogę skakać, bo mnie co chwilę do ziemi przyciąga.
Co jest tego przyczyną, może ktoś wie ?


Dobrze, że o tym wspominiałeś. Co ciekawsze np. używasz tego archa i wchodzisz np na dach budynku (np. cs_assasult) i przez przypadek spadniesz na dół to zamiast odebrac ci skromną ilośc HP to spada się jak kamień i zgon na miejscu.
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
CsNoObSqAd
Cheater ^^



Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 316
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Piwa: 6/10
 #156  Wysłany: Wto 22 Mar, 2011 17:15   
W opisie amazons bow jest jakaś literowka :P nie pamiętam jaka :)
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Dzejkop
ZabijAkA^^


Dołączył: 30 Gru 2010
Wiek: 29
Posty: 399
Skąd: Poznań
Piwa: 135/74
Ostrzeżeń:
 10/5/10
 #157  Wysłany: Wto 22 Mar, 2011 18:37   
Cytat:
Dobrze, że o tym wspominiałeś. Co ciekawsze np. używasz tego archa i wchodzisz np na dach budynku (np. cs_assasult) i przez przypadek spadniesz na dół to zamiast odebrac ci skromną ilośc HP to spada się jak kamień i zgon na miejscu.


No właśnie też to zauważyłem. Nie wiem co jest tego przyczyną. Utrudnia to grę bo nie można używać Archów, bo potem cały czas Cię przyciąga do ziemi i skakać nie można nawet..
_____________________________
>> Commandmenu By Dzejkop <<
>> Galeria Dzejkop'a <<
>> Poradnik BloodMage By Dzejkop <<
Ostatnio zmieniony przez Dzejkop Wto 22 Mar, 2011 18:39, w całości zmieniany 3 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 05 Kwi 2011
Wiek: 30
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Postawił 4 piw(a)
 #158  Wysłany: Czw 07 Kwi, 2011 19:16   
Właśnie chciałem napisać to samo.
_____________________________
Wypowiedz się : http://skserv.pl/topics18...rax-vt13217.htm
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wda.(Irokez)
Miszczu ^^


Dołączył: 03 Mar 2011
Wiek: 27
Posty: 161
Skąd: Bruksela
Piwa: 1/18
 #159  Wysłany: Pią 08 Kwi, 2011 18:21   
Aaa.. no wlasnie i sa tez takie itemy np:critical fire zwykly nie skserv ktory nie podlega komendzie /item nie mozna zobaczyc co daje . Oczywiscie wiadomo co daje ten item ale jezeli przyjdzie tak zwany ''Nowy'' i pierwszy gra na Diablo to moze nie wiedziec co on daje . I nie jestem pewien czy on dziala bo z nim czy bez to dla mnie tak samo .
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 25 Kwi 2009
Wiek: 31
Posty: 6484
Skąd: LondYn
Otrzymał 1278 piw(a)
 #160  Wysłany: Pią 15 Kwi, 2011 19:45   
Arch Duriela poprawiony, nawet już w stare edycji (tej co jest teraz).
CsNoObSqAd napisał/a:
W opisie amazons bow jest jakaś literowka nie pamiętam jaka
Poprawka.
Irokez napisał/a:
Aaa.. no wlasnie i sa tez takie itemy np:critical fire zwykly nie skserv ktory nie podlega komendzie /item nie mozna zobaczyc co daje . Oczywiscie wiadomo co daje ten item ale jezeli przyjdzie tak zwany ''Nowy'' i pierwszy gra na Diablo to moze nie wiedziec co on daje . I nie jestem pewien czy on dziala bo z nim czy bez to dla mnie tak samo .
Nie ma takiego itemu, jest tylko sKserV.pl CF, innego CF'a już nie ma.

Wszystkie inne poprawki w nowej edycji.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pytania/poprawki lub cokolwiek
^^^Deed [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 88 Sro 11 Lis, 2015 19:28
BBC
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Poprawki
*[M]aLinA* [Diablo] Pomysły i Propozycje 1 Pon 14 Paź, 2013 00:11
^^^Deed
Brak nowych postów Propozycje i pytania do H@
TaKeOveRContRoL1920 [PokeMod] Pomysły i Propozycje 10 Sro 11 Sty, 2012 17:31
SpeedVille
Brak nowych postów Powrót i Pytania :D
Avocadro [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 3 Nie 02 Paź, 2016 17:13
Tyski
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Proszę o małe poprawki ;)
Bialy311 [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 4 Czw 21 Lip, 2011 20:11
^^^Deed


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka