Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: cokolwiek , lub , pytania/poprawki

Otwarty przez: ^^^Deed
Pon 22 Sie, 2011 21:50
Pytania/poprawki lub cokolwiek
Autor
Wiadomość


Dołączył: 05 Mar 2011
Wiek: 31
Posty: 336
Skąd: Rumia
Piwa: 20/30
Ostrzeżeń:
 10/5/10
 #181  Wysłany: Pią 17 Cze, 2011 20:03   
Mam takiego BUGA jak gram Diablo i używam Inferno to ono działa jak już się skończy. Wszedłem na andariela potem ba balla i po chwili PanSiota pisze do mnie że mam inferno chociaż nie jestem na Diablo. :( :(
_____________________________
Nas ludzi walki i honoru cechuje pojęcie którego wy nie znacie!
My walczymy w Spierdalacie.


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
PoganiacZ BydlA
PoganiacZ BydlA



Dołączył: 28 Maj 2010
Wiek: 38
Posty: 117
Skąd: OLSZTYN
Piwa: 2/7
 #182  Wysłany: Sob 25 Cze, 2011 19:36   
Nie dziala faste XP . Testowalem wczoraj w nocy...
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #183  Wysłany: Sob 25 Cze, 2011 20:20   
Turysta:* napisał/a:
am takiego BUGA jak gram Diablo i używam Inferno to ono działa jak już się skończy. Wszedłem na andariela potem ba balla i po chwili PanSiota pisze do mnie że mam inferno chociaż nie jestem na Diablo. :( :(


Czasami sie tak buguje, ze widac jakby inferno bylo odpalone, w rzeczywistosci nie jest (to nie bug u ciebie ale u Sioty), zmiana mapy pomaga lecz to tylko visual bug, chociaz przeszkadza
Ostatnio zmieniony przez Avalanche Sob 25 Cze, 2011 21:06, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
PanSiota
Czołg


Dołączył: 03 Maj 2011
Wiek: 31
Posty: 127
Skąd: Piekielne czeluści
Piwa: 3/6
 #184  Wysłany: Sob 25 Cze, 2011 21:29   
ProShadow jest zbugowany na durielu. Moze on sie leczyc wtedy bez ograniczen, co prawda po 5 -10hp, ale bez konca, nawet do 400kilku, sam kiedys nabilem prawie 500
_____________________________
Gość wybacz jeżeli wyżyłem się akurat na tobie, ale sam widzisz co się dzieje...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
CsNoObSqAd
Cheater ^^



Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 316
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Piwa: 6/10
 #185  Wysłany: Pon 27 Cze, 2011 13:38   
Ulepszanie itemu nie działa :) Gdy się posiada jakiś item wyskakuje, ze posiadasz item i nic się nie dzieje. Gdy nic nie masz zabiera 9000$ i wyskakuje napis nie masz itemu do wyrzucenia :)


Przy otrzymaniu itemu twarz arretau jest napisane kradzierz kasy :) Powinno być kradzież
_____________________________

Ostatnio zmieniony przez CsNoObSqAd Pon 27 Cze, 2011 16:08, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 25 Kwi 2009
Wiek: 31
Posty: 6484
Skąd: LondYn
Otrzymał 1278 piw(a)
 #186  Wysłany: Pon 27 Cze, 2011 23:33   
Avalanche napisał/a:
Zwinność - redukcja magicznego ataku. Rozumiem, że taki atak to wszelkiego rodzaju umiejętności, itemy, itp.

Z tego co się orientuję działa tylko i wyłącznie na itemy, czyli właściwie tylko na techies scepter.
Ogólnie chodzi mi o poprawienie tej statystyki na jakies 0,7 - 0,8 za pkt co dałoby 70-80% redukcji magicznego ataku przy 100 pkt i zaimplementowanie jej w działanie umiejętności (błyskawica paladyna, kule czarodziejki, meteor mefisto, inferno diablo, podpalenie i pozostałych)
Obecnie wygląda to tak:
http://imageshack.us/phot...2519413105.png/
300% w przypadku techies scepter (miny) leczą, a nie o to przecież chodzi.


abc^ napisał/a:
może nie w 100% redukować te obrażenia.. ale np sprawić by zwinność działała na magiczne tak jak zręczność na obrażenia normalne...
system Avalanche byłby chyba najlepszym rozwiązaniem ;)

trzeba przyznać, że klasy premium strasznie odstraszają nowych.. szczególnie przez te meteory i inferno. gdyby zwinność działała tak jak napisaliśmy, myślę że poprawiłoby to komfort gry i sprawiło większe zainteresowanie serwerem

Popracuję nad tym, prawdopodobnie będzie w kolejnej edycji.

Avalanche napisał/a:
Przy okazji można jeszcze rozciągnąć zręczność bo przy 32 pktach mamy już 41%, a przy 100 47% (jakoś tak)

abc^ napisał/a:
już przy 75 punktach mamy 47% redukcji. dalsze dawanie w ten atrybut chyba nie daje juz żadnych profitów.
też jestem za tym, by rościągnąć te 47% na 100 punktów. wychodziłoby po 0.47 % redukcji na jeden punkt skilla. wydaje się sensownie

Zrobione.

pro koks napisał/a:
CT nie dostaje XP za rozbrojenie paki. Ilość XP pokazywana liczbami np. 5000/7500 się nie zgadza przelicznikiem procentowym. Na dole pokazuje 99%, a u góry 125000/132000 przy czym jak kupuje rune xp i dostanę 500 XP to zdobywam poziom.

Poprawione.

CsNoObSqAd napisał/a:
Często pod koniec rundy mefisto używają meteora na respie przeciwnika. Zaraz na początku nowej rundy meteor ten spada i zabija/osłabia przeciwnika. Powinno to być zakazane lub poprawione :)

Poprawione, od teraz gdy skończy się runda, Mefisto nie rzuci meteorem. ;)

mikolaj napisał/a:
Znalazłem buga na Ninji..
Otóż jak się zdobędzie/kupi item sprzedawanie duriela to można jedną broń sprzedawać ile się chce razy, ale tylko do 16000 kasy i broń musi być znaleziona - nie kupiona przez siebie.. ;> ;> ;>

Poprawione, zabrałem ninji dostęp do itemu.

Caleb napisał/a:
Zauważyłem następujące problemy z Barbarzyńcą:
- załadowane osłony usuwane są strzałami zarówno przeciwników jak i ludzi z własnego teamu
- wspomniane magiczne pancerze nie chronią przed nożem (normalnym i rzucanym)

Tak powinno być.

Caleb napisał/a:
- gdy barbarzyńca wejdzie na leżącą na ziemi broń i posiada taką samą w ekwipunku
to broń z ziemi znika, a w posiadanej usuwana jest część amunicji.
Dlatego zdarzyło się kilka razy, że biegnąc przez pobojowisko i mając pełny magazynek jak dobiegłem do przeciwników zostawało mi kilka pocisków
albo kończyły się wszystkie i automatycznie zaczynałem przeładowywać.

Poprawiłęm to, sprawdzałem na serverze testowym i wszystko było OK, usłyszałem, że błąd ciągle występuje. MUSZĘ TO POPRAWIĆ.

Caleb napisał/a:
Druga sprawa to przemiana po 201 lvl. Można by dodać
w temacie "Nowy Diablo Mod - Opis" jakie bonusy się dostanie dla poszczególnych klas.

Ten dodatek jest w fazie beta i wole nie uchylać żadnych informacji na ten temat, poza tym, jeszcze nie jest skończony.

TaKeOveRContRoL napisał/a:
Nie wiem czy jest to bug czy co, ale zawsze kiedy ktoś użyje archów/wingsów to nawet, jeśli sie jest wysoko np;de aztec na tym mostku drewnianym co tt idzie i użyje ktoś archow i zleci na dół to i tak zrani tego co jest na mostku.Prosze o wypowiedź deeda czy to ma tak być.

To nie jest błąd, tak powinno być.

mikolaj napisał/a:
Czy można by poprawić psychostats..? Chciałbym zobaczyć ile mi fragów zostało do następnego kolesia..

PsychoStats chyba nie działa poprawnie na diablo, nie wiem czemu, musiałbym pokombinować w systemie dodawania fragów itp.

hok napisał/a:
Czy latarka u czarodziejki działa?

Tak działa, tyle, że była wyłączona. Włączyłem już.

TaKeOveRContRoL napisał/a:
Gdy sie zabija hosta, to nie odejmuje złota np 1k tylko dodaje ;d

Poprawione.

BoskiMariaN napisał/a:
Exp kupywany przez runy najbardziej oplaca sie kupowac za 3500 kasy bo daje srednio 1200 expa

ten za 7500 - 1400
ten za 12500 - 1700

wiec za 1400 kasy da nam ok 5000 expa i tak wlasnie sie nabija lvle :D:D

Poprawione, teraz lepiej kupić droższego expa niż tańszego.

Caleb napisał/a:
Według opisu Druid powinien mieć 160 hp na start, a ma tylko 140.
Czy błąd jest w opisie, czy w grze?

Opis był nieaktualny.

-BerciK- napisał/a:
Item FlashLight u mnie nie działa... Sprawdzałem bindy i wszystko jest ok.

Da się to jakoś naprawić ?

Tak działa, tyle, że była wyłączona. Włączyłem już.

Turysta:* napisał/a:
Mam takiego BUGA jak gram Diablo i używam Inferno to ono działa jak już się skończy. Wszedłem na andariela potem ba balla i po chwili PanSiota pisze do mnie że mam inferno chociaż nie jestem na Diablo. :( :(

Avalanche napisał/a:
Czasami sie tak buguje, ze widac jakby inferno bylo odpalone, w rzeczywistosci nie jest (to nie bug u ciebie ale u Sioty), zmiana mapy pomaga lecz to tylko visual bug, chociaz przeszkadza

Poprawiłem, trzeba sprawdzić.

BoskiMariaN napisał/a:
Nie dziala faste XP . Testowalem wczoraj w nocy...

Owszem, działa, tyle że za zabicie i nic innego.

PanSiota napisał/a:
ProShadow jest zbugowany na durielu. Moze on sie leczyc wtedy bez ograniczen, co prawda po 5 -10hp, ale bez konca, nawet do 400kilku, sam kiedys nabilem prawie 500

Poprawilem, teraz Duriel nie będzie mógł się leczyć gdy będzie miał Stalker's, Shadow i Pro Shadow Ringa.

CsNoObSqAd napisał/a:
Ulepszanie itemu nie działa :) Gdy się posiada jakiś item wyskakuje, ze posiadasz item i nic się nie dzieje. Gdy nic nie masz zabiera 9000$ i wyskakuje napis nie masz itemu do wyrzucenia :)


Przy otrzymaniu itemu twarz arretau jest napisane kradzierz kasy :) Powinno być kradzież

Poprawka.


Wielkie dzięki Wszystkim za wsparcie.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Qba
Szatan



Dołączył: 18 Paź 2009
Wiek: 30
Posty: 170
Skąd: z brzucha
Piwa: 4/29
 #187  Wysłany: Sob 02 Lip, 2011 13:06   
Mam pytania dotyczące itemów:

sword - Ile obrażeń dodaje do ataków z noża? Czy inteligencja wpływa na ilość obrażeń?

Łuk amazonki - Słyszałem , że ninja nie może go używać .. Za korzystanie z tego itemu grozi ban. Dlaczego ?
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Gaarfield
AstraY Late..


Dołączył: 16 Mar 2011
Wiek: 29
Posty: 197
Skąd: Sucha B.
Piwa: 133/9
Ostrzeżeń:
 5/5/10
 #188  Wysłany: Sob 02 Lip, 2011 14:24   
A ja mam pytanie, mefito może się sam leczyć?

Na bind "klawisz" "lecz", leczy kogoś innego
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 177
Skąd: Ruda Śląska
Piwa: 12/36
 #189  Wysłany: Nie 03 Lip, 2011 14:59   
Nie działa wyciszenie kroków u izuala :(
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Qba
Szatan



Dołączył: 18 Paź 2009
Wiek: 30
Posty: 170
Skąd: z brzucha
Piwa: 4/29
 #190  Wysłany: Wto 05 Lip, 2011 13:18   
Item God Mod , uruchomiony na ninji podświetla ją , trwale.
Item Fireshiled nie ochrania przed meekestone i podświetla ninje (kiedyś tak nie było)
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
*abc^
SpongeBob



Dołączył: 01 Maj 2009
Wiek: 34
Posty: 397
Skąd: Mazury
Piwa: 30/11
 #191  Wysłany: Pią 08 Lip, 2011 13:32   
przemiana druida - wilk jest bez głowy...


czasem się rozleje jak się z daleka strzela. gdy dochodzi jednak do starć twarzą w twarz to mi wchodzą same brzuchy mimo że dostaje na ten wilczy ryj. jestem za tym, by przemiana w wilka dodawała bonus siły i zwinności, ale nie przemieniała modelu.. ;/
_____________________________


pozdrawiam.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 27 Lip 2010
Wiek: 30
Posty: 164
Skąd: Hell
Piwa: 2/30
Ostrzeżeń:
 10/5/10
 #192  Wysłany: Pią 08 Lip, 2011 14:32   
1. Na Barbarzyncy gdy posiadamy 2 bronie np. ak i m4 i wejdiemy na ak, ktore lezy na ziemi to albo tracimy amunicje ok. 13 w magazynku broni jak i ta zapasowa albo tracimy 30 zapasowaj i sam przeladowuje choc ma full ammo.

2. Na ninji nie dziala ladowanie sie szybkosci

3. Czy Andariel jest odporny na Fireball czarodziejki, Inferno Diablo, Meteora MEfisto itp.?
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
PoganiacZ BydlA
PoganiacZ BydlA



Dołączył: 28 Maj 2010
Wiek: 38
Posty: 117
Skąd: OLSZTYN
Piwa: 2/7
 #193  Wysłany: Pią 15 Lip, 2011 10:02   
Na ninji te oslepianie to jakas przesada... Moze na niskich lvl tak tego nie widac ale pozniej to nie idzie grac. Majac w przeciwnej druzynie 3-4 ninie gra nie ma sensu... Coraz wiecej graczy sie skarzy i ja tez zadowolony tym faktem nie jestem.

Na Amazonce majac 100 int luk zabiera 300 hp to tez chyba lekka przesada...


Skile powinny byc dodatkowym atutem a nie glowna bronia ktora utrudnia gre innym graczom.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 194
Skąd: Kłodawa
Piwa: 13/2
 #194  Wysłany: Pią 15 Lip, 2011 10:42   
[ciach] - niepotrzebna dyskusja.
ninja ma zbugowane ładowanie na kosie. nic się nie ładuje. jak stoję z kosą to pasek się nie pojawia
_____________________________
Gość Postaw Piwo Jeśli Ci Pomogłem...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
*abc^
SpongeBob



Dołączył: 01 Maj 2009
Wiek: 34
Posty: 397
Skąd: Mazury
Piwa: 30/11
 #195  Wysłany: Nie 21 Sie, 2011 10:48   
fireball czarodziejki powinien być radykalnie pogorszony. 100 dmg to za dużo ... tym bardziej, że te kulki jeszcze spowalniają. ze 100 na max 40-50 obrażeń. albo opóźnić o kilka sekund czas oczekiwania na te kulki
_____________________________


pozdrawiam.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
PanSiota
Czołg


Dołączył: 03 Maj 2011
Wiek: 31
Posty: 127
Skąd: Piekielne czeluści
Piwa: 3/6
 #196  Wysłany: Nie 21 Sie, 2011 11:27   
Tak samo jak leczenie siewcy. 50hp za 500kasy i to bez limitu - aż zabraknie funduszy. Czyni to z niego machinę wojenną, prawdziwy czołg (nie jest to konieczne, bo tylko ja gram siewcą, ale zawsze coś :D)
Proponuję, żeby przy tej samej cenie leczenie dawało 30hp, ale podnieść max hp do 340.

Jest źle ustawiony czas wybuchu bomby - wybucha na 2, nieraz nawet na 3.
_____________________________
Gość wybacz jeżeli wyżyłem się akurat na tobie, ale sam widzisz co się dzieje...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
*abc^
SpongeBob



Dołączył: 01 Maj 2009
Wiek: 34
Posty: 397
Skąd: Mazury
Piwa: 30/11
 #197  Wysłany: Nie 21 Sie, 2011 12:21   
to fakt, że pansiota na siewcy jest niezniszczalny. mało kto nim gra, ale jeśli jest wbity na ten 100lvl + to już po zabawie. wchodzi i niszczy wszystko co mu stanie na głowie. diabloskill trzeba pogorszyć i dać więcej hp na start - zwiększy to zainteresowanie tą klasą.
_____________________________


pozdrawiam.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
PanSiota
Czołg


Dołączył: 03 Maj 2011
Wiek: 31
Posty: 127
Skąd: Piekielne czeluści
Piwa: 3/6
 #198  Wysłany: Pon 22 Sie, 2011 19:29   
Głos ludu:
Czarodziejka - ma +30 do szybkości, odporność na archy i strzelając z pistola spowalnia.
Proponuję zmienić odporność na archy na odporność na meekstone'a (archy to praktycznie jedyny sposób ninja na czarodziejkę na wysokim poziomie).
+30 do szybkości - za dużo. W połączeniu ze spowalnianiem przeciwnika czyni to ją niepokonaną w starciach 1v1.

Zabójczyni - chodzenie po ścianach, slapy po strzale z pistola.
Jak powiedział abc^, Zabójczyni powinna być jedyną postacią, która może chodzić po txt (to jest jej atut - zaskoczenie). Bo co ma z takiego chodzenia po ścianach, gdy nie może go w pełni wykorzystać.
Slapy są genialne, zwłaszcza na wysokich mapach (np. rats_1337). Gdyby były one również po strzale z SMG byłoby genialnie.

Necro - wskrzeszanie, wampiryczne obrażenia.
Wampiryczne obrażenia należy zwiększyć do ok. 10 (dodatkowych, wampirycznych), bo nawet diablo ma więcej, a premium powinny być mix'em kilku klas, nie połączeniem ich silniejszych wersji.
Aby uatrakcyjnić tę klasę proponuję dodać jej jeszcze +10 do szybkości, albo - z racji tego, że necro zmniejszyć widoczność (stale) z 255 do 100-150.

Baal - noże do rzucania, zoom.
Noże do rzucania są mu zbędne, zwłaszcza, że przy 100int ma ich 30. W całym moim stażu użyłem ich 1 raz jak brakło mi ammo. Nie mają one tu sensu. Usunąć je całkiem, a zamiast tego poprawić podpalenie, żeby zabierało po ok. 5/7hp.
Zoom się buguje. Gdy ktoś zginie grając baal'em na włączonym zoomie i zmieni klasę buguje mu się szybkość i chodzi tak jakby wciąż miał ten zoom włączony. Aby to naprawić musi znów wejśc na baal'a i włączyć-wyłączyć zoom.

Barba - skok
Skok zawsze zadaje 100dmg. nie ma na to wpływu siła/wysokość skoku. Moim zdaniem trzeba by to uzależnić od wysokości skoku.

To tyle na chwilę obecną
_____________________________
Gość wybacz jeżeli wyżyłem się akurat na tobie, ale sam widzisz co się dzieje...
Ostatnio zmieniony przez PanSiota Pon 22 Sie, 2011 22:34, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
*abc^
SpongeBob



Dołączył: 01 Maj 2009
Wiek: 34
Posty: 397
Skąd: Mazury
Piwa: 30/11
 #199  Wysłany: Wto 23 Sie, 2011 15:06   
Cytat:
Czarodziejka - ma +30 do szybkości, odporność na archy i strzelając z pistola spowalnia.
Proponuję zmienić odporność na archy na odporność na meekstone'a (archy to praktycznie jedyny sposób ninja na czarodziejkę na wysokim poziomie).
+30 do szybkości - za dużo. W połączeniu ze spowalnianiem przeciwnika czyni to ją niepokonaną w starciach 1v1.


szybkość początkową wyzerować, fireballa obniżyć na 50 hp i będzie git. póki co jest to imba postać. deklasuje wszystkie premium ; o

co do zabójczyni: to prawda. ta klasa powinna móc włazić na txt i z nich strzelać. to sprawi większe zainteresowanie. póki co jest to jedna z najsłaszych klas. slapy na smg - imba. na pistolach i knajfie, jest oks.


Cytat:
Necro - wskrzeszanie, wampiryczne obrażenia.
Wampiryczne obrażenia należy zwiększyć do ok. 10 (dodatkowych, wampirycznych), bo nawet diablo ma więcej, a premium powinny być mix'em kilku klas, nie połączeniem ich silniejszych wersji.
Aby uatrakcyjnić tę klasę proponuję dodać jej jeszcze +10 do szybkości, albo - z racji tego, że necro zmniejszyć widoczność (stale) z 255 do 100-150.


albo wykradanie na 10, albo +5 dmg i +5 wampirycznych i będzie gucio. szybkość można nawet dać czarodziejki +30, albo zamiast szybkości tak jak PanSiota zaproponował dać redukcję widoczności. 100 to za dużo. 150 na początek, potem -100 od atrybutów i końcowa widzialność 50. i gucio klasa :] do tego super zajawka z wskrzeszaniem. ja sobie pykam ostatnio nią.

baal jest dla mnie okej. 4 pancerze i podpalenie poprawione jak napisał kolega będzie gucio. do tego jest bug, że jak ktoś podpalony zakończy runde to w next cały czas się pali. nie jest to najprzyjemniejsze ;d

barba jak dla mnie jest ok.
_____________________________


pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez abc^ Wto 23 Sie, 2011 15:32, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wujek samo zlo
Czyste ZuO!


Dołączył: 15 Lip 2011
Wiek: 30
Posty: 75
Skąd: Siedlisko całego zła
Postawił 14 piw(a)
 #200  Wysłany: Czw 01 Wrz, 2011 09:48   
Moim zdaniem zabójczyni powinna jeszcze mieć coś w zanadrzu. Rozumiem element zaskoczenia,ale kiedy już wyjdziemy z niewidzialności to nie mamy żadnego "wsparcia" w walce 1v1. Proponowałbym ,żeby to zabójczyni miała spowolnienie ,a nie czarodziejka.
A i jeszcze pytanie,inteligencja wpływa na szybkość ładowania się niewidzialności u zabójczyni?

Dodatkowo jest sporo błędów w opisach. Np u kowala jest napisane że odnawia hp po zabiciu-wcale nie. Dostaje za to 500 armoru,trzeba o tym wspomnieć. Drugie, ball "podobno" odzyskuje hp i magazynek po zabiciu,z tego co mówili gracze,to podobno także nieaktualne. Po 3, można by dodać w opisie ile dodatkowych obrażeń ma Andariel(czy nie są one dokładnie określone?),także warto by "wzbogacić" Andariel o odporność na 1/x z broni(Szaleństwo Sandera,Sztuczki Arkanny,Piekielne Narzędzia,Przebranie Śmierci,Scout Amplifier itd)<- bo jest o tym wzmianka w opisie klasy...
_____________________________

Ostatnio zmieniony przez Wujek samo zlo Czw 01 Wrz, 2011 09:55, w całości zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pytania/poprawki lub cokolwiek
^^^Deed [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 88 Sro 11 Lis, 2015 19:28
BBC
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Poprawki
*[M]aLinA* [Diablo] Pomysły i Propozycje 1 Pon 14 Paź, 2013 00:11
^^^Deed
Brak nowych postów Propozycje i pytania do H@
TaKeOveRContRoL1920 [PokeMod] Pomysły i Propozycje 10 Sro 11 Sty, 2012 17:31
SpeedVille
Brak nowych postów Powrót i Pytania :D
Avocadro [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 3 Nie 02 Paź, 2016 17:13
Tyski
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Proszę o małe poprawki ;)
Bialy311 [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 4 Czw 21 Lip, 2011 20:11
^^^Deed


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka