Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: rework , statystyki

Zamknięty przez: ^^^Deed
Sro 08 Maj, 2013 22:07
Statystyki - Rework
Autor
Wiadomość



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #1  Wysłany: Czw 22 Lis, 2012 21:57   Statystyki - Rework
Od ostatniego reworku, minęło trochę czasu, ale tym razem nie mam na celu poprawiania kolejnej postaci, ale statystyk.

Jak wiadomo mamy 8 statystyk, a są to:

Inteligencja
Siła
Zręczność
Zwinność

Armor
Niewidzialność
Grawitacja

Kasa


Jak pewnie zauważyliście czy to w poradnikach, czy to w samej grze nie są one zbalansowane, a nawet niektóre z nich są bezużyteczne, a poprawa tej sytuacji jest tematem tego reworku.

Otóż kolorem błękitnym oznaczyłem statystyki, które są lubiane i wykorzystywane często natomiast czerwonym typowe bezużyteczne statystyki, które często nawet nie wiadomo jak działają (niewidzialność czy armor).


Zgodnie z resztą reworków, nie mam na celu tylko nakreślenia sytuacji, ale również zaproponowanie zmian dotyczących bądź co bądź tylko tych 3 statystyk, ale zmian, które spowodują, że tworzenie postaci nie będzie już takie schematyczne, a każda droga rozwoju będzie dobra.

Nie będę opisywał inteligencji , siły , zręczności i zwinności bo to jest oczywiste jak działa i doskonale wszyscy wiemy, że są przydatne (czy to zwiększają siłę czarów, czy hp, czy odporności, szybkość).

Zacznę od Armoru - jest to statystyka, która nie działa zbyt prawidłowo, blokuje zakup pancerza, a jeśli już można kupić to nie dodaje go, ale po prostu wbija nam się liczba 100 i koniec.
Proponowałbym zmianę na dodatkowe pancerze ze skalowaniem 1/20 pkt, dzięki temu na maksymalnym rozwiniętym poziomie mamy 5 pancerzy - przesadziłem? czy za słabe? Otóż przemyślałem to, jeżeli ma to być odpowiednikiem 40% redukcji obrażeń zręczności, czy 200 hp od siły to 5 pancerzy jest jak najbardziej odpowiednie.

Grawitacja - sam motyw z obniżoną grawitacją jest jak najbardziej przydatny, ale ma ona jedną zasadniczą wadę, jest za słaba, wzmocnienie jej 3-krotnie, dałoby naprawdę odczuwalny, wyższy skok (może nie tak wysoki jak Diablo czy Ninja) ale porównywalny byłby miłym akcentem.

Niewidzialność
- niewiele daje, wzmocnienie do poziomu Ninjy (czyli takiej, żeby to czuć) byłoby absolutnie bez sensu, a częściowa niewidzialność i tak jest bezużyteczna. Dlatego proponowałbym usunięcie tej statystyki, a zastąpienie zupełnie nową.
Regeneracja - nowa statystyka w obecne miejsce Niewidzialności, regeneruje nam hp co 5 sek, skalowanie 10/1 czyli za 10 pkt statystyk otrzymujemy 1 pkt regeneracji - czyli przy maksymalnym rozwinięciu statystyki mamy 10 hp regenerowane co 5 sek. To również nie jest przesadzone gdyż z tego przy hp 300 potrzebujemy, aż 150 sekund, czyli 2,5 minuty, żeby zregenerować sobie całe hp (to runda się wcześniej skończy)


I uwaga dodatkowa statystyka (a liczba lvli nie ulega zmianie) - co chcę osiągnąć? No właśnie, chcę aby na 200 lvlu postacie się różniły, może nie mocno, ale zawsze, coś, a dodatkowa statystyka wymusi rezygnację z czegoś, na rzecz czegoś innego.

Podsumujmy co już mamy:
Siła czarów / skrócenie ładowania - jest
Dodatkowe hp - jest
Odporność - jest zarówno na magię jak i obrażenia
Mobilność - jest
Dodatkowe pieniądze - jest

Czego więc brakuje?


Obrażenia z broni palnych - dodaje dodatkowe obrażenia podczas strzelania z broni palnych m4, ak47, deagle i inne typu pistol, shotguny, ogólnie ze wszystkich rodzajów broni, jeśli to możliwe to z noża również. Skalowanie 1/10, dzięki temu mamy dodatkowe 10 obrażeń co dobrze zrekompensuje odporności, a ponadto nie jest zbyt mocne (sama statystyka przy 20 trafieniach zdejmie 200 hp - tyle dodaje siła)


Podsumowując, uważam, że zmieniłoby to grę na bardziej dynamiczną i nieprzewidywalną, każda ścieżka rozwoju byłaby dobra, a dzięki temu można by rozwinąć swoją postać zgodnie z własnym gustem, a nie z wymuszonym z góry schematem jak jest obecnie.
Ostatnio zmieniony przez Avalanche Czw 22 Lis, 2012 22:03, w całości zmieniany 1 raz  
 Autor postu otrzymał 7 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 7 piw(a):
K!P3R ^^ ;x, rzepsky, IntenseTouch, *Dupak :], Przemytnik Rzezuchy :D, Cyzio, dextroyer
K!P3R ^^ ;x
K!P3R ^^ ;x


Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 184
Skąd: Jesteś?
Piwa: 18/22
 #2  Wysłany: Czw 22 Lis, 2012 22:13   
Moim zdaniem fajny pomysł . Bo już jest nudno w kółko to samo a tu coś nowego .
Tylko bym zostawił Niewidzialność , ponieważ jest przydatna na nożu jako klasa Mefisto.
Łap Piffko ;)


@Ava Akurat na nożu u Mefisto, niewidzialność zwiększa inteligencja, nie niewidzialność.

//bY ^^^Deed: Mylisz się ava, kiper ma rację.
_____________________________
Gość Postaw Piffko Bo Suszy <3
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 04 Lis 2012
Wiek: 28
Posty: 54
Skąd: Katowice
Piwa: 3/1
Ostrzeżeń:
 2/5/10
 #3  Wysłany: Czw 22 Lis, 2012 23:01   
Pomysl ok podoba mi sie. Kiper mefisto i tak ma niewidke a to ze jak jest jasno to go troche widac to przeciez wadą klasy bo wszystkie klasy maja wady i zalety plusy i minusy.
_____________________________
Plus i minus to jedyne co widzę,
Plus i minus to jedyne co słyszę,
Plus i minus to jedyne czym żyję
Ostrzeżenie przed niebezpieczeństwem!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
ScoobyDoobyDoo
Daj Scoobychrupke


Dołączył: 18 Sie 2012
Wiek: 27
Posty: 129
Piwa: 10/15
Ostrzeżeń:
 9/5/10
 #4  Wysłany: Czw 22 Lis, 2012 23:50   
NA NIE! Już mówię dlaczego. Avalanche niewidzialność jest przydatna na Mefiście np. nie zabieraj mu tego! wtedy na nożu bardzo mało go widać, a na innych klasach jak mamy Pro Invsbility Robe czy jakoś tak, to wystarczy 50pkt i jesteśmy jak pro shadow. Nie zmieniaj tego! I może rok temu albo krócej proponowałem coś takiego jak regeneracja to każdy na NIE był, a teraz oczywiście każdy na tak bo to ty dodałeś ten temat nie ja. Jestem za odrzuceniem tego, grawitacja przydaje się taka mała bo nie jesteśmy jakimiś Ninja, żeby skakać wysoko, ona ma tylko na celu zmniejszenie obrażeń przy upadku i dojście na jakąś skrzynie. Zresztą bardzo fajnie się robi BH z taką grawitacją, jedynie ten armor można zmienić. Tamte rzeczy wywalić do kosza i nigdy ich nie wyjmować !! <faja>


@Ava Jak walczycie o tą niewidzialność to można zostawić jako skill wyboru, a po prostu tamte dodać, większy wybór mniejsza monotonia.
Co do reszty wypowiedzi to nie wiem, czytałeś to czy tylko skrótami? Te 3 statystyki nie są w ogóle zbalansowane, dasz najpierw pkty, w zręczność , zwinność czy bezużyteczną grawitację? No właśnie. Poza tym, dzięki skillom wyboru, możesz wziąć tyle grawitacji ile potrzebujesz, nie musisz ładować całych 100 pkt jak nie chcesz , możesz wziąć np. 20 nikt ci nie broni. Co do regeneracji , pancerzy i obrażeń, są tak zbalansowane, żeby nie zakłócić równowagi, a żeby były przydatne i atrakcyjne. Aaa jeszcze jedno, piszesz, że jak ty dodałeś to wszyscy byli na nie, to robisz właśnie to samo, dodal ktoś inny ty jesteś na nie, czyli albo wcześniej wrzucałeś coś wbrew sobie, albo pokazujesz się z tej samej strony, którą oczerniasz, ciekawe.

Do Avalanche: Wrzuciłem identyczną sprawę i byli na NIE, i ja mówię na NIE bo przedstawili mi to wtedy tak, że bijesz gościa lepszego od siebie i wziąłeś mu 95% żyć a ty masz załóżmy 25lvl a koleś 125 i poczeka chwilke i już ma łatwa sprawę żeby Cie zabić, a ja jestem na NIE co do niewidzialności i grawitacji. Tam chodziło mi o regenerację żyć, czekam na wypowiedzi co do tej regeneracji, bo jeśli wtedy byli na NIE a teraz będą na tak to oznacza, że mają nasrane w tych łbach.
_____________________________
Scooby :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
$@$
Szlachetny


Dołączył: 06 Kwi 2010
Wiek: 27
Posty: 901
Skąd: Tczew
Piwa: 25/66
 #5  Wysłany: Pią 23 Lis, 2012 07:02   
Avalanche, jak najbardziej na tak tylko kłóciłbym się o tą Grawitacje. Mianowicie wiem, że nie będzie to jakiś wysoki skok, ale Duriel dostał by takiego buff'a, że masakra. Na początku gry już by się wskakiwało na jakieś kampy, a potem z górki, Diabloskill i witaj kill'u.
_____________________________
PokeMod <3

Zobacz mojego pokemona!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
RozrabiaK
Hehehe


Dołączył: 29 Paź 2012
Wiek: 28
Posty: 50
Skąd: Rybnik-Boguszowice
Postawił 14 piw(a)
 #6  Wysłany: Pią 23 Lis, 2012 12:15   
JA jestem za zeby zmienic to co AVa napisał.
_____________________________
Bo Ja Jestem Bogiem... Cs'a :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 17 Lip 2012
Wiek: 29
Posty: 14
Piwa: 1/2
 #7  Wysłany: Pią 23 Lis, 2012 13:02   
popatrz na to tak
paladyn 100 pkt w nowa grawitacje, 100 w kase, 100 w inta, 100 w zwinnosc, (item stalker/pro shadow/shadow) wysoko skaczemy po zmianie tego co zaproponowales= upadniemy i nie zginiemy

regeneracja= paladyn (item stalker/pro shadow/shadow) 100 kasa, 100 inta, 100 nowa grawitacje i 100 w regeneracje,
na starcie rundy wyleczy se 10 hp skampi sie bd mial juz 25 i bd kampil zabijal i tak mu sie wyleczy do 100hp ktos skanuje nie zabije i pomysli ze go nie ma wiec ta regeneracja tylko utrudni gre^^

jak widac nie przemyslales tego za dobrze


dodatkowe dmg tez utrudni gre

np
mefiesto=100 pkt w te dmg, item critical fire/nieunikniona smierc/enigma co nam daje 40+ dmg + staty co juz jest 50 (posiadajac item enigme daje nam 61) kilka strzalow i po przeciwniku
barba=100pkt w dmg reszta standard jak kto woli hp itp/ item np nieunikniona bron mp5 ma juz 50dmg +7 pociskow do odbcia
wiec dalej;D pojdzie na takiego 2-3 zabije jednego da mu full ammo +20 hp i 200 armoru zabije pozostalych 2 wiec dmg tutaj tez odpada


na palku zablokowac grawitacje i regeneracje jest bez sens bo wtedy klasa bd duzo slabsza od reszty
a na barbie dmg zablokowac tez bd lipa^^

wiec jednym slowem ja na nie

@Ava Ahh czekałem, aż ktoś napisze swój scenariusz dotyczący itemów.
1 - Przy itemach typu stalker / pro shadow itp. nie działa żadna regeneracja (patrz Duriel)
2 - Paladyn upadnie i nie zginie, chyba o to chodzi, aby mógł korzystać ze swoich long jumpów prawda?
3 - powiedz mi, która klasa nie robi ogromnych obrażeń z itemami typu nieunikniona śmierć / critical fire ... no właśnie

Nowe statystyki mogą mieć wszyscy, więc i taki Mefisto i taka czarodziejka muszą sobie najpierw zestrzelić pancerz (jeśli rozwiną tą statystykę), a dopiero później działają obrażenia, to nie jest rework klasy, który stworzy ją przesadzoną, ale rework czegoś, co może używać każdy.

Co do tego, że nie przemyślałem, otóż mylisz się, jest to dokładnie przemyślane i zbalansowane, jeśli miałbyś tylko statystyki do redukcji obrażeń, a żadnej do dodatkowych, wtedy nie byłbyś w stanie zabić nikogo.

Ale jeszcze jedno jeśli tak bardzo lubisz scenariusze, masz kogoś kto ma Large gold bag lub coś w tym stylu, gra Barbarzyńcą, który ładuje sobie pancerze, ma 100 zręczności, 100 zwinności i 100 siły (obecnie), spróbuj go zabić... trudno? A może jest to nie wykonalne? A teraz masz 10 dodatkowych obrażeń, masz z nim szanse? Nadal niewielkie ale masz. DLATEGO W TEN SPOSÓB ROBI SIĘ BALANS, kiedy wy to zrozumiecie ...
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dextroyer
I'll be back


Dołączył: 23 Lip 2012
Wiek: 30
Posty: 158
Skąd: Dębica
Piwa: 4/35
 #8  Wysłany: Nie 25 Lis, 2012 12:04   
pomysł genialny według mnie nic dodać nic ująć ale skoro tak się kłócicie o te stare statystyki to może by zrobić dla każdej klasy inne staty chodzi mi o to że np paladyn by miał regeneracje zamiast niewidzialnosci a mefisto ulepszoną grawitacje zamiast armoru co wy na to ?? :)
_____________________________
pomogłem ? może piwko ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoobyDoo
Daj Scoobychrupke


Dołączył: 18 Sie 2012
Wiek: 27
Posty: 129
Piwa: 10/15
Ostrzeżeń:
 9/5/10
 #9  Wysłany: Nie 25 Lis, 2012 13:31   
Dexiu! :D Dobre by to było bo grawa się przydaje tak samo... Dextroyera pomysł dobry, wykorzystać GO ! <faja>
_____________________________
Scooby :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Kamillo^^
Serious?


Dołączył: 12 Maj 2012
Wiek: 28
Posty: 61
Skąd: Podkarpacie
Piwa: 5/9
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #10  Wysłany: Nie 25 Lis, 2012 14:34   
Jestem za . Pomysł delux:D
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 24 Lis 2012
Wiek: 29
Posty: 7
Skąd: Halemba
Postawił 2 piw(a)
 #11  Wysłany: Nie 25 Lis, 2012 15:33   
Pomysł super !! !
Wielki + !!
_____________________________
Jak wszyscy pivoo to i ja poprosze !! !!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 11 Lis 2011
Wiek: 28
Posty: 101
Piwa: 6/3
 #12  Wysłany: Wto 25 Gru, 2012 22:51   
Świetny pomysł jestem jak najbardziej za. Jedynie przyczepiłbym się grawitacji, której za diabła nie chciałbym ,aby ją zmniejszać wystarczy tak jak jest. Gdyby zmniejszyć grawitacje (czyli wyżej skaczesz) to by strasznie spowalniało osobę podskakującą (osoba podskakująca na zmniejszonej grawitacji strasznie zwalnia) w powietrzu co strasznie ułatwiłoby trafienie w cb i zanim doleciałbyś do ziemi mógłbyś już stracić 1/4-1/2 hp, a w powietrzu nie miałbyś szans kogokolwiek trafić... Więc tak jak jest w zupełności wystarczy...

Zaraz będzie " to nie ładuj w grawitację do fulla" , ale jeżeli wpakuje się już we wszystko i nie ma się już w co pakować to co zrobisz?? nie wygodnie jest biegać ciągle ze statami do
rozdania... Ani wpisywać ciągle na początku rundy "/rune" , aby rozdanie stats zniknęło

Pomysł dextroyera to niemalże to samo co umiejętności klasowe więc to się mija z celem takie dzielenie statystyk na dane klasy to już specyficzne umiejętności klasowe zrobiły za nas...


@Ava Dlatego napisałem, że będzie więcej statystyk, żeby można było rozdać alternatywnie, a wszystkiego miał i tak nie będziesz, z czegoś trzeba będzie zrezygnować rozdając.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 25 Gru 2011
Wiek: 29
Posty: 278
Skąd: Kolumbia
Piwa: 57/30
 #13  Wysłany: Sro 26 Gru, 2012 11:01   
Ale z drugiej strony po co komu grawitka armor i niewitka ?? i tak mało osób dochodzi do leweli 126+ wiec troszeczkę bez sensu ale pomysł trafiony ale nie sadze by zdał egzamin . Zwiększenie grawitacji jak u ninji . No to daj my na to ninje i mamy 176+ wiem mało realne i co ta ninja ma zrobić jak i tak ma dużą grawitacje która ułatwia ale bez przesady przy 100 grawitacji czy ta ninja kiedyś dotknie ziemi ?? Albo niewidzialność bardzo fajny pomysł ale i tak jest ciężko kogo kogokolwiek zabić a jeszcze jak bd niewidzialni to co bd ?? ? Tylko czarodziejką można by było coś ugrać . Pomysł ciekawy ale troszeczkę nie dopracowany :) ale piffko leci za pomysł
_____________________________
Jak uważacie to za dobry pomysł to postawcie mi piffko




_______________________________
Mamo Cie pozdrawia :PP Wiec postaw ni Piffko bo mama mnie Zabije jeśli nie dostanie piffka :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 07 Cze 2011
Wiek: 27
Posty: 393
Piwa: 57/42
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #14  Wysłany: Sro 24 Kwi, 2013 23:52   
od razu mówię że moje zdanie jest z punktu widzenia ninja

na pierwszy rzut oka wszystko fajne, ale nie jestem przekonany jak działa armor, jeżeli działa tak że całkowicie redukuje obrażenia tzn 1 armor jedno uderzenie
jak gram ninja i ktoś ma 5 pancerzy to za 6 uderzeniem zadam mu obrażenia ? jeżeli tak to od razu proponuje aby pancerz nie działał na obrażenia zadawane nożem

co do grawitacji, tak jak przemytnik powiedział jak taki ninja bedzie mieć 100 grawitacji to tej ziemi nigdy nie dotknie.
faktycznie, nie za dobrze gra sie ninja gdy sie za wysoko skacze - czasami potrzeba lekko podskoczyć a czasami wysoko dlatego proponuję aby u ninji status grawitacja nie dodawał grawitacji lecz dodatkowe podskoki w powietrzu w skali 1 dodatkowy podskok na 30 p. grawitacji co da nam maxymalnie 3 podskoki w powietrzu.
Ostatnio zmieniony przez Gryfel Sro 24 Kwi, 2013 23:55, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Xewciu?!
el TigRRRe


Dołączył: 25 Gru 2012
Wiek: 28
Posty: 158
Skąd: z Filmu.
Piwa: 24/11
 #15  Wysłany: Czw 25 Kwi, 2013 08:22   
Hmmm. Wiec tak...
Armor - mozna zmienic
Grawitacja - raczej nie bo na mefku psuje nam bh poniewaz, aby przeleciec nad niektorymi miejscami nawet gdy mamy 0 w grawitaje musimy kucac wiec z wieksza jeszcze wieksza grawitacja by to nie przeszlo a tak poza tym to 100 grawitki wystarczy zeby wejsc na kazda skrzynke bo mozemy skakac ze skrzynki na skrzynke a slabsza grawitka powodowala by pol servera siedzacego na txt.
Niewidzialnosc - no coz, ona czasami sie przydaje wiec tu proponowalbym zostawic tak jak jest .
_____________________________

Ostatnio zmieniony przez Xewciu?! Czw 25 Kwi, 2013 08:23, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
$@$
Szlachetny


Dołączył: 06 Kwi 2010
Wiek: 27
Posty: 901
Skąd: Tczew
Piwa: 25/66
 #16  Wysłany: Czw 25 Kwi, 2013 09:47   
Xewciu?!, ale o to tu chodzi by tworzyć własny build. Wtedy potrzebowałeś 100 grawitacji teraz wystarczy Ci powiedzmy 20-30.
_____________________________
PokeMod <3

Zobacz mojego pokemona!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Najemny[PL]
Czarnuchyyy


Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 55
Skąd: Z Kuby :P
Piwa: 4/5
Ostrzeżeń:
 13/5/10
 #17  Wysłany: Wto 07 Maj, 2013 15:27   
fajny pomysł ale mam pewne wąty co do grawitacja.. jest ona dobra np. klasa zual ma 5 skoków a jakby zwiększyć grawitacje x3 skakoło by się jak ninja i zanim bym nią zdążył spaść to stracił bym połowe hp albo by mnie zabili a podbiegając pod górę wystrzelało by nas w powietrze ...... ale co do reszty to zajefajny pomysł :D

@Ava Ale gdzie ja napisałem, że musisz dać 100 pkt? Albo, że w ogóle musisz tam dać jakieś pkty. Rework ma na celu to, żebyś mógł sam zdecydować ile i czego potrzebujesz.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 25 Kwi 2009
Wiek: 31
Posty: 6484
Skąd: LondYn
Otrzymał 1278 piw(a)
 #18  Wysłany: Sro 08 Maj, 2013 22:07   
Wykonane.
Efekt w nowej edycji.
Close!
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Statystyki
Wda.(Irokez) [Diablo] Pomysły i Propozycje 7 Pon 17 Paź, 2011 16:59
The Psychol
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Statystyki/czary
Little Baby [Diablo] Ogólnie o Diablo 5 Nie 05 Wrz, 2010 13:36
vd.Popielniczka
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Problem - Statystyki Diablo ;/
iseN Skargi, Pomysły i Pytania 1 Sob 10 Mar, 2012 21:53
Prawy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi czemu mam skasowane odznaki i statyst...
czemu???skasowaliscie mi statystyki w...
tato [Surf + BF2] Bany i Skargi 15 Pią 28 Maj, 2010 22:05
Marta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Barbarzyńca - rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 16 Nie 30 Wrz, 2012 14:11
Shuriken ;D
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Druid - Rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 9 Pon 27 Sie, 2012 11:29
Wuoch(A)cz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Diablo prośba o rework.
$@$ [Diablo] Pomysły i Propozycje 12 Pon 20 Sie, 2012 13:05
Wuoch(A)cz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zabójczyni - rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 26 Nie 30 Wrz, 2012 15:03
Shuriken ;D
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Kowal - rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 10 Pon 13 Sie, 2012 21:33
Route^
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Amazonka - Rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 15 Pon 20 Sie, 2012 18:07
$@$


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka