Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: patch

Patch
Autor
Wiadomość



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #21  Wysłany: Pon 26 Sty, 2015 21:00   
Tyski napisał/a:
Pomysł ciekawy, i zdecydowanie poprawiłby grę, tylko nie dawałby żadnego sprawdzenia ile dmg już zadałem, bo ludzie wtedy by grali przez jakiś czas zeby zebrać kasę... a tak nie będą wiedzieli kiedy ich zabije

@Pepe To też, w końcu zginą, ale ile sobie fragów nawalą



Byłby komunikat lub coś typu "slap" kiedy otrzymałby obrażenia od własnego skilla

Ile fragów nawalą? To zależy jak ustawimy dmg zwrotny


[WSB] p?p napisał/a:
Tyski, Albo będą kupować dużo potów żeby ich nie zabijało



Niewiele to da przypominam, że poty są drogie, a przy skillach zadających sporo obrażeń zwrotny dmg też byłby większy.

Przykład

Charizard kamieniem zadaje 300 dmg na 200lvlu (przykładowo)

Poziom Overload ma ustawiony na 1200 (4 kamienie za pełne obrażenia)

Każdy kolejny kamień zadaje 300 obrażeń i zwraca 10% obrażeń (30 dmg do używającego)

Overload skaluje się co 600 dmg (co 2 kamienie)

Po zadaniu 1800 dmg (1200 overload + 600 drugi poziom), wraca już 20% obrażeń na kamień

Kolejne 2 kamienie - 30% wracanych obrażeń


W końcu doszedłby do takiego etapu, że albo zmieni pokemona, albo każde zadane obrażenia zabiją go samego.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka