Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...


Znalezionych wyników: 127
sKserV.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Kiedy?
Padaka

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 2938

PostForum: [Diablo] Ogólnie o Diablo   Wysłany: Sob 24 Gru, 2016 12:51   Temat: Kiedy?
nie ma co czekac? glupie pier ze bedzie ^^ szkoda czasu daje siana
  Temat: Kiedy?
Padaka

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 2938

PostForum: [Diablo] Ogólnie o Diablo   Wysłany: Pią 21 Paź, 2016 20:26   Temat: Kiedy?
tez czekam i czekam ale coz musimy dac czas;d
  Temat: Pytanie?
Padaka

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 880

PostForum: [Diablo] Ogólnie o Diablo   Wysłany: Czw 23 Lip, 2015 17:39   Temat: Pytanie?
bedzie cos robione z serwerami? patrzac po kilku sieciach to cs 1.6 dalej cieszy sie popularnoscia;p


zrobicie cos z serwami bo szkoda ich^^ nic nie jest jeszcze stracone :(
  Temat: Bez rankingu ?!?!
Padaka

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2140

PostForum: [Diablo] Pomysły i Propozycje   Wysłany: Nie 10 Maj, 2015 14:08   Temat: Bez rankingu ?!?!
Cytat:
Wysłany: Pon 02 Cze, 2014 23:28   



i gdzie te jakiekolwiek zmiany? xd serwer pustkami swieci:( zrobcie cos z tym diablo wykupcie reklame zrobcie zrzutke zawsze cos ktos dolozy
  Temat: Pytanie?
Padaka

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 880

PostForum: [Diablo] Ogólnie o Diablo   Wysłany: Nie 10 Maj, 2015 13:57   Temat: Pytanie?
i tak od 3 kwietnia do 8 maja nic sie tutaj nie dzieje jak i pare miesiecy wczesniej^^ szkoda serwa bo diablo byl mega^^

nic zostaje nic innego jak przejscie z cala reszta na cs:go :(
  Temat: Pytanie?
Padaka

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 880

PostForum: [Diablo] Ogólnie o Diablo   Wysłany: Sob 28 Mar, 2015 15:49   Temat: Pytanie?
siema da ktos informacje co z diablo? 0 graczy? i tak ciagle^^ moze jakas reklama czy cos ? brakuje mi dawnego diablo skserv^^
  Temat: Podanie o "Darmowy" Admin
Padaka

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 1816

PostForum: [Diablo] Admin / Slot   Wysłany: Sob 28 Mar, 2015 15:48   Temat: Podanie o "Darmowy" Admin
na nie

http://www.gametracker.co...3.177.36:27041/

brak aktywnosci
  Temat: Diablo
Padaka

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 1837

PostForum: [Diablo] Pomysły i Propozycje   Wysłany: Wto 23 Gru, 2014 14:49   Temat: Diablo
wywal party najemnikow i bedzie dobrze to sa jedyne rzeczy ktore zniszczyly serwer meteor meteorem ale nie przeszkadza tak jak najemnicy ^^
  Temat: Premium i inne pomysły
Padaka

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 1012

PostForum: [Diablo] Pomysły i Propozycje   Wysłany: Nie 20 Kwi, 2014 16:44   Temat: Premium i inne pomysły
1. Po trafieniu w przeciwnika było by pokazane ile mu zabrało HP.
2. Widziałem tez na innych serwach cos takiego ja Asysty przy zabiciu np: bije goscia i ktos wpada i dobija i jest wtedy np: Kazik+Maryjan zabił Antka :D
3. Osłabienie skilla klasy premium.

1: jak najbardziej na tak;) przydatne;)
2: nie podejdzie pod diablo bo zabawa z edycja pluginu zeby exp na pol byl+ czesto buguje topke
3: Hmmm mozna by zmienic na 1 uzycie
  Temat: Stary Diabolo ? ...
Padaka

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 1618

PostForum: [Diablo] Pomysły i Propozycje   Wysłany: Wto 15 Kwi, 2014 02:18   Temat: Stary Diabolo ? ...
xSw napisał/a:
Widziałem na jakimś serwerze FFA, że za 2 godziny bycia na serwie dostawało się więcej kasy na start, na Diablo można zamienić kasę na expa, nie musi być zaraz x478583745, wystarczy lekko go podkręcić i dać widniejący napis o tym ulepszeniu.



takie cos bylo by dobre ;)
  Temat: Stary Diabolo ? ...
Padaka

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 1618

PostForum: [Diablo] Pomysły i Propozycje   Wysłany: Nie 30 Mar, 2014 18:48   Temat: Stary Diabolo ? ...
jak najbardziej jestem za przywroceniem starego diablo!!!!!!

wywalenie party najemnicy item to co bylo przed nowa edycja<3 i powroce tutaj bo teraz to nie ma gry;/ i serwer pusty;/


za starym diablo<3
  Temat: Reset ?
Padaka

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 1243

PostForum: [Diablo] Pomysły i Propozycje   Wysłany: Nie 05 Sty, 2014 01:55   Temat: Reset ?
Route^, ale co nam po jakims party jak serwer jest ciagle pusty? jak juz ktos wejdzie pogra 2 mapki i wyjdzie bo gry nie ma bo biega 150 lv ^^

jak nie 150 to najemnik i rowniez bez gry^^ aflock wywala w luft^^ wbilem to nie umialem balla wyexpic bo ciagle latalem 34 razy sie sam przez to zabilem^^ moj obecny rankstats 200+ na 600 czy to normalne?^^

najemnicy zjebaly serwa totalnie i kazdy sie z tym zgodzi wystarczy zobaczyc na aktywnosc graczy teraz a porownac ja do atywnosci 7 msc temu^^ jest roznica^^
  Temat: Reset ?
Padaka

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 1243

PostForum: [Diablo] Pomysły i Propozycje   Wysłany: Sob 04 Sty, 2014 11:02   Temat: Reset ?
1.Reset ? Pewnie że TAK !
2.Rabat na klasy Premium ? TAK ! , Przyciągnie to masę graczy zwłaszcza że są na zawsze
3."mody broni" ? nie ;) modele masz na gamebanana chomikuj itp;) sciagnij jaki Ci sie podoba i masz;)
4.Itemy bym zstawil takie jakie sa
5.klasy sa dobre;)
6.Najemnicy;) Wywalic ich w piz*u;) od dodania najemnikow serwer swieci pustka;) serwer jest teraz przesadzony;) hehe;) nie da sie za bardzo grac;) wiec bez najemnikow lepiej bylo;)



Ps@@ Deed jak mozesz skasuj all najemnikow obniz premki o 2-4 zl na okres 2 tygodni przyciagnie to troche graczy i diablo sie odratuje;) jak widzisz od nowej edycji (najemnicy) serwer moge powiedziec ze padl;) bez najemnikow nie dalo sie na niego wejsc a teraz? ciezko kogos zlapac aby pograc;)
  Temat: [Admin] Podanie o darmowego admina "MakNieZgup"
Padaka

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 835

PostForum: [Diablo] Admin / Slot   Wysłany: Czw 07 Lis, 2013 08:57   Temat: [Admin] Podanie o darmowego admina "MakNieZgup"
na nie nie widzialem ci na serwie a gram juz 4 dni wiec chyba tyle wystarczy pograj a moze zmienie zdanie
  Temat: Podanie "darmowego" admina FeelTheRush!
Padaka

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 1102

PostForum: [Diablo] Admin / Slot   Wysłany: Czw 07 Lis, 2013 08:56   Temat: Podanie "darmowego" admina FeelTheRush!
Lichers napisał/a:
-Tyle co widziałem jak zgłaszałeś czitów , to rozpoznawalność masz bardzo d.
-Dużo demek na forum
-Aktywność w grze
-Rozpoznawalność na serwie



To co up;))
  Temat: [Admin] Malina
Padaka

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 940

PostForum: [Diablo] Admin / Slot   Wysłany: Czw 07 Lis, 2013 08:54   Temat: [Admin] Malina
Na tak

Mily ogarniety trzyma kulture ;) zglasza odpalow na forum
  Temat: [Admin] [Darmowy] DryNek'
Padaka

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 703

PostForum: [Diablo] Admin / Slot   Wysłany: Czw 07 Lis, 2013 08:50   Temat: [Admin] [Darmowy] DryNek'
Na nie malo grasz na serwie ostatnio cie nie widze
  Temat: najemnik
Padaka

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 673

PostForum: [Diablo] Pomysły i Propozycje   Wysłany: Sob 28 Wrz, 2013 10:16   Temat: najemnik
siemka. wbilem dzisiaj na serwa po dosc dlugiej przerwie^^

owszem najemniki party itp spoko tylko ze jeden najemnik jest za dobry^^

Hyper Bat -calkowita niewidzialnos (stalker) widac tylko nogi...

moim zdaniem ten najemnik jest przesadzony^^ a mianowicie feel przechodzi samego sb z tym najemnikiem^^

nie wiem dokladnie jak one dzialaja ale wiem ze przy tym najemniku stalker pro shadow i shadow robi sie bezuzyteczny^^ proponuje zmniejszyc jego niewidzialnosc ^^

z Bat - na niewidzialnosc jaka ma item insibity armor (nie wiem jak sie to pisze) do 70
z Hyper Bat - na niewidzialnosc jaka ma pro insibity rope chyba do 50

obecnie Hyper bat ma niewidzialnosc do 1? nie widac go wgl jak na stalku ^^ co jest lekka przesada^^
  Temat: Ciasny Aim
Padaka

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 340

PostForum: [Diablo] Bany i UnBany   Wysłany: Sro 28 Sie, 2013 17:32   Temat: Ciasny Aim
Nick:Ciasny
IP: 80.50.142.170
Czas/Data: Dziś 18:20
Dowód (demko albo screeny): http://www75.zippyshare.com/v/68258149/file.html
Twoja wypowiedz: widac na demku aim i wh

#5 Ciasny - 80.50.142.170 - STEAM_ID_LAN
  Temat: Softsa Txt
Padaka

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 328

PostForum: [Diablo] Bany i UnBany   Wysłany: Sro 28 Sie, 2013 16:45   Temat: Softsa Txt
Nick: Soft$a!l
IP: 91.235.149.2
Czas/Data: Dziś 17:35 i wczesniej
Dowód (demko albo screeny): http://www52.zippyshare.com/v/46291319/file.html
Twoja wypowiedz: denerwuje mnie owy gracz wchodzeniem powyzej tekstur biega se po niebie wtf?? domagam sie bana dla gracza iz co chwile wchodzi tam na sama gore i spami cloverem^^
 
Strona 1 z 7
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka