Nie jeste� zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj si� lub zarejestruj. Aby si� zarejestrowa� kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Nast�pny temat

Tagi tematu: break , lista , na , prison , serverze , skserv.pl , zabaw

Przesuni�ty przez: ^^^Deed
Wto 10 Maj, 2011 23:41
Lista zabaw na serverze sKserV.pl [Prison Break]
Autor
Wiadomo��



Do��czy�: 25 Kwi 2009
Wiek: 31
Posty: 6484
Sk�d: LondYn
Otrzyma� 1278 piw(a)
 #1   Wys�any: Sro 24 Lis, 2010 22:41   Lista zabaw na serverze sKserV.pl [Prison Break]
Lista zabaw na serverze sKserV.pl [Prison Break]:

Kaczuchy:
Zabaw� mo�na przeprowadzi� wy��cznie w basenie. Kaczuchy (TT) wskakuj� do wody i maj� zakaz jej opuszczania do odwo�ania, natomiast my�liwy/i (CT) strzelaj� do kaczek (TT). Ostatnia kaczka wygrywa(T). �eby by�o trudniej zabaw� mo�na przeprowadzi� wy��cznie z u�yciem broni AWP b�d� Scout. Aby zabawa by�a jak najd�u�sza zaleca�bym strzelanie bez zooma. TT nie mog� nurkowa� mog� jedynie p�ywa� na powierzchni, a Ct strzelaj� z okre�lonej pozycji. Nurkowanie w basenie zakazane!

Skojarzenia:
Zabawa polega na tym, �e osoba prowadz�ca (SIMON) dzieli terroryst�w na dwuosobowe grupy i podaje 3 lub 4 wyrazy powi�zane ze sob� np:
- 4 nogi
- szybko biega
- ma wiele ras
- szczeka

Kto pierwszy !NAPISZE! s�owo na say'u kt�re wynika�o ze skojarze� prze�ywa i wybiera osob� do zabicia.
Najlepiej by�o by stopniowa� podpowiedzi aby na pocz�tku poda� drobny szczeg� nast�pnie co� np o wygl�dzie potem jak si� to zachowuje a na ko�u co� oczywistego
W trakcie podawania s��w podpowiedzi mo�na pisa� s�owo kt�re nasun�o si� terrorystom do g�owy.

Gor�ca Bro�:
CT ustawia TT w kole i daje jednemu z nich pust� bro�, mo�e to by� tylko pistolet. TT podaj� mi�dzy sob� t� bro�. Kto b�dzie trzyma� bro� d�u�ej ni� 1 sekund� ginie.
Zabawa dla 5-6 os�b �eby by�o szybko. Ostatnia osoba wygrywa.

Polowanie:
Przed zabaw� nale�y wytypowa� ofiar�, kt�r� pozostali TT maj� upolowa�( proponuj� co� w stylu ost. reakcja, stolice itp.) W ka�dym b�d� razie "ofiara", kt�ra zostanie wytypowana, ma od 5 do 10 sek. na ucieczk�, a do obrony jedynie podstawowe bronie ( deagle, usp, glock itp.). Osoba, kt�ra upoluje "ofiar�" sama si� ni� staje. Zabawa trwa tak w k�ko a� zostanie ostatni TT, b�d� do zako�czenia zabawy wedle rozkaz�w Simon'a. Dla u�atwienia mo�na "ofiar�" naznaczy� fd. TT nie mog� zabi� CT.

Spostrzegawczo��:
CT daje terrorystom np 15 sekund na rozejrzenie si� po celi w kt�rym w�a�nie przebywaj�, po czym ka�e im si� obr�ci� do �ciany i zadaje im pytania (np ile jest skrzynek w klatce, jakiego koloru by�y drzwi od celi, czy na suficie co� by�o, itd). Osoba kt�ra pierwsza odgadnie wybiera osob� do zabicia. Wa�ne jest tylko, aby da� terrorystom bezruch (nie myli� z totalnym bezruchem!).

Milionerzy:
CT bawi si� najpierw w 1 reakcje np. podskocz osoba kt�ra pierwsza j� wykona, zostaje wybrana, potem zostaj� jej zadane 3 pytania, ka�de z innej kategorii, wybranej przez ni�. Je�eli poprawnie odpowie na wszystkie 3 pytania, przechodzi dalej. Do ka�dego pytania s� 2 warianty odpowiedzi z kt�rych tylko jedna jest dobra je�eli osoba odpowie �le na nawet 1 z 3 pyta�, ginie.

1 z 10:
Prowadz�cy t� zabaw� (CT) zadaje poszczeg�lne kategorie graczom (TT). Ka�da z os�b ma jedn� szans� (je�li poprawnie nie odpowie - zginie). Osoba, kt�ra poprawnie odpowie na zadane pytanie, mo�e wyznaczy� osob�, na kt�r� wypadnie zadane pytanie przez CT lub wzi�� pytanie na siebie. W takim wypadku je�li odpowie ma prawo zabi� jedn� z poszczeg�lnych os�b bior�cych udzia� w tej zabawie wy��czaj�c CT. Pierwsze pytanie jest og�lne do wszystkich os�b, wi�c pierwsza osoba, kt�ra poprawnie udzieli pytania ma prawo wyznaczy� do odpowiedzi inn� osob� lub przyj�� pytanie na siebie.

�owienie pistoletu:
Zabawa mo�e odby� si�, gdy przy �yciu zosta�o dw�ch wi�ni�w (TT), lecz mo�e by� r�wnie� o wiele wi�cej wi�ni�w oraz na mapie jest basen. Polega ona na tym, �e klawisz (CT) wrzuca do wody pistolet (najlepiej bez amunicji).Wiezie� (TT) kt�ry pierwszy go wy�owi wygrywa.
Reszta ginie.

Stolice �wiata:
Zabawa jest bardzo prosta. Osoba prowadz�ca (CT) m�wi nazw� pa�stwa ,a wi�niowie maj� odgadn�� jego stolice. Wi�zie� (TT) kt�ry pierwsza odgadnie i napisze nazw� stolicy poprawnie (z WIELKIEJ litery) wygrywa i wybiera ustalon� przez klawisza (CT) liczb� os�b do zabicia.

Chodz�ce wie�yczki:
Zabawa jest trudna. Polega na zbudowaniu 2 osobowych wie�yczek przez wi�ni�w (TT) i przej�cie danego odcinka drogi nie zwalaj�c kolegi z g�ry/nie trac�c go spod n�g. Dru�yna kt�ra pierwsza tego dokona wygrywa.

Krwawy Quiz:
Jest to zabawa wymagaj�ca sporej wiedzy od klawiszy (CT), gdy� wiezie� (TT) wybiera kategorie pytania, a klawisz ma wymy�li� pytanie do danej kategorii. Gdy wiezie� dobrze odpowie - prze�yje, je�li �le – zostaje zabity. Wymagana liczba minimalna to 3 lub wi�cej graczy.

McDonald:
Zabawa wymaga pomys�owo�ci wi�ni�w (TT). Zabawa mo�e si� odby� jedynie na mapie gdzie jest sto��wka, a mianowicie polega ona na tym �e klawisze (CT) karz� i�� wi�ni�w (TT) za lad�, nast�pnie wybieraj� kelnera kt�ry ma poda� menu. Je�eli owe menu si� spodoba wiezie� (TT) prze�ywa je�li nie czeka go �mier�.

Zgadnij Imi�:
Klawisz (CT) wymy�la sobie imi� i pisze na say'u 3 litery z imienia,kt�re wymy�li�, nie musi to by� w kolejno�ci(musz� by� to imiona popularne np. nie Magdalena tylko Magda, imi� mo�e mie� maksymalnie 8 liter). Wi�zie� (TT) ma za zadanie zgadn�� to imi�. Osoba, kt�ra pierwsza odgadnie imi� wybiera ustalon� przez klawisza (CT) liczb� os�b do zabicia.

Budowanie wie�y:
Klawisz (CT) dzieli graczy na 2 r�wne dru�yny i m�wi, �e na jego strza� z broni zaczynaj� budowa� wie�yczk�. Budowanie wie�y polega na tym,�e w jednej z dru�yn wi�zie� (TT) kuca, a reszta ma za zadanie wej�� na niego i nast�pnego (zale�y od ilo�ci os�b). Prze�ywaj� tylko Ci, kt�rzy jako pierwsi zbudowali wie��.

Kulki:
Klawisz (CT) m�wi ile ma aktualnie naboi w magazynku (zale�y od broni).Wystrzeliwuje ilo�� naboi tak� jak� chce i pyta si� wi�ni�w ile zosta�o mu naboi w magazynku naboi zosta�o. Prze�ywa tylko ten, kt�ry poda� najbli�sz� liczb� naboi w magazynku.

Spreje:
Jest to zabawa dla 2-3 wi�ni�w (TT). Klawisz m�wi wi�niom, �e maj� zrobi� jak najni�ej lub jak najwy�ej spreya na �cianie. Klawisz (CT) wyja�nia, czy wi�niowie (TT) musz� sta�/skaka�/kuca�/czy mo�e by� przyci�ty itp. Je�eli klawisz nie poinformuje o takich instrukcjach – wszystkie chwyty dozwolone!

Zabawa w chowanego:
Klawisze (CT) daj� wi�niom (TT) 1minut� na schowanie si�, je�eli minuta minie klawisze (CT) zaczynaj� szuka� i zabija� wi�ni�w (TT) dop�ki nie zostanie tylko jeden, kt�ry b�dzie mia� �yczenie. Lecz uwaga! Wi�niowie (TT) mog� zabija� klawiszy (CT), dlatego Ci musz� si� odpowiednio pilnowa�.

Ostatnia reakcja:
Klawisze (CT) ustawia wi�ni�w w rz�dzie, wydaj� polecenie, ten skazaniec (TT), kt�ry ostatni wykona t� czynno�� zostanie zabity.

Simon m�wi...:
Gra polega na wykonywaniu rozkaz�w ze strony klawiszy (CT), lecz jest w tym pewien haczyk. Mianowicie, wykonujemy tylko komendy z pocz�tkiem „Simon m�wi” ,np.”Simon m�wi skaka�”, natomiast je�eli wykonamy komendy bez tej formu�y zostajemy zabici.
Zabawa rozpoczyna si� s�owami „Sajmon m�wi rozpoczynamy zabaw� w sajmona”, a ko�czy „Sajmon m�wi ko�czymy zabaw� w sajmona”.

Biegi/Wy�cigi:
Gra polega na tym, �e wyznacza si� wi�niom (TT) Start i Met�, na sygna� np. strza� skaza�cy (TT) ruszaj� ze startu do mety, ten kto ostatni dobiegnie/doleci/dop�ynie ginie.

Quiz:
Klawisz (CT) wybiera pytanie, oboj�tnie z jakiej kategorii po czym m�wi je przez mikrofon/pisze na sayu. Wi�zie� (TT), kt�ry jako pierwszy odpowie prawid�owo na sayu – wybiera ustalon� wcze�nie liczb� os�b do zabicia.

Odmieniec:
Gra polega na wpisaniu na say'u liczby 1 lub 2 na sygna� strza�u z ustalonej broni. Wi�ni�w (TT) musi by� przy tej zabawie troje. Je�eli cyfra b�dzie inna od pozosta�ych jest on odmie�cem i zostaje zabity. Je�eli trzy osoby napisa�y liczb� 1, ginie ta osoba, kt�ra napisa�a jako ostatnia.

Mecz:
Na wielu mapach do PB znajduj� si� boiska. Wi�c zgodnie z ich przeznaczeniem trzeba je wykorzysta�. Do rozpocz�cia meczu potrzebna nam jest parzysta liczba zawodnik�w. Umiej�tno�� gry w pi�k� na PB jest do wyuczenia. Czym cz�ciej si� b�dzie wprowadza�o t� gr�, to szybciej wszyscy si� naucz� w ni� gra�. Gra w pi�k� na PB r�ni si� od gry na SJ poniewa� na PB nie ma tak sprecyzowanych klawiszy do grania. Poza standardowymi klawiszami do poruszania si� i myszki mamy tak�e klawisz "e", kt�ry przyspiesza nam zawodnika. Trzeba z nim uwa�a�, poniewa� cz�sto przez niego tracimy pi�k�. Wiadomo 1 vs 1 nie trzeba odr�nia� zawodnik�w, lecz gdy gra ich wi�ksza ilo�� mo�na ich podzieli� poprzez wpisanie komendy /czapki i wybraniu przez zawodnik�w z jednej dru�yny identycznych czapek, dzi�ki temu b�dzie wiadomo kto jest z kim. Klawisze (CT) ustalaj� czas meczu, lub do ilu punkt�w toczy si� mecz. Dru�yna przegrana ginie, reszta bawi si� dalej.

Olimpiada:
Wiadomo olimpiada niesie za sob� ciekaw� rywalizacj�. By stworzy� ciekaw� olimpiad� nale�y wybra� kilka zabaw na pewno nie jedn� czy dwie bo co to za olimpiada? Do olimpiady wybieramy co najmniej 4 zabawy, by by�o ciekawie. Zabawa toczy si�, zawodnicy (TT) zdobywaj� punkty. Po zako�czeniu naszych wybranych konkurencji zwyci�a ten, kt�ry zdoby� ich najwi�ksz� ilo��. Gdy kilku zawodnik�w (TT) ma t� sam� liczb� punkt�w, wtedy zaczyna si� konkurencja dogrywkowa. Wygrany zostaje �ywy, a przegrany �yj�.
Udzia� w zabawie mog� bra� tylko 2 wi�ni�w.

Translator:
Podczas tej zabawy potrzebna jest znajomo�� j�zyka angielskiego. Wiadomo �e nie w zaawansowanym stopniu, lecz podstawowe zdania, s�owa. Klawisz (CT) podaje przez mikrofon s�owo lub zdanie do przet�umaczenia na j�zyk angielski. Pierwszy wi�zie�, kt�ry poprawnie przet�umaczy wyraz/zdanie wybiera jednego wi�nia (TT) do zabicia.

Przepisywanka:
Bardzo ciekawa zabawa, podczas klawisze (CT) musz� zachowa� ostro�no��, poniewa� musz� napisa� na say/u wyraz lub zdanie do przepisania. Wi�niowie (TT) musz� jak najszybciej powt�rzy� napisany przez klawisza tekst, idealnie tak samo go przepisuj�c tak�e na say/u. Wi�zie� (TT), kt�ry pierwszy poprawnie przepisze to co napisa� klawisz (CT) wybiera skaza�ca (TT) do zabicia.

Mam Talent:
Jest to zabawa oparta na znanym teleturnieju telewizyjnym. Polega ona na zaprezentowaniu klawiszom (CT) swoich talent�w w grze, przez wi�ni�w (TT). Klawisze oceniaj� talenty i je�eli spodoba si� im umiej�tno�� przedstawiona przez uczestnika, ten prze�ywa, a je�eli nie – ginie.

Odmieniec dla dw�ch:
Klawisze (CT) ustalaj� liczb�, kt�ra zginie – wi�ksza lub mniejsza. Na strza� z pewnej broni wi�niowie (TT) musz� napisa� ow� liczb� (1 lub 2). Osoba, kt�ra napisz� to liczb� p�niej – ginie.

�lepe dyktando:
Klawisze (CT) przed rozpocz�ciem zabawy musz� ustawi� wi�ni�w (TT) twarz� do �ciany. P�niej prowadz�cy jak w normalnym dyktandzie musi powiedzie� zdanie lub s�owo do napisania. Oczywi�cie zdanie musi by� rozpocz�te wielk� liter�, a zako�czone kropk�.
Osoba, kt�ra pierwsza napisze poprawnie zdanie/wyraz pisz� na sayu liczb� (klawisz musi przedtem poda� liczb� wi�ni�w bior�cych udzia� w zabawie) , a klawisz (CT) licz�c od prawej strony zabija uczestnika o tym numerze.

Boks:
Klawisze poprzez wpisanie komendy /box uruchamiaj� FriendlyFire. W tej zabawie mo�e bra� wiele uczestnik�w.
Wi�niowie mog� bi� si� na obszarze wyznaczonym przez klawiszy. Ostatnia osoba, kt�ra pozosta�a przy �yciu – wygrywa.

�onglerka
Gra polega na tym, �e jeden z TT (kt�ry ma jeszcze kup�) robi ja ba g�ow� kolegi a tamten musi ni� wykona� jak najwi�cej podbi�. TT kt�ry wykona mniej podbi� ginie. Zakaz zabijania CT.

Bomba do celu
Gra polega na tym, i� TT skacze z do�� sporej wysoko�ci i musi trafi� kup� na wyznaczone miejsc. Kupa kt�ra b�dzie bli�ej wygrywa.

Celne oko
Tak wi�c gra polega na tym, �e jeden z TT sra na g�ow� kolegi a drugi TT dostaje bro� od CT z jednym nabojem. Ten TT kt�ry ma kup� zaczyna j� podbija� i ca�a zabawa polega na zestrzeleniu kupy. Komu si� uda przechodzi dalej. Zakaz zabijania CT

Podbijanie
Gra polega na podbijaniu pi�ki. Pi�ka nie mo�e upa�� na ziemi�, osoba kt�ra wi�cej razy podbije wygrywa. Pi�ka musi by� podbijana jak najszybciej.

Rzuty Karne
Gra dla 2 TT. TT1 ustawia si� na bramce TT2 na �rodku boiska (tam gdzie respi si� pi�ka). Gracze zmieniaj� si� co jeden strza�, czyli TT2 idzie do bramki a TT1 na �rodek. Ka�dy ma po 3 strza�y.

Twoja stara patrzy
TT ustawiaj� si� w jednym miejscu, a prowadz�cy w innym oddalonym od TT miejscu. Gdy CT jest odwr�cony plecami do TT, to TT biegnie do CT, ale gdy CT m�wi 1, 2, 3 Twoja stara patrzy i si� odwraca, to TT maj� bezruch, gdy kto� si� wtedy ruszy to ginie. Ten kt�ry pierwszy dojdzie do prowadz�cego wygrywa. ZAKAZ ZABIJANIA CT.

Bieg skaza�ca
Dw�ch CT ustawia si� naprzeciwko i celuje w siebie (najlepiej w tu��w). TT ustawia si� w rz�dku i gdy prowadz�cy powie nick_gracza biegnij, TT przebiega pomi�dzy tymi dwoma CT (nie mo�e skaka�, ani kuca�, mog� za to zatrzymywa� si�). Kiedy TT przebiega pomi�dzy CT ka�dy z CT ma po 1 strzale, czyli je�li ten TT prze�yje 2 strza�y przechodzi dalej.

Jaka to melodia
CT nuci lub �piewa znan� polsk� piosenk�. Zadaniem TT jest napisanie tytu�u wraz z wykonawc�. Kto jako pierwszy napisze prawid�owo, wybiera osobe do odstrza�u, pami�taj�c, �e CT wybiera dok�adn� ilo��. Uwaga! Tytu� oraz wykonawca musi zawiera� poprawn� nazw�.

Wierszyk
CT daje 10-15 sekund na u�o�enie wierszyka przez TT, kto nie u�o�y ginie.

Kalambury
Prowadz�cy pisze na team sayu np. S�o� (o to mu chodzi) i przez mikro m�wi... Jest to zwierze... Nie ma nosa, ma du�e uszy... Ten kto odgadnie, wybiera osob� do zabicia.

Lustro
Stra�nik wybiera jedna osob� z wi�ni�w. Aby wi�ie� prze�y�, musi wykona� dok�adnie tak� sam� sekwencj� ruch�w jak stra�nik. Je�li sie pomyli, zostaje zabity. Przyklad: 2 przysiady, 1 skok, obr�t o 360 stopni.

Rymy
CT wydaje rozkaz ka�demu z TT wymy�li� rym do s�owa kt�re poda. TT ma na to np. 10 sec. Jak nie wymy�li to ginie.


bY sKserV.pl

ZAKAZ KOPIOWANIA NA INNE FORA!
_____________________________

 Autor postu otrzyma� 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wi�cej szczeg��w
Wystawiono 1 piw(a):
Wodaaa



Wy�wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi
Nie mo�esz pisa� nowych temat�w
Nie mo�esz odpowiada� w tematach
Nie mo�esz zmienia� swoich post�w
Nie mo�esz usuwa� swoich post�w
Nie mo�esz g�osowa� w ankietach
Nie mo�esz za��cza� plik�w na tym forum
Mo�esz �ci�ga� za��czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Og�oszenie: Filmik promuj�cy serwer Prison Break
Eryk [Prison Break] Og�lnie o Prison Break 37 Wto 02 Sie, 2011 11:14
Wuoch(A)cz
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Og�oszenie: Regulamin Administratora sKserV.pl
Aktualizacja (18-12-2011) PROSZ� PRZE...
^^^Deed Regulaminy 1 Sob 30 Maj, 2009 22:14
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Og�oszenie: Regulamin Forum sKserV.pl
Aktualizacja(08-11-2011) PROSZ� PRZEC...
^^^Deed Regulaminy 0 Nie 03 Maj, 2009 02:23
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Og�oszenie: Reklama ca�ej sieci sKserV.pl
Maryska Reklamy Sieci sKserV.pl 0 Wto 02 Mar, 2010 22:39
Maryska
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Og�oszenie: ! Regulamin Dzia�u Reklamy Sieci sKse...
^^^Deed Reklamy Sieci sKserV.pl 0 Pon 05 Pa�, 2009 21:28
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Postarajmy si� sKserV ; )
Co� trzeba zrobi�
kefiR [Death Run] Og�lnie o Death Run 5 Nie 15 Maj, 2011 11:18
Boro
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Regulamin Servera sKserV.pl Diablo
^^^Deed Regulaminy 1 Sob 25 Lut, 2012 02:40
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Regulamin Servera sKserV.pl PokeMod
^^^Deed Regulaminy 1 Nie 10 Cze, 2012 23:59
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Regulamin Serwera sKserV.pl [DeathRun]
Route^ sKserV.pl[Death Run] - 0 Pi� 27 Cze, 2014 17:09
Route^
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Poradnik Pokemoda sKserV By Bibax
.Bibax [PokeMod] Og�lnie o PokeMod 2 Wto 07 Sty, 2014 20:49
MarKo


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materia��w z Forum!
statystyka statystyka