Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: levele , mechanika , nowa , oraz , systemie , zlota , zmiany

Zamknięty przez: rzepsky
Pon 17 Cze, 2013 20:28
Nowa mechanika, levele oraz zmiany w systemie złota
Autor
Wiadomość



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #1  Wysłany: Czw 19 Lip, 2012 17:45   Nowa mechanika, levele oraz zmiany w systemie złota
Zacznę od początku, że jest to pomysł na przyszłą lub kolejną edycję, z którym mam wrażenie byłoby trochę pracy, nie koniecznie w samym modingu ale w ustawieniach.


Mechanika zdobywania doświadczenia


Pierwsza rzecz jest to ilość doświadczenia potrzebnego do zdobycia kolejnych leveli, jak pewnie zauważyliście pierwsza runda po wyborze klasy kończy się zazwyczaj 10 lvlem lub nawet wyższym, natomiast levele 60+ są trudne do zdobycia.

Zmiany:
1. Zwiększenie potrzebnej ilości doświadczenia potrzebnego na początkowych poziomach
2. Unormowanie zadań i doświadczenia przydzielanego za ich ukończenie.
- Zwiększenie ilości zdobytego złota oraz doświadczenia za ukończenie zadania
- Skrócenie zadań tak aby odpowiadały szybkości zdobywania poziomów (akty do lvla itp.)
3. Zadania na poziomie 100 są zadaniami "instant" czyli wykonywanymi odrazu po zdobyciu poziomu co pozwala po wbiciu lvla 100 na przeskoczenie odrazu na poziom 120 - utrudnia to grę pozostałym osobom
- zmniejszyć nagrodę
- zmienić zadania


System leveli - skille i przydatność doświadczenia



Jak już pewnie zauważyliście po wyborze klasy z każdym levelem dostajemy 4 punkty umiejętności... i nic więcej, wytrzymałość, szybkość itp. się zmienia expi się nie ma większych bonusów tylko zawsze 4pkt - po pewnym czasie się to nudzi.

Pomysł ten ma na celu uatrakcyjnienie rozgrywki oraz uniemożliwienie wykorzystywania, niektórych itemów dla gry "dla statów" na innej klasie niż główna.

Sam system polegać ma na tym, że po wyborze klasy dostajemy czystą postać z csa, bez żadnych skilli itp. (jak w diablo). Później wraz ze zdobywanym doświadczeniem i poziomami odblokowujemy nowe umiejętności i broń (jak skille na nożu, pancerze u niektórych klas, diabloskille, kusza itp.) KLASY POZOSTAJĄ BEZ ZMIAN, tylko staną się takie po zdobyciu odpowiedniego poziomu doświadczenia.

Pomysł ten wiąże się z pierwszą częścią postu czyli balansem w zdobywaniu doświadczenia

Zmiany w systemie złota


Sam system zdobywania złota bardzo mi się podoba i można powiedzieć jest ładnie dopracowany (jest kilka błędów ale nie przeszkadzają one w większym stopniu)

Zastrzeżenia mam natomiast do przedmiotów, które można tam kupić. Pamiętajmy, że jest to Diablo mod, czyli bazujący na grze Diablo, u vendorów (npc, którzy sprzedają przedmioty) nie kupimy tam najlepszych przedmiotów, takie musimy "wydropić" ewentualnie mieć szczęście w "Hazardzie".

Charsi - czyli nasz sprzedawca przedmiotów ma możliwość "Hazardu" czyli kupowania przedmiotów za 5000$ lub za złoto (nie pamiętam dokładnie ceny) - to działa świetnie
Natomiast to, że sprzedaje przedmioty, które są przedmiotami uważanymi za najlepsze jest nie w porządku. Dlatego proponuję kilka zmian oraz system oszczędzania złota na droższe zakupy, lub kupowanie mikstur dodających życie, szybkość, grawitację, bunnyhopa (sok z gumijagód^^)

Zmiany w systemie złota:

1. Zmiana nazwy z kup losowy przedmiot na "Hazard"
2. Usunięcie tabel "Dobre przedmioty" oraz "Przedmioty klas"
3. Rozwinięcie możliwości "Caina" i "Dragnana" - odrodzenie, mikstury, naprawy i ulepszenia przedmiotów (powinny mieć 100% na sukces gdyż przedmioty i tak szybko się niszczą),.
4. Dodanie kilku opcji oszczędnościowych (wymagających dużo złota)
- 30k złota - dodatkowy slot w skrzyni - maksymalnie 5 (pomysł by KelNer'')
- 15k złota - kiedyś podawałem ciekawy plugin z minigunem przy innej propozycji, myślę, że tutaj by się sprawdził.
- Kwestia do przedyskutowania - mamy 3 rodzaje postaci, 1. Bohaterów 2. Potwory 3. Premium, tak sobie pomyślałem, że bohaterowie byliby dostępni od początku, natomiast potwory możnaby odblokować za pomocą złota 20k - potwór.


Poprawki i aktualizacje


1. Ponieważ piszecie, że dla małych leveli gra byłaby zbyt trudna proponuję dodać ochronę do 20 lvla w postaci 3 pkt pancerza (takiego jak może ładować barbarzyńca), nadal graliby słabszą postacią BO O TO CHODZI ŻEBY WYŻSZY LEVEL GRAŁ LEPSZĄ - PO TO WŁAŚNIE WBIJA SIĘ LEVEL !! !
Ostatnio zmieniony przez Avalanche Pią 20 Lip, 2012 14:27, w całości zmieniany 6 razy  
 Autor postu otrzymał 2 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 2 piw(a):
bartheez, Mateusz120p
KacpusPL
Witajcie :)


Dołączył: 17 Lip 2012
Wiek: 29
Posty: 25
Skąd: Polska !
Piwa: 1/2
 #2  Wysłany: Czw 19 Lip, 2012 18:21   
Avalanche, bardzo dobre masz te pomysły : )
Mogę pomóc w czymś :D
_____________________________
Boże daj mi cierpliwość, bo jak dasz mi siłę to ich wszystkich rozpierdolę...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 11 Lis 2011
Wiek: 28
Posty: 101
Piwa: 6/3
 #3  Wysłany: Czw 19 Lip, 2012 19:31   
Hmm... Gracze dopiero co zaczynający nie mieliby szans z już trochę grającymi osobami...(np. osoba posiadająca diabloskilla i m4a1 vs osoba nie posiadająca diabloskilla i biegająca z glockiem). Itemy (psują sie 5wytrz/1hit) niszczą się wolno... Gdybyś grał na innych serwerach zauważyłbyś ,że z reguły wytrz. spada po 10 i to jest szybko. 5wytrz/hit to w sam raz... Hmm... Pomysł może i dobry ale jakby to zrobić:
Po 1.Dużo roboty
Po 2. To byłby już całkiem inny serwer... To już lepiej by było wykupić nowy serwer i zrobić na nim to co przedstawiłeś przedstawiając to jako nowy mod...(nowy rodzaj diablomod'a)

P.S. na 100 lvl'u masz tylko jednego "instanta" i misje na 40k golda na ,którą trzeba (z reguły) bić dłużej niż do 100lvl'a

@Ava nie zrozumiałeś ja nie chce blokować broni, broń można kupić dowolną na 1lvlu, 2 rzecz, której chyba nie zrozumiałeś to naprawa - powodzi się w 100% czyli naprawia zawsze ale nie do pełnej wytrzymałości itemu (szansa na pełne byłaby bardzo niska), w skrócie zmiany masz tylko w lvlach, żeby była większa motywacja do zdobycia ich. A, że dużo roboty... czemu ty to oceniasz przecież ty tego nie robisz

A jak inaczej miałem to zrozumieć?-" Później wraz ze zdobywanym doświadczeniem i poziomami odblokowujemy nowe umiejętności i broń" Z tego zdania wynika to ,że chcesz zablokować broń...(chodziło tb o to ,że otrzymujemy na poczatek rundy?) Po 2 wiem co napisałeś odnośnie naprawy... Chciałem cb uświadomić ,że itemy sie wolno psują a nie szybko jak ty to napisales i nie potrzeba dodawac 100% szansy na ulepszenie ,poniewaz w ten sposob mozna by w nieskonczonosc "biegac" z 1 itemem np. stalkerem ,czy shadow'em ,ktory sie wolno psuje...

@Ava Czytaj nawiasy

Co te nawiasy maja do rzeczy??: " (jak skille na nożu, pancerze u niektórych klas, diabloskille, kusza itp.)" To tylko potwierdza to co napisalem...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
RaY
Nakurwiam w CSa!!!


Dołączył: 31 Sty 2010
Wiek: 30
Posty: 11
 #4  Wysłany: Czw 19 Lip, 2012 21:04   
Mi sie to nie podoba. Dobrze jest jak jest...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 25 Gru 2011
Wiek: 29
Posty: 278
Skąd: Kolumbia
Piwa: 57/30
 #5  Wysłany: Czw 19 Lip, 2012 21:21   
(.::(M@$T3R)::.) napisał/a:
To byłby już całkiem inny serwer...


To prawda ale np już trochę nudzi ten system i w ogóle trzeba jakieś zmiany nanosić chociaż w ogóle nie widzę w tym przyszłości dla graczy którzy mało grają no ale tak :P z takim przymrużeniem oka
_____________________________
Jak uważacie to za dobry pomysł to postawcie mi piffko




_______________________________
Mamo Cie pozdrawia :PP Wiec postaw ni Piffko bo mama mnie Zabije jeśli nie dostanie piffka :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 27 Gru 2011
Wiek: 27
Posty: 200
Piwa: 15/10
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #6  Wysłany: Pią 20 Lip, 2012 07:55   
Dla mnie super prócz tego powodu.

(.::(M@$T3R)::.) napisał/a:
Hmm... Gracze dopiero co zaczynający nie mieliby szans z już trochę grającymi osobami...(np. osoba posiadająca diabloskilla i m4a1 vs osoba nie posiadająca diabloskilla i biegająca z glockiem). Itemy (psują sie 5wytrz/1hit) niszczą się wolno... Gdybyś grał na innych serwerach zauważyłbyś ,że z reguły wytrz. spada po 10 i to jest szybko. 5wytrz/hit to w sam raz... Hmm... Pomysł może i dobry ale jakby to zrobić:
Po 1.Dużo roboty
Po 2. To byłby już całkiem inny serwer... To już lepiej by było wykupić nowy serwer i zrobić na nim to co przedstawiłeś przedstawiając to jako nowy mod...(nowy rodzaj diablomod'a)

@Ava Czytaj nawiasy


I jakby coś to można było spróbować w nowej edycji.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 05 Lip 2012
Wiek: 28
Posty: 78
Skąd: Olsztyn
Piwa: 2/7
 #7  Wysłany: Pią 20 Lip, 2012 09:40   
Napracowałeś się troche. Na Tak
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 26 Cze 2012
Wiek: 30
Posty: 9
 #8  Wysłany: Pią 20 Lip, 2012 11:45   
Ehhhh... No bez przesady panowie!!! Nowi gracze którzy nie mogli by poświęcić 23,5h nie mieli by szans!! Wiem ze wy nie chcecie żeby wam się nudziło itd {(ALE)} tak naprawdę to już coś podobnego istnieje o tuż "Po osiągnięciu 201lvl po wpisaniu "/reset" ulepsza się swoją postać" i mogło by to być na tej zasadzie ( tylko wymyślcie coś poważnego ) {( I TROSZECZKĘ mniej EGOISTYCZNEGO )}

PZDR od (.::(D4Rl<)::.) <----- Miało wyjść ( K ) więc jak możecie to czytajcie to prawidłowo :D



@Ava - dodana aktualizacja nr 1
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 75
Piwa: 4/23
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #9  Wysłany: Sob 21 Lip, 2012 17:18   
Ava bardzo podoba mi sie Twój pomysł głownie to z przydzielaniem Exp'a, ale to juz nie będzie nasz Sk Diablo ,Popieram propozycje z nowym serwerm z właśnie oto tymi ustawieniami , a serwer który będzie miał mniejszą popularność zostanie usunięty bo w tym przypadku zadna ankieta nie oddała by nawet w 10 % tego wszystkiego :D

@Ava Wy to czytaliście czy tylko piszecie, że dużo zmian? Zmiana jest ogólnie tylko w 2 rzeczach, w odblokowywaniu umiejętności i niewielka zmiana w sklepie, reszta to balans postaci
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 05 Cze 2012
Wiek: 28
Posty: 82
Skąd: Dąbie
Piwa: 2/53
 #10  Wysłany: Sro 25 Lip, 2012 15:47   
Jestem na nie. Jak jest teraz to niech już tak będzie na serwie.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
dextroyer
I'll be back


Dołączył: 23 Lip 2012
Wiek: 30
Posty: 158
Skąd: Dębica
Piwa: 4/35
 #11  Wysłany: Pon 30 Lip, 2012 14:43   
wszystko fajne, dobrze wymyślone ale nie podoba mi się fakt z kupowaniem potworów za złoto tym bardziej że są te głupie bugi z kasowaniem złota, oraz odblokowywanie skilli za bardzo to przypomina warcraft3mod ale to że szybko się niszczą itemy tak to prawda po 1 rundzie grając talic'iem potrafię zużyc extreme special boxa bo mam dużo życia więc moglibyscie obniżyć próg tak do
3wytrz./strzał
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
pfffkg
Pfff jest wszędzie!


Dołączył: 19 Lip 2012
Wiek: 31
Posty: 32
Skąd: POLSKY xD
Postawił 1 piw(a)
 #12  Wysłany: Pon 30 Lip, 2012 19:06   
Nieee : D za szybko ludzie będą wbijać 201 lvl i resety będą, wgl lepiej jest tak jak teraz, nic dodać nic ująć ; d.
_____________________________
PEJA ! ;]
Ostatnio zmieniony przez pfffkg Pon 30 Lip, 2012 19:08, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 94
Piwa: 37/13
 #13  Wysłany: Pon 30 Lip, 2012 19:42   zalezy
Ja bym już nic nie zmieniał oprócz prędkości expa i złota.
_____________________________
Pomogłem? Postaw Piffko ;]
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 21 Lut 2010
Wiek: 37
Posty: 332
Skąd: Sosnowiec
Piwa: 87/26
 #14  Wysłany: Pon 30 Lip, 2012 22:05   
Avalanche napisał/a:
Pierwsza rzecz jest to ilość doświadczenia potrzebnego do zdobycia kolejnych leveli, jak pewnie zauważyliście pierwsza runda po wyborze klasy kończy się zazwyczaj 10 lvlem lub nawet wyższym, natomiast levele 60+ są trudne do zdobycia.

- Jestem na nie, "na początku jest trudniej".

Avalanche napisał/a:
Zwiększenie potrzebnej ilości doświadczenia potrzebnego na początkowych poziomach

- W 45 minut na początku Ninją dobiłem do 23 lvl, szczerze? Chcesz dłużej grać >20 lvl jak inni mają już po 50-60< lvl a takich trudniej zabić. Raczej na nie.

Avalanche napisał/a:
2. Unormowanie zadań i doświadczenia przydzielanego za ich ukończenie.
- Zwiększenie ilości zdobytego złota oraz doświadczenia za ukończenie zadania
- Skrócenie zadań tak aby odpowiadały szybkości zdobywania poziomów (akty do lvla itp.)

- W sumie na tak - exp ok a nawet można by zrobić zadania w których nie zdobywało się exp tylko punkty. Jak to jest w oryginalnej grze i serii Diablo za każde zadanie dostaje się punkty, z drugiej strony skrócenie zadań sprawi że się szybciej będzie kończyło zadania, a co jak na 130 lvl wykonasz wszystkie? Może lepiej żeby zadania się rozwiązywało przez cały czas do końca.

Avalanche napisał/a:
3. Zadania na poziomie 100 są zadaniami "instant" czyli wykonywanymi odrazu po zdobyciu poziomu co pozwala po wbiciu lvla 100 na przeskoczenie odrazu na poziom 120 - utrudnia to grę pozostałym osobom
- zmniejszyć nagrodę
- zmienić zadania

- Na nie, szybko się edycja skończy.

Avalanche napisał/a:
Jak już pewnie zauważyliście po wyborze klasy z każdym levelem dostajemy 4 punkty umiejętności... i nic więcej, wytrzymałość, szybkość itp. się zmienia expi się nie ma większych bonusów tylko zawsze 4pkt - po pewnym czasie się to nudzi.

Pomysł ten ma na celu uatrakcyjnienie rozgrywki oraz uniemożliwienie wykorzystywania, niektórych itemów dla gry "dla statów" na innej klasie niż główna.

Sam system polegać ma na tym, że po wyborze klasy dostajemy czystą postać z csa, bez żadnych skilli itp. (jak w diablo). Później wraz ze zdobywanym doświadczeniem i poziomami odblokowujemy nowe umiejętności i broń (jak skille na nożu, pancerze u niektórych klas, diabloskille, kusza itp.) KLASY POZOSTAJĄ BEZ ZMIAN, tylko staną się takie po zdobyciu odpowiedniego poziomu doświadczenia.

- Na tak, ja bym to inaczej napisał. Gdy gracz ma 120 lvl to dostaje dodatkową zdolność, która zmienia sposób grania gracza (modyfikuje taktykę), ale nie item typu Archy - żeby postać nie stała się niezniszczalna. Coś co np. nie utrudniłoby grę ale wzbogaciło o dodatkowe taktyki.

Avalanche napisał/a:
Zastrzeżenia mam natomiast do przedmiotów, które można tam kupić. Pamiętajmy, że jest to Diablo mod, czyli bazujący na grze Diablo, u vendorów (npc, którzy sprzedają przedmioty) nie kupimy tam najlepszych przedmiotów, takie musimy "wydropić" ewentualnie mieć szczęście w "Hazardzie".

Charsi - czyli nasz sprzedawca przedmiotów ma możliwość "Hazardu" czyli kupowania przedmiotów za 5000$ lub za złoto (nie pamiętam dokładnie ceny) - to działa świetnie
Natomiast to, że sprzedaje przedmioty, które są przedmiotami uważanymi za najlepsze jest nie w porządku. Dlatego proponuję kilka zmian oraz system oszczędzania złota na droższe zakupy, lub kupowanie mikstur dodających życie, szybkość, grawitację, bunnyhopa (sok z gumijagód^^)

- Silnik CS (czyli zmodyfikowany silnik goldsrc - do HL1) nie wyczaruje ci ładnej foczki :D Poza tym spowoduje to momenty w których pewna wkurzająca klasa która ma możliwość odradzania się na początku rundy na respie przeciwnika będzie ładować w NPC bo tam wszyscy będą stali i kupowali itemy. Na nie.

Avalanche napisał/a:
1. Zmiana nazwy z kup losowy przedmiot na "Hazard"
2. Usunięcie tabel "Dobre przedmioty" oraz "Przedmioty klas"
3. Rozwinięcie możliwości "Caina" i "Dragnana" - odrodzenie, mikstury, naprawy i ulepszenia przedmiotów (powinny mieć 100% na sukces gdyż przedmioty i tak szybko się niszczą),.
4. Dodanie kilku opcji oszczędnościowych (wymagających dużo złota)
- 30k złota - dodatkowy slot w skrzyni - maksymalnie 5 (pomysł by KelNer'')
- 15k złota - kiedyś podawałem ciekawy plugin z minigunem przy innej propozycji, myślę, że tutaj by się sprawdził.
- Kwestia do przedyskutowania - mamy 3 rodzaje postaci, 1. Bohaterów 2. Potwory 3. Premium, tak sobie pomyślałem, że bohaterowie byliby dostępni od początku, natomiast potwory możnaby odblokować za pomocą złota 20k - potwór.

- [1] Hazard trzyma się kupy w serii Diablo ale gracz musi mieć prosto napisane albo np "Hazard - losowy przedmiot". [2] j/w. [3] j/w - czyt. o silniku HL1. [4] Na nie.

Avalanche napisał/a:
Ponieważ piszecie, że dla małych leveli gra byłaby zbyt trudna proponuję dodać ochronę do 20 lvla w postaci 3 pkt pancerza (takiego jak może ładować barbarzyńca), nadal graliby słabszą postacią [b] BO O TO CHODZI ŻEBY WYŻSZY LEVEL GRAŁ LEPSZĄ - PO TO WŁAŚNIE WBIJA SIĘ LEVEL !! !

- Na tak, ale np. +25 punktów pancerza jak jest 1-10 lvl bo wtedy da +50 armor. Nie każdy strzał odbiera hp + armor, niektóre zabierają tylko hp. Dużo to nie da ale zawsze coś na początek. 10-20 lvl dawało by +15 punktów (+30 armor) tak żeby było już trudniej. 20-30 lvl to +5 (+10 armor), a 40< już +0... oczywiście te punkty by się kumulowały z punktami które gracz może dodawać w miare jak zdobywa lvle.

Może i dobre pomysły ale są też i minusy: jak będzie zbyt skomplikowana edycja (czyt. bardzo odstająca od wersji do których są przyzwyczajeni gracze) to np. nowy gracz lub już trochę grający w modzie Diablo może się spinać bo nie ogarnie tego wszystkiego. Plus i minus to jedyne co widzę... <ganja>

@Ava Sprostowanie do twojej interpretacji vendorów, chodzi i zmianę tego co jest dostępne pod /menu, nie o stawianie jakiś postaci typu dr Oak

//bY ^^^Deed: Ty w ogóle czytałeś co tu jest napisane?
//bY ^^^Deed: Ava, a czemu nie? Wystarczy zrobić teksturę postaci i tyle, resztą ja się zajmę.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 29 Lip 2012
Wiek: 29
Posty: 37
Skąd: Suwałki
Piwa: 6/9
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #15  Wysłany: Sro 01 Sie, 2012 09:41   
drogi avalanche , dla mnie podoba sie tak jak jest na serverze ale zawsze jakies zmiany mozna wprowadzic , leci Piwo
_____________________________
POMOGŁEM ? POSTAW PIWECZKO :) !
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
(T)asker
hi ho let's go !


Dołączył: 26 Lip 2012
Wiek: 30
Posty: 52
Skąd: Żywiec
Piwa: 1/3
 #16  Wysłany: Nie 05 Sie, 2012 12:25   
Może odświeżymy temat ? ;p pomysł naprawde bardzo fajny
_____________________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Mateusz120p
Palimy to !


Dołączył: 07 Sie 2012
Wiek: 30
Posty: 7
Skąd: Koszalin
Postawił 2 piw(a)
 #17  Wysłany: Wto 07 Sie, 2012 14:41   
Ten to zawsze miał pomysły <gra>
_____________________________
HeaDSh00t !! !!! -,-
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 29 Maj 2009
Wiek: 30
Posty: 1355
Skąd: dz-wo
Piwa: 200/21
 #18  Wysłany: Wto 14 Sie, 2012 08:27   
Ja też jestem na Nie. Nasz Diablo jest unikatowy niż inne serwery Diablo. Sposób gry jest dobry. Gdy Deed widzi dużo nowych graczy , wysokie lvl to po to robi reset leveli by Ci nowi gracze zostali na serwerze i grali od 1 lvl jak inni.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi levele
esilo [Diablo] Bany i UnBany 4 Pon 11 Kwi, 2011 15:47
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zmiany i zmiany
4Move Zmiana nick'a na Forum 1 Pią 20 Sty, 2012 03:22
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zmiany na Diablo
^^^Deed [Diablo] Ogólnie o Diablo 25 Nie 01 Wrz, 2013 09:31
Lichers
Brak nowych postów Zmiany na Pokemod
AxxE [PokeMod] Pomysły i Propozycje 2 Pią 09 Wrz, 2016 01:52
Cannabinol
Brak nowych postów Zmiany mapy
Ludi [PokeMod] Pomysły i Propozycje 1 Pią 19 Sie, 2016 12:52
Cannabinol
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zmiany na serwerze
Tyski [PokeMod] Pomysły i Propozycje 6 Sob 13 Sie, 2016 10:51
Avalanche
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zmiany w Nekromancie
:)
K!P3R ^^ ;x [Diablo] Ogólnie o Diablo 13 Sro 14 Mar, 2012 13:04
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Propozycja zmiany skilla
aj em skill [PokeMod] Pomysły i Propozycje 3 Pią 14 Sty, 2011 21:23
^JaSiO
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Propozycja zmiany skilla
Kissxsis [PokeMod] Pomysły i Propozycje 17 Czw 03 Lut, 2011 23:09
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wprowadzenie zmiany regulaminu.
Lam13 [War3 FT] Ogólnie o War3 FT 3 Wto 19 Paź, 2010 13:54
^^^Deed


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka