Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: rework , zabojczyni

Zamknięty przez: rzepsky
Pon 17 Cze, 2013 20:33
Zabójczyni - rework
Autor
Wiadomość



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #1  Wysłany: Wto 14 Sie, 2012 15:41   Zabójczyni - rework
Zmiana skilli Zabójczyni jest dość dużym wyzwaniem, gdyż powinny być to skille, które nie odbiegają od klimatu zasadzek oraz działań z zaskoczenia. Na tle innych postaci niestety w chwili obecnej Zabójczyni wypada bardzo słabo dlatego postanowiłem zmienić nieco jej mechanikę, zachowując jednocześnie walkę w cieniu oraz wykorzystanie tylko jej dostępnych sztuczek.

Aktualne skille Zabójczyni:

- 115 HP na start.
- Cichy bieg.
- Na wyciągniętym nożu ładuje niewidzialność (TYLKO nóż), po zmianie na bron będziesz widoczny.
- Strzelając z Glock18, USP, P228, Deagle, Elite, Fiveseven, noża i granata, odrzucisz przeciwnika.
- Chodzenie po ścianach. Aby użyć musisz podejść do ściany, a następnie wcisnąć i trzymać CTRL + SPACJA.
- 5 procent szans na zmienienie przeciwnikowi broni na nóż.

Zmiany:

Jak zawsze tak i w tym reworku statystyki pozostają bez zmian więc 115 HP nie zostaje zmienione.
- Cichy bieg również pozostaje gdyż to jedna z umiejętności, które u Zabójczyni są podstawą.
- Na wyciągniętym nożu ładuje niewidzialność - usunięte - wyjaśnienie w dalszej części
- wyrzucenie przeciwnika w powietrze z broni krótkich zostaje
- chodzenie po ścianach bez zmian
- 5% szans zmienienie broni na nóż - usunięte

Najpierw zacznę od skilli usuniętych, zmiana broni u przeciwnika na nóż nie dość, że rzadko działa, to czasem działa na nie korzyść samej zabójczyni (zmiana u Mefisto, Korlica)

Drugą usuniętą rzeczą jest niewidzialność po naładowaniu noża, otóż ze względu na mobilność jaką powinna charakteryzować się ta klasa postanowiłem zmienić niewidzialność podczas ładowania noża, na niewidzialność, którą otrzymuje się odrazu po zmianie broni na nóż (patrz Mefisto, Korlic).

Skille dodane:

Zmiana działania niewidzialności umożliwiła dodanie nowego skilla podczas ładowania noża.
Propozycją z mojej strony jest "zatruta strzałka", mechanika ładowania jak u paladyna (w miejscu, maksymalnie 1 szt, działa podczas trafienia z broni). Jak działa? Otóż trafiając w przeciwnika zatruwamy go na 9 sekund, trucizna zadaje kolejno obrażenia 1,2,3,4,5,6,7,8,9 - razem 45 obrażeń po czym eksploduje rozprzestrzeniając się na kolejnych przeciwników, u których również obrażenia wynoszą 1,2,3,4,5,6,7,8,9. Po rozprzestrzenieniu się trucizna zanika (nie wybucha ponownie). Podczas eksplozji trucizny osoba, która była zarażona nie otrzymuje drugiej dawki trucizny.

Drugim skillem jest diabloskill, którego do tej pory Zabójczyni jako jedna z niewielu klas, nie posiadała. Co jest jej diabloskillem? Otóż sięgając do korzeni czyli do Diablo II, mamy już ciosy kończące (jakim jest zatruta strzałka), mamy mobilność (zmiana noża oraz chodzenie po ścianach) ale brakuje... no własnie pułapek.
Diabloskillem więc u Zabójczyni będzie podpalająca pułapka (działająca na zasadzie totemu), po ustawieniu aktywuje się przez 4 sekundy, po których zadaje wszystkim w pobliżu obrażenia 12/s przez 7sek. - razem 84 dmg (tak wiem, jest to mniej obrażeń niż piorun Paladyna, czy meteor Mefisto, ale jest to obszarowe w przeciwieństwie do Paladyna oraz Zabójczyni nie jest klasą premium w przeciwieństwie do Mefisto, dodatkowo posiada zatrutą strzałkę, która jest głównym źródłem obrażeń w wielu przeciwników)


Podoba się? Postaw piwo
Nie podoba się? Napisz co poprawić

Poprzednie reworki:

Amazonka
Kowal
Ostatnio zmieniony przez Avalanche Wto 14 Sie, 2012 17:53, w całości zmieniany 2 razy  
 Autor postu otrzymał 7 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 7 piw(a):
Wuoch(A)cz, (T)asker, Darklin18, dextroyer, Juzeg Murasz, Jon Irenicus, Shuriken ;D



Dołączył: 29 Maj 2009
Wiek: 30
Posty: 1355
Skąd: dz-wo
Piwa: 200/21
 #2  Wysłany: Wto 14 Sie, 2012 16:07   
Avalanche napisał/a:

Zmiany:
- Na wyciągniętym nożu ładuje niewidzialność - usunięte - wyjaśnienie w dalszej części
- 5% szans zmienienie broni na nóż - usunięte


Jestem przeciwko zmianie ładowanie niewidzialności na nożu, gdyż skill który daję nam chodzenie po ścianie współdziała z ładowaniem niewidzialności na nożu.
Wnioskując osłabi to grę tą klasą.

Co do 2 punktu może zostać zmienione.

Daje taki pomysł żeby dać 5% na otrucie przeciwnika. Zabiera 5 hp co s , trucizna działa 5/6 s.


@Ava Jak osłabi grę? Jak masz niewidzialność od razu i nie musisz czekać? Co do twojego pomysłu to właśnie strzelania "na pałe" chciałem uniknąć bo to niszczy klimat zabójczyni, strzały mają być pewne i zabójcze.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
(T)asker
hi ho let's go !


Dołączył: 26 Lip 2012
Wiek: 30
Posty: 52
Skąd: Żywiec
Piwa: 1/3
 #3  Wysłany: Wto 14 Sie, 2012 16:19   
Jak dla mnie rework bardzo dobry... Może sam się wezmę za pisanie i napisze jakiejś innej klasy, która jest bardzo rzadko grana... np. Druid.

Leci piwko
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 334
Skąd: Gdańsk / Grudziądz
Piwa: 34/68
 #4  Wysłany: Wto 14 Sie, 2012 17:25   
Avalanche napisał/a:
Zmiana działania niewidzialności umożliwiła dodanie nowego skilla podczas ładowania noża.



Jak dla mnie to jest usunięcie niewidzialności z tej klasy.
Po co chodzenie po ścianach jak nas widać. Bezsens

Route^ napisał/a:
@Ava Jak osłabi grę? Jak masz niewidzialność od razu i nie musisz czekać? Co do twojego pomysłu to właśnie strzelania "na pałe" chciałem uniknąć bo to niszczy klimat zabójczyni, strzały mają być pewne i zabójcze.


Wyjaśnij o co ci chodzi. Czy chcesz usunąć tą niewidzialność czy nie .
Wygląda na to że niewidzialność jest na odstrzał...

@Ava Zrobić jeszcze większe?
_____________________________
Gość Polejesz ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 17 Cze 2012
Wiek: 31
Posty: 148
Skąd: Kiełpino(Pomorskie)
Piwa: 43/44
 #5  Wysłany: Wto 14 Sie, 2012 18:25   
Pomysł godny pozostałych reworków Avy :) mi sie bardzo podoba i widać przyłożyłeś się tak jak zawsze :) Dziś wypije Twoje zdrowie za prace nad skeserv :D <faja>
_____________________________
Jeśli prawdą jest to ,że to co Cie nie zabije to Cie wzmocni ... to ostatnią rzeczą ,którą zobaczysz będzie moja lufa przy Twej skroni
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 11 Lis 2011
Wiek: 28
Posty: 101
Piwa: 6/3
 #6  Wysłany: Wto 14 Sie, 2012 18:53   
Jak dla mnie te zmiany są bez przyszłości. Wyobraźcie sobie np. kogoś grającego tą klasą i tylko siedzącego na ścianie na nożu zeskakującego jedynie gdy przechodzi przeciwnik i walącego diabloskill'a ,oraz jeden pocisk i znowu nożyk i na ścianę i tak przez cała rundę. Pomijając to ta trucizna,oraz ten diabloskill jakoś nie daje mi spokoju przekonanie ,że byłaby to zbyt mocna klasa już sama niewidzialność bez ladowania daje olbrzymią przewagę nad przeciwnikiem... Według mnie zabójczyni jest dobrą klasą i nie potrzebne jej zmiany. Mało osób nią gra ze względu na to ,że jest to bardziej klasa taktyczna, a nie taki mini tank jak np. paladyn gdzie lecisz na pałe miejąc nadzieje ,że odbijesz połowe strzałów. Jedyną zmianą jaką można by wprowadzić to +100 dmg w plecy z noża (tylko PPM) to byłoby w sam raz dla zabójczyni, bądź można by jej dać tą natychmiastową niewidzialność na nożu ale tylko 1 z tych 2 rzeczy.

@Ava
Zabójczyni w tej chwili nie ma nic, co mogłoby ją porównać do innych klas, mało osób nią gra nie ze względów taktycznych tylko dlatego, że jest po prostu słaba, porównaj ją z Korliciem, który ma teleport więc na ściany też wchodzi nie dość, że szybciej to na nożu nie widać go odrazu, dodatkowo dostaje itemy i wybucha. Zabójczyni nie ma żadnego leczenia, pancerzy itp. więc musi nadrabiać to obrażeniami lub taktyka jak w tym przypadku (na tym polega balans) samymi skillami nie wygra rundy gdyż obrażenia z nich są za małe ale ułatwia to ciche eliminowanie przeciwników. Grając Zabójczynią po reworku można wybrać czy chcesz szybko pozbyć się przeciwnika, czy korzystając z trucizny osłabić przeciwny team.


Może i masz rację ,że na tle innych klas wypada trochę kiepsko ale gdyby dodać jej to wszystko co napisałeś to by wprost miażdżyła resztę klas... Tak jak wyżej napisałem najsensowniej byłoby dodać jej 100 dmg w plecy z noża (tylko z PPM) ,lub niewidzialność na nożu bez ładowania, taką jak u mefisto lub nawet mniejszą.
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
dextroyer
dextroyer
I'll be back


Dołączył: 23 Lip 2012
Wiek: 30
Posty: 158
Skąd: Dębica
Piwa: 4/35
 #7  Wysłany: Wto 14 Sie, 2012 19:05   
pomysł mi się podoba ale jednak zrobiło by to zabujczynie zbyt silną ( postać do kampienia ) mam dość wystarcza mi Kolesie że stalkerami pomysł Mastera wydaje się najsensowniejszy ale brawo Ava za dobre pomysły leci piwko dla obu ;-)


@Ava Czy za silną... cóż Mefisto też ma dużo bajerów ale czy jest za silny? Raczej nie, 45 obrażeń przez 10 sekund też nie jest dużo zważywszy na to, iż mamy ponad 300hp, diabloskill 85 hp, też nie dużo w porównaniu z innymi, które zabierają ponad 200, więc nie wiem o co się rozchodzi. Powiadasz, że postać do kampienia, no cóż właśnie Zabójczyni taką postacią powinna być i ten rework ma się do tego przyczynić w chwili obecnej postacią do kampienia jest tylko Paladyn, a nie powinien (dla niego również szykuje się rework ale o tym kiedy indziej). Ogólnie klasa ta powinna być cichym i taktycznym zabójcą co z resztą starałem się uchwycić.

@Darklin18, Ja zupełnie zgadzam się Avą teraz na zabójczyni każdy przeważnie gra na stalkerze (wchodzi na txt i kampi) pomysł Avy wniesie dużą zmianę
Da wiele nowych możliwości i stworzy bardziej mobilną postać. Klimat postaci będzie bardziej przybliżony Diablo bo to w końcu Diablo mod :) co nie ? Więc skończcie narzekać :P bo Ava zbalansował zabójczynie z pozostałymi klasami i jeśli rework przejdzie będzie ona również popularna jak paladyn czy też barbarzyńca .
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wuoch(A)cz
Jestem za tobą



Dołączył: 02 Sie 2011
Wiek: 29
Posty: 391
Skąd: się tu wziąłem?
Piwa: 30/48
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #8  Wysłany: Sro 15 Sie, 2012 09:03   
Czyli niewidzialność jak u Korlica? W takim razie nie :P Wolę zostawić ładowanie, a co do diabloskilla jest wg mnie niepotrzebny, lepsza jest ta strzała. Jako diabloskill mogłaby być ta jedna mina (teachies scepter). Co do samego pomysłu dobry.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
$@$
Szlachetny


Dołączył: 06 Kwi 2010
Wiek: 27
Posty: 901
Skąd: Tczew
Piwa: 25/66
 #9  Wysłany: Sro 15 Sie, 2012 09:52   
Ta jasne mina. Taki gracz zaspamuje cała mape da wszystko w inta i początkowi gracze nie bd mogli z respa wyjść.

Jestem za pomysłem avka.
_____________________________
PokeMod <3

Zobacz mojego pokemona!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 94
Piwa: 37/13
 #10  Wysłany: Sro 15 Sie, 2012 10:07   
Ja jestem na TAK fajne urozmaicenie ale niewidzialność na zabójczyni niech zostanie taka jak na ninje lub tak jak jest teraz na załadowanym nożu. Niewidzialność taka jak u korlica czy mefisto to tylko zmniejszyło by szanse zabójczyni.

@Darklin18,
Juzeg ale jak by zostawić niewidzialność ,która ładuje sie na nożu to nie można by aktywować zatrutej strzały ,która także w pomyśle Avy aktywuje sie na nożu


@Ava Tak, tak niewidzialność u Zabójczyni jest na poziomie Ninja, nie jak u Korlica czy Mefisto, zasada działania tylko podoba, niewidzialność mocniejsza.

@Juzeg Murasz Ja jestem za tym aby zabójczyni na nożu była niewidzialna i posiadała ładowanie tej trującej strzałki oraz totem podaczas działania którego zabójca stawałby sie widzialny.
_____________________________
Pomogłem? Postaw Piffko ;]
Ostatnio zmieniony przez Juzeg Murasz Sro 15 Sie, 2012 11:32, w całości zmieniany 3 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 11 Lis 2011
Wiek: 28
Posty: 101
Piwa: 6/3
 #11  Wysłany: Sro 15 Sie, 2012 11:10   
Klasa do campienia...Może i tak ale diabloskill nawet bijący 80dmg ale we wszystkich przeciwników w pobliżu i nie wymagający pojawienia się dla przeciwnika jest jak dla mnie pomysłem bez sensu. Zaraz każdy będzie grać zabójczynią. Chcemy ją zbalansować, a nie uczynić ją premium. Nie rozumiem tych porównań wyżej np. do mefisto (klasy premium). Tak jak wyżej już pisałem to jest bez sensu zabójczyni nie powinna mieć żadnego skilla atakującego chyba ,że wymagałby on pojawienia się i pozostania widzialnym przez jakiś czas. Myśl o niewidocznym przeciwniku co, co każde 15 sec. może bić wszystkich przeciwników w pobliżu bez ujawniania się przeraża mnie. Zastanówcie się ava pisze ,że marne 80 dmg ale... wyobraźcie sobie ,że w drużynie przeciwnej są np. 3 zabójczynie ,które sobie siedzą na ścianie w bardzo popularnych miejscach (wszystkie w tym samym miejscu) i biegnie sb grupka przeciwników one używają diabloskill'a nawet nie ujawniając swojej pozycji (siedząc sobie bezpiecznie na ścianie). Czyli cała grupka obrywa 3x84=254dmg czyli ponad 75% ich hp (nie uwzględniając izuala). Załóżmy ,że ta grupka to cała drużyna przeciwna i co robi większość graczy z tej drużyny!? Myśli sobie "ale ta zbójczyni jest mocna też nią chyba pogram... I jak wygląda gra?? 3-5 zabójczyni na serwerze i juz nikt nie pogra... Tak jak pisałem w powszednim poście Zabójczyni powinna dostać jedynie odrazu niewidzialność na nożu (bardzo dobra umiejętność nie można porównywać niewidzialności zabójczyni do np. mefisto ,którego jest znacząco widać!), lub +100 dmg w plecy (jedynie z PPM). Powiecie ,że mefisto ma przecież to samo, ale mefisto jak używa meteorów to słychać ,oraz widać można uciec, a przed tym diabloskill'em?


@Ava Ładny scenariusz ustawiony w 100%, a co by było gdyby grano samymymi Paladynami? A co by było gdyby były same Ninje? Nie mam słów...
Dodam tylko, że aktywacja diabloskilla trwa 4sekundy tylko po to, aby zauważyć totem (pułapkę) i się odsunąć... co mądrzejsi się odsuną inni... no cóż

Hmm... Chyba napisałem "3-5 i nie byłoby gry", to chyba nie są wszyscy. Zarówno ninj jak i paladynów często gra na serwerze w jednej chwili ponad 3 osoby i jakoś specjalnie to nie psuje rozgrywki... A takie zabójczynie uwierz mi ,że bardzo by grę utrudniały. Zakładasz ,że by się odsuneli a jakby np. nie mogli się odsunąć bo by się z kimś "nawalali"? Pomyśl każdy grający tą klasą by chyba przez całą runde siedział tylko na ścianie i puszczał tego diabloskill'a ewentualnie czasami by zeskakiwał raz strzelił we wroga i z powrotem na ścianę. Odrazu niewidzialność na nożu z widocznością jak ma ninja i do tego skill AoE nie wymagający pojawienia się to zbyt potężne połączenie... Z mefisto o tyle lepiej ,że wyraźnie słychać i widać meteory, oraz samego mefisto jest dosyć łatwo zauważyć w dodatku on nie może siedzieć na ścianach/txt na ,których zabójczyni niemalże nie widać. Z pewnością zabójczyni by wystarczyła natychmiastowa niewidzialność na nożu sama ona by bardzo urozmaiciła tą klasę i sprowokowała wielu graczy do gry nią.

@Ava zauważ, że Zabójczyni, żeby postawić pułapkę, musi zejść ze ściany i postawić w miejsce, w którym stoi, a to już spore utrudnienie, poza tym Zabójczyni nie może siedzieć na txt według obecnego regulaminu więc nie wiem o co się rozchodzi.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 94
Piwa: 37/13
 #12  Wysłany: Sro 15 Sie, 2012 11:25   .
Tu masz racje co do mocy tego skilla, bynajmniej klasy które posiadają leczenie tj. siewca, duriel, madawc to się wyleczą a pozostałe klasy niestety... . Każda klasa ma wady i zalety ja bym był za tym aby dodać niewidzialność odrazu na nożu bez ładowania a jako skill można by było udoskonalić jako totem co Ava proponował ale na czas działania tego totemu zabójczyni stawała by się widoczna i wtedy przeciwnik posiadałby jakieś szanse.
_____________________________
Pomogłem? Postaw Piffko ;]
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 30
Piwa: 2/1
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #13  Wysłany: Sro 15 Sie, 2012 12:53   
Niech zostanie jak tak jest
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Firma16
*Mariusz*


Dołączył: 12 Sie 2012
Wiek: 29
Posty: 55
Skąd: Goleniów
Piwa: 2/5
 #14  Wysłany: Sro 15 Sie, 2012 16:00   
Ja tam jestem za pomysłem avka..

*Zabójczyni, klasa najmniej użyteczna.
*Najmniej osób nią grało
*Najmniejsze Lvl
*Brak Skilli
_____________________________
Gadu-10532883
Email- prosto2501@o2.pl


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wuoch(A)cz
Jestem za tobą



Dołączył: 02 Sie 2011
Wiek: 29
Posty: 391
Skąd: się tu wziąłem?
Piwa: 30/48
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #15  Wysłany: Sro 15 Sie, 2012 17:35   
A mi się podoba zabójczyni taka jaka jest.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dextroyer
I'll be back


Dołączył: 23 Lip 2012
Wiek: 30
Posty: 158
Skąd: Dębica
Piwa: 4/35
 #16  Wysłany: Czw 16 Sie, 2012 19:14   
mimo wszystko byłaby to klasa zbyt silna totem ok ale zatrute strzykawki zgadzam się na jedną osobę którą by zatruwala ale całą grupę nieeee nie ma szans i niewidzialnosc na nozu bez ładowania to jest git
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wuoch(A)cz
Jestem za tobą



Dołączył: 02 Sie 2011
Wiek: 29
Posty: 391
Skąd: się tu wziąłem?
Piwa: 30/48
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #17  Wysłany: Pią 17 Sie, 2012 08:41   
Tak mi się wydaje, że ta niewidzialność bez ładowania mogłaby przejść i ta zatruta strzałka jako diabloskill, ale 2-3 razy na rundę (ładowanie jak u paladyna). Totem nie za bardzo, może lepiej dać to teachies scepter bo to jest właśnie pułapka, a zabójczyni... W każdym bądź razie zabójczyni powinna polegać na zasadzkach. Chociaż bez tego, z własnego doświadczenia wiem, że da się grać :D
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 41
Piwa: 9/41
 #18  Wysłany: Sob 18 Sie, 2012 21:06   
Avalanche gratuluję pomysłu. Trzeba więcej takich. Chciałbym, żeby ta poprawiona klasa pojawiła się na serwie.
Ostatnio zmieniony przez Nawalony xD Sob 18 Sie, 2012 21:08, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 19 Sie 2012
Wiek: 29
Posty: 23
Skąd: pącza
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #19  Wysłany: Nie 19 Sie, 2012 01:11   
zamiast niewidzialnosci mozna dac luk zabojczyni wtedy niebedzie odchodzila az tak od innych klas .bedzie podoba do amazonki albo nawet lepsza stalker +100 inty i chodzenie po scianach bo wkoncu kusza nie ma rozrzutu :)
_____________________________
lubie pifko pomoglem mozesz postawic ^^
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 17 Cze 2012
Wiek: 31
Posty: 148
Skąd: Kiełpino(Pomorskie)
Piwa: 43/44
 #20  Wysłany: Nie 19 Sie, 2012 09:03   
Rework Avalanche (I tu znów powtórzę) balansuje zabójczynie z pozostałymi klasami .
Nie chodzi o to by upodobnić ją do jakiejś klasy (czytaj UP łuk amazonki)
Zabójczyni musi mieć własną odrębną unikalną umiejętność ,której na dzień dzisiejszy nie posiada,
No cóż ludzie boją sie nowości (dlatego tak mało osób stara się by urozmaicić grę bo wiedzą ,ze zawsze znajdą sie tacy ,którzy tylko narzekają (nie mówię o konkretnych osobach tylko ogólnie o społeczności)
Pomysł daje wiele nowych możliwości a jeżeli będzie wszystko za mocne czy jak tam to sugerujecie wszystko da sie sprawdzić ''w praniu" to wierze ,ze zostanie od razu skorygowane
Ja jednak myślę ,ze Ava ładnie to zbilansował w dodatku ,ze od niedawna zabójczyni nie może chodzić po txt co będzie solą w oku wielu zabójców grających tą klasą tylko dla tych kożyści . Więc zatruta strzała i ten totem to myślę dobra rekompensata .
_____________________________
Jeśli prawdą jest to ,że to co Cie nie zabije to Cie wzmocni ... to ostatnią rzeczą ,którą zobaczysz będzie moja lufa przy Twej skroni
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Diablo prośba o rework.
$@$ [Diablo] Pomysły i Propozycje 12 Pon 20 Sie, 2012 13:05
Wuoch(A)cz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Kowal - rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 10 Pon 13 Sie, 2012 21:33
Route^
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Amazonka - Rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 15 Pon 20 Sie, 2012 18:07
$@$
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Statystyki - Rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 17 Sro 08 Maj, 2013 22:07
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Barbarzyńca - rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 16 Nie 30 Wrz, 2012 14:11
Shuriken ;D
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Druid - Rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 9 Pon 27 Sie, 2012 11:29
Wuoch(A)cz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Nihlathak - mini rework ^_^
`LaGGeR. [Diablo] Pomysły i Propozycje 20 Sob 27 Paź, 2012 19:43
ScoobyDoobyDoo
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zabójczyni
Firma16 [Diablo] Pomysły i Propozycje 11 Czw 16 Sie, 2012 17:33
No i Bania^^
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zabojczyni
...
sQn.!? [Diablo] Pomysły i Propozycje 14 Pon 06 Lut, 2012 17:25
Przemytnik Rzezuchy :D
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zabójczyni
Martynkaaa [Diablo] Pomysły i Propozycje 3 Pią 13 Sty, 2012 20:50
Maryska


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka