Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: item , na , nowy , pomysl

Zamknięty przez: ^^^Deed
Pią 21 Gru, 2012 03:37
Pomysl na nowy item 2
Autor
Wiadomość


Dołączył: 16 Lip 2012
Wiek: 28
Posty: 85
Skąd: R-rz
Piwa: 34/8
 #1  Wysłany: Wto 21 Sie, 2012 14:34   Pomysl na nowy item 2
A wiec nastepnym moim pomyslem na item jest "spider" ktory dam nam line dzieki ktorej bedziemy mogli sie przyciagac.

Wyjasnienie.
Majac "spidera" i gdy nacelujemy na sciane/sufit i wcisniemy e a nastepnie w to bedziemy mogli sie do niej przyciagnac.


Oczywyscie detale do uzgodnienia.


PODOBA SIE- PIWKO
_____________________________
MOJ PORADNIK:http://skserv.pl/nowy-fotoporadnik-dotycznacy-paladyny-by-no-i-bania-vt23042.htm


Sygnature robilem sam (podkrecenie i napisy).
Pozdrawiam




Wszelkie pytania prosze kierowac na pw na forum na gg z dopiskiem nicku
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 29 Maj 2009
Wiek: 30
Posty: 1355
Skąd: dz-wo
Piwa: 200/21
 #2  Wysłany: Wto 21 Sie, 2012 14:37   
Na nie, zbędne. Masz TP po co ci lina.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
dextroyer
I'll be back


Dołączył: 23 Lip 2012
Wiek: 30
Posty: 158
Skąd: Dębica
Piwa: 4/35
 #3  Wysłany: Wto 21 Sie, 2012 18:39   
troszkę bezsensowne od tego jest zabójczyni nie ? na nie
_____________________________
pomogłem ? może piwko ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
(T)asker
hi ho let's go !


Dołączył: 26 Lip 2012
Wiek: 30
Posty: 52
Skąd: Żywiec
Piwa: 1/3
 #4  Wysłany: Sro 22 Sie, 2012 20:11   
O ile pamiętam to była taka moc na SUPER HERO MOD... Dla mnie spoko i mogłoby wejść


@Wuoch(A)cz

Wuoch(A)cz napisał/a:
Item Sky Wallker jak się nie mylę daje ci prawie to samo.


Prawie to samo? Wchodzisz powoli jak zółw na sciane a tutaj masz wszystko szybko i płynnie. Naprawde nigdy nie widziałeś jak to działa na Super Hero?
_____________________________
Ostatnio zmieniony przez (T)asker Sro 22 Sie, 2012 23:04, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wuoch(A)cz
Jestem za tobą



Dołączył: 02 Sie 2011
Wiek: 29
Posty: 391
Skąd: się tu wziąłem?
Piwa: 30/48
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #5  Wysłany: Sro 22 Sie, 2012 21:54   
Item Sky Wallker jak się nie mylę daje ci prawie to samo.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 21 Lut 2010
Wiek: 36
Posty: 332
Skąd: Sosnowiec
Piwa: 87/26
 #6  Wysłany: Sro 22 Sie, 2012 22:06   
To nie jest zły pomysł, coś jak item Hak (szczerze mi na Ninji nie działa ten item ) tylko na ściany itd. dobre, (T)asker coś w ten deseń <gra> przyciąganie do ścian mogłoby dawać nowe taktyki ataku i ucieczki, jeśli tylko będzie to zrobione w taki sposób że nie *hak leci szybko do ściany i ciągnie nas wolno do niej* tylko *hak leci powoli, a jak już doleci (nawet przez ścianę "lina/laser" = jak laser to będzie można skumać mniej-więcej gdzie przeciwnik jest, a np. promień przechodzi przez ściany) i dotknie jakieś innej ściany to zacznie nas przyciągać w tym kierunku szybko. Coś w temacie: "strzelasz... siuuu... poleciało, odwracasz się, postrzelasz chwilę ( <killer> ), tam się zaczepi i znowu siuuu... pociągło typa" i poleciał... dobre żeby np. poprzez ścianę wejść na skrzynkę na którą nie da się normalnie dostać. Raczej trudno zrobić jakieś bugi na takim itemie, ewentualnie strzelanie w niebo (czyt. w sufit mapki z teksturą "niebo" gdzie jak się zaczepi taki item to może przyciągać na tekstury). Coś jak w grze Portal tylko tam przez ścianę się przeteleportujesz w inne miejsce, a tu trzelisz jakąś np. gwiazdką (teksturka) na laserze i nagle cie ostro pociągnie to miejsce... Pozdro <ganja> jedni piszą wszystko w jednym zdaniu, ja napisałem co myślę o tym w szerszej perspektywie. Kiedyś grałem w jakiegoś moda HL1 z takim motywem (mod tylko do single player) i fajna była bania, trzeba było kombinować żeby przejść dalej... Myślę że H@ Może się zastanowić nad takim rozwiązaniem ale jest to trochę dużo pracy napisać takie skrypty.
Ostatnio zmieniony przez slabooo Sro 22 Sie, 2012 22:14, w całości zmieniany 4 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 41
Piwa: 9/41
 #7  Wysłany: Czw 23 Sie, 2012 18:57   
slabooo napisał/a:
To nie jest zły pomysł, coś jak item Hak (szczerze mi na Ninji nie działa ten item ) tylko na ściany itd. dobre, (T)asker coś w ten deseń <gra> przyciąganie do ścian mogłoby dawać nowe taktyki ataku i ucieczki, jeśli tylko będzie to zrobione w taki sposób że nie *hak leci szybko do ściany i ciągnie nas wolno do niej* tylko *hak leci powoli, a jak już doleci (nawet przez ścianę "lina/laser" = jak laser to będzie można skumać mniej-więcej gdzie przeciwnik jest, a np. promień przechodzi przez ściany) i dotknie jakieś innej ściany to zacznie nas przyciągać w tym kierunku szybko. Coś w temacie: "strzelasz... siuuu... poleciało, odwracasz się, postrzelasz chwilę ( <killer> ), tam się zaczepi i znowu siuuu... pociągło typa" i poleciał... dobre żeby np. poprzez ścianę wejść na skrzynkę na którą nie da się normalnie dostać. Raczej trudno zrobić jakieś bugi na takim itemie, ewentualnie strzelanie w niebo (czyt. w sufit mapki z teksturą "niebo" gdzie jak się zaczepi taki item to może przyciągać na tekstury). Coś jak w grze Portal tylko tam przez ścianę się przeteleportujesz w inne miejsce, a tu trzelisz jakąś np. gwiazdką (teksturka) na laserze i nagle cie ostro pociągnie to miejsce... Pozdro <ganja> jedni piszą wszystko w jednym zdaniu, ja napisałem co myślę o tym w szerszej perspektywie. Kiedyś grałem w jakiegoś moda HL1 z takim motywem (mod tylko do single player) i fajna była bania, trzeba było kombinować żeby przejść dalej... Myślę że H@ Może się zastanowić nad takim rozwiązaniem ale jest to trochę dużo pracy napisać takie skrypty.







Kto to zrozumiał? Proszę o przetłumaczenie.
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Wuoch(A)cz



Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Nowy Diablo Mod - Opis
^^^Deed [Diablo] Ogólnie o Diablo 0 Pon 26 Kwi, 2010 01:37
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Pomysl na nowy item
No i Bania^^ [Diablo] Pomysły i Propozycje 10 Wto 21 Sie, 2012 22:18
slabooo
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi nowy item
Boski95 [Diablo] Pomysły i Propozycje 5 Sob 25 Sie, 2012 22:19
Boski95
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi nowy item
dextroyer [Diablo] Pomysły i Propozycje 6 Wto 21 Sie, 2012 09:22
Juzeg Murasz
Brak nowych postów Nowy Item
Zbroja/Płaszcz Mefisto
FeelTheRush! [Diablo] Pomysły i Propozycje 15 Sro 10 Lip, 2013 07:47
Padaka
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Nowy item!
Juzeg Murasz [Diablo] Pomysły i Propozycje 19 Sob 08 Gru, 2012 12:15
MaJkA
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Nowy item
Szjusi [Diablo] Pomysły i Propozycje 5 Nie 23 Cze, 2013 17:49
Route^
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi nowy mysle ze ciekawy item
Shedy [Diablo] Pomysły i Propozycje 5 Pon 05 Sie, 2013 08:06
Avalanche
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Nowy Item : Zwoje z doświadczeniem <3
Matii45 [Diablo] Pomysły i Propozycje 17 Sob 04 Maj, 2013 20:05
PajdoVsky94
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Nowy Item (Destroy Rune)
Shedy [Diablo] Pomysły i Propozycje 6 Sro 06 Cze, 2012 17:53
Przemytnik Rzezuchy :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka