Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...


sKserV.pl Strona Główna » Tagi » ping

Podobne tagi tematów
ping , ping`iem.

Tematy oznaczone jako ping
Tytuł / treść wątku  Wyświetleń  Odpowiedzi 

Internet orange - Ping 120


Witam wszystkich, Od ok. 3 miesięcy mam internet Orange FreedomPro (Mobilny) I Mam również wielką chęc pogrania na pokemodzie ;] <killer> Dlatego mam do was pytanie, Czy nie znacie jakiegoś sposobu żeby zmniejszyc ping do 80-90?? Pytam was ponieważ wyłączam wszystkie antywiry, zapory itd. Kompa mam po reinstalce, I nadal taki ping ;( Bardzo proszę a nawet błagam o pomoc. Z góry dzięki za jakąkolwiek odp. gdyż wiem że to trudna sprawa ;/ PS. neta mam miec zmienionego dopiero w lipcu... A chciałbym teraz troszke pograc ;/
3622 12

Ping w moim wydaniu xD


A więc jak w temacie mam problemy z pingiem .. Wchodzę na serwa i patrze mam po 500 pingu a mam nawet gg wyłączone :(.. Zrobiłem formata kompa reinstalowałem steama ..Zaleciłem sie do poradnika maryśki i jeden wał .. Ale z tego co zauważyłem to mam tylko wtedy ping jak jest pare osób z pingiem powyżej 100 na serwie to i ja łapie automatycznie 100-500 pingu :( .. Co poradzicie ?? Hmmmm pewnie to wina neta ale to jest normalnie załamka ...
1753 16

Ping


No to mam jeszcze jedno pytanie odnosnie pingu. Bo od jakiegos czasu dzieje sie tak ze pewna czesc graczy wraz ze mna nagle ma na serwerze wysoki ping 300-500 okolo. I np. mi to sie dzieje tylko na tym serwerze wiec to raczej nie moja wina? Pozatym lacze mam dobre i niema zadnych z nim problemow wiec w czym tkwi problem?
1684 5

Ping


Cze Więc tak jak w temacie zrobiłem format komputera i zainstalowałem windows 7 i cs'a ściągnąłem ze stronki skserv.pl i teraz mam ping 140+ zawsze miałem 50-100 a teraz to porażka lagi mam jak nic rate 25000 nic nie daje możecie pomóc za dobre odpowiedzi daj piffko :). P.S: mam jeszcze problem że serwery usuwają mi się z ulubionych WtF?!
1666 11

Duzy ping ? Zmniejsz go !


Witam wszystkich. W tym artykule postaram się przybliżyć Państwu od dawna nurtujący problem, którym jest zbyt wysoki ping. W internecie jest mnóstwo opisów, które mówią nam jak zmniejszyć ping, jednak tak naprawdę nie ma żadnego “gotowego” sposobu na jego zmniejszenie. Głównymi czynnikami które powodują zwiększeni pingu to np. praca różnego typu programów p2p w tle systemu, różnego rodzaju komunikatory, mała przepustowość naszego łącza, oraz inne programy pobierające w jakimś stopniu nasz transfer. Następnym powodem naszego problemu, może być zainfekowany system poprzez wirusy, robaki itp. Tego typu “śmieci” mogą znacznie obniżyć wydajność naszego łącza internetowego. Poniżej podam sposób w wyniku którego Nasz ping powinien zmaleć. Zmniejszenie pingu poprzez zmianę konfiguracji systemu Niewielka część z Nas wie o tym, że Windows XP Professional oraz Vista w podstawowych konfiguracjach uruchomione mają funkcje “UPDATE”. Funkcja ta została stworzona specjalnie po to, aby rezerwować 20% przepustowości naszego łącza internetowego. Wyłączenie takiej rezerwy może zmniejszyć twój ...
1633 4

ping :/


no coz chyba pora zmienic ten hosting gdy jest 8 graczy po poludniu jest porazka z serverem ping skacze do 800 nawet wiecej nie da sie grac
1561 4

Ping


Może by tak zrobic zeby gracze co maja ping 100+ beda wywalani bo jest 200+ a adminowie czasami na tych ,ktorzy maja ping 150+ wywalaja wiec moze zmniejszyc do 100??
1504 12

Ping


Nie wiem czy w dobrym dziale pisze ... A więc mam taki problem z pingiem na war3 mam ping 150-200 i zdarza sie że mam przez to lagi np. na mapie aqua park . Na prison break wogóle nie moge zagrac bo ping mam ponad 300 . Na surfie też ping 150-200 :/ . Nie wiem czego to wina bo na innych serwerach mam ping normalny 60-80 . I czy dało by rade go jakoś obniżyć ?? ;>
1489 3

ping


Jak zmniejszyć ping?
1462 6

Lagi i Ping


Nie wiem czemu dzisiej rano wchodzę na serwer i jest wszystko ok ale po 15 sec robią sie lagi i sie grac nie da i tak za każdym razem net chodzi jak gupi po stronkach śmiga jak szalony a jak włączę cs to koniec !! Jak widziałem post niżej była mowa o mapach rats i starwars ale ja na dust2 i innych podstawowych mapkach mam lagi !! Czemu ? Niech ktoś doradzi ?? Już przeinstalowywałem Cs i nic !!!!! Pomocy ! ;/ ;/
1435 3

Ping...


WItam. Mam problem z pingiem mianowicie mam lagi i sredni ping okolo 150. zmienialem dysk i postawilem system od nowa. Po zainstalowaniu CS'a wzucilem ze starego mapy, dzwieki, modele i configa. Nie instalowalem plyty glownej i chyba mam troche inne sterowniki do dzwieku a do karty graficznej mam najnowsze. w czym moze tkwic problem? prosze o pomoc bo jestem na glodzie cs'owym :D
1366 8

jak zmniejszyc ping ;) by BLUE


Aby zmniejszyć ping robimy tak: Pobieramy:Kod: http://www.speedyshare.com/files/26334804/ping.cfg Ten plik wklejamy do "cstrike" lub "cstrikepolish". Odpalamy cs-a. W konsoli wpisujemy:Kod: exec ping.cfg Gdy wyskoczy maksimum lub minimum w konsoli trzeba wpisac: Kod: ex_interp max Jeśli ktoś ma większy ping to już wina neta... Byłbym zapomniał tutaj jest link do sprawdzania swojego pingu/szybkości neta Kod: http://www.speedtest.pl/ Pozdrawiam <:BluetOOther:> [/u]
1315 1

PING


Witam. Ja 10minut temu wysłałem prośbę o konto NOE i ma do graczy mających już te konto na war3mod pytanie jaki jest ping serwera? Bo ja zazwyczaj mam ping od 110 do 140 i chciałbym wiedzieć czy się mieszczę. Jeżeli bym się nie mieścił to czy można by było go zwiększyć?? :]
1312 2

Ciągły, wielki ping


Nick : Nick : [Dr].[D]re IP : [D]r.[D]re - 83.11.162.5:27005 Czas/Data : np. teraz Dowód (demko albo screeny) :: http://img10.imageshack.us/img10/4996/beztytuuze.jpg :: Wypowiedź: koleś co chwile ma taki ping i laguje wszystkich przez co ja sam czasem mam ponad 150 ping, a to nienormalne. więc prosiłbym o jakiegoś dłuższego bana ;( a i druga uwaga. czasem rzuca na mapkach więcej HE na runde niż jest e regulaminie ale nie mam niestety dowodu :/ . pozdrawiam. ps. moge dostac nawet opier, ale ja musiałem coś zrobić, chociażby z nerwów.
1264 4

Ping na Cod


Otóż jak gram na Cod Mod i jestem żywy to mam ping 150+ a jak jestem nie żywy to jest normalnie tak jak zawsze. Na innych serverach tego nie ma tylko na tym Codzie ;/ Za dobre rozwianie i próbe rozwiązania mojego problemu PIWOO!!
1222 1

ping


(Sory że pisze w takim dziale.) Ma ktoś jakiś sprawdzony sposób na ping, bo wieczorem jak wchodzę na cs'a to mi ping skacze nawet do 400. Z góry dzięki.
1180 2

Tragiczny ping ;/


A więc tak jak w temacie wyżej^^. Mam tragiczny ping . Moja neostrada to 1mb/s ale jest wolna jak 512 Myśle że to wszystko przez mój stary komputer który mam już 7 lat :D:D Błagam pomóżcie :)
1156 6

Jestem hardcorem - ping pong


http://www.youtube.com/watch?v=GwJZYELOI2M ale go wkręcił :D
1156 0

Autokick za ping


Proponuję przestawić autokick za ping z max 200ms na 120ms. Powód jest taki że jak jest pełny server to zawsze najdzie się pare osób z pingiem 150-200+ przez które laguje cały server (głównie jacyś non-steamowcy) i naprawde źle się gra.
1120 4

Ping pong wg Skośnych


http://www.youtube.com/watch?v=lrp-FT51zPE teraz już wiem kto wymyślił ping ponga...
1105 3

Ping


Otóż. Od pewnego czasu tj. od poniedzialku (14.02.11) mam na cs strasznie duży ping. Kiedys mialem 40-60 a teraz 150-1000. Prosze o pomoc. P.S Mam wylączone wszystkie programy które "pożerają transfer" (gg, Skype, przegladarka). Nie piszcie ze to problem z netem bo to nie prawda. Gram rownież w cs:cz i ping mam normalny (40-60). Prosze o szybką pomoc @Edit. Znalazlem na forum to : :: Ctrl + Alt + Delete, odpal "Menadżer Zadań" i na CS'ie zmień priorytet na "niski". :: oraz to: :: To spróbuj defragmentować pliki na steamie. Na steamie kliknij prawym przyciskiem myszy na grę potem "Właściwości" i następnie "Pliki Lokalne" i tam masz "defragmentacja plików cache" (ostatni przycisk). :: Niestety żadne nie pomogło Napisalem po to zeby Deed nie napisal ktoregos i zamknal temat bez rozwiazania problemu. @EditNieaktualne. Problem sam sie rozwiazal
1099 0

jak zmiejszyć ping


Poradnik Jak zmniejszyć ping Jest dość dużo sposobów żeby zmniejszyć ping Podam w tym poradniku wszystkie sposoby które znam. 1. Ustawić rate itp. w Programie HL TooLz 1. Ściągnij i zainstaluj program HL TooLz . Zakończ działanie wszystkich aplikacji, które mogą spowalniać Twoje łącze. Mam tu na myśli wszelkie komunikatory, antywirusy i tym podobne. 3. Wejdź na stronę SPEEDTESTER zjedź na dół. 4. Kliknij na przycisk BEGIN TEST. 5. Trwa sprawdzanie prędkości Twojego łącza. Po lewej stronie ukażą Ci się wyniki. 6. Uruchom program HL TooLz i przejdź do zakładki ping Tweaks. 7. Przy [Step 1] i [Step 2] wybierz z listy KBits/sec. 8. W polu "My UPLOAD speed is:" wpisz wynik z testu (upload). Pamiętaj, aby podać liczbę, która na wyniku jest pogrubiona i podana w kbps. Nie wpisuj liczby z nawiasu. 9. W polu "My DOWNLOAD speed is:" wpisz wynik z testu (download). Pamiętaj, aby podać liczbę, która ...
1093 1

[HBK] PiNG


Bardzo Wazne
1045 2

Plugin na ping


Chciałbym żebyście dali jakiś blugin do wyrzucania graczy z bardzo dużym pingiem... :P Niekiedy nie da się grać ponieważ kiedy strzelam w typa to przerywa gościa (klatkuje)- (raz jest w 1 miescu a się go trafić nie da a za pare sek jest na respie przeciwnika) :P
1030 1

Ping


Mam taką sprawę nieustający ping powyżej 120 każdy ma dało by się coś z tym robić wszyscy narzekają grać się nie da .Pozdrawiam
1024 1


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Wersja forum GSM - Lo-Fi

Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka