Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: cokolwiek , lub , pytania/poprawki

Otwarty przez: ^^^Deed
Pon 22 Sie, 2011 21:50
Pytania/poprawki lub cokolwiek
Autor
Wiadomość



Dołączył: 09 Sty 2010
Wiek: 28
Posty: 318
Skąd: Ruda Śląska
Piwa: 20/44
 #161  Wysłany: Sob 16 Kwi, 2011 20:27   
W itemie Clover Fire nie można zobaczyć, co on daje przez komendę /item...
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Dzejkop
ZabijAkA^^


Dołączył: 30 Gru 2010
Wiek: 29
Posty: 399
Skąd: Poznań
Piwa: 135/74
Ostrzeżeń:
 10/5/10
 #162  Wysłany: Pon 16 Maj, 2011 18:26   
Kiedy wyjdzie nowa edycja ^^ ?
_____________________________
>> Commandmenu By Dzejkop <<
>> Galeria Dzejkop'a <<
>> Poradnik BloodMage By Dzejkop <<
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
PoganiacZ BydlA
PoganiacZ BydlA



Dołączył: 28 Maj 2010
Wiek: 38
Posty: 117
Skąd: OLSZTYN
Piwa: 2/7
 #163  Wysłany: Wto 17 Maj, 2011 18:13   
Nie wiem czy ktos pisal nie chce mi sie czytac tylu stron :D:D

Na kowalu jest bug !!

Gdy kupuje ak a pozniej wybieram klase kowal gdzie jest wbudowane m4 to mam 2 bronie do dyspozycji . Tak jest z kazda bronia 2 reczna + m4 .
To chyba nie jest normalne :D

Pzdrawaim
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 304
Piwa: 205/58
Ostrzeżeń:
 999/5/10
 #164  Wysłany: Sob 21 Maj, 2011 15:00   
w opisie klas pisze ze mefistem mozna sie uleczyc i ludzi z teamu. ludzi z teamu normalnie leczy a jak siebie uleczyc?
_____________________________
Only PokeMod
Gość Jeżeli Ci Pomogłem Postaw Piwo

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
PoganiacZ BydlA
PoganiacZ BydlA



Dołączył: 28 Maj 2010
Wiek: 38
Posty: 117
Skąd: OLSZTYN
Piwa: 2/7
 #165  Wysłany: Nie 22 Maj, 2011 20:51   
Po 10 nieudanych probach przejcia do przeciwnej drozyny powinien byc automatyczny kick niestety tak nie jest a spamerow nie brakuje.... prosze o poprawienie :D


A nie wspomne o tym ze na bindzie "g" zamias wyrzucic bron wywala item... tak maja wszyscy... bardzo to uciazliwe.

Pozdro 600
_____________________________

Ostatnio zmieniony przez PoganiacZ BydlA Pon 23 Maj, 2011 10:40, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
600v
600v


Dołączył: 23 Lut 2011
Wiek: 28
Posty: 179
Skąd: Wejherowo
Piwa: 9/26
Ostrzeżeń:
 669/5/10
 #166   Wysłany: Pon 23 Maj, 2011 17:33   xd
Nie wiem czy ktos o tym pisal ale dobrze by bylo jak byscie zniesli te ograniczenie statow na lvl
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 25 Kwi 2009
Wiek: 31
Posty: 6484
Skąd: LondYn
Otrzymał 1278 piw(a)
 #167  Wysłany: Pon 23 Maj, 2011 20:28   
Cytat:
W itemie Clover Fire nie można zobaczyć, co on daje przez komendę /item...
Poprawka.
Cytat:
Kiedy wyjdzie nowa edycja ^^ ?
Nie ten temat.
Cytat:
Gdy kupuje ak a pozniej wybieram klase kowal gdzie jest wbudowane m4 to mam 2 bronie do dyspozycji . Tak jest z kazda bronia 2 reczna + m4 .
Poprawione.
Cytat:
w opisie klas pisze ze mefistem mozna sie uleczyc i ludzi z teamu. ludzi z teamu normalnie leczy a jak siebie uleczyc?
Coś mi w kodzie padło, dalsze projektowanie.
Cytat:
Po 10 nieudanych probach przejcia do przeciwnej drozyny powinien byc automatyczny kick niestety tak nie jest a spamerow nie brakuje.... prosze o poprawienie :D
Nie ten temat.
Cytat:
A nie wspomne o tym ze na bindzie "g" zamias wyrzucic bron wywala item... tak maja wszyscy... bardzo to uciazliwe.
Poprawione.
Cytat:
Nie wiem czy ktos o tym pisal ale dobrze by bylo jak byscie zniesli te ograniczenie statow na lvl
To nie jest bug/błąd. Ten system został stworzony przeze mnie, nie po to aby go usuwać. Po to aby fajnie się grało.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #168  Wysłany: Sro 25 Maj, 2011 18:56   
Zwinność - redukcja magicznego ataku. Rozumiem, że taki atak to wszelkiego rodzaju umiejętności, itemy, itp.

Z tego co się orientuję działa tylko i wyłącznie na itemy, czyli właściwie tylko na techies scepter.
Ogólnie chodzi mi o poprawienie tej statystyki na jakies 0,7 - 0,8 za pkt co dałoby 70-80% redukcji magicznego ataku przy 100 pkt i zaimplementowanie jej w działanie umiejętności (błyskawica paladyna, kule czarodziejki, meteor mefisto, inferno diablo, podpalenie i pozostałych)
Obecnie wygląda to tak:
http://imageshack.us/phot...2519413105.png/
300% w przypadku techies scepter (miny) leczą, a nie o to przecież chodzi.

Przy okazji można jeszcze rozciągnąć zręczność bo przy 32 pktach mamy już 41%, a przy 100 47% (jakoś tak)
Ostatnio zmieniony przez Avalanche Sro 25 Maj, 2011 18:58, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 06 Mar 2010
Wiek: 30
Posty: 487
Piwa: 9/16
 #169  Wysłany: Sro 25 Maj, 2011 19:58   
CT nie dostaje XP za rozbrojenie paki. Ilość XP pokazywana liczbami np. 5000/7500 się nie zgadza przelicznikiem procentowym. Na dole pokazuje 99%, a u góry 125000/132000 przy czym jak kupuje rune xp i dostanę 500 XP to zdobywam poziom.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
*abc^
SpongeBob



Dołączył: 01 Maj 2009
Wiek: 34
Posty: 397
Skąd: Mazury
Piwa: 30/11
 #170  Wysłany: Czw 26 Maj, 2011 14:17   
może nie w 100% redukować te obrażenia.. ale np sprawić by zwinność działała na magiczne tak jak zręczność na obrażenia normalne...
system Avalanche byłby chyba najlepszym rozwiązaniem ;)

trzeba przyznać, że klasy premium strasznie odstraszają nowych.. szczególnie przez te meteory i inferno. gdyby zwinność działała tak jak napisaliśmy, myślę że poprawiłoby to komfort gry i sprawiło większe zainteresowanie serwerem

Avalanche napisał/a:
Przy okazji można jeszcze rozciągnąć zręczność bo przy 32 pktach mamy już 41%, a przy 100 47% (jakoś tak)


już przy 75 punktach mamy 47% redukcji. dalsze dawanie w ten atrybut chyba nie daje juz żadnych profitów.
też jestem za tym, by rościągnąć te 47% na 100 punktów. wychodziłoby po 0.47 % redukcji na jeden punkt skilla. wydaje się sensownie
_____________________________


pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez abc^ Czw 26 Maj, 2011 14:26, w całości zmieniany 6 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
CsNoObSqAd
Cheater ^^



Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 316
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Piwa: 6/10
 #171  Wysłany: Sob 28 Maj, 2011 12:55   
Często pod koniec rundy mefisto używają meteora na respie przeciwnika. Zaraz na początku nowej rundy meteor ten spada i zabija/osłabia przeciwnika. Powinno to być zakazane lub poprawione :)
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 76
Skąd: z Polski ^^
Piwa: 23/32
 #172  Wysłany: Pon 30 Maj, 2011 11:15   
Znalazłem buga na Ninji..
Otóż jak się zdobędzie/kupi item sprzedawanie duriela to można jedną broń sprzedawać ile się chce razy, ale tylko do 16000 kasy i broń musi być znaleziona - nie kupiona przez siebie.. ;> ;> ;>
_____________________________
"To prawo mogą sobie
Wsadzić, strawić i przeanalizować.
Mogą się walić, żalić ,wysterylizować.
Mogą nas mamić, straszyć, kryminalizować.
My Chcemy SADZIĆ! PALIĆ! ZALEGALIZOWAĆ!"
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 9
Postawił 1 piw(a)
 #173  Wysłany: Sro 01 Cze, 2011 15:28   
Zauważyłem następujące problemy z Barbarzyńcą:
- załadowane osłony usuwane są strzałami zarówno przeciwników jak i ludzi z własnego teamu
- wspomniane magiczne pancerze nie chronią przed nożem (normalnym i rzucanym)
- gdy barbarzyńca wejdzie na leżącą na ziemi broń i posiada taką samą w ekwipunku
to broń z ziemi znika, a w posiadanej usuwana jest część amunicji.
Dlatego zdarzyło się kilka razy, że biegnąc przez pobojowisko i mając pełny magazynek jak dobiegłem do przeciwników zostawało mi kilka pocisków
albo kończyły się wszystkie i automatycznie zaczynałem przeładowywać.

Nie wiem które z tych problemów to błędy, a które nie.


Druga sprawa to przemiana po 201 lvl. Można by dodać
w temacie "Nowy Diablo Mod - Opis" jakie bonusy się dostanie dla poszczególnych klas.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 177
Skąd: Ruda Śląska
Piwa: 12/36
 #174  Wysłany: Pią 03 Cze, 2011 13:08   
Nie wiem czy jest to bug czy co, ale zawsze kiedy ktoś użyje archów/wingsów to nawet, jeśli sie jest wysoko np;de aztec na tym mostku drewnianym co tt idzie i użyje ktoś archow i zleci na dół to i tak zrani tego co jest na mostku.Prosze o wypowiedź deeda czy to ma tak być.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 76
Skąd: z Polski ^^
Piwa: 23/32
 #175  Wysłany: Wto 07 Cze, 2011 09:07   
Czy można by poprawić psychostats..? Chciałbym zobaczyć ile mi fragów zostało do następnego kolesia..
_____________________________
"To prawo mogą sobie
Wsadzić, strawić i przeanalizować.
Mogą się walić, żalić ,wysterylizować.
Mogą nas mamić, straszyć, kryminalizować.
My Chcemy SADZIĆ! PALIĆ! ZALEGALIZOWAĆ!"
Ostatnio zmieniony przez Turek ;D Wto 07 Cze, 2011 09:07, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 5274
Piwa: 1447/249
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #176  Wysłany: Sob 11 Cze, 2011 13:25   
Czy latarka u czarodziejki działa?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 177
Skąd: Ruda Śląska
Piwa: 12/36
 #177  Wysłany: Sob 11 Cze, 2011 17:24   
Gdy sie zabija hosta, to nie odejmuje złota np 1k tylko dodaje ;d
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
PoganiacZ BydlA
PoganiacZ BydlA



Dołączył: 28 Maj 2010
Wiek: 38
Posty: 117
Skąd: OLSZTYN
Piwa: 2/7
 #178  Wysłany: Nie 12 Cze, 2011 20:05   
Exp kupywany przez runy najbardziej oplaca sie kupowac za 3500 kasy bo daje srednio 1200 expa

ten za 7500 - 1400
ten za 12500 - 1700

wiec za 1400 kasy da nam ok 5000 expa i tak wlasnie sie nabija lvle :D:D
_____________________________

Ostatnio zmieniony przez PoganiacZ BydlA Wto 14 Cze, 2011 17:10, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 9
Postawił 1 piw(a)
 #179  Wysłany: Wto 14 Cze, 2011 13:40   
Według opisu Druid powinien mieć 160 hp na start, a ma tylko 140.
Czy błąd jest w opisie, czy w grze?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 18 Kwi 2011
Wiek: 27
Posty: 71
Skąd: Rzeszów
Piwa: 5/10
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #180  Wysłany: Sro 15 Cze, 2011 19:29   
Item FlashLight u mnie nie działa... Sprawdzałem bindy i wszystko jest ok.

Da się to jakoś naprawić ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pytania/poprawki lub cokolwiek
^^^Deed [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 88 Sro 11 Lis, 2015 19:28
BBC
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Poprawki
*[M]aLinA* [Diablo] Pomysły i Propozycje 1 Pon 14 Paź, 2013 00:11
^^^Deed
Brak nowych postów Propozycje i pytania do H@
TaKeOveRContRoL1920 [PokeMod] Pomysły i Propozycje 10 Sro 11 Sty, 2012 17:31
SpeedVille
Brak nowych postów Powrót i Pytania :D
Avocadro [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 3 Nie 02 Paź, 2016 17:13
Tyski
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Proszę o małe poprawki ;)
Bialy311 [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 4 Czw 21 Lip, 2011 20:11
^^^Deed


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka