Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...


sKserV.pl Strona Główna » Tagi » mam

Tematy oznaczone jako mam
Tytuł / treść wątku  Wyświetleń  Odpowiedzi 

Mam pomysl :d


jak kazdy wie z serwerem dr i war3ft coraz gorzej :/ Wiec wymyslilem sobie by zrobic filmik o serwie cos takiego typu , ze sie bawimy ze dobrze gramy : na dr naprzyklad fajta na lecacego pro 2000 unitow :d na war3ft jednego tt i nagle 5 ct co go okraza :d Najlepsze takie filmiki to sie robi z jailem ;) ale jail ytrzymuje chyba grywalnosc :D Luuub Cos takiego z zaloga sk i stalymi graczami :DD Oczywiscie niestety nie z kazdym pokolei xd ale mozna uchwycic grupkami :D [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5Cjrp23lBSM[/youtube] Maryska sie na tym zna ;) bo ma juz kilka filmikow co do surfa :d wiec moglby sie tym zajac jak by tylko mogl ;D Temat odnosi sie rownierz do reszty serwerow :d nie wiedzialem gdzie to napisac :/
2842 35

Gdzie Sa SS ?? Ze Mam Haxy??


[AMXBans] =============================================== [AMXBans] Zostales zbanowany na tym serwerze przez Admina abc^. [AMXBans] Jestes zbanowany Permanentnie. [AMXBans] Zbanowany Nick : Helszczok 1908 [AMXBans] Powod : ' haxy ziomek ' [AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ www.sKserV.pl [AMXBans] Twoj SteamID : ' STEAM_ID_LAN ' [AMXBans] Twoje IP : ' 77.115.176.56 ' [AMXBans] =============================================== Gdzie Sa SS Ze mam haxy ??
1915 4

Mam pytanie...


Od kiedy mozna dawac polecenie ze nie mozna zabijac CT? Po takim poleceniu ct biega po mapie i zabija wszystkich tt a ostatni ma zyczenie... Wg mnie to jest zdeka dziwne bo zazwyczaj na takim serwerze jak ten to sie bawi w gry typu sajmon mowi, sprej itp a nie wydaje sie komende macie tyle i tyle aby sie schowac, nie mozna zabijac ct bo grozi za to ban... A tak wogole od kiedy daje sie bana za zabicie ct po takiej komendzie? Gralem na wielu serwerach tego typu ale 1 raz sie spotkalem z takimi zasadami... Jak dla mnie to jest to troche nadurzycie pozycji ct i admina na tym serwerze...
1876 7

Mam bana


Trześc Server # 423 [AMXBANS] =============================================== [AMXBANS] You are Banned from this server by admin hok [AMXBANS] You are permanently banned. [AMXBANS] Banned nick : Nik [AMXBANS] Reason : ' Reklama ' [AMXBANS] You can complain regarding your ban @ www.skserv.pl [AMXBANS] Your SteamID : ' ' [AMXBANS] Your IP : ' 77.113.162.1 ' [AMXBANS] ===================================== No cóż obrona...Dostałem perma,czyli karę taką samą jaką dostają cheatrzy,i inne stwory leśne,napisałem pare razy a dokładnie 5 to ip.Dostaję tą samą karę co cheater,a ja tylko wpisałem ip serva,dostałem karę większą niż ci , co przezywają inncyh, a nikogo ne uraziłem,szczerze mówiąc,wiem że to nie na moją korzyść ale na całej grze na skservie zareklamowałem tylko 2 razy!Oraz nigdy nie miałem bana,tylko raz za tzw. spam.TO nielogiczne że mam taką samą karę jak cheater,oszust i większą niż ci co przezywają inncyh,a przecież tylko wpisałem pare razy ip serva ;/ Zależy mi na tym ...
1867 8

Mam takie pytanko ;/


Dlaczego nie moge zainstalowac Cs'a? mam sciagnietego cs'a hostowanego przez Digitalzone i client byl (jest) wystawiony tutaj na forum. po kliknieciu na ikone wyskakuje mi cos takiego ;/ http://imageshack.us/photo/my-images/828/beztytuusyc.png/ wiecie moze o co chodzi ? sciagam wlasnie nowego cs'a zobacze czy to samo mi wyskoczy. Ps. macie jakas zaufana strone z klientem do cs'a? Z gory dzieki :)
1861 11

czemu mam skasowane odznaki i statystyki w surfie bf2???


czesc mam na imię max nick "tato" na surf bf2 mam problem bo maiałem generała dywizji zabitych ponad 5000 i 19 odznak i mam to wszystko skasowane co mam robić wszystko od nowa zaczynać???prosze o pomoc thx
1849 15

pani ja mam lagi w cs'ie


http://www.youtube.com/watch?v=0Kdv9yygTtg&feature=related chłopak mówi kobiecie o lagach a ta nie wie o co chodzi ;P
1789 9

poprawa admina umc teraz mam wszystko


Nick :umc + mp3 Steam :nie mam ale bedzie Wiek :15 Znajomość AMXX'a :9/10 bardzo dobry Ilość postów na Forum :widac obok Ilość zaproszonych osób :Przyznaje sie ze nie wiem jak sie te linki wysyla Ilość zgłoszonych cziterów :8 chyba Ilość reklam :25 http://skserv.pl/topics208/reklamy-umc-mp3-vt11037.htm#57524 Mikrofon :mam Doświadczenie w Administracji :mialem juz na innych serverach PB Dlaczego Ty ? : Dlatego ze chce pomoc czesto widze admina tylko Pierza a reszta nie przychodzi chyba ze tylko Minet...Ale mysle ze sie sprawdze
1720 5

fajnie bo mam bana nie wiem za co


za co mnie zbanowaliscie ?!!!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!??!?!?!?!?
1672 13

mam problem z reklamą


ktoś zbindował mi reklamę na mój nick M!3T3K i niewiem co mam z tym zrobić ciągle wywalają mnie z serwerów admini że reklamuje a to ja tego nie robię binda mam na b i jak kupuje broń to wyskakuje mi ta reklama proszę by ktoś mi w tym pomógł z GÓRY DZIĘKI <beczy>
1672 3

Mam problem z de_dust2002


Dlaczego jak na SkSerV DM jest mapa de_dust2002 to mi pokazuje Could not conntact to server?
1657 7

mam problem


wprowadzilem sie niedawno do nowego mieszkania i mam neta po ostatnim lokatorze.chcem wejsc na wasz server ale nie moge...moze powie mi ktos dlaczego???z gory dziekuje
1615 7

Czemu ekran mam bokiem?


mam pytanie czemu jak gram klasa jestem miszczu to mam ekran bokiem?? A gdy zmienie klase np na zlodziej to normalnie? Reinstalowalem cs i to samo sie dzieje Pomocy:D
1612 3

mam problem


elo mam problem wlanczam server diablo mod i wyskakuje cos takiego Mod_LoadBrushModel: models/frost_man.mdl has wrong version number (944130375 should be 30) co mam z tym zrobic
1600 1

Komar kradnie expa mam na to dowód !!!


Komar kradnie expa mam na to dowód !!! oto scener !! KOMAR jeszcze mowil (prosil żebym tego na forum nie wrzucał ale ja mu powiedzialem z gury ze wale !! <faja> SUPER8 tez wrzuć scenera !!
1600 14

Wymyślcie nazwe!Bo nie mam pomysłu!


Wygląda to tak CT ustawia TT w kole i daje 1 z nich np. koniecznie pustego glocka i moze to byc tylko pistolet.TT podają sobie tego glocka kto trzyma dluzej niz 1 sekunde ginie. Zabawa dla 5-6 osób żeby było szybko.No i oczywiście ostania osoba wygrywa życzenie. DZIĘKUJE ZA PRZECZYTANIE POMYŚLCIE NAD DECYJĄ TAK CZY NIE, PONIEWAŻ ZABAWA JEST FAJNA WYPRÓBOWAŁEM NA JAILU KOLEGI.
1543 11

Elo mam problem z wejsciem na poke moda


Elo nam taki problem weszłem na pokemoda po dwuch dniach wyskakuje mi to Kicked :"You have no entry to the server... nie wiem co to jest ja myślę ze to jakiś ban czy coś takiego ba <killer> rdzo proszę op pomoc z góry dzięki!!!!!!!! <killer> <killer> <killer> <beczy> <beczy> <beczy> <beczy> <beczy> <beczy> <beczy> <beczy> <beczy> <beczy>
1540 3

Mam problem z weisciem na server


Wczoraj o godzine 23 probowalem weisc na server pod nickiem Aros, woisywalem haslo i nic poprostu bylo napisane ze "invalid password" i cos w tyn stylu prosze o pomoc. <beczy>
1522 15

Co mam zrobić ?


Wyskakuje błąd z napisem: "LoadTGA: Ony type 2 and 10 targa RGB images supported" Co mam z tym zrobić bo nie mogę grać ? A tak po za tym, Dzięki hok za link do tematu....
1516 3

Mam pewien pomysł .


Witam , tu kefiR Chciałbym zrobić takie coś jako admin DR . Że naprzykład nakręcamy najlepsze akjce lub rekordy przejscia mapy . Poprostu demka i na forum , taki dział załozyć . A za najlepsze rekordy , jakieś nagrody . W postaci slota albo inne . Czy to zły pomysł ?
1516 4

Mam 2 sprawy


mam otóż wie dwie sprawy (nie wiedziałem gdzie to napisać). Pierwsza to taka czy ma ktoś oprócz jasia prawo dawać exp'a na pokemona , gdyż kupiłem 11k exp'a na mojego Nidoqueen i jeszcze ich nie dostałem a doszły mnie słuchy że Jasio jest na obozie więc mógł by ktoś dać inny mi tego exp'a ? A druga sprawa jest taka że no ostatnio wypuściłem latiosa 150lvl wiem wiem wydaje wam się to wam dziwne i wgl ale ja mam na klawiszu "o" ustawione "say release" a na klawiszu "l" "say finalrelease" i jakoś nieszczęśliwie tak się stało ze nie nacisnąłem "y"(żeby coś napisać) i nie zauważyłem tego i niestety go wypuściłem, bardzo bym prosił o oddanie mi tego latiosa/latiasa nawet na 1 lvl dla mnie to nie robi różnicy :) Tyle z mojej strony :)
1507 12

Mam problem ze Steamem


Po graniu przez około 10 min na naszym DM'ie pojawia mi sie napis (oczywiście wywalając mnie z gry): :: Error verifying STEAM UserID Ticket(server was unable to contact the authentication server :: Co to do cholery ma być!?!
1450 1

Witam mam sprawe na temat paladyna


Witam was chciałbym zlorzyc skarge na temat paladyna. Kiedys pewien gracz powiedzial zeby zmniejszyc % na zablokowanie ostrzalu przeciwnika (trafienie). No i pewien admin (nie pamietam jaki) powiedzial ze podstawowe klasy zostana nieruszone a paladyn jest klasa podstawowa. Wiec chcialbym zglosic ze paladyn ma 1/4 szans na zablokowanie ostrzalu przeciwnika a powinno byc 1/3 szans. Zeby to nie zostalo zrozumiane jako rozkaz ja tylko zarzalam ;p. O i zapomnialem mozna miec tylko 1 magiczny pocisk a w klasach paladyna napisane jest (max 3). Pozdrawiam Aragorn
1420 12

pomocy mam problem z pokemodem


mam PROBLEM JAK WCHODZE NA POKEMODA TO WYSKAKUJE: REASON: KICKED: " NIE MOZESZ WEJSC NA TEN SERWER..." pomozcie bo niewiem co jest grane!!!!!
1405 2

mam problem wejscie servera


ja mam nowy komp i che wejsz na server ale pisze to : could not find sprites/scope_arch_nw.tga i co musze robic????
1351 1


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Wersja forum GSM - Lo-Fi

Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka