Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: cokolwiek , lub , pytania/poprawki

Otwarty przez: ^^^Deed
Pon 22 Sie, 2011 21:50
Pytania/poprawki lub cokolwiek
Autor
Wiadomość
0L3!-LiMORzAdZi
Gram na WH


Dołączył: 18 Sty 2010
Wiek: 31
Posty: 97
Skąd: Bydgoszcz
Piwa: 1/8
 #41  Wysłany: Pią 14 Maj, 2010 13:28   
tak. mnie to denerwuje czasami, ze gdy wpisze /item to pisze mi ze nie posiadam itemu ale w lewym dolnym rogu pokazuje ze jest :D ale to to tylko drobna uwaga. wiem ze ciezko jest ogarnac wszystkie bledy, a ludzi by chcieli zeby zawsze wszystko dzialalo idealnie pieknie.
_____________________________
...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 06 Mar 2010
Wiek: 30
Posty: 487
Piwa: 9/16
 #42  Wysłany: Pią 14 Maj, 2010 13:42   
Trochę przesadziliście w wytrzymałością staffów i tych podobnych wchodzę strzelają do mnie i tracę od razu item.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 25 Kwi 2009
Wiek: 31
Posty: 6484
Skąd: LondYn
Otrzymał 1278 piw(a)
 #43  Wysłany: Pią 14 Maj, 2010 18:51   
prok napisał/a:
Trochę przesadziliście w wytrzymałością staffów i tych podobnych wchodzę strzelają do mnie i tracę od razu item.
Z tego co wiem to staff jest starym itemem, ja go nie dodawałem i nie edytowałem. Zaraz sprawdzę i odpiszę co i jak.

//Edit: Small staff jest itemem unikatowym, jego wytrzymałość wynosi 350, czyli o 100 więcej od normalnego. Nie wiem o co chodzi. Zwiększyć wytrzymałość?
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #44  Wysłany: Sob 15 Maj, 2010 15:02   
Jeśli chodzi o wytrzymałość itemów najlepiej zrobić tak jak było na starym diablo czyli niezniszczalne. Przed chwilą miałem large gold bag na pół rundy , o innych itemach nawet nie wspomne.

Jak były niezniszczalne grało się miło, przyjemnie i można było wydać te 9.000 na ulepszenie, a teraz? Runa ulepszająca nie ma sensu zanim zbierze sie odpowiednią kwote itemu już nie ma
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
WariooR
Grafik



Dołączył: 03 Maj 2009
Wiek: 31
Posty: 319
Skąd: Kielce
Piwa: 244/19
 #45  Wysłany: Sob 15 Maj, 2010 16:15   
Moim zdaniem jedynie powinno sie zmniejszyc wytszymalosc archow !!
A takto gites :D
_____________________________
Wszystkie moje prace są mojego autorstwa ! Zakazuje ich kopiowania!



Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Wiek: 30
Posty: 311
Skąd: z Polski
Piwa: 8/36
 #46  Wysłany: Sob 15 Maj, 2010 16:49   
A da się u Duriela włączyć jakoś grawitacje czy nie ? :P
_____________________________
dixonek37 napisał/a:
Nie wiem po co ci te piwka ? w realu jak byś dostawał to spoko . ale tak ;/ To trochę wkurzające

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 25 Kwi 2009
Wiek: 31
Posty: 6484
Skąd: LondYn
Otrzymał 1278 piw(a)
 #47  Wysłany: Sob 15 Maj, 2010 19:44   
Avalanche, tak jak Ty to sobie myślisz nie będzie. Szybkość niszczenia się itemów zmienię.
ArTeKxD, myślisz trochę ?
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 06 Mar 2010
Wiek: 30
Posty: 487
Piwa: 9/16
 #48  Wysłany: Pon 17 Maj, 2010 11:40   
^^^Deed napisał/a:
prok napisał/a:
Trochę przesadziliście w wytrzymałością staffów i tych podobnych wchodzę strzelają do mnie i tracę od razu item.
Z tego co wiem to staff jest starym itemem, ja go nie dodawałem i nie edytowałem. Zaraz sprawdzę i odpiszę co i jak.

//Edit: Small staff jest itemem unikatowym, jego wytrzymałość wynosi 350, czyli o 100 więcej od normalnego. Nie wiem o co chodzi. Zwiększyć wytrzymałość?


Bo jak grałem i miałem staffa koleś we mnie strzela od tyłu i od razu po itemie.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 27 Wrz 2009
Wiek: 33
Posty: 98
Skąd: Sosnowiec
Piwa: 29/2
 #49  Wysłany: Pią 21 Maj, 2010 19:35   
Dało by radę nanieść taką zmianę względem Nekromanty tyczącą się ilości HP osoby ożywionej?
Tzn jeżeli kogoś wskrzeszę ma on tylko 25HP przez co wskrzeszanie sojuszników się nie opłaca w zasadzie i nekromancie jak i osobie wskrzeszonej bo byle co go zabije. Dobrze by było gdyby wskrzeszony miał połowę tego co ma na "full" HP albo ewentualnie chociaż 100 żeby mógł coś zdziałać.
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #50  Wysłany: Sob 22 Maj, 2010 20:32   
Zrobiłem mały spis itemów, które tracą swoje właściwości po 1 rundzie piszę to kolejny raz bo nie zostało naprawione a wnerwia niesamowicie:

Pro chameleon - traci właściwość zamiany w przeciwnika
Bronze amplifier - traci właściwość dodawania dmga
Silver amplifier - jak wyżej
Gold amplifier - to samo
Demonic amplifier - tutaj sprawa wygląda podobnie czyli traci właściwość dodawania dmgu, ale nie traci właściwości redukcji (nie powinno tak być ponieważ wtedy przedmiot staje sie zwykłym armorem nie zaś amplifierem)

Nieunikniona śmierć - jak wyżej.

Saintly amulet każdy rodzaj - stars , zod, itp. również tracą możliwość dodawania dmga

Zbroja zabójczyni - utrata umiejętności wyciszenia kroków (wszystkie itemy tego typu ją tracą)

Salver invants albo Undead minion - tutaj nie pamiętam ale 1 z tych itemów powinien zamieniać 1000$ na hp natomiast przy użyciu itemu otrzymujemy komunikat zniszczenia się itemu.

Jak coś jeszcze zauważyliście z itemów to pisać poniżej będzie łatwiej powiększyć liste.
Ostatnio zmieniony przez Avalanche Pią 28 Maj, 2010 16:53, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 25 Kwi 2009
Wiek: 31
Posty: 6484
Skąd: LondYn
Otrzymał 1278 piw(a)
 #51  Wysłany: Sob 29 Maj, 2010 03:33   
Vinci napisał/a:
Dało by radę nanieść taką zmianę względem Nekromanty tyczącą się ilości HP osoby ożywionej?
Tzn jeżeli kogoś wskrzeszę ma on tylko 25HP przez co wskrzeszanie sojuszników się nie opłaca w zasadzie i nekromancie jak i osobie wskrzeszonej bo byle co go zabije. Dobrze by było gdyby wskrzeszony miał połowę tego co ma na "full" HP albo ewentualnie chociaż 100 żeby mógł coś zdziałać.
Zmieniłem na 50

Avalanche napisał/a:
Pro chameleon - traci właściwość zamiany w przeciwnika
Bronze amplifier - traci właściwość dodawania dmga
Silver amplifier - jak wyżej
Gold amplifier - to samo
Demonic amplifier - tutaj sprawa wygląda podobnie czyli traci właściwość dodawania dmgu, ale nie traci właściwości redukcji (nie powinno tak być ponieważ wtedy przedmiot staje sie zwykłym armorem nie zaś amplifierem)

Nieunikniona śmierć - jak wyżej.

Saintly amulet każdy rodzaj - stars , zod, itp. również tracą możliwość dodawania dmga

Zbroja zabójczyni - utrata umiejętności wyciszenia kroków (wszystkie itemy tego typu ją tracą)
Zrobione, tylko trzeba dokładnie sprawdzić ale powinno działać w 100%.
Avalanche napisał/a:
Salver invants
+100 zycia i wycisznie krokow - to raczej działa bez problemów.
Avalanche napisał/a:
Undead minion
Tak, tu był błąd. Wytrzymałość itemu była 10 więc jeden strzał, jedno użycie i po itemi, zmieniłem na 250. (Szansa na odbicie obrazen + %i do kradziezy kasy + zamaina 1000$ na 15HP).
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 25 Maj 2010
Wiek: 29
Posty: 76
Skąd: Katowice
Piwa: 3/9
 #52  Wysłany: Wto 01 Cze, 2010 18:00   
W opisie Duriel'a pisze "beda w locie " taka mała literówka :D
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 25 Kwi 2009
Wiek: 31
Posty: 6484
Skąd: LondYn
Otrzymał 1278 piw(a)
 #53  Wysłany: Wto 01 Cze, 2010 18:24   
FreeRuning napisał/a:
W opisie Duriel'a pisze "beda w locie " taka mała literówka :D
Zrobione.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #54  Wysłany: Pią 04 Cze, 2010 21:03   
^^^Deed napisał/a:
Salver invants
+100 zycia i wycisznie krokow - to raczej działa bez problemów.


I każdy item z rodzaju Bright rope zamiast dodawać redukują hp.


I jeszcze 1 sprawa czy można by zwiększyć ilość zdobywanego expa. Teraz 1 kill nabija około 5 pierwszych lvli i to jest koniec miłego expienia, gdyż przy 20 lvlu potrzebne jest około 150 zabójstw na lvl. Patrząc na Vinciego, który jest 1 w ranku do 50 lvla potrzebne jest ich juz prawie 7000. Diablo mod oferuje nam 200 lvli przy obecnych ratach jest to praktycznie nie do zdobycia.
Ostatnio zmieniony przez Avalanche Pią 04 Cze, 2010 21:04, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 02 Sie 2009
Wiek: 29
Posty: 513
Piwa: 26/22
 #55  Wysłany: Pią 04 Cze, 2010 21:07   
Bug /daj
Często gdy ktoś mi daje item lub ja komuś to daje inny item czy to tylko u mnie?
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Dj Koksik To Ja
CzitEr ^.-


Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 376
Skąd: Ps@ry
Piwa: 32/75
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #56  Wysłany: Pią 04 Cze, 2010 21:08   
Avalanche, zgadzam się w 100% dużo wolniej leci exp niż na poprzedniej wersji moda...
_____________________________
Gość Pomogłem? Daj Piffko! Bo Mi Się Chce Pić!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #57  Wysłany: Sob 05 Cze, 2010 18:25   
Kolejna rzecz diablo posiada wampiryczne obrażenia ale każde trafienie leczy tylko 1 pkt życia.
^^^Deed napisał/a:
Kpina?


Zupełnie nieprzydatna umiejetność w diablo w takim wypadku, a przecież to jest klasa premium.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 27 Wrz 2009
Wiek: 33
Posty: 98
Skąd: Sosnowiec
Piwa: 29/2
 #58  Wysłany: Nie 06 Cze, 2010 17:16   
Na serwerze jest 5 item'ów które są "archami" - czy to nie za dużo trochę? Bo jednak to jest dobry item. Będąc przy archach można nadmienić że item Assassin Suit jest przesadzony z tego względu że inne klasy nie mają tak "wykoxanych" item'ów po przecież ten item jest dla ninjy i nie ma się co oszukiwać.

Są trzy albo i cztery itemy zabijające 1/X ze scouta - po co tyle? Jak wypadnie 1/2 i gorsze to się nie używa bo runy do ulepszeń się nie opłaca.

Po co tyle takich samych itemów? Nie lepiej zrobić coś nowego.
No tak jest "Super Knife" nikt nie używa bo ma multum arch'ów pod dostatkiem, "Super M3" nie działa.

Item "Extra Stats" jest przezabawny, z nazwy wskazuje że dodaje staty, prawda i to aż szaleńczo 2 do wszystkich, jakby dodawał chociaż ze 20 to może ktoś by go używał.

A co do małych XP Rate to dobrze ale miło by było gdyby był item dający z 14.000$.
_____________________________
Ostatnio zmieniony przez Vinci Nie 06 Cze, 2010 18:49, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 25 Kwi 2009
Wiek: 31
Posty: 6484
Skąd: LondYn
Otrzymał 1278 piw(a)
 #59  Wysłany: Nie 06 Cze, 2010 19:36   
Avalanche napisał/a:
I każdy item z rodzaju Bright rope zamiast dodawać redukują hp.
Item unikatowy, nic w nim nie zmieniałem, od zawsze ma redukcje i jeszcze zależy z czym się połączy. "Holy sword" posiada funkcję wampiryczne DMG.
Avalanche napisał/a:
I jeszcze 1 sprawa czy można by zwiększyć ilość zdobywanego expa. Teraz 1 kill nabija około 5 pierwszych lvli i to jest koniec miłego expienia, gdyż przy 20 lvlu potrzebne jest około 150 zabójstw na lvl. Patrząc na Vinciego, który jest 1 w ranku do 50 lvla potrzebne jest ich juz prawie 7000. Diablo mod oferuje nam 200 lvli przy obecnych ratach jest to praktycznie nie do zdobycia.
Zmienię to gdy opracuję nową tabelę, nie chcę żeby ktoś stracił XP lub zyskał.
Jobel napisał/a:
Bug /daj
Często gdy ktoś mi daje item lub ja komuś to daje inny item czy to tylko u mnie?
Weź to jakoś rozwiń i napisz normalnie.
Avalanche napisał/a:
Kolejna rzecz diablo posiada wampiryczne obrażenia ale każde trafienie leczy tylko 1 pkt życia.
^^^Deed napisał/a:
Kpina?

Zupełnie nieprzydatna umiejetność w diablo w takim wypadku, a przecież to jest klasa premium.
Była losowa wartość od 1 do 3, zmieniłem na od 3 do 10, tyle wystarczy.
Vinci napisał/a:
Na serwerze jest 5 item'ów które są "archami" - czy to nie za dużo trochę? Bo jednak to jest dobry item. Będąc przy archach można nadmienić że item Assassin Suit jest przesadzony z tego względu że inne klasy nie mają tak "wykoxanych" item'ów po przecież ten item jest dla ninjy i nie ma się co oszukiwać.

Assassin Suit - archy zamienione na dodatkowe DMG strzelając w plecy przeciwnika.
FlashRun - archy zamienione na szybkość.
Reszta zostaje.
Vinci napisał/a:
Są trzy albo i cztery itemy zabijające 1/X ze scouta - po co tyle? Jak wypadnie 1/2 i gorsze to się nie używa bo runy do ulepszeń się nie opłaca

Bez przesady, są 3 item-scouty, 2 standardowe i 1 nowy, wymieniam go na ten co prosiłeś (14.000$).
Vinci napisał/a:
Po co tyle takich samych itemów? Nie lepiej zrobić coś nowego.

Wymień kilka...
Vinci napisał/a:
Item "Extra Stats" jest przezabawny, z nazwy wskazuje że dodaje staty, prawda i to aż szaleńczo 2 do wszystkich, jakby dodawał chociaż ze 20 to może ktoś by go używał.

"Extra" znaczy dodatkowe nie dużo. Zmieniłem na losową ilość od 10 do 20.
Vinci napisał/a:
A co do małych XP Rate to dobrze

Męczyć się i zmieniać czy zostawić? Stopa końcowa 200 leveli jest 1x większa od 100 leveli.
Vinci napisał/a:
miło by było gdyby był item dają z 14.000$.

Zrobione. Losowo od 12.000 do 16.000$.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 02 Sie 2009
Wiek: 29
Posty: 513
Piwa: 26/22
 #60  Wysłany: Nie 06 Cze, 2010 19:39   
Deed chodzi mi o to że jest sytuacja mam np. Small staff off live i chce go dać komuś to mi bierze item a osoba której go wysyłam dostaje inny.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pytania/poprawki lub cokolwiek
^^^Deed [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 88 Sro 11 Lis, 2015 19:28
BBC
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Poprawki
*[M]aLinA* [Diablo] Pomysły i Propozycje 1 Pon 14 Paź, 2013 00:11
^^^Deed
Brak nowych postów Powrót i Pytania :D
Avocadro [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 3 Nie 02 Paź, 2016 17:13
Tyski
Brak nowych postów Propozycje i pytania do H@
TaKeOveRContRoL1920 [PokeMod] Pomysły i Propozycje 10 Sro 11 Sty, 2012 17:31
SpeedVille
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Proszę o małe poprawki ;)
Bialy311 [PokeMod] Ogólnie o PokeMod 4 Czw 21 Lip, 2011 20:11
^^^Deed


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka