Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...


sKserV.pl Strona Główna » Tagi » konto

Podobne tagi tematów
konto

Tematy oznaczone jako konto
Tytuł / treść wątku  Wyświetleń  Odpowiedzi 

Konto NEO dla <|ToMeK|>


Nick lub Steam ID :<|ToMeK|> IP :95.160.245.250 Czy byłeś kiedyś banowany :nie ,nie byłem Dlaczego chcesz :Bo podobny jest to super server i chciałbym na nim grać
1792 14

Konto Neo pFk.^


Nick na jaki ma być konto NEO : pFk.^ IP : zmienne Czy byłeś kiedyś banowany : nie Dlaczego chcesz ;) : bo nie moge wbić :PP
1750 1

Proszę o konto Neo


Nick lub Steam ID : s2o Który server : War 3ft IP : 83.28.86.192 Czy byłeś kiedyś banowany : Nie Dlaczego chcesz ;) : Chce mieć konto bo kiedys gralem na tej sieci i bardzo mi się podoba i chce zeby nie bylo Neo na serwerach
1723 1

Konto


http://www.youtube.com/watch?v=5BjyBnFgexM Spadłem z fotela ze śmiechu <hahaha> ;d ;d ;d ;d ;]
1669 5

Konto neo


Nick lub Steam ID :Nonbias IP :213.158.199.65 Czy byłeś kiedyś banowany :Tak Dlaczego chcesz ;) :Poniewarz lubie grac na tym servie.
1660 13

konto neo


Nick lub Steam ID :ruDy Który server :War3 FT IP :79.188.23.114 Czy byłeś kiedyś banowany :1 raz ale to przez kumpla Dlaczego chcesz ;) :Bo spodobał mi się serwer
1651 3

Konto NEO


ChlpcySkila#Rmh.BIJE MOCNO!!! Ip:217.98.102.9 Czy byłeś kiedyś banowany : NIE Dlaczego chcesz ;) :hmm jestem zbanowany?? Pozdrawiam i z Gory dzieki ;]
1645 7

Konto neo plx !


Nick lub Steam ID : F!sh3r Który server : Ffa/4fun IP : 94.101.16.12 Czy byłeś kiedyś banowany : Tak ale drobne rzeczy. Dlaczego chcesz : Dlatego: BUILD 4383 SERVER (0 CRC) Server # 132 [AMXBANS] =============================================== [AMXBANS] You are Banned from this server by admin hok [AMXBANS] You are permanently banned. [AMXBANS] Banned nick : kokojambo ! [AMXBANS] Reason : ' Czitujesz ' [AMXBANS] You can complain regarding your ban @ www.skserv.pl [AMXBANS] Your SteamID : ' ' [AMXBANS] Your IP : ' 94.101.16.12 ' [AMXBANS] =============================================== Kicked : Masz BANA. Spra
1600 1

Konto NEO


Nick lub Steam ID : non steam Który server : wszystkie IP :Zmienne Czy byłeś kiedyś banowany : Tak, ale wszystko wyjasnione z adminem na forum Dlaczego chcesz ;) : Poniewaz nei moge wejsc na server
1597 1

Konto Neo


Nick : KIL(88)LER Który Serwer : War3ft Ip:77.254.144.132 :Nie :Lubie grac w cs
1573 1

Proszę o konto NEO


Nick lub Steam ID : CyBoRg Który server : WC3 mod IP :83.22.38.31 Czy byłeś kiedyś banowany : Drobiazgi nie celowe Dlaczego chcesz ;) : bardzo lubię ten mod dobrze mi szlo az nagle wyskoczył mi komunikat ze potrzebuje konto NEO proszę o rozpatrzenie
1567 1

Konto NEO


Nick lub Steam ID : Sp!d3R IP : Zmienne :D Czy byłeś kiedyś banowany : Nie Dlaczego chcesz ;) : Brat Gra i mu sie spodobalo to też chcialem se zagrac....
1537 1

Prosze o konto NEO


Nick lub Steam ID : Blamos Który server : War3ft IP : 77.255.212.128 [zmienne] Czy byłeś kiedyś banowany; NIE Dlaczego chcesz : bardzo lubię serwery war3ft ;];]
1528 1

Konto Neo


Nick lub Steam ID :I'm Drinking Alkochol IP :wewneczne Czy byłeś kiedyś banowany : tak Dlaczego chcesz ;) : bo podobno to najlepszy server
1522 4

prosba o Konto NEO


Nick lub Steam ID : Jobel Który server : War3ft IP : 213.199.218.163 Czy byłeś kiedyś banowany : Kilka razy Dlaczego chcesz : Bo gościu czitował, a mam takie samo IP jak on ;/ Jobel ma takie samo IP ja ten gościu z dołu [url]http://bany.skserv.pl/ban_details.php?bid=6667
1519 1

Błagam dajcie konto neo


Nick:SlawUs_PROgracz Który serwer:4fun IP:TAKIE SOMO JAK WIELU INNYCH Czy byłeś kiedyś banowany: Tak za nadużywanie mikro, a tak poza tym to mam aktywnego bana za czita gościa o nicku EGZEKUTOR który ma identyczne IP jak to moje, potema kilka banów za granie ma aktywnym banie EGREKUTORA i hosta na sieć Dlaczego chcesz: Che poniewasz jest to warunek mojego wejścia na serwer sKserV, ja nigdy nie miałem czita ani żadnego podobnego cholerstwa. <haha> <haha> <haha> <haha> <haha> <haha> <haha> <haha> <haha> <haha> <haha> <haha>
1498 3

Konto neo


Nick lub Steam ID : Ale Urwal Który server : 80.72.37.13:27029 IP : 79.163.18.90 Czy byłeś kiedyś banowany : nie Dlaczego chcesz : bo chce wejść na serwer
1474 1

Konto Neo


Witam, Proszę o krótką informację apropo konta NEO co umożliwia itd? Szukałem na forum odpowiednika mojego zapytania... jeżeli już takowe istnieje z góry przepraszam.
1474 3

Konto neo pls


Nick lub Steam ID : PaTrOl Który server : War3 surf diablo poke IP : 83.14.180.78 Czy byłeś kiedyś banowany :tak za ping Dlaczego chcesz ;) :bo chce sobie pograc [AMXBANS] =============================================== [AMXBANS] Zostales zbanowany przez kidster [AMXBANS] Masz PERMANENTNEGO bana na tym serwerze! [AMXBANS] Zbanowany nick : Kirkor [AMXBANS] Przyczyna : ' Czitujesz ' [AMXBANS] Bana mozesz wyjasnic na www.skserv.pl [AMXBANS] Twoj SteamID : ' ' [AMXBANS] Twoje IP : ' 83.14.180.78 ' [AMXBANS] ======================================
1453 1

Konto Neo


Nick: LucK IP: Zmienne Dlaczego chce je miec: Ponieważ słyszałem że to fajny server i chce sobie na nim zagrac. Che je miec na servie War3
1450 1

Konto NEO


Nick lub Steam ID :$RazR$ Który server :POKEMOD i DIABLOMOD IP :83.30.79.245 Czy byłeś kiedyś banowany :Nie Dlaczego chcesz ;) : Che pograć na waszych serwerach
1444 1

-=MasterKill=- chce konto ;) Nowa wersja


Nick lub Steam ID :-=MasterKill=- Który server :sKserV.pl[Diablo][S/NS]@Hostvision.pl IP :zmienne ;/ Czy byłeś kiedyś banowany :Nie Dlaczego chcesz ;) : Chcę gra na servie ponieważ jest bardzo fajowy (niebende przeklinał)
1441 1

Konto neo dla kolegi:D


Siema prosze o konto dla mojego innego kolegi tym razem nick bedzie Dopalany Kox'em
1435 2

Konto NEO


Nick lub Steam ID : W!$n!a Który server : WAR3FT IP : 83.29.182.16 Czy byłeś kiedyś banowany : NiE Dlaczego chcesz ;) : 4 FUN
1384 2

Konto Neo


Nick lub Steam ID : KinliS IP stałe : 193.239.224.247 Czy byłeś kiedyś banowany : Raz bez powodu admin napisał ze mnie nie lubi i mnie zbanował. Dlaczego chcesz ;) : Ponieważ lubie serwery War3 i szukam serwera na którym bym mógł stale grac
1372 2


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Wersja forum GSM - Lo-Fi

Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka