Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: break , lista , na , prison , serverze , skserv.pl , zabaw

Przesunięty przez: ^^^Deed
Wto 10 Maj, 2011 23:41
Lista zabaw na serverze sKserV.pl [Prison Break]
Autor
Wiadomość



Dołączył: 25 Kwi 2009
Wiek: 31
Posty: 6484
Skąd: LondYn
Otrzymał 1278 piw(a)
 #1   Wysłany: Sro 24 Lis, 2010 22:41   Lista zabaw na serverze sKserV.pl [Prison Break]
Lista zabaw na serverze sKserV.pl [Prison Break]:

Kaczuchy:
Zabawę można przeprowadzić wyłącznie w basenie. Kaczuchy (TT) wskakują do wody i mają zakaz jej opuszczania do odwołania, natomiast myśliwy/i (CT) strzelają do kaczek (TT). Ostatnia kaczka wygrywa(T). Żeby było trudniej zabawę można przeprowadzić wyłącznie z użyciem broni AWP bądź Scout. Aby zabawa była jak najdłuższa zalecałbym strzelanie bez zooma. TT nie mogą nurkować mogą jedynie pływać na powierzchni, a Ct strzelają z określonej pozycji. Nurkowanie w basenie zakazane!

Skojarzenia:
Zabawa polega na tym, że osoba prowadząca (SIMON) dzieli terrorystów na dwuosobowe grupy i podaje 3 lub 4 wyrazy powiązane ze sobą np:
- 4 nogi
- szybko biega
- ma wiele ras
- szczeka

Kto pierwszy !NAPISZE! słowo na say'u które wynikało ze skojarzeń przeżywa i wybiera osobę do zabicia.
Najlepiej było by stopniować podpowiedzi aby na początku podać drobny szczegół następnie coś np o wyglądzie potem jak się to zachowuje a na końu coś oczywistego
W trakcie podawania słów podpowiedzi można pisać słowo które nasunęło się terrorystom do głowy.

Gorąca Broń:
CT ustawia TT w kole i daje jednemu z nich pustą broń, może to być tylko pistolet. TT podają między sobą tę broń. Kto będzie trzymał broń dłużej niż 1 sekundę ginie.
Zabawa dla 5-6 osób żeby było szybko. Ostatnia osoba wygrywa.

Polowanie:
Przed zabawą należy wytypować ofiarę, którą pozostali TT mają upolować( proponuję coś w stylu ost. reakcja, stolice itp.) W każdym bądź razie "ofiara", która zostanie wytypowana, ma od 5 do 10 sek. na ucieczkę, a do obrony jedynie podstawowe bronie ( deagle, usp, glock itp.). Osoba, która upoluje "ofiarę" sama się nią staje. Zabawa trwa tak w kółko aż zostanie ostatni TT, bądź do zakończenia zabawy wedle rozkazów Simon'a. Dla ułatwienia można "ofiarę" naznaczyć fd. TT nie mogą zabić CT.

Spostrzegawczość:
CT daje terrorystom np 15 sekund na rozejrzenie się po celi w którym właśnie przebywają, po czym każe im się obrócić do ściany i zadaje im pytania (np ile jest skrzynek w klatce, jakiego koloru były drzwi od celi, czy na suficie coś było, itd). Osoba która pierwsza odgadnie wybiera osobę do zabicia. Ważne jest tylko, aby dać terrorystom bezruch (nie mylić z totalnym bezruchem!).

Milionerzy:
CT bawi się najpierw w 1 reakcje np. podskocz osoba która pierwsza ją wykona, zostaje wybrana, potem zostają jej zadane 3 pytania, każde z innej kategorii, wybranej przez nią. Jeżeli poprawnie odpowie na wszystkie 3 pytania, przechodzi dalej. Do każdego pytania są 2 warianty odpowiedzi z których tylko jedna jest dobra jeżeli osoba odpowie źle na nawet 1 z 3 pytań, ginie.

1 z 10:
Prowadzący tę zabawę (CT) zadaje poszczególne kategorie graczom (TT). Każda z osób ma jedną szansę (jeśli poprawnie nie odpowie - zginie). Osoba, która poprawnie odpowie na zadane pytanie, może wyznaczyć osobę, na którą wypadnie zadane pytanie przez CT lub wziąć pytanie na siebie. W takim wypadku jeśli odpowie ma prawo zabić jedną z poszczególnych osób biorących udział w tej zabawie wyłączając CT. Pierwsze pytanie jest ogólne do wszystkich osób, więc pierwsza osoba, która poprawnie udzieli pytania ma prawo wyznaczyć do odpowiedzi inną osobę lub przyjąć pytanie na siebie.

Łowienie pistoletu:
Zabawa może odbyć się, gdy przy życiu zostało dwóch więźniów (TT), lecz może być również o wiele więcej więźniów oraz na mapie jest basen. Polega ona na tym, że klawisz (CT) wrzuca do wody pistolet (najlepiej bez amunicji).Wiezień (TT) który pierwszy go wyłowi wygrywa.
Reszta ginie.

Stolice świata:
Zabawa jest bardzo prosta. Osoba prowadząca (CT) mówi nazwę państwa ,a więźniowie mają odgadnąć jego stolice. Więzień (TT) który pierwsza odgadnie i napisze nazwę stolicy poprawnie (z WIELKIEJ litery) wygrywa i wybiera ustaloną przez klawisza (CT) liczbę osób do zabicia.

Chodzące wieżyczki:
Zabawa jest trudna. Polega na zbudowaniu 2 osobowych wieżyczek przez więźniów (TT) i przejście danego odcinka drogi nie zwalając kolegi z góry/nie tracąc go spod nóg. Drużyna która pierwsza tego dokona wygrywa.

Krwawy Quiz:
Jest to zabawa wymagająca sporej wiedzy od klawiszy (CT), gdyż wiezień (TT) wybiera kategorie pytania, a klawisz ma wymyślić pytanie do danej kategorii. Gdy wiezień dobrze odpowie - przeżyje, jeśli źle – zostaje zabity. Wymagana liczba minimalna to 3 lub więcej graczy.

McDonald:
Zabawa wymaga pomysłowości więźniów (TT). Zabawa może się odbyć jedynie na mapie gdzie jest stołówka, a mianowicie polega ona na tym że klawisze (CT) karzą iść więźniów (TT) za ladę, następnie wybierają kelnera który ma podać menu. Jeżeli owe menu się spodoba wiezień (TT) przeżywa jeśli nie czeka go śmierć.

Zgadnij Imię:
Klawisz (CT) wymyśla sobie imię i pisze na say'u 3 litery z imienia,które wymyślił, nie musi to być w kolejności(muszą być to imiona popularne np. nie Magdalena tylko Magda, imię może mieć maksymalnie 8 liter). Więzień (TT) ma za zadanie zgadnąć to imię. Osoba, która pierwsza odgadnie imię wybiera ustaloną przez klawisza (CT) liczbę osób do zabicia.

Budowanie wieży:
Klawisz (CT) dzieli graczy na 2 równe drużyny i mówi, że na jego strzał z broni zaczynają budować wieżyczkę. Budowanie wieży polega na tym,że w jednej z drużyn więzień (TT) kuca, a reszta ma za zadanie wejść na niego i następnego (zależy od ilości osób). Przeżywają tylko Ci, którzy jako pierwsi zbudowali wieżę.

Kulki:
Klawisz (CT) mówi ile ma aktualnie naboi w magazynku (zależy od broni).Wystrzeliwuje ilość naboi taką jaką chce i pyta się więźniów ile zostało mu naboi w magazynku naboi zostało. Przeżywa tylko ten, który podał najbliższą liczbę naboi w magazynku.

Spreje:
Jest to zabawa dla 2-3 więźniów (TT). Klawisz mówi więźniom, że mają zrobić jak najniżej lub jak najwyżej spreya na ścianie. Klawisz (CT) wyjaśnia, czy więźniowie (TT) muszą stać/skakać/kucać/czy może być przycięty itp. Jeżeli klawisz nie poinformuje o takich instrukcjach – wszystkie chwyty dozwolone!

Zabawa w chowanego:
Klawisze (CT) dają więźniom (TT) 1minutę na schowanie się, jeżeli minuta minie klawisze (CT) zaczynają szukać i zabijać więźniów (TT) dopóki nie zostanie tylko jeden, który będzie miał życzenie. Lecz uwaga! Więźniowie (TT) mogą zabijać klawiszy (CT), dlatego Ci muszą się odpowiednio pilnować.

Ostatnia reakcja:
Klawisze (CT) ustawia więźniów w rzędzie, wydają polecenie, ten skazaniec (TT), który ostatni wykona tą czynność zostanie zabity.

Simon mówi...:
Gra polega na wykonywaniu rozkazów ze strony klawiszy (CT), lecz jest w tym pewien haczyk. Mianowicie, wykonujemy tylko komendy z początkiem „Simon mówi” ,np.”Simon mówi skakać”, natomiast jeżeli wykonamy komendy bez tej formuły zostajemy zabici.
Zabawa rozpoczyna się słowami „Sajmon mówi rozpoczynamy zabawę w sajmona”, a kończy „Sajmon mówi kończymy zabawę w sajmona”.

Biegi/Wyścigi:
Gra polega na tym, że wyznacza się więźniom (TT) Start i Metę, na sygnał np. strzał skazańcy (TT) ruszają ze startu do mety, ten kto ostatni dobiegnie/doleci/dopłynie ginie.

Quiz:
Klawisz (CT) wybiera pytanie, obojętnie z jakiej kategorii po czym mówi je przez mikrofon/pisze na sayu. Więzień (TT), który jako pierwszy odpowie prawidłowo na sayu – wybiera ustaloną wcześnie liczbę osób do zabicia.

Odmieniec:
Gra polega na wpisaniu na say'u liczby 1 lub 2 na sygnał strzału z ustalonej broni. Więźniów (TT) musi być przy tej zabawie troje. Jeżeli cyfra będzie inna od pozostałych jest on odmieńcem i zostaje zabity. Jeżeli trzy osoby napisały liczbę 1, ginie ta osoba, która napisała jako ostatnia.

Mecz:
Na wielu mapach do PB znajdują się boiska. Więc zgodnie z ich przeznaczeniem trzeba je wykorzystać. Do rozpoczęcia meczu potrzebna nam jest parzysta liczba zawodników. Umiejętność gry w piłkę na PB jest do wyuczenia. Czym częściej się będzie wprowadzało tę grę, to szybciej wszyscy się nauczą w nią grać. Gra w piłkę na PB różni się od gry na SJ ponieważ na PB nie ma tak sprecyzowanych klawiszy do grania. Poza standardowymi klawiszami do poruszania się i myszki mamy także klawisz "e", który przyspiesza nam zawodnika. Trzeba z nim uważać, ponieważ często przez niego tracimy piłkę. Wiadomo 1 vs 1 nie trzeba odróżniać zawodników, lecz gdy gra ich większa ilość można ich podzielić poprzez wpisanie komendy /czapki i wybraniu przez zawodników z jednej drużyny identycznych czapek, dzięki temu będzie wiadomo kto jest z kim. Klawisze (CT) ustalają czas meczu, lub do ilu punktów toczy się mecz. Drużyna przegrana ginie, reszta bawi się dalej.

Olimpiada:
Wiadomo olimpiada niesie za sobą ciekawą rywalizację. By stworzyć ciekawą olimpiadę należy wybrać kilka zabaw na pewno nie jedną czy dwie bo co to za olimpiada? Do olimpiady wybieramy co najmniej 4 zabawy, by było ciekawie. Zabawa toczy się, zawodnicy (TT) zdobywają punkty. Po zakończeniu naszych wybranych konkurencji zwycięża ten, który zdobył ich największą ilość. Gdy kilku zawodników (TT) ma tę samą liczbę punktów, wtedy zaczyna się konkurencja dogrywkowa. Wygrany zostaje żywy, a przegrany żyję.
Udział w zabawie mogą brać tylko 2 więźniów.

Translator:
Podczas tej zabawy potrzebna jest znajomość języka angielskiego. Wiadomo że nie w zaawansowanym stopniu, lecz podstawowe zdania, słowa. Klawisz (CT) podaje przez mikrofon słowo lub zdanie do przetłumaczenia na język angielski. Pierwszy więzień, który poprawnie przetłumaczy wyraz/zdanie wybiera jednego więźnia (TT) do zabicia.

Przepisywanka:
Bardzo ciekawa zabawa, podczas klawisze (CT) muszą zachować ostrożność, ponieważ muszą napisać na say/u wyraz lub zdanie do przepisania. Więźniowie (TT) muszą jak najszybciej powtórzyć napisany przez klawisza tekst, idealnie tak samo go przepisując także na say/u. Więzień (TT), który pierwszy poprawnie przepisze to co napisał klawisz (CT) wybiera skazańca (TT) do zabicia.

Mam Talent:
Jest to zabawa oparta na znanym teleturnieju telewizyjnym. Polega ona na zaprezentowaniu klawiszom (CT) swoich talentów w grze, przez więźniów (TT). Klawisze oceniają talenty i jeżeli spodoba się im umiejętność przedstawiona przez uczestnika, ten przeżywa, a jeżeli nie – ginie.

Odmieniec dla dwóch:
Klawisze (CT) ustalają liczbę, która zginie – większa lub mniejsza. Na strzał z pewnej broni więźniowie (TT) muszą napisać ową liczbę (1 lub 2). Osoba, która napiszę to liczbę później – ginie.

Ślepe dyktando:
Klawisze (CT) przed rozpoczęciem zabawy muszą ustawić więźniów (TT) twarzą do ściany. Później prowadzący jak w normalnym dyktandzie musi powiedzieć zdanie lub słowo do napisania. Oczywiście zdanie musi być rozpoczęte wielką literą, a zakończone kropką.
Osoba, która pierwsza napisze poprawnie zdanie/wyraz piszę na sayu liczbę (klawisz musi przedtem podać liczbę więźniów biorących udział w zabawie) , a klawisz (CT) licząc od prawej strony zabija uczestnika o tym numerze.

Boks:
Klawisze poprzez wpisanie komendy /box uruchamiają FriendlyFire. W tej zabawie może brać wiele uczestników.
Więźniowie mogą bić się na obszarze wyznaczonym przez klawiszy. Ostatnia osoba, która pozostała przy życiu – wygrywa.

Żonglerka
Gra polega na tym, że jeden z TT (który ma jeszcze kupę) robi ja ba głowę kolegi a tamten musi nią wykonać jak najwięcej podbić. TT który wykona mniej podbić ginie. Zakaz zabijania CT.

Bomba do celu
Gra polega na tym, iż TT skacze z dość sporej wysokości i musi trafić kupą na wyznaczone miejsc. Kupa która będzie bliżej wygrywa.

Celne oko
Tak więc gra polega na tym, że jeden z TT sra na głowę kolegi a drugi TT dostaje broń od CT z jednym nabojem. Ten TT który ma kupę zaczyna ją podbijać i cała zabawa polega na zestrzeleniu kupy. Komu się uda przechodzi dalej. Zakaz zabijania CT

Podbijanie
Gra polega na podbijaniu piłki. Piłka nie może upaść na ziemię, osoba która więcej razy podbije wygrywa. Piłka musi być podbijana jak najszybciej.

Rzuty Karne
Gra dla 2 TT. TT1 ustawia się na bramce TT2 na środku boiska (tam gdzie respi się piłka). Gracze zmieniają się co jeden strzał, czyli TT2 idzie do bramki a TT1 na środek. Każdy ma po 3 strzały.

Twoja stara patrzy
TT ustawiają się w jednym miejscu, a prowadzący w innym oddalonym od TT miejscu. Gdy CT jest odwrócony plecami do TT, to TT biegnie do CT, ale gdy CT mówi 1, 2, 3 Twoja stara patrzy i się odwraca, to TT mają bezruch, gdy ktoś się wtedy ruszy to ginie. Ten który pierwszy dojdzie do prowadzącego wygrywa. ZAKAZ ZABIJANIA CT.

Bieg skazańca
Dwóch CT ustawia się naprzeciwko i celuje w siebie (najlepiej w tułów). TT ustawia się w rządku i gdy prowadzący powie nick_gracza biegnij, TT przebiega pomiędzy tymi dwoma CT (nie może skakać, ani kucać, mogą za to zatrzymywać się). Kiedy TT przebiega pomiędzy CT każdy z CT ma po 1 strzale, czyli jeśli ten TT przeżyje 2 strzały przechodzi dalej.

Jaka to melodia
CT nuci lub śpiewa znaną polską piosenkę. Zadaniem TT jest napisanie tytułu wraz z wykonawcą. Kto jako pierwszy napisze prawidłowo, wybiera osobe do odstrzału, pamiętając, że CT wybiera dokładną ilość. Uwaga! Tytuł oraz wykonawca musi zawierać poprawną nazwę.

Wierszyk
CT daje 10-15 sekund na ułożenie wierszyka przez TT, kto nie ułoży ginie.

Kalambury
Prowadzący pisze na team sayu np. Słoń (o to mu chodzi) i przez mikro mówi... Jest to zwierze... Nie ma nosa, ma duże uszy... Ten kto odgadnie, wybiera osobę do zabicia.

Lustro
Strażnik wybiera jedna osobę z więźniów. Aby więźień przeżył, musi wykonać dokładnie taką samą sekwencję ruchów jak strażnik. Jeśli sie pomyli, zostaje zabity. Przyklad: 2 przysiady, 1 skok, obrót o 360 stopni.

Rymy
CT wydaje rozkaz każdemu z TT wymyślić rym do słowa które poda. TT ma na to np. 10 sec. Jak nie wymyśli to ginie.


bY sKserV.pl

ZAKAZ KOPIOWANIA NA INNE FORA!
_____________________________

 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Wodaaa



Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Filmik promujący serwer Prison Break
Eryk [Prison Break] Ogólnie o Prison Break 37 Wto 02 Sie, 2011 11:14
Wuoch(A)cz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin Administratora sKserV.pl
Aktualizacja (18-12-2011) PROSZĘ PRZE...
^^^Deed Regulaminy 1 Sob 30 Maj, 2009 22:14
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin Forum sKserV.pl
Aktualizacja(08-11-2011) PROSZĘ PRZEC...
^^^Deed Regulaminy 0 Nie 03 Maj, 2009 02:23
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Reklama całej sieci sKserV.pl
Maryska Reklamy Sieci sKserV.pl 0 Wto 02 Mar, 2010 22:39
Maryska
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: ! Regulamin Działu Reklamy Sieci sKse...
^^^Deed Reklamy Sieci sKserV.pl 0 Pon 05 Paź, 2009 21:28
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Postarajmy się sKserV ; )
Coś trzeba zrobić
kefiR [Death Run] Ogólnie o Death Run 5 Nie 15 Maj, 2011 11:18
Boro
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Regulamin Servera sKserV.pl Diablo
^^^Deed Regulaminy 1 Sob 25 Lut, 2012 02:40
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Regulamin Servera sKserV.pl PokeMod
^^^Deed Regulaminy 1 Nie 10 Cze, 2012 23:59
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Regulamin Serwera sKserV.pl [DeathRun]
Route^ sKserV.pl[Death Run] - 0 Pią 27 Cze, 2014 17:09
Route^
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Poradnik Pokemoda sKserV By Bibax
.Bibax [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 2 Wto 07 Sty, 2014 20:49
MarKo


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka