Nie jeste� zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj si� lub zarejestruj. Aby si� zarejestrowa� kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Nast�pny temat

Tagi tematu: cokolwiek , lub , pytania/poprawki

Otwarty przez: ^^^Deed
Pon 22 Sie, 2011 22:50
Pytania/poprawki lub cokolwiek
Autor
Wiadomo��


Do��czy�: 05 Mar 2011
Wiek: 31
Posty: 336
Sk�d: Rumia
Piwa: 20/30
Ostrze�e�:
 10/5/10
 #181  Wys�any: Pi� 17 Cze, 2011 21:03   
Mam takiego BUGA jak gram Diablo i u�ywam Inferno to ono dzia�a jak ju� si� sko�czy. Wszed�em na andariela potem ba balla i po chwili PanSiota pisze do mnie �e mam inferno chocia� nie jestem na Diablo. :( :(
_____________________________
Nas ludzi walki i honoru cechuje poj�cie kt�rego wy nie znacie!
My walczymy w Spierdalacie.


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
PoganiacZ BydlA
PoganiacZ BydlA



Do��czy�: 28 Maj 2010
Wiek: 38
Posty: 117
Sk�d: OLSZTYN
Piwa: 2/7
 #182  Wys�any: Sob 25 Cze, 2011 20:36   
Nie dziala faste XP . Testowalem wczoraj w nocy...
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Do��czy�: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #183  Wys�any: Sob 25 Cze, 2011 21:20   
Turysta:* napisa�/a: « Zaznacz »
am takiego BUGA jak gram Diablo i u�ywam Inferno to ono dzia�a jak ju� si� sko�czy. Wszed�em na andariela potem ba balla i po chwili PanSiota pisze do mnie �e mam inferno chocia� nie jestem na Diablo. :( :(


Czasami sie tak buguje, ze widac jakby inferno bylo odpalone, w rzeczywistosci nie jest (to nie bug u ciebie ale u Sioty), zmiana mapy pomaga lecz to tylko visual bug, chociaz przeszkadza
Ostatnio zmieniony przez Avalanche Sob 25 Cze, 2011 22:06, w ca�o�ci zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
PanSiota
Czo�g


Do��czy�: 03 Maj 2011
Wiek: 31
Posty: 127
Sk�d: Piekielne czelu�ci
Piwa: 3/6
 #184  Wys�any: Sob 25 Cze, 2011 22:29   
ProShadow jest zbugowany na durielu. Moze on sie leczyc wtedy bez ograniczen, co prawda po 5 -10hp, ale bez konca, nawet do 400kilku, sam kiedys nabilem prawie 500
_____________________________
Go�� wybacz je�eli wy�y�em si� akurat na tobie, ale sam widzisz co si� dzieje...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
CsNoObSqAd
Cheater ^^



Do��czy�: 20 Maj 2009
Posty: 316
Sk�d: Jastrz�bie Zdr�j
Piwa: 6/10
 #185  Wys�any: Pon 27 Cze, 2011 14:38   
Ulepszanie itemu nie dzia�a :) Gdy si� posiada jaki� item wyskakuje, ze posiadasz item i nic si� nie dzieje. Gdy nic nie masz zabiera 9000$ i wyskakuje napis nie masz itemu do wyrzucenia :)


Przy otrzymaniu itemu twarz arretau jest napisane kradzierz kasy :) Powinno by� kradzie�
_____________________________

Ostatnio zmieniony przez CsNoObSqAd Pon 27 Cze, 2011 17:08, w ca�o�ci zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Do��czy�: 25 Kwi 2009
Wiek: 31
Posty: 6484
Sk�d: LondYn
Otrzyma� 1278 piw(a)
 #186  Wys�any: Wto 28 Cze, 2011 00:33   
Avalanche napisa�/a: « Zaznacz » « Rozwi� »
Zwinno�� - redukcja magicznego ataku. Rozumiem, �e taki atak to wszelkiego rodzaju umiej�tno�ci, itemy, itp.

Z tego co si� orientuj� dzia�a tylko i wy��cznie na itemy, czyli w�a�ciwie tylko na techies scepter.
Og�lnie chodzi mi o poprawienie tej statystyki na jakies 0,7 - 0,8 za pkt co da�oby 70-80% redukcji magicznego ataku przy 100 pkt i zaimplementowanie jej w dzia�anie umiej�tno�ci (b�yskawica paladyna, kule czarodziejki, meteor mefisto, inferno diablo, podpalenie i pozosta�ych)
Obecnie wygl�da to tak:
http://imageshack.us/phot...2519413105.png/
300% w przypadku techies scepter (miny) lecz�, a nie o to przecie� chodzi.


abc^ napisa�/a: « Zaznacz » « Rozwi� »
mo�e nie w 100% redukowa� te obra�enia.. ale np sprawi� by zwinno�� dzia�a�a na magiczne tak jak zr�czno�� na obra�enia normalne...
system Avalanche by�by chyba najlepszym rozwi�zaniem ;)

trzeba przyzna�, �e klasy premium strasznie odstraszaj� nowych.. szczeg�lnie przez te meteory i inferno. gdyby zwinno�� dzia�a�a tak jak napisali�my, my�l� �e poprawi�oby to komfort gry i sprawi�o wi�ksze zainteresowanie serwerem

Popracuj� nad tym, prawdopodobnie b�dzie w kolejnej edycji.

Avalanche napisa�/a: « Zaznacz »
Przy okazji mo�na jeszcze rozci�gn�� zr�czno�� bo przy 32 pktach mamy ju� 41%, a przy 100 47% (jako� tak)

abc^ napisa�/a: « Zaznacz » « Rozwi� »
ju� przy 75 punktach mamy 47% redukcji. dalsze dawanie w ten atrybut chyba nie daje juz �adnych profit�w.
te� jestem za tym, by ro�ci�gn�� te 47% na 100 punkt�w. wychodzi�oby po 0.47 % redukcji na jeden punkt skilla. wydaje si� sensownie

Zrobione.

pro koks napisa�/a: « Zaznacz » « Rozwi� »
CT nie dostaje XP za rozbrojenie paki. Ilo�� XP pokazywana liczbami np. 5000/7500 si� nie zgadza przelicznikiem procentowym. Na dole pokazuje 99%, a u g�ry 125000/132000 przy czym jak kupuje rune xp i dostan� 500 XP to zdobywam poziom.

Poprawione.

CsNoObSqAd napisa�/a: « Zaznacz »
Cz�sto pod koniec rundy mefisto u�ywaj� meteora na respie przeciwnika. Zaraz na pocz�tku nowej rundy meteor ten spada i zabija/os�abia przeciwnika. Powinno to by� zakazane lub poprawione :)

Poprawione, od teraz gdy sko�czy si� runda, Mefisto nie rzuci meteorem. ;)

mikolaj napisa�/a: « Zaznacz » « Rozwi� »
Znalaz�em buga na Ninji..
Ot� jak si� zdob�dzie/kupi item sprzedawanie duriela to mo�na jedn� bro� sprzedawa� ile si� chce razy, ale tylko do 16000 kasy i bro� musi by� znaleziona - nie kupiona przez siebie.. ;> ;> ;>

Poprawione, zabra�em ninji dost�p do itemu.

Caleb napisa�/a: « Zaznacz » « Rozwi� »
Zauwa�y�em nast�puj�ce problemy z Barbarzy�c�:
- za�adowane os�ony usuwane s� strza�ami zar�wno przeciwnik�w jak i ludzi z w�asnego teamu
- wspomniane magiczne pancerze nie chroni� przed no�em (normalnym i rzucanym)

Tak powinno by�.

Caleb napisa�/a: « Zaznacz » « Rozwi� »
- gdy barbarzy�ca wejdzie na le��c� na ziemi bro� i posiada tak� sam� w ekwipunku
to bro� z ziemi znika, a w posiadanej usuwana jest cz�� amunicji.
Dlatego zdarzy�o si� kilka razy, �e biegn�c przez pobojowisko i maj�c pe�ny magazynek jak dobieg�em do przeciwnik�w zostawa�o mi kilka pocisk�w
albo ko�czy�y si� wszystkie i automatycznie zaczyna�em prze�adowywa�.

Poprawi��m to, sprawdza�em na serverze testowym i wszystko by�o OK, us�ysza�em, �e b��d ci�gle wyst�puje. MUSZ� TO POPRAWI�.

Caleb napisa�/a: « Zaznacz »
Druga sprawa to przemiana po 201 lvl. Mo�na by doda�
w temacie "Nowy Diablo Mod - Opis" jakie bonusy si� dostanie dla poszczeg�lnych klas.

Ten dodatek jest w fazie beta i wole nie uchyla� �adnych informacji na ten temat, poza tym, jeszcze nie jest sko�czony.

TaKeOveRContRoL napisa�/a: « Zaznacz » « Rozwi� »
Nie wiem czy jest to bug czy co, ale zawsze kiedy kto� u�yje arch�w/wings�w to nawet, je�li sie jest wysoko np;de aztec na tym mostku drewnianym co tt idzie i u�yje kto� archow i zleci na d� to i tak zrani tego co jest na mostku.Prosze o wypowied� deeda czy to ma tak by�.

To nie jest b��d, tak powinno by�.

mikolaj napisa�/a: « Zaznacz »
Czy mo�na by poprawi� psychostats..? Chcia�bym zobaczy� ile mi frag�w zosta�o do nast�pnego kolesia..

PsychoStats chyba nie dzia�a poprawnie na diablo, nie wiem czemu, musia�bym pokombinowa� w systemie dodawania frag�w itp.

hok napisa�/a: « Zaznacz »
Czy latarka u czarodziejki dzia�a?

Tak dzia�a, tyle, �e by�a wy��czona. W��czy�em ju�.

TaKeOveRContRoL napisa�/a: « Zaznacz »
Gdy sie zabija hosta, to nie odejmuje z�ota np 1k tylko dodaje ;d

Poprawione.

BoskiMariaN napisa�/a: « Zaznacz » « Rozwi� »
Exp kupywany przez runy najbardziej oplaca sie kupowac za 3500 kasy bo daje srednio 1200 expa

ten za 7500 - 1400
ten za 12500 - 1700

wiec za 1400 kasy da nam ok 5000 expa i tak wlasnie sie nabija lvle :D:D

Poprawione, teraz lepiej kupi� dro�szego expa ni� ta�szego.

Caleb napisa�/a: « Zaznacz »
Wed�ug opisu Druid powinien mie� 160 hp na start, a ma tylko 140.
Czy b��d jest w opisie, czy w grze?

Opis by� nieaktualny.

-BerciK- napisa�/a: « Zaznacz » « Rozwi� »
Item FlashLight u mnie nie dzia�a... Sprawdza�em bindy i wszystko jest ok.

Da si� to jako� naprawi� ?

Tak dzia�a, tyle, �e by�a wy��czona. W��czy�em ju�.

Turysta:* napisa�/a: « Zaznacz »
Mam takiego BUGA jak gram Diablo i u�ywam Inferno to ono dzia�a jak ju� si� sko�czy. Wszed�em na andariela potem ba balla i po chwili PanSiota pisze do mnie �e mam inferno chocia� nie jestem na Diablo. :( :(

Avalanche napisa�/a: « Zaznacz »
Czasami sie tak buguje, ze widac jakby inferno bylo odpalone, w rzeczywistosci nie jest (to nie bug u ciebie ale u Sioty), zmiana mapy pomaga lecz to tylko visual bug, chociaz przeszkadza

Poprawi�em, trzeba sprawdzi�.

BoskiMariaN napisa�/a: « Zaznacz »
Nie dziala faste XP . Testowalem wczoraj w nocy...

Owszem, dzia�a, tyle �e za zabicie i nic innego.

PanSiota napisa�/a: « Zaznacz »
ProShadow jest zbugowany na durielu. Moze on sie leczyc wtedy bez ograniczen, co prawda po 5 -10hp, ale bez konca, nawet do 400kilku, sam kiedys nabilem prawie 500

Poprawilem, teraz Duriel nie b�dzie m�g� si� leczy� gdy b�dzie mia� Stalker's, Shadow i Pro Shadow Ringa.

CsNoObSqAd napisa�/a: « Zaznacz » « Rozwi� »
Ulepszanie itemu nie dzia�a :) Gdy si� posiada jaki� item wyskakuje, ze posiadasz item i nic si� nie dzieje. Gdy nic nie masz zabiera 9000$ i wyskakuje napis nie masz itemu do wyrzucenia :)


Przy otrzymaniu itemu twarz arretau jest napisane kradzierz kasy :) Powinno by� kradzie�

Poprawka.


Wielkie dzi�ki Wszystkim za wsparcie.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Qba
Szatan



Do��czy�: 18 Pa� 2009
Wiek: 30
Posty: 170
Sk�d: z brzucha
Piwa: 4/29
 #187  Wys�any: Sob 02 Lip, 2011 14:06   
Mam pytania dotycz�ce item�w:

sword - Ile obra�e� dodaje do atak�w z no�a? Czy inteligencja wp�ywa na ilo�� obra�e�?

�uk amazonki - S�ysza�em , �e ninja nie mo�e go u�ywa� .. Za korzystanie z tego itemu grozi ban. Dlaczego ?
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Gaarfield
AstraY Late..


Do��czy�: 16 Mar 2011
Wiek: 29
Posty: 197
Sk�d: Sucha B.
Piwa: 133/9
Ostrze�e�:
 5/5/10
 #188  Wys�any: Sob 02 Lip, 2011 15:24   
A ja mam pytanie, mefito mo�e si� sam leczy�?

Na bind "klawisz" "lecz", leczy kogo� innego
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Do��czy�: 14 Sty 2011
Posty: 177
Sk�d: Ruda �l�ska
Piwa: 12/36
 #189  Wys�any: Nie 03 Lip, 2011 15:59   
Nie dzia�a wyciszenie krok�w u izuala :(
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Qba
Szatan



Do��czy�: 18 Pa� 2009
Wiek: 30
Posty: 170
Sk�d: z brzucha
Piwa: 4/29
 #190  Wys�any: Wto 05 Lip, 2011 14:18   
Item God Mod , uruchomiony na ninji pod�wietla j� , trwale.
Item Fireshiled nie ochrania przed meekestone i pod�wietla ninje (kiedy� tak nie by�o)
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
*abc^
SpongeBob



Do��czy�: 01 Maj 2009
Wiek: 34
Posty: 397
Sk�d: Mazury
Piwa: 30/11
 #191  Wys�any: Pi� 08 Lip, 2011 14:32   
przemiana druida - wilk jest bez g�owy...


czasem si� rozleje jak si� z daleka strzela. gdy dochodzi jednak do star� twarz� w twarz to mi wchodz� same brzuchy mimo �e dostaje na ten wilczy ryj. jestem za tym, by przemiana w wilka dodawa�a bonus si�y i zwinno�ci, ale nie przemienia�a modelu.. ;/
_____________________________


pozdrawiam.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Do��czy�: 27 Lip 2010
Wiek: 30
Posty: 164
Sk�d: Hell
Piwa: 2/30
Ostrze�e�:
 10/5/10
 #192  Wys�any: Pi� 08 Lip, 2011 15:32   
1. Na Barbarzyncy gdy posiadamy 2 bronie np. ak i m4 i wejdiemy na ak, ktore lezy na ziemi to albo tracimy amunicje ok. 13 w magazynku broni jak i ta zapasowa albo tracimy 30 zapasowaj i sam przeladowuje choc ma full ammo.

2. Na ninji nie dziala ladowanie sie szybkosci

3. Czy Andariel jest odporny na Fireball czarodziejki, Inferno Diablo, Meteora MEfisto itp.?
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
PoganiacZ BydlA
PoganiacZ BydlA



Do��czy�: 28 Maj 2010
Wiek: 38
Posty: 117
Sk�d: OLSZTYN
Piwa: 2/7
 #193  Wys�any: Pi� 15 Lip, 2011 11:02   
Na ninji te oslepianie to jakas przesada... Moze na niskich lvl tak tego nie widac ale pozniej to nie idzie grac. Majac w przeciwnej druzynie 3-4 ninie gra nie ma sensu... Coraz wiecej graczy sie skarzy i ja tez zadowolony tym faktem nie jestem.

Na Amazonce majac 100 int luk zabiera 300 hp to tez chyba lekka przesada...


Skile powinny byc dodatkowym atutem a nie glowna bronia ktora utrudnia gre innym graczom.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Do��czy�: 30 Wrz 2009
Posty: 194
Sk�d: K�odawa
Piwa: 13/2
 #194  Wys�any: Pi� 15 Lip, 2011 11:42   
[ciach] - niepotrzebna dyskusja.
ninja ma zbugowane �adowanie na kosie. nic si� nie �aduje. jak stoj� z kos� to pasek si� nie pojawia
_____________________________
Go�� Postaw Piwo Je�li Ci Pomog�em...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
*abc^
SpongeBob



Do��czy�: 01 Maj 2009
Wiek: 34
Posty: 397
Sk�d: Mazury
Piwa: 30/11
 #195  Wys�any: Nie 21 Sie, 2011 11:48   
fireball czarodziejki powinien by� radykalnie pogorszony. 100 dmg to za du�o ... tym bardziej, �e te kulki jeszcze spowalniaj�. ze 100 na max 40-50 obra�e�. albo op�ni� o kilka sekund czas oczekiwania na te kulki
_____________________________


pozdrawiam.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
PanSiota
Czo�g


Do��czy�: 03 Maj 2011
Wiek: 31
Posty: 127
Sk�d: Piekielne czelu�ci
Piwa: 3/6
 #196  Wys�any: Nie 21 Sie, 2011 12:27   
Tak samo jak leczenie siewcy. 50hp za 500kasy i to bez limitu - a� zabraknie funduszy. Czyni to z niego machin� wojenn�, prawdziwy czo�g (nie jest to konieczne, bo tylko ja gram siewc�, ale zawsze co� :D)
Proponuj�, �eby przy tej samej cenie leczenie dawa�o 30hp, ale podnie�� max hp do 340.

Jest �le ustawiony czas wybuchu bomby - wybucha na 2, nieraz nawet na 3.
_____________________________
Go�� wybacz je�eli wy�y�em si� akurat na tobie, ale sam widzisz co si� dzieje...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
*abc^
SpongeBob



Do��czy�: 01 Maj 2009
Wiek: 34
Posty: 397
Sk�d: Mazury
Piwa: 30/11
 #197  Wys�any: Nie 21 Sie, 2011 13:21   
to fakt, �e pansiota na siewcy jest niezniszczalny. ma�o kto nim gra, ale je�li jest wbity na ten 100lvl + to ju� po zabawie. wchodzi i niszczy wszystko co mu stanie na g�owie. diabloskill trzeba pogorszy� i da� wi�cej hp na start - zwi�kszy to zainteresowanie t� klas�.
_____________________________


pozdrawiam.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
PanSiota
Czo�g


Do��czy�: 03 Maj 2011
Wiek: 31
Posty: 127
Sk�d: Piekielne czelu�ci
Piwa: 3/6
 #198  Wys�any: Pon 22 Sie, 2011 20:29   
G�os ludu:
Czarodziejka - ma +30 do szybko�ci, odporno�� na archy i strzelaj�c z pistola spowalnia.
Proponuj� zmieni� odporno�� na archy na odporno�� na meekstone'a (archy to praktycznie jedyny spos�b ninja na czarodziejk� na wysokim poziomie).
+30 do szybko�ci - za du�o. W po��czeniu ze spowalnianiem przeciwnika czyni to j� niepokonan� w starciach 1v1.

Zab�jczyni - chodzenie po �cianach, slapy po strzale z pistola.
Jak powiedzia� abc^, Zab�jczyni powinna by� jedyn� postaci�, kt�ra mo�e chodzi� po txt (to jest jej atut - zaskoczenie). Bo co ma z takiego chodzenia po �cianach, gdy nie mo�e go w pe�ni wykorzysta�.
Slapy s� genialne, zw�aszcza na wysokich mapach (np. rats_1337). Gdyby by�y one r�wnie� po strzale z SMG by�oby genialnie.

Necro - wskrzeszanie, wampiryczne obra�enia.
Wampiryczne obra�enia nale�y zwi�kszy� do ok. 10 (dodatkowych, wampirycznych), bo nawet diablo ma wi�cej, a premium powinny by� mix'em kilku klas, nie po��czeniem ich silniejszych wersji.
Aby uatrakcyjni� t� klas� proponuj� doda� jej jeszcze +10 do szybko�ci, albo - z racji tego, �e necro zmniejszy� widoczno�� (stale) z 255 do 100-150.

Baal - no�e do rzucania, zoom.
No�e do rzucania s� mu zb�dne, zw�aszcza, �e przy 100int ma ich 30. W ca�ym moim sta�u u�y�em ich 1 raz jak brak�o mi ammo. Nie maj� one tu sensu. Usun�� je ca�kiem, a zamiast tego poprawi� podpalenie, �eby zabiera�o po ok. 5/7hp.
Zoom si� buguje. Gdy kto� zginie graj�c baal'em na w��czonym zoomie i zmieni klas� buguje mu si� szybko�� i chodzi tak jakby wci�� mia� ten zoom w��czony. Aby to naprawi� musi zn�w wej�c na baal'a i w��czy�-wy��czy� zoom.

Barba - skok
Skok zawsze zadaje 100dmg. nie ma na to wp�ywu si�a/wysoko�� skoku. Moim zdaniem trzeba by to uzale�ni� od wysoko�ci skoku.

To tyle na chwil� obecn�
_____________________________
Go�� wybacz je�eli wy�y�em si� akurat na tobie, ale sam widzisz co si� dzieje...
Ostatnio zmieniony przez PanSiota Pon 22 Sie, 2011 23:34, w ca�o�ci zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
*abc^
SpongeBob



Do��czy�: 01 Maj 2009
Wiek: 34
Posty: 397
Sk�d: Mazury
Piwa: 30/11
 #199  Wys�any: Wto 23 Sie, 2011 16:06   
Cytat: « Zaznacz » « Rozwi� »
Czarodziejka - ma +30 do szybko�ci, odporno�� na archy i strzelaj�c z pistola spowalnia.
Proponuj� zmieni� odporno�� na archy na odporno�� na meekstone'a (archy to praktycznie jedyny spos�b ninja na czarodziejk� na wysokim poziomie).
+30 do szybko�ci - za du�o. W po��czeniu ze spowalnianiem przeciwnika czyni to j� niepokonan� w starciach 1v1.


szybko�� pocz�tkow� wyzerowa�, fireballa obni�y� na 50 hp i b�dzie git. p�ki co jest to imba posta�. deklasuje wszystkie premium ; o

co do zab�jczyni: to prawda. ta klasa powinna m�c w�azi� na txt i z nich strzela�. to sprawi wi�ksze zainteresowanie. p�ki co jest to jedna z najs�aszych klas. slapy na smg - imba. na pistolach i knajfie, jest oks.


Cytat: « Zaznacz » « Rozwi� »
Necro - wskrzeszanie, wampiryczne obra�enia.
Wampiryczne obra�enia nale�y zwi�kszy� do ok. 10 (dodatkowych, wampirycznych), bo nawet diablo ma wi�cej, a premium powinny by� mix'em kilku klas, nie po��czeniem ich silniejszych wersji.
Aby uatrakcyjni� t� klas� proponuj� doda� jej jeszcze +10 do szybko�ci, albo - z racji tego, �e necro zmniejszy� widoczno�� (stale) z 255 do 100-150.


albo wykradanie na 10, albo +5 dmg i +5 wampirycznych i b�dzie gucio. szybko�� mo�na nawet da� czarodziejki +30, albo zamiast szybko�ci tak jak PanSiota zaproponowa� da� redukcj� widoczno�ci. 100 to za du�o. 150 na pocz�tek, potem -100 od atrybut�w i ko�cowa widzialno�� 50. i gucio klasa :] do tego super zajawka z wskrzeszaniem. ja sobie pykam ostatnio ni�.

baal jest dla mnie okej. 4 pancerze i podpalenie poprawione jak napisa� kolega b�dzie gucio. do tego jest bug, �e jak kto� podpalony zako�czy runde to w next ca�y czas si� pali. nie jest to najprzyjemniejsze ;d

barba jak dla mnie jest ok.
_____________________________


pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez abc^ Wto 23 Sie, 2011 16:32, w ca�o�ci zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wujek samo zlo
Czyste ZuO!


Do��czy�: 15 Lip 2011
Wiek: 30
Posty: 75
Sk�d: Siedlisko ca�ego z�a
Postawi� 14 piw(a)
 #200  Wys�any: Czw 01 Wrz, 2011 10:48   
Moim zdaniem zab�jczyni powinna jeszcze mie� co� w zanadrzu. Rozumiem element zaskoczenia,ale kiedy ju� wyjdziemy z niewidzialno�ci to nie mamy �adnego "wsparcia" w walce 1v1. Proponowa�bym ,�eby to zab�jczyni mia�a spowolnienie ,a nie czarodziejka.
A i jeszcze pytanie,inteligencja wp�ywa na szybko�� �adowania si� niewidzialno�ci u zab�jczyni?

Dodatkowo jest sporo b��d�w w opisach. Np u kowala jest napisane �e odnawia hp po zabiciu-wcale nie. Dostaje za to 500 armoru,trzeba o tym wspomnie�. Drugie, ball "podobno" odzyskuje hp i magazynek po zabiciu,z tego co m�wili gracze,to podobno tak�e nieaktualne. Po 3, mo�na by doda� w opisie ile dodatkowych obra�e� ma Andariel(czy nie s� one dok�adnie okre�lone?),tak�e warto by "wzbogaci�" Andariel o odporno�� na 1/x z broni(Szale�stwo Sandera,Sztuczki Arkanny,Piekielne Narz�dzia,Przebranie �mierci,Scout Amplifier itd)<- bo jest o tym wzmianka w opisie klasy...
_____________________________

Ostatnio zmieniony przez Wujek samo zlo Czw 01 Wrz, 2011 10:55, w ca�o�ci zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Wy�wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo�esz pisa� nowych temat�w
Nie mo�esz odpowiada� w tematach
Nie mo�esz zmienia� swoich post�w
Nie mo�esz usuwa� swoich post�w
Nie mo�esz g�osowa� w ankietach
Nie mo�esz za��cza� plik�w na tym forum
Mo�esz �ci�ga� za��czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych post�w Przyklejony: Pytania/poprawki lub cokolwiek
^^^Deed [PokeMod] Og�lnie o PokeMod 88 Sro 11 Lis, 2015 19:28
BBC
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Poprawki
*[M]aLinA* [Diablo] Pomys�y i Propozycje 1 Pon 14 Pa�, 2013 01:11
^^^Deed
Brak nowych post�w Propozycje i pytania do H@
TaKeOveRContRoL1920 [PokeMod] Pomys�y i Propozycje 10 Sro 11 Sty, 2012 17:31
SpeedVille
Brak nowych post�w Powr�t i Pytania :D
Avocadro [PokeMod] Og�lnie o PokeMod 3 Nie 02 Pa�, 2016 18:13
Tyski
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Prosz� o ma�e poprawki ;)
Bialy311 [PokeMod] Og�lnie o PokeMod 4 Czw 21 Lip, 2011 21:11
^^^Deed


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materia��w z Forum!
statystyka statystyka