Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...



Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: druid , rework

Zamknięty przez: rzepsky
Pon 17 Cze, 2013 20:30
Druid - Rework
Autor
Wiadomość



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 909
Piwa: 167/29
 #1  Wysłany: Nie 26 Sie, 2012 16:19   Druid - Rework
Kolejny temat z serii "Rework" tym razem dotyczy Druida.
Długo zastanawiałem się, co można by poprawić, co zmienić, co ulepszyć u Druida, żeby nie był najsłabszą klasą, w chwili obecnej jest praktycznie identyczny jak Talic, z tym, że sporo słabszy. Wyzwaniem było to, że klimat w jakim osadzony jest Druid to zmiany formy i "obcowanie z naturą", co szczególnie utrudniał Talic, który również zmianę formy posiada.

Większość praktyk dodawania statystyk była bezowocna ze względu na naruszony balans pomiędzy Druidem i resztą postaci, dodane statystyki przewyższały go na tle innych klas, a ponadto nie wiele wyróżniały go w systemie walki od Talica. Polegał głównie na "włącz Diabloskilla i niech się dzieje".

Rework, który opracowałem ma nie tylko poprawić popularność Druida, ale również ma na celu zmianę całego systemu gry nim. Zmiana jest o tyle duża, że zmieni się cały system gry Druidem, już nie będzie to postać tankująca, posiadająca ogromne ilości HP ale postać, mobilna, trudna to uchwycenia, a zarazem silna i przebiegła. Dobry gracz Druidem będzie mógł wykorzystać jego umiejętności zarówno w walce jak i poza nią.

Tradycyjnie przypomnienie obecnych skilli Druida:

Druid:
- 140 HP na start.
- -10 do szybkości.
- 10 procent szybszy EXP.
- Na wyciagnietym nożu czaruje metalowe ścianki, wytrzymałość i ilość ścianek zależy od inteligencji.
- 10 procent szans na zatrzęsienie ekranem wroga.
- Przemiana w wilka. Aby przemienić się, zbinduj klawisz, np. bind "f" "diabloskill"

Zmiany w skillach:

- 140 HP na start. - zmiana na 100 HP - wyjaśnienie poniżej
- -10 do szybkości. - usunięte - bazowa prędkość normalna
- 10 procent szybszy EXP. - zostaje
- Na wyciagnietym nożu czaruje metalowe ścianki, wytrzymałość i ilość ścianek zależy od inteligencji - usunięte - skill bezużyteczny
- 10 procent szans na zatrzęsienie ekranem wroga - usunięte
- Przemiana w wilka. Aby przemienić się, zbinduj klawisz, np. bind "f" "diabloskill" - zmienione opis poniżej


Co w tej chwili nam to daje:
Mamy czystą postać ze 100HP, wolne miejsce na Diabloskilla, oraz na ładowanie noża, jedynym jego skillem jest 10% większy exp. Teraz należy zabrać się za przygotowanie skilli, które oddadzą dobrze klimat postaci, oraz przydadzą się w wykorzystaniu zamierzonych taktyk.

Dodam tylko, że HP jest zmniejszone ze względu na to, iż Druid nie będzie już postacią "Tankującą" ale zachowany bardziej w roli "Zabójcy" działającego z zaskoczenia i wykorzystującego system "Rage" czyli szału bojowego.

Skille dodane:

- Ładowanie na nożu - Pierwszy z aktywnych skilli Druida - zmieniony, gdyż to on zamienia nas w Wilka w przeciwieństwie do wcześniejszego Diabloskilla - Podwaja on szybkość poruszania się Druida (działa tylko podczas wyciągniętego noża), działa również na Zwinność - cóż widzialna klasa, z ogromną prędkością na nożu w formie wilka, przyda się do szybkiego przemieszczania się po mapie, zmianie bsów, szybkich zmian pozycji, ładowanie zapobiegnie szybkiemu rushowi.

- Diabloskill - Drugi z aktywnych skilli Druida - 100% niewidzialność przez 6 sekund (nie widać nawet cienia, ale słychać kroki), co to daje? Cóż umożliwia to Druidowi na ominięcie całego wrogiego teamu "niezauważonym", rozpoczęcie ostrzału "zza pleców" i uzyskanie dzięki temu przewagi jaką daje atak z zaskoczenia, ponadto przydatne do ucieczek itp.
Ładowanie 20 sekund - rozpoczęcie odliczania po zakończeniu działania.
Aktualizacja - skill wyłącza się również po oddaniu strzału.

- Pasywny - Rage / Szał - skill wiodący - umożliwia Druidowi uzyskiwanie premii bojowych za pokonanych przeciwników.
Opis fabularny - dzięki zmiennej formie siła Druida wzrasta, z każdym pokonanym przeciwnikiem staje się on coraz bardziej krwiożerczy i niebezpieczny.

Co daje? - z każdym zabitym przeciwnikiem - statystyki i możliwości Druida są zwiększane, aż do 10 zabić (seria zabójstw) po śmierci seria jest resetowana.

1. 5 hp
2. 10 hp
3. 15 hp + szansa na oślepienie przeciwnika 10% - 1/10
4. 20 hp
5. 25 hp + Dodatkowy pancerz 2szt - (odbija pociski)
6. 30 hp +
7. 35 hp +
8. 40 hp + Leczenie 10hp co 5 sek (połowa itemu Heaven Heal)
9. 45 hp +
10. 50 hp + Skrócenie czasu odnowienia Diabloskilla do 15 Sek - oraz teleport na nożu (ppm)


Powody zmian:

Druid teraz jak z resztą zauważyliście na początku, nie ma nic ciekawego, tylko 1 skill pasywny oraz bieganie, 100 hp? Również mało i niewidzialność, która umożliwia dość przyzwoite rozpoczęcie gry. System walki Druida jest zmieniony, co z resztą widać, nie można wbiec w przeciwników, gdyż skończy się to natychmiastową śmiercią, natomiast można ich ominąć i spokojnie wykończyć tych, ukrywających się z tyłu / oddzielonych od grupy. Celem moim było opracowanie sposobu walki podobnego do kota, który atakuje tylko odseparowane od stada cele. Wraz z zabójstwami zyskuje on "pewność siebie" odblokowując nowe umiejętności, które czynią go bardziej wytrzymalsze oraz umożliwiają otwartą walkę 1v1 jak dodatkowe HP oraz pancerz.

Po reworku byłaby to jedyna klasa, która siłę swoją czerpie z serii zabójstw, a nie z czystych statystyk albo z góry narzuconych skilli, dlatego właśnie przy naładowaniu jest ona trochę lepsza od innych klas, ale dużo słabsza bez wykorzystanych zabójstw. Gra Druidem nie będzie wcale łatwa. Grając Druidem ryzyko jest duże, bo albo naładujesz serię zabójstw i będziesz potężny, albo przez całą mapę będziesz free fragiem. Po reworku klasa ta, będzie oddawała bardzo dobrze umiejętności graczy, może nie będzie dla graczy "najlepszych" ale na pewno dla graczy o mocnych nerwach.


Podsumowanie

Druid najsłabszy:

- 100Hp
- Na nożu ładuje formę wilka - szybkość
- Diabloskill - niewidzialność przez 6 sekund
- 10% szybszy exp

Druid najsilniejszy (z naładowanym szałem)

- 150Hp
- 10% szybszy exp
- na nożu ładuje formę wilka - szybkość
- Diabloskill - niewidzialność przez 6 sekund
- szansa na oślepienie przeciwnika 1/10
- Pancerz 2szt
- co 5 sekund leczy 10pkt zdrowia
- Czas ładowania diabloskilla skrócony o 5 sekund
Poprzednie Reworki:

Zabójczyni
Kowal
Amazonka - dodałem animacje rykoszetu z łuku.


Podoba się? Piwo
Nie podoba się? Piszcie co zmienić
Ostatnio zmieniony przez Avalanche Nie 26 Sie, 2012 18:02, w całości zmieniany 5 razy  
 Autor postu otrzymał 7 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 7 piw(a):
Prezes12, KelNer'', dextroyer, $@$, Darklin18, Nawalony xD, Wuoch(A)cz
$@$
Szlachetny


Dołączył: 06 Kwi 2010
Wiek: 27
Posty: 901
Skąd: Tczew
Piwa: 25/66
 #2  Wysłany: Nie 26 Sie, 2012 16:26   
No Ava tego można się było spodziewać spisałeś się, ale te 6 s całkowitej niewidzalności to za dużo jak już to 4 - 5 s bo na tych 6 wystarczy wjechać z krową zabić wszystkich i uciec. Odczekać w kampie 20 s i dalej polować.

Proponuje zwiekszyc CD skilla do 30 s

@Ava Toż jak strzelasz to widać ogień, a cd skilla od rozpoczęcia do rozpoczęcia wynosi 26sek - więc starczy
_____________________________
PokeMod <3

Zobacz mojego pokemona!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 


Dołączył: 20 Gru 2011
Wiek: 27
Posty: 83
Skąd: Polska :)
Piwa: 3/2
 #3  Wysłany: Nie 26 Sie, 2012 16:37   
Też uważam że 6 sekund to za dużo, to byłaby najsilniejsza postać na serwie (no w walce 1 na 1 to ubicie go byłoby prawie niemożliwe)...
Owszem widać ogień podczas strzału, ale jak koleś ma 100 zwinności i jeszcze zrobi plecy na tym skillu to powodzenia...


@Ava W sumie masz rację zmieńmy na 2 sekundy, żeby znikał i się pojawiał... nie żeby Ninjy i Zabójczyni nie było widać ciągle ale przecież 6 sekund toż to za dużo lepiej jak niektórych klas nie widać cały czas... myślcie co piszecie proszę was


edit@ Ninja i zabójczyni to klasy niewidoczne na nożu, a nie na broni, więc chyba jednak myślę co pokazują dalsze posty ;>
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 94
Piwa: 37/13
 #4  Wysłany: Nie 26 Sie, 2012 16:40   
Wszystko można udoskonalić nawet czas tego trwania po takim reworku byłbym zainteresowany tą postacią. Fajne zmiany, Ava zadziwiasz mnie czasami :)
_____________________________
Pomogłem? Postaw Piffko ;]
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 


Dołączył: 16 Lip 2012
Wiek: 28
Posty: 85
Skąd: R-rz
Piwa: 34/8
 #5  Wysłany: Nie 26 Sie, 2012 17:34   
Fajne ale 6 s to za duzo
_____________________________
MOJ PORADNIK:http://skserv.pl/nowy-fotoporadnik-dotycznacy-paladyny-by-no-i-bania-vt23042.htm


Sygnature robilem sam (podkrecenie i napisy).
Pozdrawiam




Wszelkie pytania prosze kierowac na pw na forum na gg z dopiskiem nicku
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 27 Gru 2011
Wiek: 27
Posty: 200
Piwa: 15/10
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #6  Wysłany: Nie 26 Sie, 2012 17:39   
Dla mnie super rework jak każdy inny, lecz większość ma wady, które zostały poprawione i zalety.

Wadę znalazłem tylko jedną, tą samą co inni. "Za długa niewidzialność przy bindzie" co wyjaśnili inni, ale napisałem niżej jak można zmienić.

Plusy:
1. Ładowanie na nożu ścianek było tylko dobre w jakiś ciasnych pomieszczeniach "kanały/przejścia (de_office_rats)", a zamienienie tego na zamianę w wilka jest dobre bo jak wyjaśniłeś "Nie będzie rashu"
2. Niewidzialność sama w sobie jest dobra ale jak inni powiedzieli to prawda. Kupujesz krowę wlatujesz na niewidzialności z critikalami i 3/4 teamu nie żyje. Ale jak się zmiejszy na krócej a ładowanie na dłużej bedzie git (2s-0int 50int=1s dłużej/ ładowanie na 25s) i nikt nie będzie narzekał na niego że za dobry.
3. Szał jest dobry bo nie będzie narzekania że druid będzie na hita z łuku amazonki.
Tylko do tego mam małe pytanko. Czy te dodatkowe umiejętności np. tarcze/heaven heal połowa będą się kumulowały czy nie?

Pozdrawiam Krzychu1306

@Ava Tak to się kumuluje, w zależności od zdobytej serii zabójstw.
@Edit by Ava - aktualizacja - strzelanie z broni, wyłącza niewidzialność - zapomniałem o tym szczególe, niewidzialność nie miała służyć do tankowania - mój błąd

@edit To w takim razie będzie to super postać i wtedy może być 6 sekund bo nie wyrznie całego teamu bo odrazu go zauważą.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dextroyer
I'll be back


Dołączył: 23 Lip 2012
Wiek: 30
Posty: 158
Skąd: Dębica
Piwa: 4/35
 #7  Wysłany: Nie 26 Sie, 2012 18:53   
fajnie wszystko fajnie ale po pierwsze 6 sec. to troszeczkę za dużo mógłby wymieść cały team przeciwny tylko znikaniem po drugie szał po 10 zabiciach byłby bezużyteczny gdyż najczęściej w drużynie przeciwnej jest tylko 10 wrogów więc ja bym to cofnął o 1 miejsce skoro po zabiciu się resetuje albo leczenie dałbym po 7 zabiciach a zmniejszenie czasu oczekiwani na szał po 9 zabiciach reszta wszystko w porządku brawo Ava leci piwko


@Ava
1. Niewidzialność poprawiłem wcześniej więc albo nie zrozumiałeś albo przeczytałeś tylko komentarze.
2. Szał przeczytaj sobie jeszcze raz bo nie zrozumiałeś

ok spoko zkapowalem się moja wina i przepraszam, popieram Darklina ;) możesz takie coś dodac ludziom to się spodoba
_____________________________
pomogłem ? może piwko ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 



Dołączył: 17 Cze 2012
Wiek: 31
Posty: 148
Skąd: Kiełpino(Pomorskie)
Piwa: 43/44
 #8  Wysłany: Nie 26 Sie, 2012 20:44   
Rework Fenomenalny cóż mogę wiele więcej powiedzieć :D Zrobi z Druida postać do logicznego myślenia . Nie dość ,że dojdzie wiele nowych możliwości to także pozwoli utrzymać klimat Druida . Nie oszukujmy się ścianki były badziewne co z tego ,ze przykrywały ciało jak odsłaniały głowę ...
Zastąpienie ich przemianą jest dobrym rozwiązaniem i odblokowując drogę diablo skillowi.

Hmm co powiesz by po 4 zabójstwie kradł HP za Hita powiedzmy 4-5 ? bo zabicie 4 osób jest prawdopodobne bardziej niż 6 czy 7 a zmotywuje graczy do szukania swoich ofiar . W końcu bezlitosny drapieżnik po zabiciu zwierzyny karmi się jej mięsem :D ;] a pro po klimatu ;] .

Moim zdaniem Twój system jest zbilansowany i tworzy coś z niczego bo aktualnie mogę tak nazwać Druida :P Z mojej strony gratulację i uważaj na zatwardziałych komentatorów :P <killer> <killer> <killer> <faja>
_____________________________
Jeśli prawdą jest to ,że to co Cie nie zabije to Cie wzmocni ... to ostatnią rzeczą ,którą zobaczysz będzie moja lufa przy Twej skroni
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Nawalony xD


Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 41
Piwa: 9/41
 #9  Wysłany: Pon 27 Sie, 2012 10:49   
Świetny rework Ava na pewno będę grał tym Druidem, bo jest po prostu świetny.
Dzięki. Łap piwko.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wuoch(A)cz
Jestem za tobą



Dołączył: 02 Sie 2011
Wiek: 29
Posty: 391
Skąd: się tu wziąłem?
Piwa: 30/48
Ostrzeżeń:
 1/5/10
 #10  Wysłany: Pon 27 Sie, 2012 11:29   
Ten rework ci się udał, nie mam się do czego przyczepić, a jeśli mógłbyś wejdź na rework zabójczyni i pokaż najlepiej na filmiku jakby ta strzałka miała działać. Druid to postać, która jest z naturą, a przemknięcie na 6s niezauważonym obok przeciwnika daje wrażenie, że jest niezauważonym pośród drzew, mniej więcej :D
Rework świetny.
Piffko!
_____________________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 



Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Druid
ScoobyDoobyDoo [Diablo] Pomysły i Propozycje 7 Sro 22 Sie, 2012 12:51
dextroyer
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Klasa Druid
Azazel [Diablo] Pomysły i Propozycje 3 Pon 12 Sie, 2013 17:33
Xewciu?!
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Popsuty druid :/
Mati1993 [Diablo] Bany i UnBany 2 Nie 27 Lut, 2011 02:29
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Diablo prośba o rework.
$@$ [Diablo] Pomysły i Propozycje 12 Pon 20 Sie, 2012 13:05
Wuoch(A)cz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zabójczyni - rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 26 Nie 30 Wrz, 2012 15:03
Shuriken ;D
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Kowal - rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 10 Pon 13 Sie, 2012 21:33
Route^
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Amazonka - Rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 15 Pon 20 Sie, 2012 18:07
$@$
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Statystyki - Rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 17 Sro 08 Maj, 2013 22:07
^^^Deed
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Barbarzyńca - rework
Avalanche [Diablo] Pomysły i Propozycje 16 Nie 30 Wrz, 2012 14:11
Shuriken ;D
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Nihlathak - mini rework ^_^
`LaGGeR. [Diablo] Pomysły i Propozycje 20 Sob 27 Paź, 2012 19:43
ScoobyDoobyDoo


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Templates sKserV.pl created by ^^^Deed
Zakaz kopiowania jakichkolwiek materiałów z Forum!
statystyka