Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: amazonka , rework

Zamknięty przez: rzepsky
Pon 17 Cze, 2013 20:30
Amazonka - Rework
Autor
Wiadomość



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #1  Wysłany: Pią 27 Lip, 2012 19:27   Amazonka - Rework
Zacznę od tego, że temat może być dość kontrowersyjny, ale nie ma na celu zmiany przydatności postaci czyli nerfów/bufów ale poprawienie irytujących ze strony waszej (graczy) oraz naszej (adminów) bugów i niedociągnięć. Tak więc zacznę od przedstawienia wszystkich skilli Amazonki (co by czytając nie szukać)

Amazonka:
- 145 HP na start.
- Na wyciągniętym nożu wciśnij "r", a otrzymasz łuk, jego obrażenia zalezą od Inteligencji.
- Potrafi postawić pułapkę z granata (zmiana trybu Prawy Przycisk Myszy).
- Strzelając z Glock18, USP, P228, Deagle, Elite, Fiveseven, nóza lub granata, przeciwnik będzie zostawiał za sobą ślady.
- Na wyciągniętym nożu czaruje granat.
- Wykrywanie innych Graczy przez ściany i nie tylko, potrafi znaleźć nawet Ninje, Mefisto, Stalkera czy Shadow Ringi.

Skoro mamy podane już skille przejdźmy do zmian:
-145 HP - pisałem, że to nie nerf ani buff więc statystyki zostają

- Łuk oczywiście zostaje to czyni Amazonkę tym czym/kim jest ale już obrażenia i szybkość przeładowania proponuję przerzucić na 2 statystyki (obrażenia siła, jest to bardziej zrozumiałe, siła naciągnięcia - bardziej chyba pasuje to siły niż inteligencji), szybkość pozostałaby na inteligencji (znajomość broni - inteligencja) - ale nie o tą zmianę się głównie rozchodzi

- Pułapka z granata - Bugów mnóstwo, wykroczeń poza regulaminowych również, bugiem obniżającym przydatność jest możliwość przejścia obok nich "na kuckach" i nie zareagują (to denerwuje tych co grają Amazonką. Natomiast graczy irytują osoby, które spamują pułapkami, prawda?
Moja zmiana polegałaby na tym, że Amazonka na nożu nie czaruje granatów (bo poźniej jest spam, że dużo itp), ale niewidzialne miny "Techies Scepter" z licznikiem maksymalnie 3 min, efekt podobny, użycie łatwiejsze, nie bugują się, nie ma spamu - same zalety.

- Bronie "krótkie" pozostawiają ślad - jest on praktycznie niewidoczny więc polecałbym go wzmocnić oraz dać możliwość śladu bądź naświetlenia przeciwnika przy strzelaniu z broni długich "m4a1, ak47, mp5, krowa i cała reszta arsenału. Dlaczego taka zmiana? Otóż wiąże się ona z ostatnim skillem Amazonki czyli wbudowanym WH, jak zauważyliście czy też może nie, nam adminom ogranicza to pole manewru w sposób dość znaczny, co też cheaterzy wykorzystują, a chyba nie chcecie grać z cheaterami? Ślad byłby widoczny dla wszystkich graczy co ułatwiłoby nam pracę, gdyż widzielibyśmy kogo i dlaczego atakuje Amazonka i czy faktycznie go widzi dzięki skillowi czy dzięki "nieprzepisowym programom", sam skill z wbudowanym WH byłby usunięty, zmiana ta poprawiłaby jakość gry na serwerze blokując bezkarność cheaterów, a ślad/naświetlenie opisane powyżej skutecznie by tą stratę zrównoważyły.

Dodatek

Wiem, że nie wszyscy będą zadowoleni z powodu braku wbudowanego WH, a zastąpieniem go śladem/naświetleniem więc proponuję dodanie do łuku możliwości rykoszetu, tzn odbicia się strzały pod odpowiednim kątem do odbicia, fajna sprawa dałaby napewno sporo nowych możliwości
Legenda:

Kolor pomarańczowy - zmiany główne
Kolor Błękitny - zmiany poboczne
Kolor Czerwony - Propozycje nowych umiejętności


Rykoszet łuku prezentacja:


Ostatnio zmieniony przez Avalanche Pon 20 Sie, 2012 15:06, w całości zmieniany 2 razy  
 Autor postu otrzymał 3 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 3 piw(a):
dextroyer, slabooo, No i Bania^^



Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 334
Skąd: Gdańsk / Grudziądz
Piwa: 34/68
 #2  Wysłany: Pią 27 Lip, 2012 19:35   
http://skserv.pl/pytania-...wiek-vt5402.htm

Scalajmy tematy ;p niepotrzebne zamieszanie się robi ;]

@Ava A co ma tamten temat do tego? To ani pytanie, ani poprawka tylko całkowity rework



@@
Avalanche napisał/a:
Kolor pomarańczowy - zmiany główne
Kolor Błękitny - zmiany poboczne
Kolor Czerwony - Propozycje nowych umiejętności


A tam mamy zgłaszać również propozycje, jak i bugi znalezione :))

@Ava Ale to jest rework tak poważny, że moim zdaniem wymaga komentarza ze strony graczy, a tamten temat do tego nie służy
_____________________________
Gość Polejesz ?
 Autor postu otrzymał 2 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 2 piw(a):
FBI, dextroyer
`LaGGeR.
*[M]aLinA*


Dołączył: 24 Mar 2012
Wiek: 27
Posty: 258
Skąd: Bralęcin
Piwa: 26/29
Ostrzeżeń:
 10/5/10
 #3  Wysłany: Pią 27 Lip, 2012 22:01   
Prawy, dobrze jest już jak tu jest

A co do tematu jestem za wszystkimi propozycjami
Avalanche, :)
_____________________________
Pomogłem ? Postaw Piffko ^_^
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
IceCreamyPL
HardStyle


Dołączył: 19 Lip 2012
Wiek: 28
Posty: 3
Skąd: krakow
 #4  Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 09:07   
Jestem za tylko ,że z jedną uwagą.Ten ostatni buff amazonki ,że będzie naświetlać po strzale jest wg. mnie troche bez sensu ,ponieważ będzie to coś jak latarka czarodziejki tylko że naświetla poprzez strzelanie -.- (a więc praktycznie wyprze klase czarodziejke).Proponuje aby zamiast np. naświetlenia to żeby po każdym strzale amazonki w np.ninje zmniejszała się ninji niewidzialność o ileś pkt (np. 5). Było by to lepsze rozwiązanie ponieważ amazonka stała by się troche zbyt mocna ...

@Ava Też właśnie nad tym myślałem, że naświetlenie zbyt zbliży Amazonkę do Czarodziejki, więc skłaniałbym się bardziej w stronę śladu zostawianego przez trafionego bądź "krwawienie" coś podobnego jest na Prison Breaku u nas.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 25 Gru 2011
Wiek: 29
Posty: 278
Skąd: Kolumbia
Piwa: 57/30
 #5  Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 09:39   
Mi tam się podoba ale wiem że ten skill będzie bardzo kontrowersyjny ponieważ nawet jak nie trafisz to i tak się odbije i cię zabije :/// jak dla mnie odpowiedni za wh :DD
_____________________________
Jak uważacie to za dobry pomysł to postawcie mi piffko




_______________________________
Mamo Cie pozdrawia :PP Wiec postaw ni Piffko bo mama mnie Zabije jeśli nie dostanie piffka :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 05 Lip 2012
Wiek: 28
Posty: 78
Skąd: Olsztyn
Piwa: 2/7
 #6  Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 10:01   
na Nie.. Nie Zmieniajmy nic już
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 15 Maj 2012
Wiek: 31
Posty: 183
Skąd: Katowice
Piwa: 15/17
 #7  Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 11:10   
nie jestem za blekitnym bo nie wiem po co to zmieniac? skoro wystarczy 3h gry i sie ma 2 staty full wiec niepotrzebna zmiana
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 27 Gru 2011
Wiek: 27
Posty: 200
Piwa: 15/10
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #8  Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 15:44   
Jak dla mnie amazonka i tak jest już silna (1 strzał z kuszy i 1 bania z m4/ak i koles pada martwy), więc nie powinno się dodawać kolejnych mocy bo będzie nie do pokonania. Inne bugi należało by poprawić i ten dmg w kuszy dobrze by było aby nadal był w inteligenci, bo mogli by wtedy do czegoś innego dawać w staty i kolejna niepokonana postać. Odbijający się pocisk jest dobry gdyż stojąca na stalkerze amazonka strzeli i odbije się pocisk to mała szansa że ucieknie przed nim i to czyni ją samobójcą <haha> .

Więc podsumowywując za naprawieniem bugów jestem ZA. Odbicie pocisku z kuszy też TAK. Ale reszta na NIE.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 11 Lis 2011
Wiek: 28
Posty: 101
Piwa: 6/3
 #9  Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 16:17   
Zacznę od tego iż zamiast dodawać te niewidzialne miny ,lepiej by było wprowadzić ograniczenie (blokadę do 3 na rundę) pułapek na amazonce. O to właśnie chodzi ,aby dało się w jakiś sposób ominąć te pułapki. Tak to gracze grający amazonką stawialiby te miny w wąskich przejściach i nie dałoby się ich ominąć. Co do tego wh amazonki dobrze ,że poruszyłeś ten temat , bardzo to utrudnia adminowi pracę ,tak samo jak radar u duriela ,ale naświetlanie by się raczej nie sprawdziło (ze względu na niewidzialne klasy) raczej bym się tutaj skłaniał ku temu krwawieniu o ,którym wspomniałeś.


@Ava Odpiszę tutaj, żeby nie robić spamu.
Miny - techies scepter tak jak opisałem można przeskoczyć i są bardzo słabo widoczne więc tutaj problemu nie widzę. Poza tym uniemożliwiają spam pułapkami
Co do WH to musi zostać zmienione, a pomysł mój ma na celu zniwelowanie jego braku.

Co do tego WH przecież poparłem twój pomysł, więc w czym problem?A odnośnie min- To po co się bawić w jakieś miny skoro wystarczy zrobić tak jak napisałem-zwykłą blokadę (ograniczenie ilości pułapek na rundę ).
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dextroyer
I'll be back


Dołączył: 23 Lip 2012
Wiek: 30
Posty: 158
Skąd: Dębica
Piwa: 4/35
 #10  Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 20:16   
tak sądzę że z tą amazonka genialny pomysł ten skill wh po prostu denerwowalo a osób które go używało po prostu wyzywali od chiterow konieczna zmiana skilla trapy są według mnie chamskie bo taki Koles z amazonka stanie w pomieszczeniu nasra za przeproszeniem granatów i wejdzze tu człowieku i np. zabierz hosty popieram zmiane
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 17 Cze 2012
Wiek: 31
Posty: 148
Skąd: Kiełpino(Pomorskie)
Piwa: 43/44
 #11  Wysłany: Czw 09 Sie, 2012 09:21   
No dobrze Ja też się wypowiem . Otóż to prawda ,ze wh amazonki nie spędza snu z powiek adminów co pewnie i tak będzie zlikwidowane natomiast zamiana postrzału na widocznego dla wszystkich ? Wybacz ale nie chce dawać komuś moich fragów ,gdy jest 5 osób w jednym miejscu i skacze ninja to zawsze frag amazonki a tak gdy postrzeli ją amazonka rzucą się na ninje i koniec free fraga .Co do zamiany granaty na miny pomysł bardzo dobry . Odbicie luku pod innym kontem ? tutaj tego nie rozumiem (na czym miało by to polegać bo kompletnie nie rozumiem na jakiej zasadzie by to działało) ledwo mam czas na wymierzenie (przewidzenie ruchu wroga) i strzał w to miejsce a co dopiero celować po ścianach :D no chyba ,ze ten rykoszet polegałby na odbiciu sie od gracza chociaż i tak myślę ,ze to nie adekwatna rekompensata za zabranie WH . Hmm co do siły (naprężenia) i inteligencji (Wiedzy o broni) hmm w sumie i tak zawsze Daje amazonce 1 w sile i 1 w Inteligencje wiec dla mnie problemu nie ma .Natomiast pojawiły sie tu komentarze o odbijanych pociskach ... Ava nie sugerował takiego pomysłu aczkolwiek to była by godna rekompensata za WH powiedzmy 2 pociski :)

Hehe śmiać mi się chce jak słyszę ,ze amazonka jest za mocna xD hahah dlaczego ? to powiedzcie mi dlaczego tak mało osób nią gra ? :D Już wam mówię dlaczego :
Trafisz z łuku i jedna bania i koleś leży ? hahaha :D Traf z łuku pogadamy ;) Mi nauczenie się tego zajęło całą Karierę z skserv :D więc powodzenia z takim myśleniem zagrajcie amazonką i wtedy się wypowiadajcie :D a za spam HE jest BAN moi drodzy tylko 3 HE (jeśli osoba wejdzie w HE straci około 100 HP :D a jeśli jest przy Hostach to Hosty zabije i stracimy expa :D )

@Ava Odpowiedzi:
- Dlaczego wszyscy mieliby widzieć ślad? Ślad widoczny tylko dla amazonki również byłby utrudnieniem dla admina, gdyż ten nie wiedziałby czy gracz widzi ślad czy też nie.
- Na czym polega odbijanie łuku? Otóż rykoszet polegałby na tym, że podczas chybienia w przeciwnika, lub wykorzystaniu nowych możliwości jakie daje ta umiejętność można by Amazonką sięgać cele, które znajdują się np. za rogiem. Oczywiście do każdego strzału tylko 1 odbicie. Od graczy strzały się nie odbijają.
W skrócie masz zwykły łuk tylko strzała zamiast "zgasnąć" w ścianie odbija się i leci w innym kierunku.

@Darklin18,
Tyle to wiem ,ze utrudnia ale to robi z amazonki magazyn dla fragów innym graczom .Hmm a z tym łukiem to ciekawa propozycja ale trzeba dodatkowo bawić sie w wyliczanie kontu na oko by trafić i takie duperelki no chyba ,że ładnie to przygotujecie ,że nie będzie konieczności tracenia sekund na myślenie gdzie by tu uderzyć by go trafić :P

@Ava
Dobry gracz szybko się połapie jak to działa i jak z tego korzystać (rykoszet). A ślad czy magazyn dla fragów? Czarodziejka też naświetla dla wszystkich i problemów z zabijaniem nie zauważyłem.
_____________________________
Jeśli prawdą jest to ,że to co Cie nie zabije to Cie wzmocni ... to ostatnią rzeczą ,którą zobaczysz będzie moja lufa przy Twej skroni
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 334
Skąd: Gdańsk / Grudziądz
Piwa: 34/68
 #12  Wysłany: Czw 09 Sie, 2012 14:34   
Avalanche napisał/a:
Łuk oczywiście zostaje to czyni Amazonkę tym czym/kim jest ale już obrażenia i szybkość przeładowania proponuję przerzucić na 2 statystyki (obrażenia siła, jest to bardziej zrozumiałe, siła naciągnięcia - bardziej chyba pasuje to siły niż inteligencji), szybkość pozostałaby na inteligencji (znajomość broni - inteligencja) - ale nie o tą zmianę się głównie rozchodzi




Co to zmienia? Przecież i tak gracze rozdają statystyki Siła int . Więc ten pomysł nic nie wprowadza.
_____________________________
Gość Polejesz ?
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
LanGusta



Dołączył: 29 Maj 2009
Wiek: 30
Posty: 1355
Skąd: dz-wo
Piwa: 200/21
 #13  Wysłany: Czw 09 Sie, 2012 16:04   
Każda klasa ma swoje inne skille, gdy damy klasie Amazonce ślad który widzą wszyscy, gra się nią nie opłaca. Admin może ma problemy z rozpoznaniem cita, ale po to jest Forum by nagrać demko i dać do oceny przez innych.

@Darklin18,

UP Bardzo dobrze mówi to by zniszczyło amazonkę:/
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Darklin18



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #14  Wysłany: Pon 20 Sie, 2012 15:06   
Odświeżam temat gdyż dodałem animacje rykoszetu, o który pytaliście
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 16 Lip 2012
Wiek: 28
Posty: 85
Skąd: R-rz
Piwa: 34/8
 #15  Wysłany: Pon 20 Sie, 2012 15:50   
Podobaja mi sie pomysly:
-Zastapienie pulapek z grantow minami
-Wzmocnienie sladow.
-Rykoszet(za to leci piwo i pochwala).

A co do wh....duzo ludzi gra tylko z powodu tego skilla wiec nie wiem czy warto zmieniac

@Ava
Dużo ludzi gra na wh z powodu tego skilla i nic nie można im zrobić.
_____________________________
MOJ PORADNIK:http://skserv.pl/nowy-fotoporadnik-dotycznacy-paladyny-by-no-i-bania-vt23042.htm


Sygnature robilem sam (podkrecenie i napisy).
Pozdrawiam




Wszelkie pytania prosze kierowac na pw na forum na gg z dopiskiem nicku
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
$@$
Szlachetny


Dołączył: 06 Kwi 2010
Wiek: 27
Posty: 901
Skąd: Tczew
Piwa: 25/66
 #16  Wysłany: Pon 20 Sie, 2012 18:07   
Jestem za umiejętnością dodatkową i za minami. Urozmaiciłoby to grę amazonką. Chociaż czy ten rikoszet nie jest przesadą?
_____________________________
PokeMod <3

Zobacz mojego pokemona!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Amazonka
Kajmano [Diablo] Pomysły i Propozycje 14 Nie 06 Lis, 2011 09:54
^Pezet
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Amazonka na nozu
Darklin18 [Diablo] Pomysły i Propozycje 26 Sro 18 Lip, 2012 07:25
No i Bania^^
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Barbarzyńca - rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 16 Nie 30 Wrz, 2012 14:11
Shuriken ;D
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Druid - Rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 9 Pon 27 Sie, 2012 11:29
Wuoch(A)cz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Diablo prośba o rework.
$@$ [Diablo] Pomysły i Propozycje 12 Pon 20 Sie, 2012 13:05
Wuoch(A)cz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zabójczyni - rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 26 Nie 30 Wrz, 2012 15:03
Shuriken ;D
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Kowal - rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 10 Pon 13 Sie, 2012 21:33
Route^
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Statystyki - Rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 17 Sro 08 Maj, 2013 22:07
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Nihlathak - mini rework ^_^
`LaGGeR. [Diablo] Pomysły i Propozycje 20 Sob 27 Paź, 2012 19:43
ScoobyDoobyDoo


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka