Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: modyfikacja , paladyn

Zamknięty przez: rzepsky
Wto 09 Wrz, 2014 17:05
Modyfikacja Paladyn
Autor
Wiadomość
FeelTheRush!
Die Bitch :D


Dołączył: 07 Lis 2012
Wiek: 28
Posty: 240
Skąd: Ja Jestem ?
Piwa: 13/16
 #1   Wysłany: Czw 13 Cze, 2013 18:07   Modyfikacja Paladyn
Mam do poruszenia ważny temat.
Klasa Paladyn na nozu laduje pocisk ktory w 100% wali HSa .. a to baaaardzo utrudnia gre gdy gra kilku typa na stalkach i gdzie sie nie ruszysz gleba..
Moze by tak zmodyfikowac ten pocisk i zmniejszyc szanse na trafienie HS z 100% chocby na 50 % ?
O wiele lepiej by sie gralo i wiecej graczy na serwer by doszlo bo sa masakryczne pustki i nie ma z kim grac.. nawet o 18 czy 19 jest 5 osob co jest nie do pomyslenia.. zawsze sie wbijalo 15 min na serwer bo full byl ciagle
A jak nie bedzie tylu "ladowar" to gra staje sie milsza i wiecej typa przychodzi :D

Pozdrowionka :D

> Nawet do 75% zmniejszyc.. ale zeby nie bylo 100% bo to irytuje .. a co z tego ze 2 klasy laduja pociski jak 19 nie laduje ? :> bo paladyn co ktorysz odbija wiec go nie licze ;)
Ostatnio zmieniony przez FeelTheRush! Sob 15 Cze, 2013 14:52, w całości zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 10 Mar 2012
Wiek: 28
Posty: 93
Skąd: J-Zdrój
Piwa: 1/22
Ostrzeżeń:
 3/5/10
 #2  Wysłany: Czw 13 Cze, 2013 18:41   
Szczerze jestem na Tak gdyż to jest troche irytujące jak wejdziesz do gry i odrazu Head Shot.
Ale też jestem na Nie ponieważ ta klasa znerfiona będzie gorsza niż inne.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
rzepsky
sKserV.pl



Dołączył: 30 Sty 2012
Wiek: 28
Posty: 326
Skąd: Działdowo
Piwa: 32/26
 #3  Wysłany: Czw 13 Cze, 2013 19:01   
ogrome NIE. ten pomysł nie przejdzie, ponieważ za bardzo osłabiłoby to paladyna. A tak naprawdę on wcale nie jest taki groźny. Barba, nihlathak ladują odbicie pocisków, a już po 1 strzale można się zorientować gdzie ktoś kampi...
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Najemny[PL]


Dołączył: 27 Kwi 2013
Wiek: 28
Posty: 46
Skąd: Okolice Częstochowy
Piwa: 1/3
 #4  Wysłany: Sob 15 Cze, 2013 05:28   
Zgadzam się z ^RespecT,



Lecz nowi gracze hmm taki poradnik do przeczytania po wejsciu do gry przydał by sie im !
_____________________________
"Istnieją dwa rodzaje nieudaczników: ci, którzy pomyśleli, ale nigdy nie zrobili oraz ci, którzy zrobili, ale nigdy nie pomyśleli."
Ostatnio zmieniony przez Mr.Smerf Sob 15 Cze, 2013 05:28, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Henek JR
Szlachetny


Dołączył: 25 Maj 2013
Wiek: 25
Posty: 123
Skąd: Tak
Piwa: 2/33
Ostrzeżeń:
 5/5/10
 #5  Wysłany: Sob 15 Cze, 2013 05:51   
Jak już to można zmniejszyć do 75% :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Najemny[PL]
Czarnuchyyy


Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 55
Skąd: Z Kuby :P
Piwa: 4/5
Ostrzeżeń:
 13/5/10
 #6  Wysłany: Nie 16 Cze, 2013 10:40   
Beznadziejny pomysł :D Przynajmniej według mnie.
Klasa Paladyn jest dobra z tym ładowaniem tylko na stalkerze/pro shadow ringu a pozatym jest słaba :D
_____________________________
Jak pomogłem daj PIWKO ;D
A jak nie to... Też możesz dać ;D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wujek samo zlo
Czyste ZuO!


Dołączył: 15 Lip 2011
Wiek: 30
Posty: 75
Skąd: Siedlisko całego zła
Postawił 14 piw(a)
 #7  Wysłany: Pon 17 Cze, 2013 10:02   
To przynajmniej niech Shadow ring/staler niszczy się gdy właściciel zostanie zabity z magii.Teraz ludzie mają jednego stalka przez 5 map,bo jeśli już ich ktoś zabije, to zwykle za pomocą magii lub jakimś przedmiotem. Niech te itemy dla ładowar to będzie kilkanaście rund zabawy, a nie wbijanie 30 lvli tylko ładując dzień i noc.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 29 Maj 2009
Wiek: 30
Posty: 1355
Skąd: dz-wo
Piwa: 200/21
 #8  Wysłany: Pon 17 Cze, 2013 10:47   
Jest klasa odporna na klasę paladyn ( barbażynca ). Zmniejszenie trafienia HS utrudniło by grę tą klasą.

jak i również Nihlathak który też ma 4 pancerze :) Edit By Pezet
_____________________________
Gość Pomogłem? Postaw
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Shedy
Slasher



Dołączył: 01 Kwi 2012
Wiek: 28
Posty: 252
Skąd: Rybnik
Piwa: 9/42
 #9  Wysłany: Pon 17 Cze, 2013 14:15   
jestem na nie ale chetnie wprowadził bym inny pomysł

a mianowicie wprowadzić (zmniejszyć) wytrzymałość :
Stalker Ring'a 100>50(lub 30)
Pro Shadow Ring'a 25>15(lub10)
Shadow Ring'a z bodajże 50>25
to by na moje wystarczyło
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 12
Piwa: 1/2
 #10  Wysłany: Pon 17 Cze, 2013 19:23   
Jestem na NIE...
Sam przed zakupem Mefisto, teraz Izuala gralem Paladynem i zadko ladowalem, wolalem pograc normalnie i nie tylko ja a pomimo tego ta gra szla mi bardzo dobrze. Ladowarka to jeden z atutow paladyna ktorego nie mozna mu zabrac/zmodyfikowac itd itd.
_____________________________
Może piffffko dla Wujka !!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 05 Sie 2011
Wiek: 28
Posty: 492
Piwa: 28/99
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #11  Wysłany: Sro 26 Cze, 2013 22:10   
Najemny[PL] napisał/a:

Klasa Paladyn jest dobra z tym ładowaniem tylko na stalkerze/pro shadow ringu a pozatym jest słaba :D

Masz racje i dlatego zastawiłbym w spokoju tą klase.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 04 Maj 2012
Wiek: 27
Posty: 20
Postawił 2 piw(a)
Ostrzeżeń:
 7/5/10
 #12  Wysłany: Nie 30 Cze, 2013 18:29   
Dużo klas ma odbiacia naboi i sa też itemy nie potrzeba nerfiić Paladyna :D
_____________________________
Shade [ENS]
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 15 Maj 2012
Wiek: 29
Posty: 125
Piwa: 3/12
Ostrzeżeń:
 2/5/10
 #13  Wysłany: Nie 30 Cze, 2013 21:08   
ja na tak wiem jak to wyglada i wyobrazam sb gre z paladynem 50% szansy na hs'a ...


pamietam kiedys godzina 7 i na serwie bylo juz z 6-7osob a teraz?? o godzinie 8 puski wieczorem po 5-6 osob nie ma gry modyfikacja pala umili to i owo za duzo ladowarek gra na stalkach jak to wspomnial feel:D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Pytanie paladyn
Gumus [Diablo] Pomysły i Propozycje 1 Czw 03 Lis, 2011 12:28
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Paladyn bardziej z Diablo 2
Ichigo [Diablo] Pomysły i Propozycje 7 Nie 28 Lis, 2010 21:36
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Niewidzialność zabójczyni - modyfikacja
Gryfel [Diablo] Pomysły i Propozycje 16 Czw 15 Sie, 2013 11:14
*[M]aLinA*
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Modyfikacja itemków zwiększających DMG
Wuoch(A)cz [Diablo] Pomysły i Propozycje 10 Sob 17 Sie, 2013 06:16
*[M]aLinA*


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka