Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: barbarzynca , rework

Zamknięty przez: rzepsky
Pon 17 Cze, 2013 20:33
Barbarzyńca - rework
Autor
Wiadomość



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #1  Wysłany: Pią 14 Wrz, 2012 21:46   Barbarzyńca - rework
Tym razem Barbarzyńca jest celem mojego kolejnego projektu. Dlaczego? Ano dlatego, że jest klasą, którą wybiera niewiele osób, a jeśli już nią grają to cóż... nie do końca w sposób, który odpowiada grze Barbarzyńcy (czyli kogoś kto wchodzi w środek walki, nie zważając na własne straty), taki właśnie powinien być Barbarzyńca, w skrócie "wbij na chama i zrób pogrom"
Głównie powinien być wykorzystywany do rushu natomiast obecnie jest postacią do "ładowania" bo bez tego nic nie znaczy.

Przypomnienie skilli

- 130 HP na start.
- -10 do szybkości.
- Na wyciągniętym nożu czaruje Magiczny Pancerz który blokuje ostrzał przeciwnika (max 7).
- Po zabiciu przeciwnika odnawia Ci 20 HP, magazynek amunicji i 200 Armoru.
- Możliwość posiadania 2 broni tego samego typu, np. AK47 + M4A1 i Deagle + USP.
- Bardzo wysoki i daleki skok, który przy stąpnięciu zadaje obrażenia. Aby użyć, zbinduj klawisz, np. bind "f" "diabloskill"

Zmiany

- 130 HP na start - jako postać, która powinna wytrzymać dużo obrażeń proponuję zmianę do 150 HP
- -10 do szybkości - usunięte - biega z normalną prędkością
- Na wyciągniętym nożu czaruje Magiczny Pancerz - zmienione - opis poniżej
- Po zabiciu przeciwnika odnawia Ci 20 HP, magazynek amunicji i 200 Armoru - zmiana - po zabiciu nie odnawia już hp, armor i amunicję odnawia w dalszym ciągu.
- Może posiadać 2 komplety broni - tutaj potrzebna jest wasza pomoc, ponieważ z mojej strony podczas testów było to nieprzydatne, oceńcie, jeśli się przydaje niech zostanie, jeśli przeszkadza można usunąć
- Diabloskill - jedyne co bym zmienił to sposób ładowania skilla, ładowanie wydłużone do 25 sekund, ale po zabiciu skill jest ponownie dostępny (moim zdaniem lepiej to będzie działać, doda nowe możliwości (escape system), czy dołączenie do kolejnych walk)

Skille dodane:

Czyli najciekawsza i najbardziej kontrowersyjna część każdego reworku.
Jako, że zamiarem tej zmiany jest nieco zmieniony system gry Barbarzyńcą, na taki, aby nagrodzić grającego za to, że nie unika walki. Na czym miałby on polegać? Ano na tym, że im dłużej Barbarzyńca pozostaje w walce, tym silniejszy się staje. Skutecznie przeciwko nim będą więc skille oraz duże obrażenia (hs'y / snajperzy i ... no właśnie Ninja itp.)
Nowe skille są niejako skillami prowadzącymi, nadającymi charakter gry Barbarzyńcą, tak aby to właśnie agresja była przodującym czynnikiem.

Skille te mają charakter drzewek, aby podkreślić to, co już wcześniej opisywałem.

- Barbarzyńca zyskuje nowe siły z każdym dodatkowym strzałem - jak działa? - wysysa 2 punkty życia z trafionego przeciwnika, kolejny strzał w przeciwnika wysysa tych punktów 4, następnie 6, 8 oraz 10.

- Barbarzyńca nie zważając na własne rany staje się coraz wytrzymalszy - jak działa? - z każdym dodatkowym trafieniem (gdy Barbarzyńca zostanie trafiony), redukcja obrażeń wzrasta do 3% , 6% , 9% , 12% , 15%

- Barbarzyńca ściga swoją ofiarę - jak działa? z każdym trafieniem przeciwnika Barbarzyńca zyskuje dodatkową prędkość poruszania - 30,60,90,120,150

Te skille mają pewien haczyk, otóż działają tylko w walce, gdy Barbarzyńca nie otrzyma ani nie zada żadnych obrażeń przez 3 sekundy, bonus cofa się do 0, tak więc pierwsze trafienie Barbarzyńcy nie wywołuje żadnych efektów, poza uaktywnieniem się belek/drzewek czy jak wolicie.


Ogólny opis skilli Barbarzyńcy po reworku:

- 150 HP na start
- Po zabiciu zyskuje 200 armoru oraz odnawia się amunicja.
- Może posiadać 2 komplety broni - zostaje zgodnie z waszą prośbą
- Diabloskill - Bardzo wysoki i daleki skok, który przy stąpnięciu zadaje obrażenia
- Leczy się z każdym trafieniem po 2,4,6,8,10 pkt
- Redukuje obrażenia z każdym trafieniem po 3%,6%,9%,12%,15%
- Szybciej biega z każdym trafieniem po 30,60,90,120,150
- Ładowanie na nożu - poniżej


Właśnie, ładowanie na nożu po reworku, Barbarzyńca będzie bardzo silną postacią, więc i pancerze ładowane na nożu już być nie mogą, ale to nie jedyny powód, przede wszystkim Barbarzyńca nie może "stać i się ładować" bo to niszczy jego klimat. Proponuję tutaj zmianę ze skilla ładowanego na skill natychmiastowy po zmianie na nóż, myślałem nad pancerzem dostępnym tylko na nożu (2-5 strzałów), ale stwierdziłem, że wtedy nie byłby wykorzystywany jako pancerz w środku walki, ale jako ochrona na snajperów, a nie o to chodzi.

Tak więc zadania dla was:

- wymyślić skill na nożu (najlepiej nie ładowany, ewentualnie w biegu, ale lepszy byłby jednak "instant", miło byłoby gdyby można go było skalować z inteligencją)
- odpowiedzieć na pytanie czy 2 bronie bardziej pomagają czy przeszkadzają w grze Barbarzyńcą

Nowość

Taktyki i porady gry postacią jak i również przeciwko niej.

Barbarzyńca:

- Proponowana broń - Krowa
- Rodzaj gry - Agresywny
- Staty - Siła, Zręczność, Zwinność
- Taktyka - Gra tutaj nie wymaga dużych umiejętności, wystarczy wbiec w grupę przeciwników i zrobić im sporo zamieszania.

Przeciwko Barbarzyńcy:

- Dobrze sprawdza się Ninja, gdyż nie pozwoli Barbarzyńcy na wykorzystanie jego bonusów dostępnych z drzewek
- Snajperzy również bardzo dobrze sprawdzają się przeciwko Barbarzyńcy, ponieważ jego bonusy nie zostaną wykorzystane
- Barbarzyńca dobrze radzi sobie w dłuższych potyczkach dlatego powinieneś starać się go najpierw osłabić, a w szczególności unikać frontalnych ataków na niego.
- Barbarzyńca jest bardzo podatny na ataki magią

Podoba się? - Piwo
Nie podoba się? - Piszcie co zmienić


Poprzednie reworki


Druid
Zabójczyni
Kowal
Amazonka
Ostatnio zmieniony przez Avalanche Sob 15 Wrz, 2012 23:08, w całości zmieniany 2 razy  
 Autor postu otrzymał 10 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 10 piw(a):
Nawalony xD, Darklin18, Shedy, Juzeg Murasz, dextroyer, ScoobyDoobyDoo, Jon Irenicus, Wuoch(A)cz, KelNer'', IntenseTouch


Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 41
Piwa: 9/41
 #2  Wysłany: Pią 14 Wrz, 2012 22:02   
No muszę przyznać świetne, niezła robota. Więcej takich!!! Łap piwko. xD
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 17 Cze 2012
Wiek: 31
Posty: 148
Skąd: Kiełpino(Pomorskie)
Piwa: 43/44
 #3  Wysłany: Sob 15 Wrz, 2012 06:48   
Hehe Ava :D co tu wiele mówić jak zawsze mnie zaskakujesz :D hehe Pomysły świetne .Ciekaw jestem jaką kolejną klasę wrzucisz na ruszt :D . Z mojej strony ogromne graty :D za inwencje twórczą .
_____________________________
Jeśli prawdą jest to ,że to co Cie nie zabije to Cie wzmocni ... to ostatnią rzeczą ,którą zobaczysz będzie moja lufa przy Twej skroni
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
`LaGGeR.
*[M]aLinA*


Dołączył: 24 Mar 2012
Wiek: 27
Posty: 258
Skąd: Bralęcin
Piwa: 26/29
Ostrzeżeń:
 10/5/10
 #4  Wysłany: Sob 15 Wrz, 2012 08:45   
No nie powiem napracowałeś się :D ale :
- Leczenie się przy każdym strzale i Redukcja Obrażeń to jest przesada . Barbarzyńca jest dobrą klasą już teraz . Można by mu coś dodać ale bez przesady . Jak by to weszło to każdy by grał Barbarzyńcą bo by był lepszy niż inne klasy nawet premium . Moim zdaniem można mu tylko zabrać to " -10 do szybkości " .

Tyle z mojej strony ^_^
_____________________________
Pomogłem ? Postaw Piffko ^_^
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Shedy
Slasher



Dołączył: 01 Kwi 2012
Wiek: 28
Posty: 252
Skąd: Rybnik
Piwa: 9/42
 #5  Wysłany: Sob 15 Wrz, 2012 09:29   
Ava kawal niezlej roboty ale te lecznie 10 za strzalaem ;(
albo z ta szybkoscia tez przesadziles nie co 30 moze co 10 albo 15


@Ava

Zauważ, że za pierwszym strzałem nie leczy się wcale, za drugim 2 i analogicznie, aż do 10, wygląda to może i strasznie ale wcale takie nie jest bo działa tylko w walce, po niej już się resetuje (3 sek), a jak na klasę która ma walczyć w zwarciu, to te bonusy są jej potrzebne.

Co do szybkości chciałem, aby było to zauważalne, jeżeli podstawową prędkość poruszania się masz na poziomie 400, z dodatkową inteligencją bodajże 600, to 150 nie jest jakimś ogromnym dodatkiem, a się przydaje.
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 94
Piwa: 37/13
 #6  Wysłany: Sob 15 Wrz, 2012 09:48   
Co do skilla na nożu to można by było dodać jakąś ochronkę typu god mod albo jakis "szał" ----> dodający hp. A co do 2 rodzai broni to myślę że jest to fajna sprawa gdyż nieraz może nas to uratować.
Leci piffko dobre pomysły.
_____________________________
Pomogłem? Postaw Piffko ;]
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 29 Maj 2009
Wiek: 30
Posty: 1355
Skąd: dz-wo
Piwa: 200/21
 #7  Wysłany: Sob 15 Wrz, 2012 09:51   
Nie chce tym postem nikogo obrazić. Ava po co reworki klas które są dobre, lepiej zająć się klasami z Potworów one są słabe, trzeba by było je wyrównać do klas Bohaterów.
Czytając opisy klas Potworów to one mają mało skilli i nad tymi klasami by było trzeba popracować.

Ps. Ava reworki są dobre, ale te klasy i tak są silne same w sobie.

@Ava Barbarzyńca zawsze był dobrą klasą i tutaj każdy się ze mną zgodzi ale nijak nie trzymał klimatu, to nie jest postać do kampienia (ładowania). Sama nazwa się z tym gryzie.
Co do potworów mam w pewnym stopniu przygotowane kilka klas m.in Nihlathak, Duriel czy Siewca, a Kowala już zrobiłem
_____________________________
Gość Pomogłem? Postaw
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
dextroyer
I'll be back


Dołączył: 23 Lip 2012
Wiek: 30
Posty: 158
Skąd: Dębica
Piwa: 4/35
 #8  Wysłany: Sob 15 Wrz, 2012 09:51   
za-je-bi-ste tego się innymi słowami opisać nie da geniusz brawo Ava hapaj piwko

mimo wszystko sądzę Juzeg że Ava zajmie się innymi klasami i będą to reworki tak dobre jak poprzednie ;p
_____________________________
pomogłem ? może piwko ?
Ostatnio zmieniony przez dextroyer Sob 15 Wrz, 2012 09:54, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoobyDoo
Daj Scoobychrupke


Dołączył: 18 Sie 2012
Wiek: 27
Posty: 129
Piwa: 10/15
Ostrzeżeń:
 9/5/10
 #9  Wysłany: Sob 15 Wrz, 2012 12:57   
Ava! :D Najlepszy rework <3 Leci piwko :P
_____________________________
Scooby :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Dołączył: 27 Gru 2011
Wiek: 27
Posty: 200
Piwa: 15/10
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #10  Wysłany: Sob 15 Wrz, 2012 14:50   
Jak dla mnie klasa barbarzyńca jest dobra (sam nią gram), i te pancerze były straszne przydatne na palków (jak walną jednym strzałem to przed następnym już naładowało drugiego przy 100 int). Tą klasę można zostawić i np. zmienić odnawialne ammo a to co podał Ava to dać jaka nowa klasa.
2 bronie to jest super rzecz, gdyż jak masz critikale i bierzesz P90 i MP5 i niszczysz wszystkich. Ale taki sam efekt można sobie zbugować na totemach z bronią (kupisz jakaś broń np. ak i masz totem m4 kładziesz i masz m4 i ak)
Do ładowania może być tak jak powiedział Juzeg, czyli jakiś god mod (odbijanie pociskow 1/10 na 5/7 sekund a przy większej int masz 1/(2/4) odbicie pocisku) ale najważniejsze przy tym aby nie spowalniały go strzały bo jak rashujesz to pociski mogą cb spowolnić co jest straszne denerwujące.

Ale podsumowywując to jestem troche zmieszany, bo lubie grać taka klasa jaka jest ale te nowe moce są intrygujące. Jak by się go troche podrasowało (czyli dużo) można z niego zrobić nowa klasa premium(bo mamy tylko 3 a na innych serwerach jest ich po 5/6)

@Ava Samo ładowanie pancerzy mam przerzucone na inną klasę więc spokojnie, klasa - antysnajperska będzie, ale nie będzie nią Barbarzyńca gdyż jak już pisałem, jego klimat się z tym absolutnie gryzie.


@edit Ja mam tylko mały dylemat z czym napisał Ava pod postem Nawalonego
Jeśli Paladyn to klasa snajperska (pocisk lecący prosto w banie) to dlaczego miałby być też klasą antysnajperska, bo ja już nic z tego nie rozumiem
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 41
Piwa: 9/41
 #11  Wysłany: Nie 16 Wrz, 2012 19:55   
Więc jaka klasa będzie klasą antysnajperską? Jeśli to nie tajemnica.

@Ava Cóż, na to pytanie nie odpowiem w tej chwili, ale mogę napisać, że klasą snajperską nie będzie Paladyn ;p
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 11 Lis 2011
Wiek: 28
Posty: 101
Piwa: 6/3
 #12  Wysłany: Nie 16 Wrz, 2012 23:16   
Pomysły na te reworki masz dobre, ale coś ciebie fantazja ponosi! 15 % redukcji + 150 do biegu + 10 wysysania to byłby tank nie do zniszczenia zwłaszcza , że aby to aktywować wystarczy trafić/zostać trafionym 5 razy. Ogólnie pomysł na skille dobry ale te wartości z kosmosu wzięte max 5% redukcji 75 do biegu, oraz 5 wysysania, a i tak bylby przesadnie mocny! Ty chcesz zrównoważyć klasy? Czy zrobić kolejne premium ze zwykłych klas...? Taka klasa by każdą z premium biła na głowę. Tutaj także się zgodzę z Route, barbarzyńca jest mocną klasą i nie potrzeba mu zmian. Co z tego ,że się gryzie z klimatem? gdyby ktoś chciał czuć klimat barbarzyńcy to by pograł w diablo a nie w cs'a... Przytocze wam przykład na potęgę tejże klasy: przy 100 zr. z tym bonusem barbarzyńca otrzymywałby jedynie 38% dmg( a pomyslcie jeszcze co by było gdyby dorwał jakiś item z redukcją dmg.) czyli przy walnieciu hs'a z ak walilibyście mu ok. 30-50dmg reszta by mu wracała w postaci hp czyli to co byście mu walnęli hs'em by sobie zrespil w 5 strzałów...

@Ava 4% redukcji masz u Duriela, który nic nie ładuje, 5 wyssania masz u Nekromanty, który też nic nie ładuje. Tutaj bez naładowania masz postać słabszą od tamtych. Poza tym, mówiłem ci już, że twoje scenariusze są bez sensu, jakby dorwał item ... a jakby dorwał to... komentujesz klasę czy itemy? Jak itemy to nie ten temat. Poza tym itemy można zniszczyć. Item mała tarcza daje 15% redukcji obrażeń i co? I nic, ciągle jest się łatwym celem. Już pisałem, że Barbarzyńca ma być klasą "tankową" i pod tym względem ma być wytrzymały, zabrałem mu pancerze i leczenie po zabiciu, po to, żeby właśnie go zbalansować pod nowe skille. Jeśli chcesz, żeby wszystkie klasy były identyczne i nie różniły się praktycznie niczym - twoja sprawa. 4% i 5 wyssania ... u klasy, ze słabym Diabloskillem i bez pancerzy... pomyśl najpierw to nie boli.

I jeszcze jedno, ja nie napisałem tego "żeby sobie było" tylko, żeby krytycy jak ty widzieli, że pomyślałem również o tym, że w otwartej walce 1v1 nie ma się z Barbarzyńcą praktycznie żadnych szans (bo o to chodziło)

Przeciwko Barbarzyńcy:

- Dobrze sprawdza się Ninja, gdyż nie pozwoli Barbarzyńcy na wykorzystanie jego bonusów dostępnych z drzewek
- Snajperzy również bardzo dobrze sprawdzają się przeciwko Barbarzyńcy, ponieważ jego bonusy nie zostaną wykorzystane
- Barbarzyńca dobrze radzi sobie w dłuższych potyczkach dlatego powinieneś starać się go najpierw osłabić, a w szczególności unikać frontalnych ataków na niego.
- Barbarzyńca jest bardzo podatny na ataki magią

Dzięki temu masz postać dobrą w walkach z kilkoma przeciwnikami lub atakującymi wszystkim co mają, ale bardzo słabą na pojedyncze strzały / ciosy nożem / magię. Tym bardziej, że zanim drzewko się załaduje do końca, możesz już mieć bardzo mało hp.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 41
Piwa: 9/41
 #13  Wysłany: Pon 17 Wrz, 2012 07:10   
Zawsze trafi się taka osoba, która będzie tylko krytykować.

W tym przypadku jest to (.::(M@$T3R)::.) , przecież jeżeli tą klasę się doda i będzie ona za mocna to później można ją zmienić. Wiesz?

A poza tym to to jest Diablo mod więc tu musi być trochę klimatu Diablo i trochę cs`a jak nie chcesz, żeby na serwerze był klimat diablo to sobie idź na normalny serwer a nie tylko krytykujesz i nie dajesz Avie myśleć. Ja wiem coś o tym ja to jest jak ma się dobry pomysł a inni tylko krytykują. Później traci się wenę i koniec. A Ava jest dobry w robieniu reworków więc (.::(M@$T3R)::.) tego nie psuj. On chce tylko urozmaicić ten serwer.

Dziękuję.
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
dextroyer
ScoobyDoobyDoo
Daj Scoobychrupke


Dołączył: 18 Sie 2012
Wiek: 27
Posty: 129
Piwa: 10/15
Ostrzeżeń:
 9/5/10
 #14  Wysłany: Pon 17 Wrz, 2012 13:12   
Zgadzam się w 100% z Nawalonym
_____________________________
Scooby :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wuoch(A)cz
Jestem za tobą



Dołączył: 02 Sie 2011
Wiek: 29
Posty: 391
Skąd: się tu wziąłem?
Piwa: 30/48
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #15  Wysłany: Wto 18 Wrz, 2012 14:26   
Trochę racji ma(.::(M@$T3R)::.), ale mimo to pomysł Avalanche jest dużo lepszy. Poradnik jest dobry, nawet bym powiedział, że bardzo dobry. Barbarzyńca korzystać powinien z brutalnej siły nie patrząc "przed siebie". W pojedynkach z klasami zwinniejszymi lub skrytobójczymi miałby właśnie kłopot. Mimo wszystko dałbym mu -15 do szybkości, bo to ma być według mnie taka wolniejsza niż inne klasy kupa mięcha. Jako, że odwaliłeś kawał dobrej roboty jak zawsze to leci ode mnie piwo. Jak skończysz reworki to chciałbym wiedzieć czy one wejdą w ogóle w życie.
_____________________________

Ostatnio zmieniony przez Wuoch(A)cz Wto 18 Wrz, 2012 14:30, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 11 Lis 2011
Wiek: 28
Posty: 101
Piwa: 6/3
 #16  Wysłany: Sro 19 Wrz, 2012 15:38   
Wy wgl. czytacie ze zrozumieniem!? Napisałem przecież ,że ma dobre pomysły jedynie przesadził z wartościami. Barbarzyńca posiadał by regeneracje amunicji,kamizelki,diabloskill'a AoE (odnawiającego sie po zabiciu),te całe bonusy i jeszcze jakiegoś skill'a na nożu. Według mnie to za dużo ale skoro uważacie inaczej to ok. później to z waszej strony będzie płacz typu: "Żal, go się nie da zabić" ,"Co to wgl. ma być", "Tak się nie da grać" itd. Z mojej strony była to jedynie opinia i propozycja zmniejszenia tych wartości a wy już robicie naskok na mnie. Chyba od tego właśnie jest ten dział? Od składania propozycji i komentowania/wypowiadania się w propozycjach/pomysłach innych graczy.

Nawalony xD napisał/a:
przecież jeżeli tą klasę się doda i będzie ona za mocna to później można ją zmienić. Wiesz?
Co ty myślisz ,że jak klasa będzie za mocna to administracja tak odrazu na zawołanie ją zmieni? Nie trochę będzie trzeba na to poczekać...

hmm... łątwym celem z fazowym ostrzem (15% redukcji) czyli by sie obrywało marne 23% dmg. to już chyba nie jest się łatwym celem...(a takich itemów na redukcję jest masa, nic trudnego jakiś dropnąć).

Nawalony xD napisał/a:
A poza tym to to jest Diablo mod więc tu musi być trochę klimatu Diablo i trochę cs`a jak nie chcesz, żeby na serwerze był klimat diablo to sobie idź na normalny serwer a nie tylko krytykujesz i nie dajesz Avie myśleć. Ja wiem coś o tym ja to jest jak ma się dobry pomysł a inni tylko krytykują. Później traci się wenę i koniec. A Ava jest dobry w robieniu reworków więc (.::(M@$T3R)::.) tego nie psuj. On chce tylko urozmaicić ten serwer.


Hmm... klimat z diablo? może od razu wgrajmy na serwer potworki, npc. i zacznijmy na nich exp"ić? Sound'y itd. i walczmy na miecze/łuki. Odrobina klimatu ok. ,ale bez przesady ,co za dużo to niezdrowo... Ja gram na diablo głównie ,ze względu na poziomy... i to ,że są jakieś umiejetności i różne klasy a nie dlatego ,że ma klimat z diablo... Zapewne tak jak połowa graczy serwera nigdy nie grałem w diablo... I to , że barbarzyńca nie trzyma się klimatu z diablo jakoś szczególnie mnie nie rusza , tak samo jak nie wpływa to w żadnym stopniu na rozgrywke z ,której to czerpię rozrywkę...

On chce tylko urozmaicić serwer... No... A ja nie chcę ,żeby on go popsuł i mamy pat... To jest tylko moja opinia, więc proszę sobie darować komentowanie mojego postu...

@Ava I tak skomentuję, bo albo nie rozumiesz systemu działania "drzewek", które podałem, albo ... sam nie wiem. Co do itemów, też już ci pisałem, żebyś nie snuł scenariuszy bo z itemami każda klasa jest dobra, w sumie, w tej chwili to nie klasa decyduje o swojej sile tylko item, a reworki mają za zadanie to zmienić. Dlaczego nie marudzisz, że Ninja z archami jest za mocny? Paladyn z shadow ringiem itp. ? Jaki masz w tej chwili przedmiot idealny na Barbarzyńcę? Żaden? Tak jest, żaden. Zbalansowane prawda?
Napisałeś
Cytat:
Odrobina klimatu ok. ,ale bez przesady ,co za dużo to niezdrowo... Ja gram na diablo głównie ,ze względu na poziomy... i to ,że są jakieś umiejetności i różne klasy


No właśnie, są umiejętności, w każdej klasie są podobne i to jest właśnie główny powód reworków, żeby się różniły, a nie że 5 klas wysysa 5 pkt zdrowia, 3 ładują sobie broń, itp. Trzeba to oddzielić, w tej chwili klasy niestety, ale nie są różne są tak podobne, że różnice są tylko kosmetyczne (wyróżnia się tylko kilka z nich).
Mówisz, że klimat cię nie interesuje, czyli rozumiem, że jakby Barbarzyńca strzelał ognistymi kulami / meteorami, miał bardzo mało hp, czy niewidzialny Nekromanta z nożem, ze słabą grawitacją by ci nie przeszkadzały. Ok twoja sprawa.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Shuriken ;D
Zajarasz szluga???%)


Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 15
Postawił 6 piw(a)
 #17  Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012 14:11   
Świetny poradnik:p Można dużo z niego wywnioskować:P Szczególnie tego ile musiałeś się przy nim napracować:p Myślę że się przyda tym, którzy rozpoczynają przygodę z Barbarzyńcą:) Mnie się ten poradnik zapewne nie przyda bo nie ciągnie mnie gra Barbarzyńca:P No może kiedyś:D W każdym razie należy ci się piwo po pracy:P
Shuriken ;D


@Ava To nie jest poradnik?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Magiczny pancerz=barbarzyńca
pLn^ [Diablo] Pomysły i Propozycje 8 Czw 23 Lut, 2012 10:05
Prawy
Brak nowych postów Barbarzynca - postac z zaswiatow.
Hertz [Diablo] Ogólnie o Diablo 16 Nie 05 Wrz, 2010 14:40
vd.Popielniczka
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Kowal - rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 10 Pon 13 Sie, 2012 21:33
Route^
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Amazonka - Rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 15 Pon 20 Sie, 2012 18:07
$@$
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Statystyki - Rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 17 Sro 08 Maj, 2013 22:07
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Druid - Rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 9 Pon 27 Sie, 2012 11:29
Wuoch(A)cz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Diablo prośba o rework.
$@$ [Diablo] Pomysły i Propozycje 12 Pon 20 Sie, 2012 13:05
Wuoch(A)cz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zabójczyni - rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 26 Nie 30 Wrz, 2012 15:03
Shuriken ;D
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Nihlathak - mini rework ^_^
`LaGGeR. [Diablo] Pomysły i Propozycje 20 Sob 27 Paź, 2012 19:43
ScoobyDoobyDoo


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka